abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144159438
dan moet er dus inderdaad, voor een `meesleuring ` door de rivier....iets zijn gebeurd op de oever
  donderdag 4 september 2014 @ 03:31:38 #202
433440 hermanos
quedate con los pollos
pi_144159440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:28 schreef suddenintuition het volgende:
ik heb bijna 11 jaar , vrijwillig, vroeger in het mortuarium gewerkt....ik moet het eerste lijk nog zien
dat zomaar zijn broek verliest.....met een truitje wat scheurt zou dat nog kunnen, maar een spijkerbroekje verlies je niet zomaar door meesleuring in een rivier.....dus dat kunnen we wat mij althans betreft, gewoon schrappen....
Na een week zonder eten en veel zweten kun je anders veel gewicht kwijtraken en kan een broek gemakkelijk van een lichaam afglijden. Ik las trouwens dat dat ook een reden kon zijn om een bh uit te doen, die zouden irritant los gaan zitten en verder nutteloos worden.
  donderdag 4 september 2014 @ 03:37:42 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144159446
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:17 schreef suddenintuition het volgende:
klopt, spijkerbroek is van katoen, maar is dikke sterke stof ! ...die is dus wel gevonden ook...
Maar in het geval van een ongeluk c.q. valpartij en je wordt meegesleurd door een rivier
dan verlies je je broek toch niet ?...na anderhalf a 2 uur treedt de lijkstijfheid in, bij normale temperatuur onder droge omstandigheden...in dit voorbeeld is, is er sprake van een `meesleuring ` door de rivier....wanneer je dan komt te overlijden ondertussen, is er al vrij snel sprake van lijkstijfheid.....DAN GA JE ECHT JE BROEK niet meer verliezen, integendeel....dan vindt je langs de rivier op een bepaald moment ( verder in de tijd ) een aangekleed skelet....die opgezwollen is door het water, dit is al reeds na een dag of 7....vraag het aan een patholoog....
mja, probleem hier is dat er geen vlees meer aan de botten zat (behalve bij 1 voet in een schoen), dus dat het broekje misschien eerst wel nog aan was (bij het lijk), maar daarna is het geheel verspreid....
pi_144159447
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:26 schreef Marrije het volgende:

ingegooid
Uiteraard maar dan ga je uit van de betrokkenheid van derden.
pi_144159457
ik denk : dat ze al dood waren op 1 a 2 april, opgehaald in de rode auto, vervolgens gedrogeerd....noodoproepen geplaatst door hunzelf of daders om verwarring te scheppen,
vervolgens ONTDAAN van hun organen, ( vandaar dat er ook geen thoraxen of schedels gevonden zijn )...vervolgens de resten gedumpt ACHTER de Mirador ( want daar mocht van `hogerhand ` niet gezocht worden immers ...? ) de organen zijn vervoerd richting Costa Rica, heb ik gelezen, met een vliegtuig ( je ) ....( een vliegveld is trouwens altijd verbonden met een overheid...dus daar heb je al de term `van hogerhand ` ...) ....1 grote corrupte zooi, met gemiddeld 41 mensen die verdwijnen
PER JAAR ??......dat is nog al wat....Mijn mening is dat dit ongeveer het scenario is, wat er is gebeurd...Die daders hebben ook, naar mijn mening, een grote fout gemaakt, daar het nu 2 meisjes betreft en dan ook nog van ouders, die zich behoorlijk vastbijten in deze zaak,,,,De andere keren heb ik begrepen, betrof het meestal personen die alleen waren, mannen of jongens meen ik, deze keer 2 meisjes, foutje, want deze waarheid gaat nu boven komen drijven, dit heeft nog een staartje....
  donderdag 4 september 2014 @ 03:48:47 #206
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144159459
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 02:01 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is een nette Engelse vertaling door ZaZara van WS van het Panamaamerica-artikel:
[i]
New findings of skeletal remains that may possibly belong to the Dutch women Lisanne Froon and Kris Kremers were made on Tuesday September 2, as confirmed by the director of the Institute of Legal Medicine and Forensic Sciences (IMELCF), Humberto Más.

Alweer botten gevonden? Nou eerst maar eens afwachten natuurlijk maar als die nu weer van een ander persoon zijn... een apart stukje bos zeg maar.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_144159461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:47 schreef suddenintuition het volgende: Ik denk: dat ze al dood waren op 1 a 2 april, opgehaald in de rode auto, vervolgens gedrogeerd....noodoproepen geplaatst door hunzelf of daders om verwarring te scheppen,vervolgens ONTDAAN van hun organen, ( vandaar dat er ook geen thoraxen of schedels gevonden zijn )...vervolgens de resten gedumpt ACHTER de Mirador. De organen zijn vervoerd richting Costa Rica, heb ik gelezen, met een vliegtuig ( je )
8)7
  donderdag 4 september 2014 @ 03:50:32 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144159462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:39 schreef Za het volgende:

[..]

Uiteraard maar dan ga je uit van de betrokkenheid van derden.
ja, in die gefachte wel.

maar ik sluit een verdrinking ook niet uit en dat ze toch in de rivier wat kleding zijn kwijtgeraakt.
  donderdag 4 september 2014 @ 03:51:54 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144159464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:48 schreef Rica het volgende:

[..]

Alweer botten gevonden? Nou eerst maar eens afwachten natuurlijk maar als die nu weer van een ander persoon zijn... een apart stukje bos zeg maar.
sorry, moest lachen om dat laatste stukje :@
  donderdag 4 september 2014 @ 03:56:57 #210
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144159468
Het bewust planten danwel vinden van botten, altijd als er groot nieuws is... als de ouders naar Panama gaan, of als nu het belangrijkste rapport is overgedragen... dat lijkt toch wel heel ver af te staan, van de natuur die na een verdwaling haar werk heeft gedaan.
pi_144159469
eventuele slachtoffers worden geselecteerd, vantevoren uitgezocht...wat dan ook weer zou betekenen, dat ze `gevolgd `moeten zijn, op hun wandeling....toeristen worden dus in de gaten gehouden daar ( door wie ??? ) ...
pi_144159472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:58 schreef suddenintuition het volgende: Wat dan ook weer zou betekenen, dat ze `gevolgd `moeten zijn, op hun wandeling....toeristen worden dus in de gaten gehouden daar ( door wie ??? ) ...
8)7

Zijn daar ook bronnen van dan? (Of eerdere ervaringen van touristen die gevolgd werden door een paar mannen)?
pi_144159475
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:56 schreef Perico het volgende:
Het bewust planten danwel vinden van botten, altijd als er groot nieuws is... als de ouders naar Panama gaan, of als nu het belangrijkste rapport is overgedragen... dat lijkt toch wel heel ver af te staan, van de natuur die na een verdwaling haar werk heeft gedaan.
Die timing van de vondsten loopt idd altijd erg parallel met bepaalde andere gebeurtenissen. Niet vreemd dat de advocaat daar wat achter zoekt imo.
pi_144159478
jezus9 : natuuuurlijk niet ! ...want die toeristen die die ervaring hadden....zijn nu al reeds overleden....snappie ?
pi_144159484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:04 schreef suddenintuition het volgende: Jezus: natuuuurlijk niet ! ...want die toeristen die die ervaring hadden....zijn nu al reeds overleden....snappie ?
Juist }:|
pi_144159486
jezus9 : jij gelooft blijkbaar niet in `orgaanhandel `...( gezien die domme emoticon met BIJL hahaha ) .......dan heb je zeker ook het NIEUWS niet gevolgd vandaag, dat er een kopstuk uit de orgaanhandel van Turkije is opgepakt....niet gelezen ? Google : orgaanhandel Turkije
pi_144159495
google ook : orgaanhandel Panama Costa rica.....
pi_144159499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 04:08 schreef suddenintuition het volgende: Jezus: jij gelooft blijkbaar niet in `orgaanhandel `...( gezien die domme emoticon met BIJL hahaha )
Ik sluit orgaanhandel júist niet uit (aangezien ik las dat er ooit eerder een geval was van iemand die daar zonder organen werd teruggevonden) ik ben juist overtuigd van een misdrijf. Alleen je schrijfwijze doet me twijfelen of je wel daadwerkelijk serieus bent. That's all. :O
pi_144159501
maar het zal nog wel even duren, voordat dit Officieel wordt....meestal loop ik met dergelijke dingen wat vooruit.....dat ligt aan mijn `suddenintuition ` ...
  donderdag 4 september 2014 @ 04:15:57 #220
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144159505
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

sorry, moest lachen om dat laatste stukje :@
o|O

Het is zo lastig in te schatten hoe normaal dit is. Dat men in dit betrekkelijk kleine stukje gebied resten van meerdere andere mensen vindt.

Ze zijn nu beter aan het zoeken of extra aan het opletten, dat zou kunnen. Aan de andere kant is het een behoorlijk treffer überhaupt resten te vinden in de wilde natuur. Als ik het goed heb hebben ze nu al van 3 personen, zonder Kris of Lisanne mee te rekenen. Ik weet niet hoe vreemd of normaal dat is.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_144159507
welke schrijfwijze ?? ik schrijf toch gewoon Nederlands....
en er is niemand die serieuzer is als ik....niemand die ik ken, in ieder geval...
pi_144159517
rica : zei F. niet in een filmpje wat ik gezien heb : `` .....als we niet achter die boom gekeken hadden, dan hadden we die schoen nooit gevonden ! `` ...........dawasokraarrrr ofniesoms ?
want je bent toch op zoek naar HELE LICHAMEN ??? uiteindelijk ???.....dan ga je toch niet achter een boom kijken....in eerste instantie ?.....of heb ik het nou verkeerd ?
pi_144159524
tenzij je ook naar RESTEN zoekt......maar hoe kun je vantevoren nou weten dat er alleen RESTEN liggen....??......zal wel aan mij liggen, maar ik vond het een vreemde uitlating van hem....
pi_144159532
deze hele zaak stinkt naar Parmezaanse-kaas ( bahhhhhh )
pi_144159534
heeft die F. al soms VAKER resten gevonden dan ??.....zou dat kunnen ???
......toevalligggggg.............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')