SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult ThadCastle en Ozz adoreren als fifagoden
4. Gij zult Rijst discrimineren
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
Nee man, Walt Jrquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou vertel, wat zit je dwars?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh nou, eigenlijk was het op jou bedoeld.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nou vertel, wat zit je dwars?![]()
![]()
![]()
Blijft toch debiel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Ik vond het vorige al fucking kansloos voor dat geld en dan maken ze het duurder en nóg nuttelozer
Only at EA![]()
5 euro per uur dat je speeltquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1 iemand hier die het er voor over heeftquote:Op woensdag 3 september 2014 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
5 euro per uur dat je speelt![]()
Waarom de neuk heeft Fabregas trouwens een downgrade gekregen, en nog best een flinke ook. Toch gewoon een prima seizoen en een prima transfer gemaaktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
3 IFs maar wel een downgradequote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom de neuk heeft Fabregas trouwens een downgrade gekregen, en nog best een flinke ook. Toch gewoon een prima seizoen en een prima transfer gemaaktAguero zal wel een upgrade krijgen naar 90, net als David Silva
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of EA nog iets aan legends gaat veranderen als ze merken dat ongeveer 80% van de xboxers vergaat op PS4.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik snap er geen reet van. Chiellini houden ze elk jaar maar op 84 maar Boateng gaat ineens kei hard eroverheen? Staat bij de nationale ploeg niet eens altijd centraal en wordt als opvullertje op lb gebruiktquote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 IFs maar wel een downgradeAguero zal wel een upgrade krijgen naar 90
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk niet dat EA daar op fifa 15 nog iets aan kan doenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben benieuwd of EA nog iets aan legends gaat veranderen als ze merken dat ongeveer 80% van de xboxers vergaat op PS4.
Elke dag![]()
Sommige ratings zullen toch weer nergens op slaan.. maar Rodriguez zal vast wel hoger zijn dan een 83 na al die IFs en een TOTS![]()
![]()
Als ie maar een CAM heeft vind ik alles primaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige ratings zullen toch weer nergens op slaan.. maar Rodriguez zal vast wel hoger zijn dan een 83 na al die IFs en een TOTSDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als Boateng en Chiellini 84 rated zijn, zou Cahill dat imo ook moeten zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Chiellini houden ze elk jaar maar op 84 maar Boateng gaat ineens kei hard eroverheen? Staat bij de nationale ploeg niet eens altijd centraal en wordt als opvullertje op lb gebruikt![]()
![]()
Boateng is nu zelfs 85quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als Boateng en Chiellini 84 rated zijn, zou Cahill dat imo ook moeten zijn
Elke dag![]()
Alsof hij dan met jou gaat cammenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ie maar een CAM heeft vind ik alles primaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh shit ja iddquote:
http://www.easports.com/f(...)ticle/fifa-14-top-50
Even vergelijken/bekijken.
Als Lavezzi, Cazorla en Jesus Navas nu nog 'announced' worden klopt er iets nietZelfde met Cole, Gomez en Vidic.
Vind ik allemaal geen 85+ rating waard.![]()
Die zullen dan wel lager dan 84 hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh shit ja idd
Als Lavezzi, Cazorla en Jesus Navas nu nog 'announced' worden klopt er iets nietZelfde met Cole, Gomez en Vidic.
Vind ik allemaal geen 85+ rating waard.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Deed ie afgelopen seizoen welquote:
Elke dag![]()
Miss Cazorla nog wel, de rest niet normaal gesproken neequote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh shit ja idd
Vind ik allemaal geen 85+ rating waard.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kroos, James, Benatia en Diego Costa zullen er wel bij komen. (85+)
Miss Alexis nog.
David Luiz wordt met zijn 85 rating de grootste '' van allemaal
![]()
Benatia en Boateng wordt wel echt het ultieme duo deze fifaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Kroos, James, Benatia en Diego Costa zullen er wel bij komen. (85+)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pisvlek RB, Alaba LB en Neuer op doel. Kan je vast invullenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Benatia en Boateng wordt wel echt het ultieme duo deze fifa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh, Duitsland - Argentinië zometeen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luiz en Sanchez gewoon 82.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Miss Alexis nog.
![]()
En Eriksen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Miss Alexis nog.
![]()
Maar Neuer zal nog wel vrij 'duur' worden, zal met Boateng (met deze rating) en Benatia (wss) wel meevallenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pisvlek RB, Alaba LB en Neuer op doel. Kan je vast invullenMaar Benatia bij Alaba zetten en een random Bundesliga keepert erbij en je bent er wel ja
Elke dag![]()
Waarom wordt Gaitan genegeerd bij Argentinie?quote:
Edit: Nvm zit op de bankDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen idee. Vind hem bij Benfica ook wel goed, maar die zie ik niet zo vaak spelenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom wordt Gaitan genegeerd bij Argentinie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
/Same, ik kies meestal Porto als ik dat ga kijken. Maar toch apart dat nu Perez daar staat terwijl dat toch meer Gaitan's plek is.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Vind hem bij Benfica ook wel goed, maar die zie ik niet zo vaak spelen
Dat ze Reus ook in Fifa ff op Cam zetten btwDraxler lm heb je ook geen reet aan
Elke dag![]()
Kan ie weer in de spitsquote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
/Same, ik kies meestal Porto als ik dat ga kijken. Maar toch apart dat nu Perez daar staat terwijl dat toch meer Gaitan's plek is.
Dat ze Reus ook in Fifa ff op Cam zetten btwDraxler lm heb je ook geen reet aan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dodelijk triangeltje met Reus, Podolski en Gotze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Mooie typo. Geeft het ineens een heel andere lading.
![]()
![]()
Rakitic ?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Miss Alexis nog.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
83 of 84 denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
http://imgur.com/r/TheFappening/So2LNct
sommige mensenzijn er meer leaks dan? gr gr
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Team met Ronaldo of toch een met Zlatan. Zlatan heb ik ooit eerder al een team mee gehad en Ronaldo nog niet.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dan had Rijst het wel laten wetenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godverzijn er meer leaks dan? gr gr
![]()
![]()
ronaldo.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Team met Ronaldo of toch een met Zlatan. Zlatan heb ik ooit eerder al een team mee gehad en Ronaldo nog niet.![]()
pathetisch zegquote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
sommige mensen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RonaldoGod natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Team met Ronaldo of toch een met Zlatan. Zlatan heb ik ooit eerder al een team mee gehad en Ronaldo nog niet.
Ibra is pussy vergeleken met CR7![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef Zhano het volgende:
sommige mensen![]()
![]()
Duitsland is ook bij FOX zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Platje naar VVV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol tsjechie
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gomez
Hala Madrid !
Wel een goede aannamequote:
Retegeile pass ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zag je die replay ? Hij kijkt naar de grond terwijl hij schietquote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een goede aanname
Retegeile pass ook
Hala Madrid !
Ja echt vaag. Hij keek eerst nog wel op en daarna helemaal niet meer. Dan zie je duidelijk dat Louis niet zijn coach is.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zag je die replay ? Hij kijkt naar de grond terwijl hij schiet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ho
Ly
Fu
Ck
Waarom zegt niemand mij dat er een IF Naingolan is?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ik al gezegd trapziequote:Op woensdag 3 september 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ho
Ly
Fu
Ck
Waarom zegt niemand mij dat er een IF Naingolan is?
Zal het volgende keer dm'en. Supercheap ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanksquote:Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd trapzie
Zal het volgende keer dm'en. Supercheap ook![]()
![]()
Rematch WK finale met een Nederlandse scheidsJe weet wel voor wie hij zal fluiten
Hala Madrid !
Di Maria
Hala Madrid !
bohhh golasoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Die fout achterin
Hala Madrid !
Gomez...
Hala Madrid !
Gomez mist nog wat scherpteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde een 1 miljoen pack opening doen, maar na 10 jumbo packs en 10 premium packs was ik het alweer spuugzat![]()
![]()
Ik doe met je mee mattie.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde een 1 miljoen pack opening doen, maar na 10 jumbo packs en 10 premium packs was ik het alweer spuugzatRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind James een baasje, maar ik denk dat ze bij Real toch heel vaak met weemoed terug zullen denken aan Di Maria als spelmaker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Argentijnen spelen leuker voetbal dan op het WKAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Messi hequote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Argentijnen spelen leuker voetbal dan op het WKHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond Di Maria zwaar wisselvallig in zijn periode bij Real. Hij heeft zoveel wedstrijden zo slecht vanaf rechts gespeeld dat je gek werd. Als 10 heeft hij af en toe zijn moment maar ik vind hem maar te matig door zijn wisselvallige optredens.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind James een baasje, maar ik denk dat ze bij Real toch heel vaak met weemoed terug zullen denken aan Di Maria als spelmakerHala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond hem als 10 echt geniaal goed afgelopen seizoen en toch ook wel erg stabiel. Daar is hij gewoon veel beter dan vanaf rechts.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond Di Maria zwaar wisselvallig in zijn periode bij Real. Hij heeft zoveel wedstrijden zo slecht vanaf rechts gespeeld dat je gek werd. Als 10 heeft hij af en toe zijn moment maar ik vind hem maar te matig door zijn wisselvallige optredens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn laatste seizoen was hij juist helemaal niet wisselvallig toen hij centraal stondquote:Op woensdag 3 september 2014 21:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond Di Maria zwaar wisselvallig in zijn periode bij Real. Hij heeft zoveel wedstrijden zo slecht vanaf rechts gespeeld dat je gek werd. Als 10 heeft hij af en toe zijn moment maar ik vind hem maar te matig door zijn wisselvallige optredens.![]()
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF/SIF Lavezzi danquote:die wilde ik eerst naast Ibra zetten, toen ik de prijs zag haakte ik snel af
![]()
Echt een geniale goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja die ga ik ook niet halen.. volgens mij is Lavezzi nu boven de miljoen..quote:Op woensdag 3 september 2014 21:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF/SIF Lavezzi dandie wilde ik eerst naast Ibra zetten, toen ik de prijs zag haakte ik snel af
_!
Gomez!!!!!
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |