Grappig dat je dit argument geeft. Als er een fabrikant consistent is geweest met aansluitingen, is het Apple wel. Sinds de allereerste iPod is de aansluiting welgeteld 1 keer vervangen. En dit voor een betere standaard.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:32 schreef Spongeboss het volgende:
Ihpone 'laten we een andere usb aansluiting gebruiken zodat iedereen hun docks etc opnieuw kan kopen.
GG
En ja hoor, de eerste die maar nalult hebben we te pakken.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:32 schreef Spongeboss het volgende:
Ihpone 'laten we een andere usb aansluiting gebruiken zodat iedereen hun docks etc opnieuw kan kopen.
GG Apple.
[..]
[..]
Voor hoelang? Na het I-cloud schandaal denk ik dat velen ervan af stappen en dat celebrities met een fuckin android/windows phone blij zijn dat ze zo eentje hebben in plaats van een appel die meer gaten heeft dan mijn vergiet.
Houdt dat ook in dat ze iCloud heeftquote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Emma Watson heeft een iPhone, dus volgens de wetten van het internet is de iPhone nu gewoon het coolste toestel, ooit.
Daar is geen speld tussen te krijgen.
En aangezien dat NIET te hacken is zijn al dr foto's veilig.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef Dettol het volgende:
[..]
Houdt dat ook in dat ze iCloud heeft![]()
![]()
![]()
Hacken niet, maar was dus wel te brute forcenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En aangezien dat NIET te hacken is zijn al dr foto's veilig.
Maar dan op een andere manier die mij niet bevalt.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Alles wat op een Apple kan (smsjes lezen en bellen en een fototje maken), kan ook op een Android..
Dus ook niet, lees je in.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:39 schreef Dettol het volgende:
[..]
Hacken niet, maar was dus wel te brute forcen
Nogmaals waarom zoiets veranderen zodat al je docks niet meer werken? Verder kan HTC een verandering maken maar bij android ben je niet gebrand aan een merk en kan je een android pakken waar die dock wel op werkt met die aansluiting. Ik kan geen ander merk pakken bij een appel.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Grappig dat je dit argument geeft. Als er een fabrikant consistent is geweest met aansluitingen, is het Apple wel. Sinds de allereerste iPod is de aansluiting welgeteld 1 keer vervangen. En dit voor een betere standaard.
Hoe vaak hebben andere fabrikanten veranderingen aangebracht? Juist.
Hoe zijn die foto's dan van I-cloud gejat?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ja hoor, de eerste die maar nalult hebben we te pakken.
iCloud is niet gehacked, iCloud is gewoon veilig, de hack heeft NIETS met iCloud te maken gehad zelfs.
Maar doe maar weer alsof je er iets van af weet hoor en lieg maar om je gelijk te krijgen.
Niet, ze komen van Blackberries, Android toestellen, overal vandaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nogmaals waarom zoiets veranderen zodat al je docks niet meer werken? Verder kan HTC een verandering maken maar bij android ben je niet gebrand aan een merk en kan je een android pakken waar die dock wel op werkt met die aansluiting. Ik kan geen ander merk pakken bij een appel.
[..]
Hoe zijn die foto's dan van I-cloud gejat?
Wel grappig dat ze allemaal een I-phone hebben maar ik maak me er niet druk op. Mijn telefoon kostte me 200 euro en ik slaap er goed bij.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet, ze komen van Blackberries, Android toestellen, overal vandaan.
Waarom I-, is gewoon om dwars te doen?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze allemaal een I-phone hebben maar ik maak me er niet druk op. Mijn telefoon kostte me 200 euro en ik slaap er goed bij.
Als ik met hipsters in de starbucks wil zitten koop ik wel een I-phone zodat ik de I-God kan volgen maar helaas weinig behoefte.
Omdat lightning een betere standaard is. Bij het introduceren van een nieuwe standaard, heb je altijd een overgangsperiode. Apple is wel consequent in het aanhouden van de nieuwe standaard over de hele linie.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nogmaals waarom zoiets veranderen zodat al je docks niet meer werken?
Niet? Gebruik Google eens. Er zijn voor iPhones meet third party accessoiremakers dan voor welk toestel dan ook. Waarom? Uniforme standaard en rendement.quote:Verder kan HTC een verandering maken maar bij android ben je niet gebrand aan een merk en kan je een android pakken waar die dock wel op werkt met die aansluiting. Ik kan geen ander merk pakken bij een appel.
Heb je de foto's gezien? Lang niet alle vrouwen op die foto's gebruiken een iPhone.quote:[..]
Hoe zijn die foto's dan van I-cloud gejat?
"Laten we na 9 jaar de aansluiting van onze toestellen vervangen zodat we niet stil blijven staan en achter de feiten aanlopen maar laten we een nieuwe aansluiting ontwikkelen die vele voordelen met zich meebrengt en waar we nog wel een aantal jaar mee vooruit kunnen."quote:Op woensdag 3 september 2014 12:32 schreef Spongeboss het volgende:
Welk iCloud-schandaal? Dat schandaal dat de gebruikers geen sterk wachtwoord hadden gebruikt waardoor het makkelijk te achterhalen was en wat dus bij vrijwel iedere aanbieder had kunnen gebeuren?quote:Voor hoelang? Na het I-cloud schandaal denk ik dat velen ervan af stappen en dat celebrities met een fuckin android/windows phone blij zijn dat ze zo eentje hebben in plaats van een appel die meer gaten heeft dan mijn vergiet.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Dimens het volgende:
Het vervelende is wel dat je straks al die onwetende mensen over je heen gaat krijgen die dan tegen je gaan zeggen dat Apple onveilig is want ze hebben iets gelezen in de krant. En je zult ook zien dat dit keer op keer aangehaald gaat worden op FOK! dat je hierom geen Apple moet kopen. Let maar op.
Nee jij ging plaatjes erbij halen van vrouwen die ze hadden en dat het daarom goed moest zijn. Jij begon daarmee toen begon ik over het fappening schandaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom I-, is gewoon om dwars te doen?
En ze hebben dus helemaal niet allemaal een iPhone, dat VERZIN jij weer om gelijk te krijgen, best kinderachtig he?
Dan maak het ook zo dat die docks en zo werken met de nieuwe aansluiting. Of had die docks dan op de toekomst gemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Laten we na 9 jaar de aansluiting van onze toestellen vervangen zodat we niet stil blijven staan en achter de feiten aanlopen maar laten we een nieuwe aansluiting ontwikkelen die vele voordelen met zich meebrengt en waar we nog wel een aantal jaar mee vooruit kunnen."
[..]
Welk iCloud-schandaal? Dat schandaal dat de gebruikers geen sterk wachtwoord hadden gebruikt waardoor het makkelijk te achterhalen was en wat dus bij vrijwel iedere aanbieder had kunnen gebeuren?
Ik had trouwens niet verwacht dat mijn voorspelling zo snel zou uitkomen:
[..]
Ja, dus? Ik post feiten, vrouwen die hoog in aanzien staan met een iPhone, jij VERZON erbij dat dus iedereen van the Fappening een iPhone heeft en dat ze gehacked zijn, 2 leugens, puur om je gelijk te proberen te halen op FOK!.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jij ging plaatjes erbij halen van vrouwen die ze hadden en dat het daarom goed moest zijn. Jij begon daarmee toen begon ik over het fappening schandaal.
Seriously?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jij ging plaatjes erbij halen van vrouwen die ze hadden en dat het daarom goed moest zijn. Jij begon daarmee toen begon ik over het fappening schandaal.
I-God, I-phone of Starbucks religie ik weet nooit hoe ik het moet noemen maar ik doe graag dwars ja.
[..]
Dan maak het ook zo dat die docks en zo werken met de nieuwe aansluiting. Of had die docks dan op de toekomst gemaakt.
I-God. #Starbucks.
Er zit een verschil tussen opzettelijk verzinnen en gewoon wat roepen?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik post feiten, vrouwen die hoog in aanzien staan met een iPhone, jij VERZON erbij dat dus iedereen van the Fappening een iPhone heeft en dat ze gehacked zijn, 2 leugens, puur om je gelijk te proberen te halen op FOK!.
Wat vind je er zelf van?
Ja als ze denken dat de volgende phone daar op gaat werken, lijkt het me aan de toekomst denken die docks ook te voorzien van een aansluiting. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously?
Laten we onze docks compatibel maken met een standaard die er nog niet is. Just in case.
Kneus
Dat je jezelf daarmee buiten spel zet voornamelijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen opzettelijk verzinnen en gewoon wat roepen?
Wat vind je daar van?
[..]
Ja als ze denken dat de volgende phone daar op gaat werken, lijkt het me aan de toekomst denken die docks ook te voorzien van een aansluiting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |