Uniekhoorn, ik hou van je.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goede grill? Dan grillen met ui, paprika, champignons en knoflook
Lekker met gekookte rijst en saus
die is zo lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kip-chorizo-kikkererwtenstoof van Ainsley Harriot
Nope. Ik ga zo ff googlenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
die is zo lekker
Heb je de chorizo-soep weleens gemaakt van hem? Nomnomnom!
Gisteravond voor het eerst wat te kauwen gegetenquote:Op donderdag 4 september 2014 14:41 schreef Skeletor. het volgende:
Tosti ham/kaas met de gebruikelijke entourage. Voor vanavond nog geen idee.
Piet, alweer een beetje beter?
klinkt super ranzigquote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga vanavond stampotje maken van Postelein en bloemige aardappels, wat boter, en daarbij een stukje varkenshaas en een sausje
Aanrader voor een herfstige dag ofzoquote:
Was het wel een Macaroni a la Kano?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Johannes_vermeer en ik aten vandaag een heerlijke macaroni en dronken hierbij een Brandbiertje
[ afbeelding ]
Misschien heeft johannes wel wat bij de meester afgekeken, ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Was het wel een Macaroni a la Kano?
Wanneer ga jij hier weer zo'n tof verslag posten?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Was het wel een tMacaroni a la Kano?
Wie weet als ik binnenkort bij het Wurst und Schnitzelhaus ga etenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hier weer zo'n tof verslag posten?
Gaat de goede kant op. Sterkte!quote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gisteravond voor het eerst wat te kauwen gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |