abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2014 @ 04:35:18 #226
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144159537
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:24 schreef suddenintuition het volgende:
rica : zei F. niet in een filmpje wat ik gezien heb : `` .....als we niet achter die boom gekeken hadden, dan hadden we die schoen nooit gevonden ! `` ...........dawasokraarrrr ofniesoms ?
want je bent toch op zoek naar HELE LICHAMEN ??? uiteindelijk ???.....dan ga je toch niet achter een boom kijken....in eerste instantie ?.....of heb ik het nou verkeerd ?
Hoeft geen vreemde opmerking te zijn op zich. Eigenlijk zegt hij hoeveel geluk je moet hebben iets te vinden daar. Je kijkt net wel of net niet op dat ene kleine plekje.
Maar als die gast willens en wetens meedoet aan een groot toneelstuk zou hij ook zoiets kunnen zeggen. "Zie we hebben dit gevonden en o dat was zo'n toeval, net achter de goeie boom gekeken" etc.

In jouw eigen scenario. Stel dat die man iets vermoed of weet wat zich daar afspeelt, is het dan logisch dat hij meegaat in het theaterstuk? Lijkt me van wel.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_144159539
hij de vader van H. ...met die onfrisse achtergrond.....dus logisch ja....en vooral in dat soort landen, want FAMILIE is alles en laat men noooooit vallen, never....
pi_144159548
en indien dit waar is.....dan is het nog triester dat hij `constant `op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen.....en door bepaalde mensen `vertrouwd `wordt......
  donderdag 4 september 2014 @ 04:48:42 #229
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144159549
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:41 schreef suddenintuition het volgende:
hij de vader van H. ...met die onfrisse achtergrond.....dus logisch ja....en vooral in dat soort landen, want FAMILIE is alles en laat men noooooit vallen, never....
Dat ook. En als het daar een grote criminele bende is zijn het jongens waar je geen ruzie mee wilt hebben. Krijg je zelf een "ongelukje". Dus mondje dicht.

Het zou allemaal kunnen maar kan evengoed helemaal anders zijn. Ik denk dat het voor iedereen verstandig is om een slag om de arm te houden want we weten maar weinig dingen zeker. Dat je niet in elk klein dingetje een aanwijzing voor je theorie gaat zien.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_144159554

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 04-09-2014 05:06:10 ]
pi_144159555
je hebt helemaal gelijk, en dat probeer ik ook....maar ik kom steeds op dit scenario uit.....wat ik ook verzin....al vele maanden lang....
  donderdag 4 september 2014 @ 04:53:54 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144159556
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:28 schreef suddenintuition het volgende:
tenzij je ook naar RESTEN zoekt......maar hoe kun je vantevoren nou weten dat er alleen RESTEN liggen....??......zal wel aan mij liggen, maar ik vond het een vreemde uitlating van hem....
je schrijfwijze wordt steeds gekker _O- ofniedan?

Maar f had gieren gezien? Misschien dat ie daarom al rekening had gehouden met dieren die met stukken aan de haal waren gegaan.
pi_144159558
Marrije : jij oook al ? .....hoezo wordt mijn schrijfwijze steeds gekker ????????
  donderdag 4 september 2014 @ 04:57:09 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144159561
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:16 schreef suddenintuition het volgende:
welke schrijfwijze ?? ik schrijf toch gewoon Nederlands....
en er is niemand die serieuzer is als ik....niemand die ik ken, in ieder geval...
het valt jounieop zeg maar, dat het wat afwijkt.....van wat hier GANGBAAR is.
pi_144159566
ik wijk zellef ok wa af.....daarzaltdanwelanliggen...........
pi_144159574
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:16 schreef suddenintuition het volgende: Welke schrijfwijze ?? AIik schrijf toch gewoon Nederlands....
Wat dacht je van deze schrijfwijze:

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:24 schreef suddenintuition het volgende: Zei F. niet in een filmpje wat ik gezien heb : `` .....als we niet achter die boom gekeken hadden, dan hadden we die schoen nooit gevonden ! `` ...........dawasokraarrrr ofniesoms ?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:32 schreef suddenintuition het volgende: Deze hele zaak stinkt naar Parmezaanse-kaas ( bahhhhhh )
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:33 schreef suddenintuition het volgende: Heeft die F. al soms VAKER resten gevonden dan ??.....zou dat kunnen ???......toevalligggggg.............
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:58 schreef suddenintuition het volgende: Ik wijk zellef ok wa af.....daarzaltdanwelanliggen...........
Je schrijfwijze doet nou niet bepaald voorkomen alsof je serieus bent. Aan de andere kant moeten we er met z'n allen in die gevallen eigenlijk gewoonweg niet op ingaan. Of je bent gewoon dronken, kan ook. :(
pi_144159591
hahahahahahahahahahaha nou krijg k echt de slappe lachhhhhhhhhhh
I K D R I N K N O O I T
....maar het is mogelijk dat ik van de slaaaaap nou een beetje meeeelig wordt.........
dus beste is inderdaad....gewoon niet op ingaan....op deze manier sms ik ook altijd, dus die mij kennen, zijn hier mee bekend.....het wordt wel vaker tegen me gezegd....eerlijk ja...
pi_144159596
gaaaaaaaaapppppp......truste ammel.......
pi_144160402
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:01 schreef Za het volgende:

[..]

Die timing van de vondsten loopt idd altijd erg parallel met bepaalde andere gebeurtenissen. Niet vreemd dat de advocaat daar wat achter zoekt imo.
Ik zat het nachtwerk van jullie door te lezen, en bedacht me opeens, zou het geen tactiek kunnen zijn?

Stel (hypothese) je hebt een opbergplaats. / kuil, waar de lichaamsdelen/resten van de dames inliggen (inmiddels skeletdelen) en je gooit dan eens dit bot hier en dan eens dat bot daar, uit een gemotiseerde kano, en je weet dat er iedere keer spetterduur DNA onderzoek moet worden uitgevoerd om uit te zoeken of de botten wel of niet van K&L zijn, dan zijn de ouders op die manier snel door het door hun gecollecteerde geld (voor nader onderzoek) heen toch? En verdwaling/ongeluk is prima, want dan gaan toeristen daar ook niet zonder gids rondstruinen, want dat komt de drugsrunners niet uit, en voor de gidsen is dat financieel que omzetderving, ook niet handig. Want steeds meer filmpjes op YouTube tonen een bewoond tropisch bos, bos dus, en zeker niet overal een volkomen 'ondoordringbaar Amazone-oerwoud'. 'zomaar' verdwijnen zou niet uitkomen, want dan heb je weer direct die gedachtenassociatie met de Alex Humphrey case uit 2009.

Een andere gedachte: de meiden zijn begonnen met hun tocht, in Costa Rica, op de talenschool Hablaya in Turialba, daar is op WS uitgebreid over gesproken, maar hier zie ik het nergens ? Toch is het een feit.
Wie kunnen ze daar ontmoet hebben, wie heeft ze daar gezien? en

(hypothese) dacht misschien wel...he...oh, ze pakken nu de bus naar Bocas, waar ze ook een aantal dagen zaten, en... oh, ze pakken nu de bus naar Boquete...Even nadenken, welke perfect killing ground hebben we daar voor ze? Hoe kunnen we waar Burudanga in hun gezicht blazen (taxi, trailpad)...

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 04-09-2014 09:30:15 ]
pi_144160537
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:43 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ik zat het nachtwerk van jullie door te lezen, en bedacht me opeens, zou het geen tactiek kunnen zijn?

Stel je hebt een opbergplaats. / kuil, waar de lichaamsdelen/resten van de dames in liggen (inmiddels skeletdelen) en je gooit dan eens dit bot hier en dan eens dat bot daar, uit een gemotiseerde kano, en je weet dat er iedere keer spetterduur DNA onderzoek moet worden uitgevoerd om uit te zoeken of de botten wel of niet van K&L zijn, dan zijn de ouders op die manier snel door het door hun gecollecteerde geld (voor nader onderzoek) heen toch?

Een andere gedachte: de meiden zijn begonnen met hun tocht, in Costa Rica, op de talenschool in Turialba, daar is op WS uitgebreid over gesproken, maar hier zie ik het nergens ? Wie kunnen ze daar ontmoet hebben, wie heeft ze daar gezien, en dacht misschien wel...he...oh, ze pakken nu de bus naar Bocas, wwar ze ook een aantal dagen zaten, en... oh, ze pakken nu de bus naar Boquete...Even nadenken, welke perfect killing ground hebben we daar voor ze?
Nachtwerk? :X _O-

Verder: denk je nou echt dat die ouders het DNA onderzoek moeten betalen dat uitgevoerd wordt door de Panamese autoriteiten? Dat is in Nederland toch ook niet zo.

En we kunnen ons allemaal wel te buiten gaan aan allerlei complottheorieen, maar kom eerst maar eens met aanwijzingen voor een dergelijk scenario. Er is vooralsnog geen snipper bewijs bekend dat wijst in de richting van een ingewikkeld moordscenario door mensen die ze tegen zijn gekomen, orgaanroof, inheemse kannibalen, Panamese bostrollen, alien abduction of andere exotische hersenspinsels.
pi_144160598
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:53 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Nachtwerk?

Verder: denk je nou echt dat die ouders het DNA onderzoek moeten betalen dat uitgevoerd wordt door de Panamese autoriteiten? Dat is in Nederland toch ook niet zo.

En we kunnen ons allemaal wel te buiten gaan aan allerlei complottheorieen, maar kom eerst maar eens met aanwijzingen voor een dergelijk scenario. Er is vooralsnog geen snipper bewijs bekend dat wijst in de richting van een ingewikkeld moordscenario door mensen die ze tegen zijn gekomen, orgaanroof, inheemse kannibalen, Panamese bostrollen, alien abduction of andere exotische hersenspinsels.
mm..iemand moet alle kosten betalen, en op een gegeven moment zijn de interesse / geld / tijd op.

En ik denk dat je de zaak omdraait hier: doe eerst goed onderzoek, dan heb je ook al het bewijs dat er mogelijk te vinden is, nu is er niets tot weinig, ja de botresten, that's it. En niemand valt aan het einde van een superdroge droogte periode 'zomaar' ergens in een laagstromend riviertje, slaat nergens op, en dan zouden ze gevonden moeten zijn, door honden of anderszins...

en idd. het is de twijfel die doet denken dat er een snipper is, die over het hoofd wordt gezien, knoeien met fotomateriaal is al een aanwijzing, het liegen van B een andere. Verdwijnende FB pagina's van taalschool medewerkers, idioot verlopende contacten tussen OM, NFI, advocaat en familie, vreemde lekken naar de omzetgeile Panamese pers, enz., enz., helpt ook niet echt mee in het denken in de richting, "oh, verdwaald, pech gehad".

Al vanaf het begin is er slecht gerechercheerd, lees maar in de pers wat oud rechercheurs er over aangaven, daarom moet er nu van alles opnieuw alsnog beantwoord worden, want nou staan er vragen open. Dat vind niet iedereen, klopt.

Dus ja, als de politie zijn werk niet goed doet, krijg je van die Milly B., Puttense moordzaak, verpleegster L. De B., Marianne V. enz. enz. casussen Totale dwaling en ernstige miskleunen van politie en OM. Want daar werken ook maar gewoon mensen. Heel wrang, maar wel een feit. En we lezen er over. En we laten ons niet meer zo maar van alles aanleunen.

En welk snipper bewijs is er nu eigenlijk voor verdwaling/ongeluk?
Een dichtgeknoopt broekje dat bij een kabelbrug op het droge lag??

[ Bericht 2% gewijzigd door Poekje01 op 04-09-2014 09:27:05 ]
pi_144160693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 02:38 schreef suddenintuition het volgende:
jackie 02.28u....ergens in Amerika ( weet niet precies meer waar ) is er een stuk bos of land....en daar wordt uitgebreid getest en onderzocht, hoe overleden personen reageren, lichamelijk, op de omgeving....ook met water....dus dit is allang bekend bij de onderzoekers....wat er gebeurd is met de lichamen van deze meisjes, is in ieder geval niet `natuurlijk `
Dat is 'the bodyfarm'.
http://www.vice.com/nl/motherboard/the-body-farm

Eerder was er ook een link naar een video waar een lichaam op te zien was die 2 weken buiten lag bij warm weer. Dat lichaam was opgezwollen maar volledig intact, zelfs nog geen zwarte vlekken. Vanaf de eerste dag dat de foto's van de gevonden resten vrijkwamen heb ik mij verbaasd over de verre staat van ontbinding. Te ver voor mijn gevoel.
pi_144160846
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:17 schreef suddenintuition het volgende:
klopt, spijkerbroek is van katoen, maar is dikke sterke stof ! ...die is dus wel gevonden ook...
Maar in het geval van een ongeluk c.q. valpartij en je wordt meegesleurd door een rivier
dan verlies je je broek toch niet ?...na anderhalf a 2 uur treedt de lijkstijfheid in, bij normale temperatuur onder droge omstandigheden...in dit voorbeeld is, is er sprake van een `meesleuring ` door de rivier....wanneer je dan komt te overlijden ondertussen, is er al vrij snel sprake van lijkstijfheid.....DAN GA JE ECHT JE BROEK niet meer verliezen, integendeel....dan vindt je langs de rivier op een bepaald moment ( verder in de tijd ) een aangekleed skelet....die opgezwollen is door het water, dit is al reeds na een dag of 7....vraag het aan een patholoog....
Mijn persoonlijke ervaring (maar onder klinische omstandigheden) is dat die lijkstijfheid pas later intreedt. Precies kan ik het niet zeggen maar ik heb meerdere mensen pas na 2 uur of later afgelegd. Die waren nog niet stijf. Ook als je de watten van de ogen haalt na een uur of 3 is de stijfheid er nog niet echt. Ik zit te dubben wanneer we ze er dan wel aflieten maar kan me dat niet exact herinneren. In het ieder geval als iemand vroeg in de nacht overleed konden ze er af blijven als de familie 's morgens vroeg kwam kijken.. Dat is dan een uur of 6?

Verder zie je in de praktijk dus bij natuurgeweld (sterke wind/sterke waterstroom) wel vaker dat kleren van het lichaam worden gerukt. Zie de slachtoffers van de vliegtuigramp in de Oekraïne. Hoe die kleren er dan aan toe zijn weet ik niet.
pi_144160912
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:58 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

mm..iemand moet alle kosten betalen, en op een gegeven moment zijn de interesse / geld / tijd op.
En ik denk dat je de zaak omdraait hier: doe eerst goed onderzoek, dan heb je ook al het bewijs dat er mogelijk te vinden is, nu is er niets tot weinig, ja de botresten, that's it. En niemand valt aan het einde van een superdroge droogte periode 'zomaar' ergens in een laagstromend riviertje, slaat nergens op, en dan zouden ze gevonden moeten zijn, door honden of anderszins...
Panama betaalt echt die onderzoeken wel. De verdwijning brengt al zoveel negatieve publiciteit dat ze een relletje over onderzoekskosten er echt niet bij zullen willen hebben.

Ik sluit niet uit dat ze door de gevolgen van de verdwaling uiteindelijk zijn omgekomen in of in de buurt van de rivier, die na de eerste week toch behoorlijk hogere waterstanden kreeg door hevige regenbuien. En volgens mij is er niet goed gezocht na de mirador dus kan het zijn dat ze daarom niet zijn gevonden.

Ik sluit ook andere scenarios niet uit, er zijn simpelweg niet genoeg gegevens bekend. Misschien wordt er wel heel goed onderzoek gedaan, nu, maar direct na de verdwijning is de zaak behandeld als verdwaling, en eventuele dadersporen zijn na al die reddingsploegen echt wel verdwenen. Maar misschien zijn er toch inmiddels allerlei aanwijzingen van de telefoons gehaald waarmee het onderzoek verder kan.

Die aanwijzingen/bewijzen kennen wij niet.
Maar dat mensen bij gebrek aan aanwijzingen en aanknopingspunten dan maar in het wildeweg gaan speculeren over in mijn ogen onzinnige scenario's waar geen enkele aanwijzing voor is vind ik niet erg respectvol naar de nabestaanden. Sterker nog, als ik de familie was zou ik onderzoeksresultaten en foto's ook niet bekend maken als ik zo nu en dan het niveau zie waarop de zolderkamerspeurders hun 'bijdragen' leveren. :r

De goeden niet te na gesproken natuurlijk. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 09:22:42 ]
pi_144160956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:47 schreef suddenintuition het volgende:
ik denk : dat ze al dood waren op 1 a 2 april, opgehaald in de rode auto, vervolgens gedrogeerd....noodoproepen geplaatst door hunzelf of daders om verwarring te scheppen,
vervolgens ONTDAAN van hun organen, ( vandaar dat er ook geen thoraxen of schedels gevonden zijn )...vervolgens de resten gedumpt ACHTER de Mirador ( want daar mocht van `hogerhand ` niet gezocht worden immers ...? ) de organen zijn vervoerd richting Costa Rica, heb ik gelezen, met een vliegtuig ( je ) ....( een vliegveld is trouwens altijd verbonden met een overheid...dus daar heb je al de term `van hogerhand ` ...) ....1 grote corrupte zooi, met gemiddeld 41 mensen die verdwijnen
PER JAAR ??......dat is nog al wat....Mijn mening is dat dit ongeveer het scenario is, wat er is gebeurd...Die daders hebben ook, naar mijn mening, een grote fout gemaakt, daar het nu 2 meisjes betreft en dan ook nog van ouders, die zich behoorlijk vastbijten in deze zaak,,,,De andere keren heb ik begrepen, betrof het meestal personen die alleen waren, mannen of jongens meen ik, deze keer 2 meisjes, foutje, want deze waarheid gaat nu boven komen drijven, dit heeft nog een staartje....
Nu ga ik me op glad ijs begeven omdat ik daar gewoon minder van weet.. Maar bij organenroof is de schedel toch niet interessant? Dat zou dan om de hersenen moeten gaan en ik ken dat alleen bij wetenschappelijk onderzoek, niet bij transplantatie. Thorax.. ja. Maar er is een rib gevonden en die zou ikzelf in dat geval juist niet terugleggen omdat daar sporen op zijn te zien van het verwijderen van hart en/of longen. Tenzij het om de zwevende ribben zou gaan.

Het orgaan verhaal lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
pi_144161015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:58 schreef suddenintuition het volgende:
eventuele slachtoffers worden geselecteerd, vantevoren uitgezocht...wat dan ook weer zou betekenen, dat ze `gevolgd `moeten zijn, op hun wandeling....toeristen worden dus in de gaten gehouden daar ( door wie ??? ) ...
Hoezo 'dus'? Ik denk dat je bedoelt 'dan' of 'in dat geval'.
pi_144161236
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:21 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Panama betaalt echt die onderzoeken wel. De verdwijning brengt al zoveel negatieve publiciteit dat ze een relletje over onderzoekskosten er echt niet bij zullen willen hebben.
----
Aanwijzingen zijn geen bewijs, dat is een waarheid als een koe.

Panama betaalt denk ik niet de reis- en verblijfkosten van de ouders of de prive detective die de Expat ondernemers /bewoners in Boquete maar hebben ingehuurd, omdat er vanaf het begin maar van 1 onderzoekscenario is uitgegaan door de lokale politie/OM, (verdwaling/ongeluk pech gehad, vooral geventileerd door 1 persoon in de MSM) en er daardoor een gevoel van 'het klopt niet' over ontstond bij vele inwoners van Boquete zelf. Lokaal. Dus niet hier op een zolderkamer.

Bij veel misdrijven komen sommige figuren vanaf het begin vreemd genoeg erg prominent naar voren. Zoals vrijwillige brandweermensen waarvan er dan een niet in orde is, en zelf NB branden sticht, en er dan later zelf op af gaat met een ploeg. Als er niet goed wordt gerechercheerd in het begin, is het 'normaal' dat mensen zoiets naar voren brengen. Want mensen zijn tegenwoordig goed op de hoogte van al het nieuws.

[ Bericht 5% gewijzigd door Poekje01 op 04-09-2014 09:45:54 ]
pi_144161280
Toen de schoenen gevonden werden verklaarde een indiaan dat er in de ene
schoen een sok zat die stonk.
Is er al bekend of er in die andere schoen "iets" zat ?
Zaten er bijtsporen op die schoenen ? die ene lijkt nog zo gaaf
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144161451
Heb teruggelezen en ik wil toch graag wat terughoudendheid vragen van de posters. Gisteren vond men dat er sprake was van laster toen iemand de speurtocht van de ouders te ver vond gaan.
Dit ging vele malen verder-@suddenintuition- en 's nachts met een dronken hoofd dit soort dingen hier neerpleuren lijkt me voor de ouders stukken vervelender om te lezen.
pi_144161519
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende: Dit ging vele malen verder-@suddenintuition- en 's nachts met een dronken hoofd dit soort dingen hier neerpleuren lijkt me voor de ouders stukken vervelender om te lezen.
Helemaal mee eens! Vandaar ook mijn reactie dat zo'n absurde schrijfwijze (en al die uitingen) diegene z'n geloofwaardigheid geen goed doet. Tijd dat hier een incheckbalie komt! Zonder cloons, geen trolls en alleen nog serieuze bijdragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')