FMLquote:
Ik had gehoopt dat de TT je zou opvrolijkenquote:
Nee jij niet, want daten leid uiteindelijk naar sex en dat vindt jij vies en bah.quote:
You! Me! Everybody!quote:
Dank je, maar nee. Nu ben ik chagerijnig EN nerveusquote:Op woensdag 3 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de TT je zou opvrolijken
Daten kan ook leiden tot uren zoenen en knuffel en dat wil ik welquote:Op woensdag 3 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee jij niet, want daten leid uiteindelijk naar sex en dat vindt jij vies en bah.
Wat heb ik je gister nou gezegd over je zenuwen?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, maar nee. Nu ben ik chagerijnig EN nerveus
En dan blijft de man naderhand achter met blauwe ballen. Dus voor het welzijn van alle mannen en hun ballen zeg ik dat jij niet gaat datenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daten kan ook leiden tot uren zoenen en knuffel en dat wil ik wel
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo is het!quote:
Ik praat niet meer met jouquote:Op woensdag 3 september 2014 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan blijft de man naderhand achter met blauwe ballen. Dus voor het welzijn van alle mannen en hun ballen zeg ik dat jij niet gaat daten
Nee hoorquote:
Okquote:
Pfff heb je standaarden of zo?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:59 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij als ie heeeul leuk is. Wil ik best seks. Maar enkel als ie heuul leuk is
Ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.En sex
En een woning
Jij niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff heb je standaarden of zo?
Im tryingquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff heb je standaarden of zo?
Ja, degene die mij de flats liet zien was haar assistent.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo is het!
Heb je nog wat gehoord van die ene die niet kon ivm werk of zoiets?
Teveel herinneringen aan m'n exquote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef STING het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer mis met je huidige woning?
Die werken je alleen maar tegenquote:
Vragen we nu teveel?quote:
En daar zat dat mooie appartement niet tussen?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, degene die mij de flats liet zien was haar assistent.
Ah ok, snap het. Ik zou alsnog proberen niet al te hoge verwachtingen hebben als in hoe lang gaat het duren, want dan werkt dat misschien aardig frustrurend. Sorry voor deze Captain Hindsight opmerkingquote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, degene die mij de flats liet zien was haar assistent.
[..]
Teveel herinneringen aan m'n exEn voor mij alleen toch net een tikje te duur.
Rhutje staat open voor allerlei typesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die werken je alleen maar tegen
Is zo fijn ook he?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is ons blijkbaar niet gegundquote:
't wil niet zo lukken met het daten dus voor jou?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is ons blijkbaar niet gegund
Er blijft altijd wel iets over at the bottom of the barrelquote:Op woensdag 3 september 2014 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje staat open voor allerlei types
Niet voor mijn typequote:Op woensdag 3 september 2014 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje staat open voor allerlei types
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee helaas. Het ging even vrij aardig, maar ik sta weer in 'slaapmodus' geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't wil niet zo lukken met het daten dus voor jou?
Nopequote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En daar zat dat mooie appartement niet tussen?
Hoe lang geleden was jij eigenlijk voor het laatst single?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik denk dat ik eigenlijk best picky ben
Nou...een date heb ik dus wel zaterdagquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is ons blijkbaar niet gegund
Gewoon niet overhaasten en geduldig zijn, je moet ook gewoon een beetje geluk hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Nee helaas. Het ging even vrij aardig, maar ik sta weer in 'slaapmodus' geloof ik.
7 jaarquote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was jij eigenlijk voor het laatst single?
Ze was toch altijd al bezet?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was jij eigenlijk voor het laatst single?
Altijd al?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze was toch altijd al bezet?
In elk geval al zolang als ik al post toch?
Sommige mensen worden echt met alles geboren he?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Altijd al?Ja zo ben ik geboren
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige mensen worden echt met alles geboren he?
Nee maar serieus, ik post iets van 6 1/2 jaar op fok? En ik heb je nog nooit single meegemaakt
quote:
Een echte jeugdliefde dusquote:
Whaha zo jong ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 18:13 schreef STING het volgende:
[..]
Een echte jeugdliefde dus
Over een paar settlen en aan de Golden Retriever, Station Wagon en schreeuwlelijk?
Alle vier niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha zo jong ben ik nou ook weer niet hoor
En nee, dat past absoluut niet bij ons
Ooh, dat komt al aardig in de buurtquote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
He, een palazzo uit de 16e eeuw met 25 kamers te huur. Slechts 14.000 euries per maand. Met wijnkelder en zwembad. Koopje.
[ afbeelding ]
Heeel misschien een hond maar dan geen golden retrieverquote:
Bah dan heeft het vast een spookquote:
Jullie gaan toch wel samenwonen (settlen)? Als jullie dat niet al doen?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heeel misschien een hond maar dan geen golden retriever
Maar de rest niet nee
Ja maar is dat automatisch settelen dan? Ligt er aan hoe je het doet denk ikquote:Op woensdag 3 september 2014 18:16 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie gaan toch wel samenwonen (settlen)? Als jullie dat niet al doen?
Maaaan, zo'n soort binnentuin wou ik altijd al hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
He, een palazzo uit de 16e eeuw met 25 kamers te huur. Slechts 14.000 euries per maand. Met wijnkelder en zwembad. Koopje.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op woensdag 3 september 2014 18:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dat komt al aardig in de buurt
Gezelligquote:Op woensdag 3 september 2014 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bah dan heeft het vast een spook
Samenwonen en zeker incl. trouwen vind ik wel settlen jaquote:Op woensdag 3 september 2014 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar is dat automatisch settelen dan? Ligt er aan hoe je het doet denk ik
We gaan zelfs trouwen
Een intravert+?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou samenwonen heel moeilijk vinden![]()
Ik heb gewoon zoveel tijd nodig om me op te laden
Stom!quote:
Das 500 nog wat per kamer! Dat is best te doenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geloof ik een beetje een raar geval, als ik namelijk bezoek heb, dan wil ik graag sociaal zijn. Ik vind sociaal zijn namelijk juist heel leukquote:Op woensdag 3 september 2014 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
Een intravert+?
Dan zou je dus een andere intravert moeten vinden, die dat ook nodig heeft
Gewoon iemand zoeken die ook zo is en een groot huis kopenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje een raar geval, als ik namelijk bezoek heb, dan wil ik graag sociaal zijn. Ik vind sociaal zijn namelijk juist heel leukAlleen ik word er zo moe van
Wat moet ik hier nou mee?
Een intravert is niet persee iemand die niet sociaal is hoor, het zegt voornamelijk iets over hoe je je batterij weer oplaadtquote:Op woensdag 3 september 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje een raar geval, als ik namelijk bezoek heb, dan wil ik graag sociaal zijn. Ik vind sociaal zijn namelijk juist heel leukAlleen ik word er zo moe van
Wat moet ik hier nou mee?
Zit je een beetje te youtuben, Cue_?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:31 schreef Cue_ het volgende:
Buschauffeur op Malta met uiteindelijk t stuur in z'n handen
Was op EditieNLquote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit je een beetje te youtuben, Cue_?
Ik las jouw post en dacht "hmm krijg nou wat, hij heeft gewoon gelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 18:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een intravert is niet persee iemand die niet sociaal is hoor, het zegt voornamelijk iets over hoe je je batterij weer oplaadtEen extravert schijnt z'n batterijen juist op te laden van sociaal contact e.d.
Dan heb ik wel een heel groot huis nodigquote:Op woensdag 3 september 2014 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die ook zo is en een groot huis kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een heel groot huis nodigNouja gewoon allebei een eigen kamer. Slaapkamer. Woonkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me voldoende toch?
Keuken voor de vrouw is meer dan genoeg enzoquote:Op woensdag 3 september 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja gewoon allebei een eigen kamer. Slaapkamer. Woonkamer.
Lijkt me voldoende toch?
Voor jouquote:Op woensdag 3 september 2014 18:37 schreef STING het volgende:
[..]
Keuken voor de vrouw is meer dan genoeg enzo
Hmm, niet onmogelijk neequote:Op woensdag 3 september 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja gewoon allebei een eigen kamer. Slaapkamer. Woonkamer.
Lijkt me voldoende toch?
Owshitquote:
Welnee, dan maak je de ketting te lang, gewoon op de keukentafel.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Afgewisseld met slaapkamer mag anders ook, standby enzo
Wil wel een beetje comfort hequote:Op woensdag 3 september 2014 18:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee, dan maak je de ketting te lang, gewoon op de keukentafel.
Maar niet om te slapen zekerquote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Afgewisseld met slaapkamer mag anders ook, standby enzo
Het hoeft natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, niet onmogelijk nee
Maar toch blijf ik liever alleen wonen(wat niet wil zeggen dat ik altijd "nee" daartegen zou zeggen
, ik ben graag veel op mezelf
![]()
![]()
)
Jaja. Ze weten wat ze in t nieuws gooienquote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OwshitMalta komt ook eens in het nieuws hoor
Vloerbedekking in de keuken leggen?quote:
Gewoon in de schuur toch? Heeft niemand er last vanquote:Op woensdag 3 september 2014 18:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vloerbedekking in de keuken leggen?
Dan zou de ketting dus lang genoeg zijn om vanuit de keuken naar de schuur te kunnen gaan. Dan moet ze dus door de tuin, dat wil je toch niet als je met je vrienden in de zomer lekker in de tuin zit?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon in de schuur toch? Heeft niemand er last van
En als je 't koud hebt, trek je gewoon een paar fietsen over je heen
Als ze dan toch onderweg is van A naar B (via de BBQ uiteraardquote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zou de ketting dus lang genoeg zijn om vanuit de keuken naar de schuur te kunnen gaan. Dan moet ze dus door de tuin, dat wil je toch niet als je met je vrienden in de zomer lekker in de tuin zit?
Zodat ze gewillig blijft. Zie eigenbelangquote:Op woensdag 3 september 2014 18:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef nu eenmaal graag om mijn medemens
Ja ok, zou nog kunnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze dan toch onderweg is van A naar B (via de BBQ uiteraard) kan ze toch gelijk even koud bier droppen?
Dat is daar natuurlijk niet eens voor nodig, dus die vlag gaat niet opquote:Op woensdag 3 september 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat ze gewillig blijft. Zie eigenbelang
hoezo niet nodig?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is daar natuurlijk niet eens voor nodig, dus die vlag gaat niet op
Sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Laat maar, grapjes uitleggen is niet leuk
Zolang t maar zonder tanden is zekerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je maar hapt, is alles goed
Ik bedoelde het toch echt figuurlijk en niet letterlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang t maar zonder tanden is zeker
Dat vind ik gewoon leuk, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 3 september 2014 19:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bedoelde het toch echt figuurlijk en niet letterlijk
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon leuk, dus dat komt wel goed
Leuk vinden of het niet kunnen laten zijn natuurlijk twee verschillende dingenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag. Dus je zou t moeten weten
Absoluutquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Leuk vinden of het niet kunnen laten zijn natuurlijk twee verschillende dingen
Ik heb er meer dan 10 jaar over gedaan...quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Get a room, you two.
Zoeken naar een woning is kut![]()
Het gaat niet eens over seksquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Get a room, you two.
Omdat er daar weinig of veel keuze is?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Get a room, you two.
Ik wou net zeggen. Anders beetje zonder van je investeringquote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef STING het volgende:
Volgend jaar maar eens naar een groter appartement gaan kijkenEerst nog even genieten van de renovaties van jorig jaar.
Ja, maar ik woon nu tijdelijk bij een maat in, voelt als een lastquote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gelukkig nooit echt problemen gehad met het vinden van een woning.
Maar Babs je bent net twee weken bezig. Dat valt nog best mee
Klopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Anders beetje zonder van je investering
Nouja of je moet t allemaal maar kunnen krijgen, alleen is dat altijd afwachten
Ah, mede daarom de haast.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon nu tijdelijk bij een maat in, voelt als een last
Ik snap dat t klote isquote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon nu tijdelijk bij een maat in, voelt als een last
Maar minder waard is niet erg. Want toen had je dat extra geld er ook niet inzittenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt.
Zonder de investering was het een huis een stuk minder waard geweest, alleen al de extra wachttijd als ik twee huizen had gehad.
Maar de totale investering ga ik er nooit uithalen, maar daar heb ik wel vrede mee.
Top! Ik heb geen idee wanneer ik er weer een ga hebben, maar mezrlf kennende zal dat wel even duren.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...een date heb ik dus wel zaterdag
Jawel, want dan zou ik onder water hebben gestaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar minder waard is niet erg. Want toen had je dat extra geld er ook niet inzitten
Dat is weer een andere discussiequote:Op woensdag 3 september 2014 19:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, want dan zou ik onder water hebben gestaan.
Nee, toch wel onderdeel van het gehele plaatjequote:
Dat is t meest ideaal iddquote:Op woensdag 3 september 2014 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, toch wel onderdeel van het gehele plaatje
Maar belangrijkste is in ieder geval dat ik dan waarschijnlijk volgend jaar iets winst maak op m'n huis en er nog even van heb kunnen genieten
Yup. Tis een van mijn beste vrienden, en hij stelde het zelf voor. Maar hij is wel een beetje boel een loner, dus ik heb gewoon het gevoel dat hem lastig val en zoquote:
Arme magnetronkoffiequote:Op woensdag 3 september 2014 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Tis een van mijn beste vrienden, en hij stelde het zelf voor. Maar hij is wel een beetje boel een loner, dus ik heb gewoon het gevoel dat hem lastig val en zo
Gewoon beetje op jezelf zijn en niet teveel vragen over wat te eten. En dan komt t vast allemaal goedquote:Op woensdag 3 september 2014 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Tis een van mijn beste vrienden, en hij stelde het zelf voor. Maar hij is wel een beetje boel een loner, dus ik heb gewoon het gevoel dat hem lastig val en zo
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Arme magnetronkoffie
Maar snap het ja.
Sorryquote:
Ja hoor. Als je schizofreen genoeg bent kun je complete orgies met jezelf houden.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef aeque het volgende:
Daten, daar heb je toch 2 mensen voor nodig? Of kan ik ook met mijzelf daten?
He verdomme. Daar ben ik nog niet gek genoeg voor.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je schizofreen genoeg bent kun je complete orgies met jezelf houden.
Dan zit er niks anders op dan te blijven fappenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
He verdomme. Daar ben ik nog niet gek genoeg voor.
Ach dat moet 9/10 keer na het daten ook, maar dan had je in ieder geval een leuke avond.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan te blijven fappen
Wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach dat moet 9/10 keer na het daten ook, maar dan had je in ieder geval een leuke avond.
Jij hebt ook in ieder stadje een schatje, slettebak.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
Wat?Dat overkomt mij nou niet zo vaak hoor
Niet iedereen is gezegend zoals jij.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens de zanger van Rammstein welquote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef aeque het volgende:
Daten, daar heb je toch 2 mensen voor nodig? Of kan ik ook met mijzelf daten?
Ik ben net zo schatloos als dakloos momenteel hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt ook in ieder stadje een schatje, slettebak.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan te blijven fappen
Op dit moment voel ik me niet echt gezegend hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend zoals jij.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach vandaar dat ik een bril op moest!
Alleen op dit moment, dan doe je het al beter dan ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik me niet echt gezegend hoor
Gaat 't zo kut met je dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen op dit moment, dan doe je het al beter dan ik.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef Barbusse het volgende:
Op dit moment voel ik me niet echt gezegend hoor
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen op dit moment, dan doe je het al beter dan ik.
Als je gaat relativeren mag ik op zich niet heel erg klagen. Het kan altijd slechter, maar in mijn geval ook beter.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat 't zo kut met je dan?
Geen nood, hopelijk wordt zaterdag erg leukquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Damn, muziek op repeat is zo
Fase 2?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
Geen nood, hopelijk wordt zaterdag erg leuk
Ow, ja das niet erg fijn neequote:Op woensdag 3 september 2014 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je gaat relativeren mag ik op zich niet heel erg klagen. Het kan altijd slechter, maar in mijn geval ook beter.
Dus als antwoord op je vraag: mwah.
Ik heb een date met een Parisienne met sproetjesquote:
Oulalaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een date met een Parisienne met sproetjes
HA? Vertel? Goed nieuws is altijdquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ja das niet erg fijn nee
Ik had gister retegoed nieuws van de HA dus ik ben superblij
Fase 4, nog beter.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een date met een Parisienne met sproetjes
Dat is ze zekerquote:
Ehm, iets met veranderde moedervlek en pas na een half jaar besluiten om naar de HA te gaanquote:Op woensdag 3 september 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HA? Vertel? Goed nieuws is altijd
Dude..... Maar niks ernstigs dus?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, iets met veranderde moedervlek en pas na een half jaar besluiten om naar de HA te gaan![]()
![]()
Nee niks ernstigs, alles ist oke!quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude..... Maar niks ernstigs dus?
Nicequote:
Dan doe je iets goed. En nee, ik doe dat blijkbaar niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wel met een date in de planningquote:Op woensdag 3 september 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben net zo schatloos als dakloos momenteel hoor
Air vind me een slet. Misschien is dat hetquote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dan doe je iets goed. En nee, ik doe dat blijkbaar niet.
En dit is serieus de eerste keer in mijn leven dat ik er zenuwachtig over benquote:[..]
Maar wel met een date in de planning
Ja dank uquote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiceGeniet van je melbatoastwiet
Enig idee waar dat aan kan liggen trouwens?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit is serieus de eerste keer in mijn leven dat ik er zenuwachtig over ben
Dat ben ik altijd, maar ik date dan ook zelden.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Air vind me een slet. Misschien is dat het
[..]
Ik zie het effect dat je hebt op diverse vrouwen en verbindt daar mijn eigen conclusies aan.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
Welk effect, je hebt me nog nooit ontmoet johquote:Op woensdag 3 september 2014 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het effect dat je hebt op diverse vrouwen en verbindt daar mijn eigen conclusies aan.
Ach ja, het zij zo.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ja das niet erg fijn nee
Ik had gister retegoed nieuws van de HA dus ik ben superblij
Over een paar dagen is dat compleet andersquote:Op woensdag 3 september 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben net zo schatloos als dakloos momenteel hoor
Ach ik word ook een slet genoemd, niks mis meequote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
How come?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben even een beetje emotioneel op het moment geloof ik
Ach, alle stress van afgelopen tijd (speelden wel meer dingen IRL) terwijl ik eigenlijk nog nooit zo gelukkig geweest ben als nu. Denk ikquote:
Komt allemaal goed kerel, maar je moet er wel ook zelf aan werken.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, alle stress van afgelopen tijd (speelden wel meer dingen IRL) terwijl ik eigenlijk nog nooit zo gelukkig geweest ben als nu. Denk ik
En ik heb dan ook geen moment stil gelegenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt allemaal goed kerel, maar je moet er wel ook zelf aan werken.
Als je je nu gelukkig voelt, was het het waard. Alle shit die je mogelijkerwijs over je heen krijgt in het leven, je leert en groeit ervan.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik heb dan ook geen moment stil gelegen
Werd ook wel tijd, want jarenlang tegen de stroom in blijven zwemmen terwijl het niet beter wordt is zo dodelijk vermoeiend
Kutleven heb ik gehad, maar ik voel me gewoon gelukkig nu#emotioneel
Duurt wel even hoor voordat dat geloof een beetje verankerd is, maar klagen doe ik al niet meer en er valt altijd wel "ergens" over te klagen...normaliter danquote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je je nu gelukkig voelt, was het het waard. Alle shit die je mogelijkerwijs over je heen krijgt in het leven, je leert en groeit ervan.
Er valt altijd over iets te klagen. Maar zolang het triviale shit is zoals het weer, is het leven best goed.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Duurt wel even hoor voordat dat geloof een beetje verankerd is, maar klagen doe ik al niet meer en er valt altijd wel "ergens" over te klagen...normaliter dan
Precies. Zeker ik had het veel erger getroffen kunnen hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er valt altijd over iets te klagen. Maar zolang het triviale shit is zoals het weer, is het leven best goed.
Pas een maand later een reactie sturen?!?!quote:
Als die donkere van chocola zijn voorzie ik gebruiksproblemenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Ze zegt wel "fuck you" maar ze heeft genoeg dildos voor de komende dagen
Goed voor de pijplessenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als die donkere van chocola zijn voorzie ik gebruiksproblemen
Zal dat niet wat moeilijk zijn om mee te leren? Ik bedoel, de lul word steeds kleiner.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed voor de pijplessen
Kan je evt handafdrukken goed op zien
Ze zullen ook vast niet smelten danquote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Ze zegt wel "fuck you" maar ze heeft genoeg dildos voor de komende dagen
Dat is gewoon directe beloningquote:Op woensdag 3 september 2014 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal dat niet wat moeilijk zijn om mee te leren? Ik bedoel, de lul word steeds kleiner.
Ok, dat snap ik. Maar moet het dan ook geen vloeibaar wit goedje van binnen hebben?quote:
Nee joh. Dit smaakt vast lekkerderquote:Op woensdag 3 september 2014 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik. Maar moet het dan ook geen vloeibaar wit goedje van binnen hebben?
Kan toch ook lekker zijn? Gesmolten marshmellow ofzoquote:
Ik hou niet zo van witte dingenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan toch ook lekker zijn? Gesmolten marshmellow ofzo
Er is niet veel goed hequote:
Witte macaroni?!?!quote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker die witte macaroni
Ja ik ben geloof ik een beetje contrastblindquote:Op woensdag 3 september 2014 22:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er is niet veel goed he
[..]
Witte macaroni?!?!
Dus daardoor ziet macaroni er wit uit?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ben geloof ik een beetje contrastblind
Komt door al dat gestaar naar die felwitte fok!achtergrondkleur
Klopt, maar je had kunnen waarschuwen dat je tamelijk moeilijk bent. Of op je voorhoofd tatoeëren ofzoquote:
Naja, zolang hetmaar niet groen en blauw ziet maakt het exacte contrast verder ook niet zoveel uit toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus daardoor ziet macaroni er wit uit?
Ik heb nog nooit blauw voedsel gezien, lijkt me ook heel apart trouwens.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, zolang hetmaar niet groen en blauw ziet maakt het exacte contrast verder ook niet zoveel uit toch?
Ik dacht dat jij t al wistquote:Op woensdag 3 september 2014 22:30 schreef Belsezar het volgende:
Klopt, maar je had kunnen waarschuwen dat je tamelijk moeilijk bent. Of op je voorhoofd tatoeëren ofzo
Ik wel, het -waren- maiskorrelsquote:Op woensdag 3 september 2014 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blauw voedsel gezien, lijkt me ook heel apart trouwens.
Misschien ben je door de jaren heen nog moeilijker geworden?quote:
Verstokte vrijgezel hequote:Op woensdag 3 september 2014 22:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien ben je door de jaren heen nog moeilijker geworden?
Nog even en je bent de vrouwelijke Q!quote:
Toch niet nog steeds als voedsel gezien?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, het -waren- maiskorrels
Ik had wel trek...maar ze roken ook al niet zo lekker en er kwam groenblauw (dus) stof vanafquote:Op woensdag 3 september 2014 22:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch niet nog steeds als voedsel gezien?
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had wel trek...maar ze roken ook al niet zo lekker en er kwam groenblauw (dus) stof vanafSmart man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Miss ben ik t alquote:Op woensdag 3 september 2014 22:38 schreef Belsezar het volgende:
Nog even en je bent de vrouwelijke Q!
Niet meer te redden dusquote:
-Ofquote:Op woensdag 3 september 2014 22:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet meer te redden dus
Meevaller: Je kan gaan daten met Q!
Dat zei ik vanmiddag toch al!quote:Op woensdag 3 september 2014 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
-Of
Niet meer daten. Niet meer te redden. Schiet niet op
En ik wil niet met Q daten
Ik herhaalde juist wat je zeiquote:Op woensdag 3 september 2014 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag toch al!
Zucht...
En hoe ga je nu verder?quote:
Check en check. Ik geef het voorlopig op.Die Maarten mag zijn pijp terug hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
-Of
Niet meer daten. Niet meer te redden. Schiet niet op
En ik wil niet met Q daten
Check?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Check en check. Ik geef het voorlopig op.Die Maarten mag zijn pijp terug hebben.
Ja, stel dat je een groenblauwe maiskorrel had opgegeten.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja nou gelukkig werkt er tenminste nog -iets- bij mij daarboven
Het einde is nabijquote:
Ja, ik wil q ook niet daten en stop er even volledig mee. Idem met veel posten hier op fok.quote:
Anders was ik misschien wel veranderd in zo'n ding van the invasion of the body snatchersquote:Op woensdag 3 september 2014 23:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, stel dat je een groenblauwe maiskorrel had opgegeten.
Gewoon even tijd alleen zeker?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik wil q ook niet daten en stop er even volledig mee. Idem met veel posten hier op fok.
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon even tijd alleen zeker?Geen idee hoe of wat, maar ik kan niet zo verder gaan. Ik zei overigens minderen, niet mijn account verwijderen, al sluit ik dat ook niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zou je account niet weggooien. Daar bereik je niks mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee hoe of wat, maar ik kan niet zo verder gaan. Ik zei overigens minderen, niet mijn account verwijderen, al sluit ik dat ook niet uit.
Ik heb niets gezegd over willenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik wil q ook niet daten en stop er even volledig mee. Idem met veel posten hier op fok.
Pak dan gewoon meteen een fatsoenlijk mes, bij een mesje denk ik aan een aardappelschilmesjequote:
Of misschien was het wel the blue pill en zit je echt in de matrix op dit momentquote:Op woensdag 3 september 2014 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders was ik misschien wel veranderd in zo'n ding van the invasion of the body snatchers
Wil je me snel dood hebben?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pak dan gewoon meteen een fatsoenlijk mes, bij een mesje denk ik aan een aardappelschilmesje
Sorry, dat haalde ik uit joiw woorden.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over willen
Ben benieuwd hoelang je t volhoudt. T niet posten. Want volgens mij heb je wel vaker gezegd dat t gaan doen
Lang pijn lijden of kort en snel?quote:
Je kan t beter of doen of niet zeggen. Snap t wel. Maar je krijgt er alleen maar meer gezeur bijquote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef yats het volgende:
Gisteren zei ik het ook, maar dat had zo zijn redenen. Ik was gewoon echt emotioneel leeg, en die tank is nu weer bijna leeg.
Ik durf niet dood te gaanquote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lang pijn lijden of kort en snel?
Dit was mijn barmhartige kant hoor
Misschien heb je gelijk. Ik denk ook niet dat veel mensen het zullen begrijpen getuige de nieuwsgierige vragen gisteren/vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan t beter of doen of niet zeggen. Snap t wel. Maar je krijgt er alleen maar meer gezeur bij
Geen idee wat er speelt. Dus km ik weinig over zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Ik denk ook niet dat veel mensen het zullen begrijpen getuige de nieuwsgierige vragen gisteren/vandaag.
@belzezar : snel graag als ik dan toch mag kiezen.
Dus je bent nog te redden!quote:
Ik denk dat de meeste dat kiezenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Ik denk ook niet dat veel mensen het zullen begrijpen getuige de nieuwsgierige vragen gisteren/vandaag.
@belzezar : snel graag als ik dan toch mag kiezen.
Als je niet durft te sterven is er nog altijd hoop. Pas als je het einde accepteert is er geen weg terug en is al het vuur en vechtlust uit je verdwenen.quote:
Maar dat laatste kan toch ook zonder dood te willen?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je niet durft te sterven is er nog altijd hoop. Pas als je het einde accepteert is er geen weg terug en is al het vuur en vechtlust uit je verdwenen.
Klopt, dan ben je fysiek niet dood. Maar laten we eerlijk zijn, is er dan nog veel/iets over?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat laatste kan toch ook zonder dood te willen?
Zonder vuur em vechtlust er gewoon t heden..quote:Op woensdag 3 september 2014 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, dan ben je fysiek niet dood. Maar laten we eerlijk zijn, is er dan nog veel/iets over?
Dat geloof ik niet. Een persoon zonder vuur en vechtlust heeft zich erbij neergelegd en zal dus niet verder komen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder vuur em vechtlust er gewoon t heden..
Maar wat is dat "verder" dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Een persoon zonder vuur en vechtlust heeft zich erbij neergelegd en zal dus niet verder komen.
Wat het doel ook was voor je je erbij neerlegde dat het niet gaat lukken/werken.quote:
Dus dan heb je nog alles behalve t doel.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat het doel ook was voor je je erbij neerlegde dat het niet gaat lukken/werken.
De mens wilt zich altijd verbeteren imo, hoe kan je dan geen doel hebben?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus dan heb je nog alles behalve t doel.
Dus je leeft in t heden en doet je ding. Enkel geen bepaalde visie bij de toekomst of hoop dat er specifiek iets verandert.
Wil je jezelf altijd verbeteren?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef Belsezar het volgende:
De mens wilt zich altijd verbeteren imo, hoe kan je dan geen doel hebben?
Ik heb een leuk leven maar het kan altijd beterquote:Op woensdag 3 september 2014 23:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je jezelf altijd verbeteren?
Ik wil "gewoon" een leuk leven leiden. Al is dat doel niet sterk genoeg om er van alles voor te doen
Leugens!quote:Op donderdag 4 september 2014 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een leuk leven maar het kan altijd beter
Wij houden ook van jouquote:Op donderdag 4 september 2014 07:43 schreef Q. het volgende:
Een leven is niet om plezier te hebben maar om je voor te bereiden op de DOOD en op een eeuwigheid bij de HEERE. [ afbeelding ]
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 4 september 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Morgen
Wou eigen heel graag de trein missen om niet mee te hoeven naar Sassenheim. Was ik toch nog te vroeg op t station. Werd ik toch afgestraft, m'n chipkaart vergeten
Vandaag weer iets minder. Maar straks weer aan de ibu en gaat t vast wel weerquote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
Hoe gaat het met je griepje/verkoudheid?
Gewoon op tijd naar huis, veel water drinken, je groente opeten en vroeg naar bed, jongedamequote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaag weer iets minder. Maar straks weer aan de ibu en gaat t vast wel weer
wtf is er in Sassenheim?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Morgen
Wou eigen heel graag de trein missen om niet mee te hoeven naar Sassenheim. Was ik toch nog te vroeg op t station. Werd ik toch afgestraft, m'n chipkaart vergeten
Kan nietquote:Op donderdag 4 september 2014 08:43 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon op tijd naar huis, veel water drinken, je groente opeten en vroeg naar bed, jongedame
Oh joy, een van de dingen die ik niet mis sinds ik daar weg benquote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan nietheb nog zon vakgroepmeeting vanavond
Snap ikquote:Op donderdag 4 september 2014 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Oh joy, een van de dingen die ik niet mis sinds ik daar weg ben
Yup. Ook een hoofdvestiging.aar ook in Arnhem en Amersfoort etc etc.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:54 schreef STING het volgende:
[..]
Je klant heeft ook een vestiging in Sassenheim?
Ik moest gewoon echt lang nadenken over de 'hall of cost'quote:Op donderdag 4 september 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Deel oud, maar sommigenhttp://www.dumpaday.com/r(...)-too-dumb-to-insult/
Ja, sommigen moet je even een paar keer hardop lezenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moest gewoon echt lang nadenken over de 'hall of cost'
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Mijn laatste blue backlit tb is zojuist overleden
Deze eens een keer niet door satésaus of cola. Gewoon van ouderdom (nou ja, de kabel is losgedraaid).
T klinkt als een plaats waar je moet plassen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Sassenheim Sassenheim Sassenheim Sassenheim Sassenheim Sassenheim Sassenheim Sassenheim
Wat een achterlijk woord eigenlijk.
Ik heb flessen wijn van meer gedronken, you'll livequote:
Het is beter dan goor-in-gemquote:Op donderdag 4 september 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T klinkt als een plaats waar je moet plassen.
"Jongens, ik ga ff van Sassenheim!"
Goor-in-CHEM IS GEWOON EEN CHEMISCH TOILETJE!quote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is beter dan goor-in-gem.
Weet het niet zeker, maar volgens mij hoef je je daar niet voor te verontschuldigenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goor-in-CHEM IS GEWOON EEN CHEMISCH TOILETJE!
OMG amaze baaaallllllls
(Sorry, heb net die link van je aangeklikt en alles gelezen)
Gorkum, zo zouden ze het moeten schrijvenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is beter dan goor-in-gem.
Ja, maar dat doen ze niet en uit, gorinchem is met geen mogelijkheid Gorkum te maken, hoe graag ze het ook willen daarquote:Op donderdag 4 september 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gorkum, zo zouden ze het moeten schrijven
bunch of idiotsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen ze niet en uit, gorinchem is met geen mogelijkheid Gorkum te maken, hoe graag ze het ook willen daar
Nerd!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Zo, nieuw TB en nieuwe GPU besteld. Morgen ophalen, morgenavond of zaterag in de PC schroeven. Volgende maand kijken voor een SSD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |