SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult ThadCastle en Ozz adoreren als fifagoden
4. Gij zult Rijst discrimineren
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
Nee man, Walt Jrquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou vertel, wat zit je dwars?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh nou, eigenlijk was het op jou bedoeld.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nou vertel, wat zit je dwars?![]()
![]()
![]()
Blijft toch debiel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Ik vond het vorige al fucking kansloos voor dat geld en dan maken ze het duurder en nóg nuttelozer
Only at EA![]()
5 euro per uur dat je speeltquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1 iemand hier die het er voor over heeftquote:Op woensdag 3 september 2014 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
5 euro per uur dat je speelt![]()
Waarom de neuk heeft Fabregas trouwens een downgrade gekregen, en nog best een flinke ook. Toch gewoon een prima seizoen en een prima transfer gemaaktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
3 IFs maar wel een downgradequote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom de neuk heeft Fabregas trouwens een downgrade gekregen, en nog best een flinke ook. Toch gewoon een prima seizoen en een prima transfer gemaaktAguero zal wel een upgrade krijgen naar 90, net als David Silva
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of EA nog iets aan legends gaat veranderen als ze merken dat ongeveer 80% van de xboxers vergaat op PS4.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik snap er geen reet van. Chiellini houden ze elk jaar maar op 84 maar Boateng gaat ineens kei hard eroverheen? Staat bij de nationale ploeg niet eens altijd centraal en wordt als opvullertje op lb gebruiktquote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 IFs maar wel een downgradeAguero zal wel een upgrade krijgen naar 90
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk niet dat EA daar op fifa 15 nog iets aan kan doenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben benieuwd of EA nog iets aan legends gaat veranderen als ze merken dat ongeveer 80% van de xboxers vergaat op PS4.
Elke dag![]()
Sommige ratings zullen toch weer nergens op slaan.. maar Rodriguez zal vast wel hoger zijn dan een 83 na al die IFs en een TOTS![]()
![]()
Als ie maar een CAM heeft vind ik alles primaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige ratings zullen toch weer nergens op slaan.. maar Rodriguez zal vast wel hoger zijn dan een 83 na al die IFs en een TOTSDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als Boateng en Chiellini 84 rated zijn, zou Cahill dat imo ook moeten zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Chiellini houden ze elk jaar maar op 84 maar Boateng gaat ineens kei hard eroverheen? Staat bij de nationale ploeg niet eens altijd centraal en wordt als opvullertje op lb gebruikt![]()
![]()
Boateng is nu zelfs 85quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als Boateng en Chiellini 84 rated zijn, zou Cahill dat imo ook moeten zijn
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |