abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144134644

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord

[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 03-09-2014 15:02:28 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_144134645
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Euh, omdat dat 9 v.d. 10 keer wel bekend wordt gemaakt.
Door de club?

N-e-v-e-r.
pi_144134651
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:03 schreef satecl het volgende:
Haha Mulder niet op de training? Dan laat je je kennen zeg.. :')
Het is te hopen dat hij zich een beetje herpakt, hebben hem gewoon nog nodig als tweede keeper.
pi_144134746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik neem aan dat Happel en HMF samen aan het kotsen zijn.
Op die landingsbanen van een flaporen van jou, ja.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_144134774
Ook in dit deel is Mulder een lulletje met de ruggengraat van een McDonalds patatje.
pi_144134792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeie TT. ^O^
hee bedankt he

quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Door de club?

N-e-v-e-r.
Tja, oké. Zou het zonde vinden als Geel hem voor een schijntje had weggedaan.

Trouwens, hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik stiekem best wel blij ben met het vastleggen van Vermeer. De beste man is pas 28, dus kan zo nog een jaar of 5/6 bij ons mee. Je maakt ook gegarandeerd winst op hem als je hem transfereert. Heb er een goed gevoel bij.
pi_144134833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef Cara het volgende:

[..]

hee bedankt he

[..]

Tja, oké. Zou het zonde vinden als Geel hem voor een schijntje had weggedaan.

Trouwens, hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik stiekem best wel blij ben met het vastleggen van Vermeer. De beste man is pas 28, dus kan zo nog een jaar of 5/6 bij ons mee. Je maakt ook gegarandeerd winst op hem als je hem transfereert. Heb er een goed gevoel bij.
Één van de beste keepers van Nederland die nu ongeveer op zijn top zou moeten zitten voor 1 miljoen weggekaapt bij Ajax, niks mis mee inderdaad. Ook een contract tot 2018 dus je hebt er sowieso een tijdje plezier van.
pi_144135614
We spelen letterlijk zonder "9" dit seizoen. Ook zonder "3" trouwens.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 3 september 2014 @ 14:43:56 #10
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144135727
quote:
6s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
We spelen letterlijk zonder "9" dit seizoen. Ook zonder "3" trouwens.
Zonder 3?
pi_144135913
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Één van de beste keepers van Nederland die nu ongeveer op zijn top zou moeten zitten voor 1 miljoen weggekaapt bij Ajax, niks mis mee inderdaad. Ook een contract tot 2018 dus je hebt er sowieso een tijdje plezier van.
Ook bijzonder, tijdens de Twente pot extra op Mulder gelet en het was duidelijk de gehele wedstrijd aan Mulders gezicht af te lezen dat hij al gehoord had dat Vermeer zou komen. Straalde naar mijn mening angst en heel veel spanning uit. Wat blijkt? Hij had het helemaal nog niet gehoord, dat kwam na de wedstrijd pas. Dat is dan 4 jaar onze keeper geweest.
pi_144135930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef Cara het volgende:

[..]

Ook bijzonder, tijdens de Twente pot extra op Mulder gelet en het was duidelijk de gehele wedstrijd aan Mulders gezicht af te lezen dat hij al gehoord had dat Vermeer zou komen. Straalde naar mijn mening angst en heel veel spanning uit. Wat blijkt? Hij had het helemaal nog niet gehoord, dat kwam na de wedstrijd pas. Dat is dan 4 jaar onze keeper geweest.
:')
pi_144136018
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zonder 3?
Rugnummer van De Vrij, is komend seizoen niet in gebruik.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_144136023
quote:

[..]

Vond hem tegen Twente juist een stabiele indruk maken en één van z'n beste wedstrijden keepen bij Feyenoord. Voor mij was het meteen al duidelijk dat hij nog niets had vernomen van de transfergeruchten die middag.

Al zal dat koud op zijn dak zijn gevallen na afloop van die wedstrijd. Niet de manier hoe je het wilt horen uiteraard, maar dat valt Feyenoord niet te verwijten, die hadden tenslotte afgesproken het nieuws maandag pas naar buiten te brengen. Maar Frank de Boer kon z'n bek niet houden. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144136245
Het punt met Mulder is gewoon dat het nooit een Feyenoord-waardige keeper is geweest.

Hij maakt weliswaar nooit dergelijke opzichtige blunders als Vermeer wel een aantal malen per seizoen pleegt te doen, maar hij laat veel te veel houdbare ballen door. Dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer, namelijk puntverlies door een keeper die niet doet waarvoor hij is aangesteld.

Daarnaast redt hij nooit eens een wedstrijd voor Feyenoord, zoals Vermeer wel al 4 jaar bij een topclub heeft laten zien wedstrijden uit het vuur te kunnen slepen voor een ploeg.

Maar bovenal beheerst Mulder niet eens de basisprincipes van het keepen. Zo heeft hij een gebrek aan inzicht, staat hij structureel verkeerd opgesteld en coacht hij de defensie niet goed genoeg. Tot groot ongenoegen van die verdedigers die ik al vaak op Mulder heb zien kankeren.

Het gebrek aan inzicht uit zich in het structureel verkeerd neerzetten van muurtjes bijvoorbeeld, en het verkeerd timen bij hoekschoppen, het structureel verkeerd opgesteld staan uit zich in 90% van de tijd te ver voor het doel staan en / of juist een te groot gat vrij laten bij de eerste paal of juist in de verre hoek. Dit resulteert vaak in het angstvallig naastkijken van de ballen, zoals Timmertje dat altijd deed.

Al deze basisprincipes beheerst Vermeer vele malen beter, en zal dan ook - verwacht ik - zeker rust brengen en minder punten kosten / meer punten opleveren. Op z'n minst een beter doelsaldo verwacht ik, en dat is nodig ook nu het ons wellicht aan scorend vermogen gaat ontbreken dit seizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144136357
quote:
Had je toch iets vaker op onze keeper moeten letten :P Zo staat hij inderdaad al jaren in de goal _O-
  woensdag 3 september 2014 @ 15:10:00 #17
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_144136601
Zoals iedereen wel weet was ik altijd anti Mulder. Die gast heeft ons in vier jaar tijd circa 30 punten gekost plus de voorronde tegen kiev.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 3 september 2014 @ 15:12:15 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144136669
Zou hij deze winter naar Twente gaan?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 september 2014 @ 15:20:02 #19
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144136940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou hij deze winter naar Twente gaan?
Denk het wel.
  woensdag 3 september 2014 @ 15:21:23 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144136975
quote:
Feyenoord organiseert casuals ontwerpwedstrijd

Feyenoord geeft supporters de mogelijkheid om een eigen casual shirt te ontwerpen voor in de fanshop. Op vrijdag 19 september maakt Feyenoord een selectie uit alle inzendingen bekend en mogen alle supporters hun stem laten horen voor de beste ontwerpen. Het winnende T-shirt zal worden geproduceerd en verkocht in de Feyenoord Fanshops.
Direct starten met ontwerpen? Download hier het lege t-shirt.

Stuur je ontwerp voor maandag 15 september naar:
Feyenoord Rotterdam N.V.
T.a.v. Merchandising, Postbus 9635,
3007 AP Rotterdam
of mail je ontwerp naar merchandising@feyenoord.nl
Voor de echte legi-oen.
pi_144136994
Pas op, hieronder volgt een onzettend zuur stuk uit de VI van vandaag _O-

pi_144136997
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Voor de echte legi-oen.
Heb wel een leuk idee. ^O^ . Nog lekker effe doen naast mijn 6 masters.
  woensdag 3 september 2014 @ 15:26:36 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144137138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jezus zeg, heeft Frits Barend dat geschreven ofzo :')
pi_144137226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zure kut, ole ole
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 15:30:42 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_144137283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:

Hij maakt weliswaar nooit dergelijke opzichtige blunders als Vermeer wel een aantal malen per seizoen pleegt te doen, maar hij laat veel te veel houdbare ballen door.
[..]

Al deze basisprincipes beheerst Vermeer vele malen beter, en zal dan ook - verwacht ik - zeker rust brengen en minder punten kosten / meer punten opleveren. Op z'n minst een beter doelsaldo verwacht ik, en dat is nodig ook nu het ons wellicht aan scorend vermogen gaat ontbreken dit seizoen.
Het is alleen wèl te hopen dat Vermeer zijn periodieke blunder even uitstelt, anders wordt het pas écht onrustig.
Als Willem II foutloos gaat, de schade bij Sevilla dankzij Vermeer beperkt blijft en hij de overwinning tegen de neuzen uit het vuur sleept, dán mag hij daarna een keer koekoek worden en een hoekschop het doel in slaan of zo (bij 3-0 voor).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')