Vergara?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
Film over een chef. Goede chick aanwezig dus ik ga zeker kijken
[ afbeelding ]
Hellinkje af dus lijkt me nietquote:Op donderdag 4 september 2014 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.marca.com/2014(...)Twitter&t=1409781358
Kan wel. Scarlett Johansson speelt ook in de film zie ik net op IMDBquote:
Vermaakt u in de leukste Nederlandstalige regio ter wereldquote:
Zuid Afrikaquote:Op donderdag 4 september 2014 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vermaakt u in de leukste Nederlandstalige regio ter wereld
Is geen Nederlands. Wel een zeer gelijke taal. Maar op zichzelf staand. In tegenstelling tot bijvoorbeeld het Vlaams. Wat een prachtig dialect is. Bij meisjes dan.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Is geen Nederlands. Wel een zeer gelijke taal. Maar op zichzelf staand. In tegenstelling tot bijvoorbeeld het Vlaams. Wat een prachtig dialect is. Bij meisjes dan.
Je hebt daar ergens een heel klein restaurantje midden in een hofje nabij het klooster, beste broodjes ooit.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gent vind ik qua stad leuker, om te eten heb je wat meer keus in Antwerpen
't Dreuppelkot binnen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ik moet ook weer eens naar Antwerpen. Dit weekend iig Gent.
Ik ga eigenlijk naar net onder gent, oudenaarde.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
't Dreuppelkot binnen.
http://www.dreupelkot.be/
Oh, je gaat niet om te zuipen?quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk naar net onder gent, oudenaarde.
Ronde van Vlaanderen fietsen
Nein. Al ga ik na afloop nog wel wat bier zoeken. Ronde museum bekijken. Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, je gaat niet om te zuipen?
Nou. Veel plezier dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nein. Al ga ik na afloop nog wel wat bier zoeken. Ronde museum bekijken. Niks mis mee.
Ff langs de Kulminatorquote:Op donderdag 4 september 2014 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gent vind ik qua stad leuker, om te eten heb je wat meer keus in Antwerpen
De Tour de France krijgt volgend jaar mogelijk de hoogste aankomst ooit. Verschillende Franse media melden dat de organisatie een rit wil laten eindigen op de Col de la Bonette-Restefond.quote:
Chocoladepasta (2xquote:Op donderdag 4 september 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje filet, broodje komijnekaas, fruitsalade.
Ik had vanmorgen ook maar chocopasta genomen, dit na mijn pindakaasdrama.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chocoladepasta (2x) Filet american, ham en speculaaspasta.
Lekker afdalen wel als je eenmaal bovenaan bentquote:Op donderdag 4 september 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Je doet daar echt een rondje om de top
[ afbeelding ]
Mooie heli beelden.
Moet je deze doen, 43 kmquote:Op donderdag 4 september 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker afdalen wel als je eenmaal bovenaan bent
Bammetje kaas met komkommer en snoeptomaatjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje filet, broodje komijnekaas, fruitsalade.
Lekkerquote:Op donderdag 4 september 2014 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bammetje kaas met komkommer en snoeptomaatjes.
Heerlijk.quote:
Tramadolquote:Op donderdag 4 september 2014 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb goede medicijnen gekregen gisteren. Tramadol. Zit morfine in. Goeie man.
Werd vannacht wakker om te gaan pissen en viel bijna om.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tramadol![]()
Lekker spul is dat.
Combineer met wat uppers dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werd vannacht wakker om te gaan pissen en viel bijna om.
Vanmorgen kapot moe en nog steeds wel. Lijkt wel of ik een hele nacht heb doorgetrokken, terwijl het me eigenlijk nachtrust zou moeten bezorgen.
Heb je er ook een paar van Bulgarije?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je deze doen, 43 km![]()
[ afbeelding ]
Of 56 km maar dan moet je wel naar hawai
[ afbeelding ]
Gebruik jij ook oxazepam om de spiertjes even volledig te relaxen voor een half dagje na een zware fietstocht achter de rug en eentje voor de boegquote:Op donderdag 4 september 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tramadol![]()
Lekker spul is dat.
Alleen in t vliegtuig.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebruik jij ook oxazepam om de spiertjes even volledig te relaxen voor een half dagje na een zware fietstocht achter de rug en eentje voor de boeg
Ik vond valium met wat morfine érg lekker. En een pilsjequote:Op donderdag 4 september 2014 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Combineer met wat uppers dan.
Even Saind om de perfecte cocktail vragen.
Hoezo "moest" je nog 2 uur?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond valium met wat morfine érg lekker. En een pilsje
Vannacht nog bijna pep gehaald, mezelf toch in kunnen houden. Fietste om half 4 door de stad en moest nog twee uur, lustte m wel toen
Hij ging de 80km in 2 uur doen toch.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoezo "moest" je nog 2 uur?
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij ging de 80km in 2 uur doen toch.
Studentikoos gekut.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoezo "moest" je nog 2 uur?
Tour de Bulgaria was afgelast dit jaar, is meestal wel een toffe ronde.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je er ook een paar van Bulgarije?
Ik zou de kaakchirurg vertrouwen.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
de tandarts wil twee verstandskiezen uit mijn mik trekken maar de kaakchirurg vindt van niet
beetje raar ofzo
Klopt ja. Schraal. voor mijn deur zou een tussensprint zijn en een kilometer verder een cat II bergje. Balen.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tour de Bulgaria was afgelast dit jaar, is meestal wel een toffe ronde.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou de kaakchirurg vertrouwen.
sowieso gaat mijn voorkeur uit naar de optie om geen tanden uit mijn mik te trekkenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou de kaakchirurg vertrouwen.
Meest walgelijke pijn ooit. Op je teen heel hard tegen een opstapje trappen omdat je woest bent op Rene na dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
sowieso gaat mijn voorkeur uit naar de optie om geen tanden uit mijn mik te trekken
ja lijkt me echt klotequote:Op donderdag 4 september 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Meest walgelijke pijn ooit. Op je teen heel hard tegen een opstapje trappen omdat je woest bent op Rene na dan.
Kan je je voorstellen dat ze dat in de middeleeuwen gewoon op t dorpsplein zonder verdoving dedenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Meest walgelijke pijn ooit. Op je teen heel hard tegen een opstapje trappen omdat je woest bent op Rene na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |