Je hebt nog heel wat te bewijzen voor je een stoere havo 5-er bent.quote:
Over het leven van een zolderkameratuist.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog heel wat te bewijzen voor je een stoere havo 5-er bent.
Waar gaat je profielwerkstuk over.
hier ga je hoge ogen mee gooien.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het leven van een zolderkameratuist.
dan zijn we het eensquote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat sancties helemaal niet nodig zijn, helemaal niet van die absurde als het boycotten van sportevenementen.
Al in het Delirium Cafe Amsterdam geweest?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Yes
naast die popocatepeleplapdpatel
Inmiddels wordt het bestand weer ontkent door Poetin overigens.quote:
twitter:obk twitterde op woensdag 03-09-2014 om 11:51:38Kiev past statement aan. In plaats van een 'afspraak over een staakt-het-vuren' hebben Poetin en Porosjenko 'een staakt-het-vuren besproken' reageer retweet
Die is nog niet open tochquote:Op woensdag 3 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al in het Delirium Cafe Amsterdam geweest?
Weet ik niet. Opende net facebook en zag hem als gesponsorde link.quote:
Principe is wel heel aardig vind ik. Doet me denken aan de Altstad.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
Ben in Troost geweest, kan niet zeggen dat het bruist, wel aardige burgers
8 september pas. Nog even geduld. De foto's die ik zag waren wat troosteloos, net als de locatie (naast de cruise terminal). Is denk ik voor de liefhebber te toeristisch en te duur.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Opende net facebook en zag hem als gesponsorde link.
Zou facebook mij iets duidelijk proberen te maken?
was idd gericht op toeristenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
8 september pas. Nog even geduld. De foto's die ik zag waren wat troosteloos, net als de locatie (naast de cruise terminal). Is denk ik voor de liefhebber te toeristisch en te duur.
Ik word een beetje moe van die fancy hamburger trend.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
Ben in Troost geweest, kan niet zeggen dat het bruist, wel aardige burgers
Jij bent meer van de 5 hamburgers voor 2 euro met een flinke klodder ketchup.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die fancy hamburger trend.
Ik ben sowieso niet van de hamburgers.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent meer van de 5 hamburgers voor 2 euro met een flinke klodder ketchup.
Nee man. Helemaal top. Portobello burgertje.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
gourmet hotdogsquote:Op woensdag 3 september 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van de hamburgers.
Hotdog, augurk en gebakken uitjes? WAAR IS DE SAAAUUUUS zouden ze bij topchef zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
gourmet hotdogs
[ afbeelding ]
Ben ook niet zo van de burgers, het kwam 2 keer zo uit om daar even wat te drinken en meteen maar te eten, dan kom je snel bij zoiets uit, de eerste keer vond ik het lekkerder dan de 2e keer, dus geen idee of ze inmiddels op goedkoper vlees zijn over gegaan of dat het aan mij ligt.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Broodje is een beetje droog.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hotdog, augurk en gebakken uitjes? WAAR IS DE SAAAUUUUS zouden ze bij topchef zeggen.
Daarom dus ook juist een gebrek aan saus.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Broodje is een beetje droog.
Bij mij zat die er onder. Is in Kopenhagen, beste hotdog ooit.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hotdog, augurk en gebakken uitjes? WAAR IS DE SAAAUUUUS zouden ze bij topchef zeggen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom dus ook juist een gebrek aan saus.
Op de veerboot tussen Duitsland <> Zweden kan je ook altijd lekkere hotdogs kopen. Het broodje met het gat erin is wel wat karig maar de worst en saus zijn heerlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij mij zat die er onder. Is in Kopenhagen, beste hotdog ooit.
Preciesquote:Op woensdag 3 september 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al met al een teleurstellende poging, het is dat je het krokantje niet vergeten bent.
Beste worsten sowieso thuringer worsten.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij mij zat die er onder. Is in Kopenhagen, beste hotdog ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |