abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2014 @ 10:04:43 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144127806

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 04-09-2014 08:17:23 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 3 september 2014 @ 10:10:32 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144127951
Afstandsobesitas :D
F means you're fucked
pi_144127955
Dus toch maar niet lopen? Voelt toch raar, een hele week niet sporten. Kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is....
pi_144128114
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef cafca het volgende:
Dus toch maar niet lopen? Voelt toch raar, een hele week niet sporten. Kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is....
Dat kan makkelijk. Het is niet alsof je daarna weer vanaf 0 moet beginnen.
pi_144128173
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:17 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat kan makkelijk. Het is niet alsof je daarna weer vanaf 0 moet beginnen.
Nee, is ook zo. Weekje rust kan ook geen kwaad, weet ik. Dus wie weet gaat het wel heel goed gaan zondag!
  woensdag 3 september 2014 @ 10:22:08 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144128234
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:19 schreef cafca het volgende:

[..]

Nee, is ook zo. Weekje rust kan ook geen kwaad, weet ik. Dus wie weet gaat het wel heel goed gaan zondag!
Anders ga je toch ff een rustig rondje fietsen?
F means you're fucked
pi_144128281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef YUR het volgende:

[..]

fietsen? dat is toch niets voor cafca :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144128297
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch. :(
pi_144128330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, ga vrijdag op de fiets naar het werk denk ik. Is iig 2x een uurtje beweging

quote:
12s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef Guard het volgende:

[..]

fietsen? dat is toch niets voor cafca :D
Vooral de combinatie met "rustig" kan nog wel eens lastig worden ;)
  woensdag 3 september 2014 @ 10:26:41 #10
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144128369
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Gogo83 het volgende:
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch. :(
-O- Balen gogo...
Welkom bij de herstelclub ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_144128383
quote:
-O-
Balen!
pi_144128398
quote:
-O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144128426
quote:
Hmm, zonde ;(
Had je een indicatie over hoe lang het herstel nog zal duren?
pi_144128450
Zwabberhark je hebt gelijk hoor :o Na oktober ga ik me ook denk ik wel weer inschrijven voor wat 5 of 10kms, want evenementen zijn gewoon leuk en die korte afstandjes kun je veel vaker doen dan een marathon :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144128552
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, zonde ;(
Had je een indicatie over hoe lang het herstel nog zal duren?
Ze denkt dat ik tegen die tijd (over 2,5 week) wel weer kan lopen, ze denkt alleen vooral dat 16 km lopen, terwijl ik dat nog nooit gedaan heb, veel te veel van het goede is. Op dit moment raadt ze af om al weer te gaan lopen, wandelen ( ;( ) is wel goed, daarnaast een beetje beginnen met stabiliteitsoefeningen. Ik begon over 6 km Posbankloop een week later, en dat vond ze een veel reëler plan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 september 2014 @ 10:34:56 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144128576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:33 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ze denkt dat ik tegen die tijd (over 2,5 week) wel weer kan lopen, ze denkt alleen vooral dat 16 km lopen, terwijl ik dat nog nooit gedaan heb, veel te veel van het goede is. Op dit moment raadt ze af om al weer te gaan lopen, wandelen ( ;( ) is wel goed, daarnaast een beetje beginnen met stabiliteitsoefeningen. Ik begon over 6 km Posbankloop een week later, en dat vond ze een veel reëler plan.
:* sterkte!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 3 september 2014 @ 10:36:01 #17
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144128598
Balen gogo... -O-
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_144128611
quote:

[..]

Kan je je startbewijs niet ruilen voor een 4EM startbewijs?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144128653
quote:
Ik begon over 6 km Posbankloop een week later, en dat vond ze een veel reëler plan.
Weet ze dat de Emmapyramide onderdeel is van de 6 km? Beterschap i.i.g.
pi_144128657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kan je je startbewijs niet ruilen voor een 4EM startbewijs?
Nee, tenzij ik een startnummer voor de 4EM overneem van iemand. Maar die wil ik niet lopen. Daarvoor rij ik niet naar Zaandam. Dan volgend jaar maar.
pi_144128664
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Weet ze dat de Emmapyramide onderdeel is van de 6 km? Beterschap i.i.g.
Dat heb ik er niet bij verteld. :+ Maar omhoog is geen probleem voor m'n enkel toch? Hoop alleen dat ik me omlaag in kan houden.
pi_144128682
quote:
Balen ja -O- Maar nu kan je focus weer op een goed (in plaats van zo spoedig mogelijk) herstel ;). Sterkte!
pi_144128720
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef Gogo83 het volgende:
Maar omhoog is geen probleem voor m'n enkel toch?
Misschien dat pijll een oordeel kan vellen over de krachten die op de enkels worden uitgeoefend als je de piramide oploopt, want die heeft 'm gelopen. Intuïtief zou ik zeggen dat het wel uitmaakt.
  woensdag 3 september 2014 @ 10:41:34 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144128724
-O- Gogo -O-
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 september 2014 @ 10:42:17 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144128748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Dat heb ik er niet bij verteld. :+ Maar omhoog is geen probleem voor m'n enkel toch? Hoop alleen dat ik me omlaag in kan houden.
Vraag of ze m in de dagen vooraf aan die loop intaped
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')