FMLquote:
Ik had gehoopt dat de TT je zou opvrolijkenquote:
Nee jij niet, want daten leid uiteindelijk naar sex en dat vindt jij vies en bah.quote:
You! Me! Everybody!quote:
Dank je, maar nee. Nu ben ik chagerijnig EN nerveusquote:Op woensdag 3 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de TT je zou opvrolijken
Daten kan ook leiden tot uren zoenen en knuffel en dat wil ik welquote:Op woensdag 3 september 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee jij niet, want daten leid uiteindelijk naar sex en dat vindt jij vies en bah.
Wat heb ik je gister nou gezegd over je zenuwen?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, maar nee. Nu ben ik chagerijnig EN nerveus
En dan blijft de man naderhand achter met blauwe ballen. Dus voor het welzijn van alle mannen en hun ballen zeg ik dat jij niet gaat datenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daten kan ook leiden tot uren zoenen en knuffel en dat wil ik wel
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo is het!quote:
Ik praat niet meer met jouquote:Op woensdag 3 september 2014 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan blijft de man naderhand achter met blauwe ballen. Dus voor het welzijn van alle mannen en hun ballen zeg ik dat jij niet gaat daten
Nee hoorquote:
Okquote:
Pfff heb je standaarden of zo?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:59 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij als ie heeeul leuk is. Wil ik best seks. Maar enkel als ie heuul leuk is
Ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.En sex
En een woning
Jij niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff heb je standaarden of zo?
Im tryingquote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff heb je standaarden of zo?
Ja, degene die mij de flats liet zien was haar assistent.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo is het!
Heb je nog wat gehoord van die ene die niet kon ivm werk of zoiets?
Teveel herinneringen aan m'n exquote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef STING het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer mis met je huidige woning?
Die werken je alleen maar tegenquote:
Vragen we nu teveel?quote:
En daar zat dat mooie appartement niet tussen?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, degene die mij de flats liet zien was haar assistent.
Ah ok, snap het. Ik zou alsnog proberen niet al te hoge verwachtingen hebben als in hoe lang gaat het duren, want dan werkt dat misschien aardig frustrurend. Sorry voor deze Captain Hindsight opmerkingquote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, degene die mij de flats liet zien was haar assistent.
[..]
Teveel herinneringen aan m'n exEn voor mij alleen toch net een tikje te duur.
Rhutje staat open voor allerlei typesquote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die werken je alleen maar tegen
Is zo fijn ook he?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is ons blijkbaar niet gegundquote:
't wil niet zo lukken met het daten dus voor jou?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is ons blijkbaar niet gegund
Er blijft altijd wel iets over at the bottom of the barrelquote:Op woensdag 3 september 2014 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje staat open voor allerlei types
Niet voor mijn typequote:Op woensdag 3 september 2014 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje staat open voor allerlei types
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee helaas. Het ging even vrij aardig, maar ik sta weer in 'slaapmodus' geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't wil niet zo lukken met het daten dus voor jou?
Nopequote:Op woensdag 3 september 2014 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En daar zat dat mooie appartement niet tussen?
Hoe lang geleden was jij eigenlijk voor het laatst single?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik denk dat ik eigenlijk best picky ben
Nou...een date heb ik dus wel zaterdagquote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is ons blijkbaar niet gegund
Gewoon niet overhaasten en geduldig zijn, je moet ook gewoon een beetje geluk hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Nee helaas. Het ging even vrij aardig, maar ik sta weer in 'slaapmodus' geloof ik.
7 jaarquote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was jij eigenlijk voor het laatst single?
Ze was toch altijd al bezet?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was jij eigenlijk voor het laatst single?
Altijd al?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze was toch altijd al bezet?
In elk geval al zolang als ik al post toch?
Sommige mensen worden echt met alles geboren he?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Altijd al?Ja zo ben ik geboren
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige mensen worden echt met alles geboren he?
Nee maar serieus, ik post iets van 6 1/2 jaar op fok? En ik heb je nog nooit single meegemaakt
quote:
Een echte jeugdliefde dusquote:
Whaha zo jong ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 18:13 schreef STING het volgende:
[..]
Een echte jeugdliefde dus
Over een paar settlen en aan de Golden Retriever, Station Wagon en schreeuwlelijk?
Alle vier niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha zo jong ben ik nou ook weer niet hoor
En nee, dat past absoluut niet bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |