quote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hap niet, ik hap niet, ik hap ni..
TERING WAT BEN JIJ DOM
Kut.
Nee. Weet ik niet trouwens. Hele vreemde figuren in ieder geval.quote:
Ben jij weg van fokquote:Op woensdag 3 september 2014 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu lok je me weer naar fok
SukkelWas al bijna afgekickt
Ja hooorrrrrrrquote:Op woensdag 3 september 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Nou ja ik ben weer weg van FOK!
Laters
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hap niet, ik hap niet, ik hap ni..
TERING WAT BEN JIJ DOM
Kut.
Was gezellig ouwe reusquote:Op woensdag 3 september 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Nou ja ik ben weer weg van FOK!
Laters
Voor die inspanning zal je altijd beschouwd worden als een held.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... beetje een anticlimax wel dit. Heb ik voor niks voor het openblijven van je topic gestreden.
Ik heb het gezien ja, bedankt voor je ondersteuningquote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent gisteren trouwens zwaar ge-NSB't door iemand.
Vertelquote:Op woensdag 3 september 2014 16:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent gisteren trouwens zwaar ge-NSB't door iemand.
Jezus wat een consternatie.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
Rollercoaster tycoon
Ik speel in 1 jaar (september jaar 1) millenium miles uit (1200+ bezoekers had ik al en park rating 999). Vanaf daar laat ik 't spel doordraaien zonder er naar om te kijken
Jaar 3, october 28, crasht een achtbaan. Parkrating daalt onder 600.
Niet gehaald.
Trollspel
Knutquote:Op woensdag 3 september 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat een consternatie.
Wat is er 21:20quote:Op woensdag 3 september 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knut
Zorg jij eens da je vanavond 21:20 online bent
Dan gaanw e FF DM'en aight
Niets spannends. Tarado had de OP wat aangepast, iemand snitchte het naar René.quote:
Hij was er wel erg snel mee, had een goeie geweest in 40-45 wat dan waarschijnlijk 40-43 was gewordenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets spannends. Tarado had de OP wat aangepast, iemand snitchte het naar René.
Domme tactiek.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
Vanaf daar laat ik 't spel doordraaien zonder er naar om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je 2e wereldoorlogfilms en series toch niet fijn kan kijken omdat het einde altijd teleurstellend is? Zo keek ik tijdje terug unsere vatter unsere mutter ofzo. Aflevering 1 gaat lekker, beetje die kankerrussen afmaken. Maar dan aflevering 2 en 3 verliest duitsland toch weerM'n hele dag naar de klote.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
net zo als die nickie kut minaj running gag
Rollercoaster tycoon is voor kleuters. In Jurassic Park Operation Genesis werden je bezoekers opgevreten door dinosaurussen als je je zaakjes niet op orde had.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
Rollercoaster tycoon
Ik speel in 1 jaar (september jaar 1) millenium miles uit (1200+ bezoekers had ik al en park rating 999). Vanaf daar laat ik 't spel doordraaien zonder er naar om te kijken
Jaar 3, october 28, crasht een achtbaan. Parkrating daalt onder 600.
Niet gehaald.
Trollspel
Wow. Dichterbij auschwitz tycoon gaan we niet komen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon is voor kleuters. In Jurassic Park Operation Genesis werden je bezoekers opgevreten door dinosaurussen als je je zaakjes niet op orde had.
Ja maar zijn dinosaurussen niet cooler dan nazi's?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow. Dichterbij auschwitz tycoon gaan we niet komen.
Maakte zij ook onderdeel uit van de Fappening?quote:
Gewoon normaal doenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ja nu mogen die semi naakt plaatjes wel opeensmaar als ik het doe is het janken van oh mijn baas ziet het blabla
Ben vrij vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ja nu mogen die semi naakt plaatjes wel opeensmaar als ik het doe is het janken van oh mijn baas ziet het blabla
We zouden eens een film moeten maken waarin Duitsland wint.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je 2e wereldoorlogfilms en series toch niet fijn kan kijken omdat het einde altijd teleurstellend is? Zo keek ik tijdje terug unsere vatter unsere mutter ofzo. Aflevering 1 gaat lekker, beetje die kankerrussen afmaken. Maar dan aflevering 2 en 3 verliest duitsland toch weerM'n hele dag naar de klote.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
We zouden eens een film moeten maken waarin Duitsland wint.
Ik post straks een foto van een vrouw die gevuistneukt wordt, DP stijl. Hopelijk is dan niemand meer aan het werk.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
Jawel, maar die zijn uit voorzorg door Mr. Fappening definitief verwijderd.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakte zij ook onderdeel uit van de Fappening?
Fatherlandquote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
We zouden eens een film moeten maken waarin Duitsland wint.
Wacht even 49 minuten danquote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik post straks een foto van een vrouw die gevuistneukt wordt, DP stijl. Hopelijk is dan niemand meer aan het werk.
You're quick to make yourself loved young manquote:Op woensdag 3 september 2014 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan dit niet blijven tot topic 3999?
Alright manquote:
ziek leven heb jijquote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
Vanaf nu vertaal ik alles weer terug naar het Nederlands
Met wie anders dan onze Rutger Hauer als naziquote:
Goeie Knut.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen vrouwelijk fans van knutdeijsbeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |