Hoeft geen vreemde opmerking te zijn op zich. Eigenlijk zegt hij hoeveel geluk je moet hebben iets te vinden daar. Je kijkt net wel of net niet op dat ene kleine plekje.quote:Op donderdag 4 september 2014 04:24 schreef suddenintuition het volgende:
rica : zei F. niet in een filmpje wat ik gezien heb : `` .....als we niet achter die boom gekeken hadden, dan hadden we die schoen nooit gevonden ! `` ...........dawasokraarrrr ofniesoms ?
want je bent toch op zoek naar HELE LICHAMEN ??? uiteindelijk ???.....dan ga je toch niet achter een boom kijken....in eerste instantie ?.....of heb ik het nou verkeerd ?
Dat ook. En als het daar een grote criminele bende is zijn het jongens waar je geen ruzie mee wilt hebben. Krijg je zelf een "ongelukje". Dus mondje dicht.quote:Op donderdag 4 september 2014 04:41 schreef suddenintuition het volgende:
hij de vader van H. ...met die onfrisse achtergrond.....dus logisch ja....en vooral in dat soort landen, want FAMILIE is alles en laat men noooooit vallen, never....
je schrijfwijze wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 4 september 2014 04:28 schreef suddenintuition het volgende:
tenzij je ook naar RESTEN zoekt......maar hoe kun je vantevoren nou weten dat er alleen RESTEN liggen....??......zal wel aan mij liggen, maar ik vond het een vreemde uitlating van hem....
het valt jounieop zeg maar, dat het wat afwijkt.....van wat hier GANGBAAR is.quote:Op donderdag 4 september 2014 04:16 schreef suddenintuition het volgende:
welke schrijfwijze ?? ik schrijf toch gewoon Nederlands....
en er is niemand die serieuzer is als ik....niemand die ik ken, in ieder geval...
Wat dacht je van deze schrijfwijze:quote:Op donderdag 4 september 2014 04:16 schreef suddenintuition het volgende: Welke schrijfwijze ?? AIik schrijf toch gewoon Nederlands....
quote:Op donderdag 4 september 2014 04:24 schreef suddenintuition het volgende: Zei F. niet in een filmpje wat ik gezien heb : `` .....als we niet achter die boom gekeken hadden, dan hadden we die schoen nooit gevonden ! `` ...........dawasokraarrrr ofniesoms ?
quote:Op donderdag 4 september 2014 04:32 schreef suddenintuition het volgende: Deze hele zaak stinkt naar Parmezaanse-kaas ( bahhhhhh )
quote:Op donderdag 4 september 2014 04:33 schreef suddenintuition het volgende: Heeft die F. al soms VAKER resten gevonden dan ??.....zou dat kunnen ???......toevalligggggg.............
Je schrijfwijze doet nou niet bepaald voorkomen alsof je serieus bent. Aan de andere kant moeten we er met z'n allen in die gevallen eigenlijk gewoonweg niet op ingaan. Of je bent gewoon dronken, kan ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 04:58 schreef suddenintuition het volgende: Ik wijk zellef ok wa af.....daarzaltdanwelanliggen...........
Ik zat het nachtwerk van jullie door te lezen, en bedacht me opeens, zou het geen tactiek kunnen zijn?quote:Op donderdag 4 september 2014 04:01 schreef Za het volgende:
[..]
Die timing van de vondsten loopt idd altijd erg parallel met bepaalde andere gebeurtenissen. Niet vreemd dat de advocaat daar wat achter zoekt imo.
Nachtwerk?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:43 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ik zat het nachtwerk van jullie door te lezen, en bedacht me opeens, zou het geen tactiek kunnen zijn?
Stel je hebt een opbergplaats. / kuil, waar de lichaamsdelen/resten van de dames in liggen (inmiddels skeletdelen) en je gooit dan eens dit bot hier en dan eens dat bot daar, uit een gemotiseerde kano, en je weet dat er iedere keer spetterduur DNA onderzoek moet worden uitgevoerd om uit te zoeken of de botten wel of niet van K&L zijn, dan zijn de ouders op die manier snel door het door hun gecollecteerde geld (voor nader onderzoek) heen toch?
Een andere gedachte: de meiden zijn begonnen met hun tocht, in Costa Rica, op de talenschool in Turialba, daar is op WS uitgebreid over gesproken, maar hier zie ik het nergens ? Wie kunnen ze daar ontmoet hebben, wie heeft ze daar gezien, en dacht misschien wel...he...oh, ze pakken nu de bus naar Bocas, wwar ze ook een aantal dagen zaten, en... oh, ze pakken nu de bus naar Boquete...Even nadenken, welke perfect killing ground hebben we daar voor ze?
mm..iemand moet alle kosten betalen, en op een gegeven moment zijn de interesse / geld / tijd op.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:53 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Nachtwerk?
Verder: denk je nou echt dat die ouders het DNA onderzoek moeten betalen dat uitgevoerd wordt door de Panamese autoriteiten? Dat is in Nederland toch ook niet zo.
En we kunnen ons allemaal wel te buiten gaan aan allerlei complottheorieen, maar kom eerst maar eens met aanwijzingen voor een dergelijk scenario. Er is vooralsnog geen snipper bewijs bekend dat wijst in de richting van een ingewikkeld moordscenario door mensen die ze tegen zijn gekomen, orgaanroof, inheemse kannibalen, Panamese bostrollen, alien abduction of andere exotische hersenspinsels.
Dat is 'the bodyfarm'.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:38 schreef suddenintuition het volgende:
jackie 02.28u....ergens in Amerika ( weet niet precies meer waar ) is er een stuk bos of land....en daar wordt uitgebreid getest en onderzocht, hoe overleden personen reageren, lichamelijk, op de omgeving....ook met water....dus dit is allang bekend bij de onderzoekers....wat er gebeurd is met de lichamen van deze meisjes, is in ieder geval niet `natuurlijk `
Mijn persoonlijke ervaring (maar onder klinische omstandigheden) is dat die lijkstijfheid pas later intreedt. Precies kan ik het niet zeggen maar ik heb meerdere mensen pas na 2 uur of later afgelegd. Die waren nog niet stijf. Ook als je de watten van de ogen haalt na een uur of 3 is de stijfheid er nog niet echt. Ik zit te dubben wanneer we ze er dan wel aflieten maar kan me dat niet exact herinneren. In het ieder geval als iemand vroeg in de nacht overleed konden ze er af blijven als de familie 's morgens vroeg kwam kijken.. Dat is dan een uur of 6?quote:Op donderdag 4 september 2014 03:17 schreef suddenintuition het volgende:
klopt, spijkerbroek is van katoen, maar is dikke sterke stof ! ...die is dus wel gevonden ook...
Maar in het geval van een ongeluk c.q. valpartij en je wordt meegesleurd door een rivier
dan verlies je je broek toch niet ?...na anderhalf a 2 uur treedt de lijkstijfheid in, bij normale temperatuur onder droge omstandigheden...in dit voorbeeld is, is er sprake van een `meesleuring ` door de rivier....wanneer je dan komt te overlijden ondertussen, is er al vrij snel sprake van lijkstijfheid.....DAN GA JE ECHT JE BROEK niet meer verliezen, integendeel....dan vindt je langs de rivier op een bepaald moment ( verder in de tijd ) een aangekleed skelet....die opgezwollen is door het water, dit is al reeds na een dag of 7....vraag het aan een patholoog....
Panama betaalt echt die onderzoeken wel. De verdwijning brengt al zoveel negatieve publiciteit dat ze een relletje over onderzoekskosten er echt niet bij zullen willen hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:58 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mm..iemand moet alle kosten betalen, en op een gegeven moment zijn de interesse / geld / tijd op.
En ik denk dat je de zaak omdraait hier: doe eerst goed onderzoek, dan heb je ook al het bewijs dat er mogelijk te vinden is, nu is er niets tot weinig, ja de botresten, that's it. En niemand valt aan het einde van een superdroge droogte periode 'zomaar' ergens in een laagstromend riviertje, slaat nergens op, en dan zouden ze gevonden moeten zijn, door honden of anderszins...
Nu ga ik me op glad ijs begeven omdat ik daar gewoon minder van weet.. Maar bij organenroof is de schedel toch niet interessant? Dat zou dan om de hersenen moeten gaan en ik ken dat alleen bij wetenschappelijk onderzoek, niet bij transplantatie. Thorax.. ja. Maar er is een rib gevonden en die zou ikzelf in dat geval juist niet terugleggen omdat daar sporen op zijn te zien van het verwijderen van hart en/of longen. Tenzij het om de zwevende ribben zou gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 03:47 schreef suddenintuition het volgende:
ik denk : dat ze al dood waren op 1 a 2 april, opgehaald in de rode auto, vervolgens gedrogeerd....noodoproepen geplaatst door hunzelf of daders om verwarring te scheppen,
vervolgens ONTDAAN van hun organen, ( vandaar dat er ook geen thoraxen of schedels gevonden zijn )...vervolgens de resten gedumpt ACHTER de Mirador ( want daar mocht van `hogerhand ` niet gezocht worden immers ...? ) de organen zijn vervoerd richting Costa Rica, heb ik gelezen, met een vliegtuig ( je ) ....( een vliegveld is trouwens altijd verbonden met een overheid...dus daar heb je al de term `van hogerhand ` ...) ....1 grote corrupte zooi, met gemiddeld 41 mensen die verdwijnen
PER JAAR ??......dat is nog al wat....Mijn mening is dat dit ongeveer het scenario is, wat er is gebeurd...Die daders hebben ook, naar mijn mening, een grote fout gemaakt, daar het nu 2 meisjes betreft en dan ook nog van ouders, die zich behoorlijk vastbijten in deze zaak,,,,De andere keren heb ik begrepen, betrof het meestal personen die alleen waren, mannen of jongens meen ik, deze keer 2 meisjes, foutje, want deze waarheid gaat nu boven komen drijven, dit heeft nog een staartje....
Hoezo 'dus'? Ik denk dat je bedoelt 'dan' of 'in dat geval'.quote:Op donderdag 4 september 2014 03:58 schreef suddenintuition het volgende:
eventuele slachtoffers worden geselecteerd, vantevoren uitgezocht...wat dan ook weer zou betekenen, dat ze `gevolgd `moeten zijn, op hun wandeling....toeristen worden dus in de gaten gehouden daar ( door wie ??? ) ...
Aanwijzingen zijn geen bewijs, dat is een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:21 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Panama betaalt echt die onderzoeken wel. De verdwijning brengt al zoveel negatieve publiciteit dat ze een relletje over onderzoekskosten er echt niet bij zullen willen hebben.
----
Helemaal mee eens! Vandaar ook mijn reactie dat zo'n absurde schrijfwijze (en al die uitingen) diegene z'n geloofwaardigheid geen goed doet. Tijd dat hier een incheckbalie komt! Zonder cloons, geen trolls en alleen nog serieuze bijdragen!quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende: Dit ging vele malen verder-@suddenintuition- en 's nachts met een dronken hoofd dit soort dingen hier neerpleuren lijkt me voor de ouders stukken vervelender om te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |