SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult ThadCastle en Ozz adoreren als fifagoden
4. Gij zult Rijst discrimineren
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
Nee man, Walt Jrquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou vertel, wat zit je dwars?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh nou, eigenlijk was het op jou bedoeld.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nou vertel, wat zit je dwars?![]()
![]()
![]()
Blijft toch debiel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Ik vond het vorige al fucking kansloos voor dat geld en dan maken ze het duurder en nóg nuttelozer
Only at EA![]()
5 euro per uur dat je speeltquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1 iemand hier die het er voor over heeftquote:Op woensdag 3 september 2014 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
5 euro per uur dat je speelt![]()
Waarom de neuk heeft Fabregas trouwens een downgrade gekregen, en nog best een flinke ook. Toch gewoon een prima seizoen en een prima transfer gemaaktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
3 IFs maar wel een downgradequote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom de neuk heeft Fabregas trouwens een downgrade gekregen, en nog best een flinke ook. Toch gewoon een prima seizoen en een prima transfer gemaaktAguero zal wel een upgrade krijgen naar 90, net als David Silva
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of EA nog iets aan legends gaat veranderen als ze merken dat ongeveer 80% van de xboxers vergaat op PS4.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik snap er geen reet van. Chiellini houden ze elk jaar maar op 84 maar Boateng gaat ineens kei hard eroverheen? Staat bij de nationale ploeg niet eens altijd centraal en wordt als opvullertje op lb gebruiktquote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 IFs maar wel een downgradeAguero zal wel een upgrade krijgen naar 90
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk niet dat EA daar op fifa 15 nog iets aan kan doenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben benieuwd of EA nog iets aan legends gaat veranderen als ze merken dat ongeveer 80% van de xboxers vergaat op PS4.
Elke dag![]()
Sommige ratings zullen toch weer nergens op slaan.. maar Rodriguez zal vast wel hoger zijn dan een 83 na al die IFs en een TOTS![]()
![]()
Als ie maar een CAM heeft vind ik alles primaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige ratings zullen toch weer nergens op slaan.. maar Rodriguez zal vast wel hoger zijn dan een 83 na al die IFs en een TOTSDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als Boateng en Chiellini 84 rated zijn, zou Cahill dat imo ook moeten zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Chiellini houden ze elk jaar maar op 84 maar Boateng gaat ineens kei hard eroverheen? Staat bij de nationale ploeg niet eens altijd centraal en wordt als opvullertje op lb gebruikt![]()
![]()
Boateng is nu zelfs 85quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als Boateng en Chiellini 84 rated zijn, zou Cahill dat imo ook moeten zijn
Elke dag![]()
Alsof hij dan met jou gaat cammenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ie maar een CAM heeft vind ik alles primaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh shit ja iddquote:
http://www.easports.com/f(...)ticle/fifa-14-top-50
Even vergelijken/bekijken.
Als Lavezzi, Cazorla en Jesus Navas nu nog 'announced' worden klopt er iets nietZelfde met Cole, Gomez en Vidic.
Vind ik allemaal geen 85+ rating waard.![]()
Die zullen dan wel lager dan 84 hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh shit ja idd
Als Lavezzi, Cazorla en Jesus Navas nu nog 'announced' worden klopt er iets nietZelfde met Cole, Gomez en Vidic.
Vind ik allemaal geen 85+ rating waard.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Deed ie afgelopen seizoen welquote:
Elke dag![]()
Miss Cazorla nog wel, de rest niet normaal gesproken neequote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh shit ja idd
Vind ik allemaal geen 85+ rating waard.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kroos, James, Benatia en Diego Costa zullen er wel bij komen. (85+)
Miss Alexis nog.
David Luiz wordt met zijn 85 rating de grootste '' van allemaal
![]()
Benatia en Boateng wordt wel echt het ultieme duo deze fifaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Kroos, James, Benatia en Diego Costa zullen er wel bij komen. (85+)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pisvlek RB, Alaba LB en Neuer op doel. Kan je vast invullenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Benatia en Boateng wordt wel echt het ultieme duo deze fifa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh, Duitsland - Argentinië zometeen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luiz en Sanchez gewoon 82.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Miss Alexis nog.
![]()
En Eriksen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Miss Alexis nog.
![]()
Maar Neuer zal nog wel vrij 'duur' worden, zal met Boateng (met deze rating) en Benatia (wss) wel meevallenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pisvlek RB, Alaba LB en Neuer op doel. Kan je vast invullenMaar Benatia bij Alaba zetten en een random Bundesliga keepert erbij en je bent er wel ja
Elke dag![]()
Waarom wordt Gaitan genegeerd bij Argentinie?quote:
Edit: Nvm zit op de bankDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen idee. Vind hem bij Benfica ook wel goed, maar die zie ik niet zo vaak spelenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom wordt Gaitan genegeerd bij Argentinie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
/Same, ik kies meestal Porto als ik dat ga kijken. Maar toch apart dat nu Perez daar staat terwijl dat toch meer Gaitan's plek is.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Vind hem bij Benfica ook wel goed, maar die zie ik niet zo vaak spelen
Dat ze Reus ook in Fifa ff op Cam zetten btwDraxler lm heb je ook geen reet aan
Elke dag![]()
Kan ie weer in de spitsquote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
/Same, ik kies meestal Porto als ik dat ga kijken. Maar toch apart dat nu Perez daar staat terwijl dat toch meer Gaitan's plek is.
Dat ze Reus ook in Fifa ff op Cam zetten btwDraxler lm heb je ook geen reet aan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dodelijk triangeltje met Reus, Podolski en Gotze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Mooie typo. Geeft het ineens een heel andere lading.
![]()
![]()
Rakitic ?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Miss Alexis nog.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
83 of 84 denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
http://imgur.com/r/TheFappening/So2LNct
sommige mensenzijn er meer leaks dan? gr gr
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Team met Ronaldo of toch een met Zlatan. Zlatan heb ik ooit eerder al een team mee gehad en Ronaldo nog niet.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dan had Rijst het wel laten wetenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godverzijn er meer leaks dan? gr gr
![]()
![]()
ronaldo.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Team met Ronaldo of toch een met Zlatan. Zlatan heb ik ooit eerder al een team mee gehad en Ronaldo nog niet.![]()
pathetisch zegquote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
sommige mensen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RonaldoGod natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Team met Ronaldo of toch een met Zlatan. Zlatan heb ik ooit eerder al een team mee gehad en Ronaldo nog niet.
Ibra is pussy vergeleken met CR7![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
sommige mensen![]()
![]()
Duitsland is ook bij FOX zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Platje naar VVV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol tsjechie
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gomez
Hala Madrid !
Wel een goede aannamequote:
Retegeile pass ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zag je die replay ? Hij kijkt naar de grond terwijl hij schietquote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een goede aanname
Retegeile pass ook
Hala Madrid !
Ja echt vaag. Hij keek eerst nog wel op en daarna helemaal niet meer. Dan zie je duidelijk dat Louis niet zijn coach is.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zag je die replay ? Hij kijkt naar de grond terwijl hij schiet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ho
Ly
Fu
Ck
Waarom zegt niemand mij dat er een IF Naingolan is?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ik al gezegd trapziequote:Op woensdag 3 september 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ho
Ly
Fu
Ck
Waarom zegt niemand mij dat er een IF Naingolan is?
Zal het volgende keer dm'en. Supercheap ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanksquote:Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd trapzie
Zal het volgende keer dm'en. Supercheap ook![]()
![]()
Rematch WK finale met een Nederlandse scheidsJe weet wel voor wie hij zal fluiten
Hala Madrid !
Di Maria
Hala Madrid !
bohhh golasoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Die fout achterin
Hala Madrid !
Gomez...
Hala Madrid !
Gomez mist nog wat scherpteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde een 1 miljoen pack opening doen, maar na 10 jumbo packs en 10 premium packs was ik het alweer spuugzat![]()
![]()
Ik doe met je mee mattie.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde een 1 miljoen pack opening doen, maar na 10 jumbo packs en 10 premium packs was ik het alweer spuugzatRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind James een baasje, maar ik denk dat ze bij Real toch heel vaak met weemoed terug zullen denken aan Di Maria als spelmaker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Argentijnen spelen leuker voetbal dan op het WKAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Messi hequote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Argentijnen spelen leuker voetbal dan op het WKHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond Di Maria zwaar wisselvallig in zijn periode bij Real. Hij heeft zoveel wedstrijden zo slecht vanaf rechts gespeeld dat je gek werd. Als 10 heeft hij af en toe zijn moment maar ik vind hem maar te matig door zijn wisselvallige optredens.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind James een baasje, maar ik denk dat ze bij Real toch heel vaak met weemoed terug zullen denken aan Di Maria als spelmakerHala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond hem als 10 echt geniaal goed afgelopen seizoen en toch ook wel erg stabiel. Daar is hij gewoon veel beter dan vanaf rechts.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond Di Maria zwaar wisselvallig in zijn periode bij Real. Hij heeft zoveel wedstrijden zo slecht vanaf rechts gespeeld dat je gek werd. Als 10 heeft hij af en toe zijn moment maar ik vind hem maar te matig door zijn wisselvallige optredens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn laatste seizoen was hij juist helemaal niet wisselvallig toen hij centraal stondquote:Op woensdag 3 september 2014 21:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond Di Maria zwaar wisselvallig in zijn periode bij Real. Hij heeft zoveel wedstrijden zo slecht vanaf rechts gespeeld dat je gek werd. Als 10 heeft hij af en toe zijn moment maar ik vind hem maar te matig door zijn wisselvallige optredens.![]()
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF/SIF Lavezzi danquote:die wilde ik eerst naast Ibra zetten, toen ik de prijs zag haakte ik snel af
![]()
Echt een geniale goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja die ga ik ook niet halen.. volgens mij is Lavezzi nu boven de miljoen..quote:Op woensdag 3 september 2014 21:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF/SIF Lavezzi dandie wilde ik eerst naast Ibra zetten, toen ik de prijs zag haakte ik snel af
_!
Gomez!!!!!
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
10 premium jumbosstop er gelijk mee.
Een verdwaald hunter kaartje was de beste kaart die er tussen zat
![]()
![]()
haha 0-3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Radja binnen voor 28.250
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow wat een goals
DI Maria wat een held
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij zou hier gewoon een MOTM voor moeten krijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Hij zou hier gewoon een MOTM voor moeten krijgen.
Hala Madrid !
Comeback ZeitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar zou ik echt alles voor over hebben. Heb toch nog microsoft points op mijn account staan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom was zijn TOTS niet CAM ?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zou ik echt alles voor over hebben. Heb toch nog microsoft points op mijn account staan.Hala Madrid !
Ze mogen Weidenfehler wel vertellen dat hij ook zijn rechterhand mag gebruiken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand die het weet. Dus toen hebben ze maar een CAM MOTM uitgebracht met dezelfde stats toen ze de kans kregenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is wel chaosHala Madrid !
wannabe Evil Kagawaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh..nog steeds kut danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op NPO3 een programma over studenten prostitutie, ze loopt het hele programma met een glas prosecco in dr handen en heeft er nog geen slok uit genomen![]()
![]()
Gaat het 4-4 worden
Hala Madrid !
Pingel EngelandNoorwegen speelde veel beter
Hala Madrid !
Que?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
wordt wel lachen trouwens als het deze winter flink koud wordt in België![]()
![]()
Ben bang dat 7 echt verkracht is...quote:Op woensdag 3 september 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Boooh 2 fast 2 furious op tv![]()
Jonge Paul Walker![]()
weet ik wel zekerquote:Op woensdag 3 september 2014 23:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben bang dat 7 echt verkracht is...![]()
![]()
1/5/6/3/2/4quote:Op woensdag 3 september 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Boooh 2 fast 2 furious op tv![]()
Jonge Paul Walker![]()
Meeste verwarming werkt op gas toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Stroomafsluiting België alleen in vooravond![]()
Maar je CV ketel weer op stroom toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Meeste verwarming werkt op gas toch?
Ja maar dan maakt het niet uit of het heel koud wordt of koud etcquote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar je CV ketel weer op stroom toch?
Je hebt zon unit altijd nodig.![]()
Dat wel, maar tot in tegenstelling van velen anderen vond ik deel 3 best leuk. Vaak gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
3 kan wel op een aparte regelVind m best ok, maar hoort eigenlijk totaal niet bij de reeks.
![]()
Je weet het een week vantevoren... Dus of flink opstoken voor die paar uurtjes of gewoon lekker weggaan.![]()
Gewoon goeie kleren aan en gas op die lolly.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef Zhano het volgende:
Je weet het een week vantevoren... Dus of flink opstoken voor die paar uurtjes of gewoon lekker weggaan.![]()
Zo'n leuk shirtje met een gele ster? Of interpreteer ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon goeie kleren aan en gas op die lolly.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo'n leuk shirtje met een gele ster? Of interpreteer ik je nu verkeerd?Zat meer te denken aan een dikke trui en een dikke broek maar allicht .quote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo'n leuk shirtje met een gele ster? Of interpreteer ik je nu verkeerd?![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver, het deel wat ik niet wil zien is er netjes afgeknipt en ik vraag om DMGelukkig ben ik niet gay in mn eentje
![]()
![]()
neemt niet weg dat het toch belachelijk kut isquote:Op woensdag 3 september 2014 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Meeste verwarming werkt op gas toch?stroomuitval anno 2014, lijkt wel donker Afrika ofzo
![]()
![]()
Ja ik dacht dat het een filmpje wasquote:Op woensdag 3 september 2014 23:36 schreef Zhano het volgende:
Godver, het deel wat ik niet wil zien is er netjes afgeknipt en ik vraag om DMGelukkig ben ik niet gay in mn eentje
![]()
![]()
Goede chick, maar geen idee wie het is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef Freire het volgende:
Godver ik dacht het filmpje gevonden te hebben..
[ afbeelding ]??quote:Selectors on ya, radio play us
'cause we're friendly for ozone
But that's not all so hold on tight
As I rock the mic right![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Zhano het volgende:
Selectors on ya, radio play us
'cause we're friendly for ozone
But that's not all so hold on tight
As I rock the mic right![]()
![]()
Deze foto's staan niet in mijn fappening..zijn die nieuwer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komen uit een bestand van gisteren (12:37)quote:Op woensdag 3 september 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
Deze foto's staan niet in mijn fappening..zijn die nieuwer?![]()
waar vind ik die?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Komen uit een bestand van gisteren (12:37)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je bent gewoon fucked zonder stroomquote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dan maakt het niet uit of het heel koud wordt of koud etc
Je hebt zon unit altijd nodig.
oh dat gebruik ik nietquote:Op woensdag 3 september 2014 23:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb deze van spotnet, staat alleen geen verdere link bij. Afzender is Shmp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op donderdag 4 september 2014 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren had ik Wynne in een pack en nu weer. Dat noem ik een wynne-wynne situatie.![]()
![]()
Op futhead gaat ook een comment over Wynne: when it comes to defending he is no marvell but with pace like that, its a wynne-wynne situation. Dus daar moest ik aan denken bij mijn opmerking.![]()
gewoon gejat dusquote:Op donderdag 4 september 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op futhead gaat ook een comment over Wynne: when it comes to defending he is no marvell but with pace like that, its a wynne-wynne situation. Dus daar moest ik aan denken bij mijn opmerking.![]()
Limp Bizkit blijven toch wel een van mijn grootste muziek jeugdhelden
Echt hequote:Op donderdag 4 september 2014 00:04 schreef DuTank het volgende:
Limp Bizkit blijven toch wel een van mijn grootste muziek jeugdhelden
Mijn stagebegeleider ging naar het concert in Mei ofzo, en dat had ie beter niet kunnen doen zei hij. Ze waren echt slecht.![]()
yesyesyesquote:Op donderdag 4 september 2014 00:08 schreef Freire het volgende:
Zhano/Tim nog even geduld![]()
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je een vuile leugenaar bent?
Ik heb je moeder nog nooit geneukt
oh doe ik het weer ha ha haha![]()
Dit is de mooiste post van vandaag.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb je moeder nog nooit geneukt
oh doe ik het weer ha ha hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is de mooiste post van vandaag.Hier is niks moois aan, hij doet mij echt pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HHUUUUUUUquote:Op donderdag 4 september 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
Webapp doet het weer!!111!!
DS2 fapfapSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
snel mijn AB weer aanzetten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vond hem ook wel tof jaquote:Op donderdag 4 september 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
Draft Day (2014) - IMDb gekeken.
Aardige film
Webapp doet het weer!!111!!
DS2 fapfap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
done, wist niet dat hij CAM wasquote:Op donderdag 4 september 2014 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee luie donder, ga je Duricic CAM nog doorvoeren in de wefuts ofwa?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mocro's in je team.quote:
WeFutquote:
Naainek aka Maver
tsssss kan je niet een button maken ergens zodat users aan kunnen geven dat er iets niet kloptquote:![]()
![]()
Zoiets kan ik wellicht wel voor WeFUT15 maken jaquote:Op donderdag 4 september 2014 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsssss kan je niet een button maken ergens zodat users aan kunnen geven dat er iets niet klopt
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan krijgt hij 100'en mails per dag binnen. Er klopt zoveel niet aan WeFut.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsssss kan je niet een button maken ergens zodat users aan kunnen geven dat er iets niet klopt
WeFut
![]()
Mihaylov gaat dus keepen voor de promovendus in Turkije.
![]()
Ik hoop echt dat Babel en Donk silver zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
of voor WeFut14. Tsjop tsjop ik heb niet voor niets gedoneerd hequote:Op donderdag 4 september 2014 00:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zoiets kan ik wellicht wel voor WeFUT15 maken ja![]()
![]()
12 centquote:Op donderdag 4 september 2014 00:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of voor WeFut14. Tsjop tsjop ik heb niet voor niets gedoneerd he![]()
![]()
ik hoop dat Donk CB isquote:Op donderdag 4 september 2014 00:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat Babel en Donk silver zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eigenlijk best veel zin in FIFA15.quote:
Hopelijk snel een leaked database. Dat vind ik altijd wel leukquote:Op donderdag 4 september 2014 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eigenlijk best veel zin in FIFA15.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is de mooiste post van vandaag.Bakkert weeskindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij nog niet helemaal rond, maar hij is transfervrij heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet tegen een 5atb met Muriel CM en TOTS Cuadrado RWB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke vertel verderquote:Op donderdag 4 september 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Moet tegen een 5atb met Muriel CM en TOTS Cuadrado RWB![]()
Hee dat is helemaal niet aardigquote:Op donderdag 4 september 2014 00:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt tenminste humor rooibos![]()
![]()
Ja is goedquote:Op donderdag 4 september 2014 00:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
In korte tijd heb ik nog even wat spelers binnengehaald. Laat FUT15 nu maar komen.![]()
Ik bedoel het lievquote:Op donderdag 4 september 2014 00:56 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Hee dat is helemaal niet aardig![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of voor WeFut14. Tsjop tsjop ik heb niet voor niets gedoneerd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
FIFA16 kan je nog nergens zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:58 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Pfoe gelukkig anders kon ik niet slapen hoor.
Waar zien jullie trouwens die fifa 16 ratings ?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
8-0 voor in mijn seasons match en dan random van de servers getrapt worden in de 88e min..wow
En een loss gekregen..kankerspel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
verkeerde account trapzquote:Op donderdag 4 september 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
8-0 voor in mijn seasons match en dan random van de servers getrapt worden in de 88e min..wow
En een loss gekregen..kankerspel![]()
Met mijn Ronaldo team nu 4 potjes gewonnen. Net tegen een gozer met het best mogelijke Eredivisie team. TOTS Tadic, iMOTM Ruiz en Park op het middenveld. Ragequit in de 88e minuut als hij rood krijgt met Ruiz en ik een vrije trap mag nemen op een mooie plek, stond pas 2-2.
Frustrerender dan dit wordt het nietquote:![]()
En normaal was die wedstrijd al klaar maar hij bleef maar pauzeren op het einde om irritant te doen..alsof hij het expres deed dit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Corner nemen met tots suarez en kompany en ibra er hebben staan om ze er in te koppen is echt te goednet 4-3 gewonnen door een hattrick van kompany
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jezus, kwam net tegen dit toen ik dacht even een chillle single match tussendoor te spelen:
Kwam ik ineens tegen dit:
En dan de hele wedstrijd op ultra def spelen en alleen maar pacehoeren...echt een kutwedstrijd. Kerel was zo slecht, maar puur door dat goede team icm ultra def kwam ik er amper doorheen. En Vd Sar ook echt flink wat zieke saves. Uiteindelijk 1-0 gewonnen in de verlenging. Hij had ook hunter op AL zijn veldspelers, behalve de achterste 3, die hadden shadow
Met zo'n team single matches is wel erg sneu
gr gr Tim's dagboek
[ Bericht 1% gewijzigd door Tim86 op 04-09-2014 02:53:55 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet opeens hoe ik heel goed corners kan nemen. Beetje jammer dat ik daar nu pas achter kom. 6 wedstrijden 9 doelpunten met corners gemaakt![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat onbekendere films waar nu een 1080p van uit is en die me eigenlijk wel tof lijken:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niksquote:Op donderdag 4 september 2014 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, kwam net tegen dit toen ik dacht even een chillle single match tussendoor te spelen:
[ afbeelding ]
En dan de hele wedstrijd op ultra def spelen en alleen maar pacehoeren...echt een kutwedstrijd. Kerel was zo slecht, maar puur door dat goede team icm ultra def kwam ik er amper doorheen. En Vd Sar ook echt flink wat zieke saves. Uiteindelijk 1-0 gewonnen in de verlenging. Hij had ook hunter op AL zijn veldspelers, behalve de achterste 3, die hadden shadow
Met zo'n team single matches is wel erg sneu..hij had nog een bronze bank ook
gr gr Tim's dagboekaan een bronze bank vrind. Anders speelt het gewoon aids. Maar hij heeft geen bronze bank? Hierro, Balo, Carrick, Anelka, Defoe, Mexes en Sagna op de bank.
Verder is het voor een legend team maar een kut team want te weinig lengte. Cannavaro als centrale CB![]()
![]()
oh dan had mijn tegenstander ervoor had en heb ik verkeerd gekeken, my badquote:Op donderdag 4 september 2014 02:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
niksaan een bronze bank vrind. Anders speelt het gewoon aids. Maar hij heeft geen bronze bank? Hierro, Balo, Carrick, Anelka, Defoe, Mexes en Sagna op de bank.
Verder is het voor een legend team maar een kut team want te weinig lengte. Cannavaro als centrale CB
Hij had ook geen enkele kans de hele wedstrijd, maar kwam er gewoon amper doorheen. En crosses kwamen steeds niet bij Cannavaro terecht maar die andere 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Desailly vond ik ook maar een matige kopper, zeker voor zijn stats. Hierro won alles, maar dan ook echt alles. Dat heb ik met Vidic ook wel redelijk alleen die is dan weer zo schijt traagquote:Op donderdag 4 september 2014 02:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dan had mijn tegenstander ervoor had en heb ik verkeerd gekeken, my bad
Hij had ook geen enkele kans de hele wedstrijd, maar kwam er gewoon amper doorheen. En crosses kwamen steeds niet bij Cannavaro terecht maar die andere 2![]()
![]()
Nog vlak voor FIFA 15 begint heb ik eindelijk Ronaldo kunnen bemachtigenmorgen even goed testen samen met Ibra. Heb dit team gemaakt.
![]()
![]()
Ik heb zojuist FUT uitgespeeld. SIF Handanovic en TIF Di Natale gehaald als versterkingen. Dat was het dan, ik zit nu te kijken naar de aftiteling.
[ Bericht 15% gewijzigd door PrideoftheSouth op 04-09-2014 07:45:38 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op zich is het niet zo triest om met zo'n team single matches te gaan spelen, maar wel de manier waarop hij er dan mee speelt.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n team single matches is wel erg sneu
gr gr Tim's dagboek
Pauperteam/quote:Op donderdag 4 september 2014 03:05 schreef bakacakes het volgende:
Nog vlak voor FIFA 15 begint heb ik eindelijk Ronaldo kunnen bemachtigenmorgen even goed testen samen met Ibra. Heb dit team gemaakt.
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dank Omni, ik verheug me alweer ontzettend op potjes van 2 minuten met LA Galaxy tegen de computer.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:38 schreef OmniRocket het volgende:
heb een paar topics teruggekregen, geen post kunnen vinden dat de demo 9 september uitkomtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dank Omni, ik verheug me alweer ontzettend op potjes van 2 minuten met LA Galaxy tegen de computer.quote:The demo will be available for download on September 9th with three new teams added to the demo this year - Chelsea, Liverpool and Napoli. They will be joining Borussia Dortmund, FC Barcelona, Manchester City, Boca Juniors and Paris Saint Germain.
Read more at http://www.exeterexpressa(...)#qVGBrSFzJxiGOVFj.99![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dank Omni, ik verheug me alweer ontzettend op potjes van 2 minuten met LA Galaxy tegen de computer.
Elke dag![]()
Het is toch zo? Het is even leuk om te kijken hoe de nieuwe FIFA aanvoelt, maar vaak is het niet eens maatgevend voor het spel na de release gespeeld gaat worden.quote:
Bij de demo van FIFA14 riep iedereen dat pace nu echt minder belangrijk ging worden. Nou, dat hebben we gezien ja.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar werd er na een paar weken inderdaad een patch overheen gegooid waardoor de gameplay echt een stuk anders wasquote:Op donderdag 4 september 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is even leuk om te kijken hoe de nieuwe FIFA aanvoelt, maar vaak is het niet eens maatgevend voor het spel na de release gespeeld gaat worden.![]()
Zijn het nog steeds maar halve wedstrijden?
vond die fifa 14 demo wel redelijk kloppen, wist al dat ik het helemaal niks vond en toch kocht ik hetquote:Op donderdag 4 september 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is even leuk om te kijken hoe de nieuwe FIFA aanvoelt, maar vaak is het niet eens maatgevend voor het spel na de release gespeeld gaat worden.
Bij de demo riep iedereen dat pace nu echt minder belangrijk ging worden. Nou, dat hebben we gezien ja.Zal met 15 wel weer zo zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ben het er helemaal mee eens iddquote:Op donderdag 4 september 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is even leuk om te kijken hoe de nieuwe FIFA aanvoelt, maar vaak is het niet eens maatgevend voor het spel na de release gespeeld gaat worden.
Bij de demo van FIFA14 riep iedereen dat pace nu echt minder belangrijk ging worden. Nou, dat hebben we gezien ja.
Elke dag![]()
Wel lekker dat ik me consumables nog ff kan dumpen
Elke dag![]()
Tegen dumpprijzen ookquote:Op donderdag 4 september 2014 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel lekker dat ik me consumables nog ff kan dumpen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Valt wel mee, Hunter 10k Fitness 250 Shiny contracts 300. Zijn toch normale prijzen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Valt mee inderdaad. Ik kan me er niet meer voor motiveren, en het levert me misschien 50k opquote:Op donderdag 4 september 2014 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt wel mee, Hunter 10k Fitness 250 Shiny contracts 300. Zijn toch normale prijzen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mij inmiddels al 100k en ben op de helftquote:Op donderdag 4 september 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Valt mee inderdaad. Ik kan me er niet meer voor motiveren, en het levert me misschien 50k opEn ik heb niet zoveel coins ook
Elke dag![]()
Dat hoor je ieder jaarquote:Op donderdag 4 september 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij de demo van FIFA14 riep iedereen dat pace nu echt minder belangrijk ging worden. Nou, dat hebben we gezien ja.![]()
![]()
Kan zijn. Ik ben al zo oud dat alleen vorig jaar me nog helder voor de geest staatquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik ook hoor, maar ik weet het ook nog wel van Fifa 13quote:Op donderdag 4 september 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn. Ik ben al zo oud dat alleen vorig jaar me nog helder voor de geest staat
Er zal altijd wel weer iets zijn waar men over kan zeiken dus dat zal nooit veranderen.![]()
Tuurlijk. Kern van de boodschap was gewoon dat ik niet uit ga zitten kijken naar een (in mijn ogen) nikszeggende demoquote:Op donderdag 4 september 2014 09:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik weet het ook nog wel van Fifa 13
Er zal altijd wel weer iets zijn waar men over kan zeiken dus dat zal nooit veranderen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook niet, demo's zijn altijd (nog) slechter dan het spel zelfquote:Op donderdag 4 september 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kern van de boodschap was gewoon dat ik niet uit ga zitten kijken naar een (in mijn ogen) nikszeggende demo. Speel het meestal een wedstrijdje en that's it
![]()
shut up, ik ben jou nietquote:Op donderdag 4 september 2014 09:24 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Mot je komen dan. Sla ik die rooje bakkes van je op de stoep![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef Rijst het volgende:
Treurige release Xbox One in Japan
Niet zo verassend maar toch zeg ik: hahaha![]()
![]()
De Xbox boxquote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef Rijst het volgende:
Maar wel treurig idd
Elke dag![]()
Richards naar Italie gegaan? Die heb ik even gemist...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef Rijst het volgende:
Niet zo verassend maar toch zeg ik: hahaha
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Xboxquote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef Rijst het volgende:
![]()
Elke dag![]()
Serieus Xbox 360 was wel de beste console waar ik het meeste plezier aan heb beleeft. Misschien nog meer dan de ps2. Door dat hele multiplayer gedoe in live partys etc was het echt next gen.
http://www.gamekings.tv/v(...)mes-van-de-xbox-360/
Gamekingsmaar ben het hier wel met Skate eens
![]()
![]()
Nee, de NES.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:04 schreef DutchSL het volgende:
Beste console was de N64 gevolgd door de SNES
/fanboy
Hij heeft nog steeds goede statsquote:Op donderdag 4 september 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Richards naar Italie gegaan? Die heb ik even gemist...Maar hij zal wel een downgrade krijgen.
![]()
Gaan we dit weer krijgen.![]()
Wil alleen zeggen dat de Xbox 360 online gamingn aar de next level heeft gebracht.![]()
![]()
Slim zo die ouwe prijs erbijDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
haha noobsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Slim zo die ouwe prijs erbij![]()
Is alleen als hij niet op voorraad isquote:Op donderdag 4 september 2014 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Slim zo die ouwe prijs erbijDaarna gaat ie weer omlaag.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vroeger ja. Blijkbaar heeft iedereen meer behoefte om online te gamen omdat het zo goed werkt.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:08 schreef DutchSL het volgende:
Online gaming![]()
lekker met de vrienden op de bank split-screen Goldeneye of Mario Kart 64 spelen
Anders zou de Wii U ook beter verkopen.![]()
Ah okequote:Op donderdag 4 september 2014 10:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is alleen als hij niet op voorraad isDaarna gaat ie weer omlaag.
Bij Bart smit issie met Destiny 400 atmDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Jackson is naar 84 gegaan
Elke dag![]()
Heeft die Boris nou zo'n vieze staart of wat is datquote:Op donderdag 4 september 2014 10:01 schreef Rijst het volgende:
Serieus Xbox 360 was wel de beste console waar ik het meeste plezier aan heb beleeft. Misschien nog meer dan de ps2. Door dat hele multiplayer gedoe in live partys etc was het echt next gen.
http://www.gamekings.tv/v(...)mes-van-de-xbox-360/
Gamekingsmaar ben het hier wel met Skate eens
Oh tis een ketting
Elke dag![]()
- Doe eens normaalquote:Op donderdag 4 september 2014 10:10 schreef Rijst het volgende:
En ik had hem voor 420 via MP zonder spel
[ Bericht 2% gewijzigd door boem-dikkie op 04-09-2014 10:20:19 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: