neequote:Op woensdag 3 september 2014 13:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kun je nog langer thuis blijven en van ons genieten.
Prachtig, dit gaan ze in Japan waarderen.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
Mono, hoe kan ik zo'n TT nu weerstaan. Nou...hier ben ik dan!
DOEI KAPIquote:
yo negroquote:Op woensdag 3 september 2014 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
Dat duurdequote:Op woensdag 3 september 2014 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
Doe eens normaal tegen je voormalig WK-collega. Typisch ziet er tenminste als een 12 jarige uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind 'ouwe boef' iets wat je tegen je neefje van 8 zegt.
Dat mag jij vinden René.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind 'ouwe boef' iets wat je tegen je neefje van 8 zegt.
quote:
Alleen in het begin toen hij nog een vieze troll was in het PSV topic, verder moeten jullie je sarcasme meter eens nakijkenquote:
hoi ik volg de vuelta niet dit jaar, laat Kelderman nog wat zien van zijn Keldermercx label, of valt het tegen?quote:
En sowieso zijn z'n Renesse hosselskills niet te evenaren door wie dan ook hier in de SC.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je voormalig WK-collega. Typisch ziet er tenminste als een 12 jarige uit.
Ik heb nooit getrolld in het PSV topic.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Alleen in het begin toen hij nog een vieze troll was in het PSV topic, verder moeten jullie je sarcasme meter eens nakijken
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je voormalig WK-collega. Typisch ziet er tenminste als een 12 jarige uit.
Je was bloedserieus. Dat weet jij ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Alleen in het begin toen hij nog een vieze troll was in het PSV topic, verder moeten jullie je sarcasme meter eens nakijken
Daar heb ik geen weet van. Al zou het mij niks verbazenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En sowieso zijn z'n Renesse hosselskills niet te evenaren door wie dan ook hier in de SC.
Ik blow geeneensquote:
Ok, bedankt dat je me even informeert over wat ik weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was bloedserieus. Dat weet jij ook.
Bij deze ben je op de hoogte gesteld.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van. Al zou het mij niks verbazen
Ben jij geo4kant?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, bedankt dat je me even informeert over wat ik weet.
nog een nep hippie ookquote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van. Al zou het mij niks verbazen
[..]
Ik blow geeneens![]()
Ja, daarom heb ik ook een aantal keer gevraagd waar Kapi heen was het afgelopen jaar..quote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je was bloedserieus. Dat weet jij ook.
Hij is niet echt in vorm. Nog last van zn USA campagne zegt ie.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef Cara het volgende:
[..]
hoi ik volg de vuelta niet dit jaar, laat Kelderman nog wat zien van zijn Keldermercx label, of valt het tegen?
Nee jij dan. Zelf de buurtkatten lopen over je heen.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog een nep hippie ook
met je abonnement op de voetbal international
Het hoge woord is eruit.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook een aantal keer gevraagd waar Kapi heen was het afgelopen jaar..Ik vind Kapi een toffe kerel.
Mooi dat het hoge woord er uit is.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook een aantal keer gevraagd waar Kapi heen was het afgelopen jaar..Ik vind Kapi een toffe kerel.
Ok Stijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Zelf de buurtkatten lopen over je heen.
quote:
Ik vind dit een beetje eng.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooi dat het hoge woord er uit is.
Ik heb ze nog niet gezien deze dagen.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Zelf de buurtkatten lopen over je heen.
GMTAquote:Op woensdag 3 september 2014 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit een beetje eng.
Ik vind het heel jammer dat je je altijd zo raar tegen mij opstelt. Ook ik heb gevoelens hoorquote:
Harten gaan kloppen en bans zullen vallenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo EN HMF in da building, alarmpjes bij Yvonne gaan af
Kleine boefjesquote:Op woensdag 3 september 2014 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
Kapo EN HMF in da building, alarmpjes bij Yvonne gaan af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |