Ik ga een bijbeltje maken van jouw tekstenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef Salmannassar het volgende:
k to a
[..]
beat me u not can easy like this piss off till originality is not barking at wrong tree wanting that animal do behave as only my gun blows away loaded with fun only say like you mean so be seen inbetween lovers we could be like secret openly strike in dark alley cat can tell allof U is really that true as being friends me and jou could be next as last time we let flow our slime from snale speedy prevent breaking holy rule police is not such afool later we will be cool?
als je klaar met haar bent dump je haar dan in de Rijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, Rijnmeisje.
Vriendin van sof. Maar dat is inmiddels al weer 3 maanden aan de gang
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je klaar met haar bent dump je haar dan in de Rijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[ONZ-SC]" van 01-08-2014 t/m 31-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 417 LittleBrownie
02 361 Geo4kant
03 297 Dagoduck
04 192 d4v1d
05 156 Heatseeker
06 155 FL_Freak
07 150 Ro-ald
08 146 Flippiee
09 128 Amarantha
10 116 Maringo
10 116 LompeHork
12 103 Littlerabbit
13 100 wietparkiet
14 097 PowerLoungen
15 087 SgtPorkbeans
16 081 gianni61
17 071 Dientje12
17 071 Ahmad1nejad
19 069 DrNick
20 050 KitKatChunkyIk mis de dagen dat ik hier bovenaan stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Fuck the EBU.
nu doe je dus nuttige dingenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mis de dagen dat ik hier bovenaan stond
#RIPquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik leerde hoe ik moest schijtposten tijdens werkquote:
oh die kunde zat van nature al in mequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik leerde hoe ik moest schijtposten tijdens werk
Boeien doet niet egocentrisch gegrien van de griet die mogelijk verbied te posten ever more cause is bullshit for sure like me on top again live without not i can excusing myself read 2 make comment that is really too fake fucked faced is whore who was me used to be anything else tells nobody cares bout my exclusivity want i earn that before now am ready for more can take anymore im fullfilled like provecy told be later i hope to be great in eye of high society wannabe am i say honestly..quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
oke vriend i'm want chill ready without cares somebody is wrecked ok tree house roof fire meadow freedom leaf winter anything is possible have you ever really been far even as decided to use even go want to do look more like haas koe penis hangoor stierenklquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:10 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Boeien doet niet egocentrisch gegrien van de griet die mogelijk verbied te posten ever more cause is bullshit for sure like me on top again live without not i can excusing myself read 2 make comment that is really too fake fucked faced is whore who was me used to be anything else tells nobody cares bout my exclusivity want i earn that before now am ready for more can take anymore im fullfilled like provecy told be later i hope to be great in eye of high society wannabe am i say honestly..
Ga copyright free ik verlang je goddelijke gang want het jagen op stang van gene zonder belang is van mij rijmmelaarij gelukt toegeven niet nooit gelukt allen skullgefukt van de zetel gerukt aan penis of clit dat op zelfde plek zit als ik hier wil zijn centrum aandacht te klein voor mijn ego zo groot dat het heelal mij vergood groeien nog meer dan kan bijhouden zelfexpansie expressie van druk gedachtengeluk mij overkomt als ikdenk niet te gaan over woest waterend gaan naar bank aan mijn bed gekluisterd door stilte die niets beloofd over wie wordt verdoofd door hyper hyper hiep hiep intelligente kontneukende voor publiek schaamteloos ontbloot IQpenis te groot voor kutkontmond repectievelijk wie er voor bukt zo dat afgerukt orgaan wordt aangewaaid verbaal forum verfraait alleen jij begrijpen doet wat dat denken doen moet mij schaamte lang voorbij valse baard van de profeet die weet dat inspiratie is zweet dat in druppels vergleed op helling maak slagzijlijn van schip hangt my peace of r.i.p to you to late or do not say now to the pipe and the blow is empty low not be later get free from my promise have money from paperplan of my religuesly loyal fan is the man that say what true can be without falling for final fantasy for sure to smart he always was in front to eat pussies yuicy cunt of rund fundriven dividend never reaches an end of story like this fully transscripted for price of truth replace lies in my eyes not blind to see that your done being who do ik this aware things same here also fear to begin at the end hate@ me?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga een bijbeltje maken van jouw teksten
Familienvater Patrick will gerade nur schnell die Tochter und ihre Freundin heimfahren, als man an der nächstbesten Straßenkreuzung unmissverständliche Anzeichen einer justament abrollenden Zombieapokalypse wahrnimmt. Ihres fahrbaren Untersatzes beraubt, schlagen sie sich durch bis zum Haus eines Nachbarn. Der nennt einen Panic Room sein eigen, ist aber zu egoistisch, selbst Freunde herein zu lassen, und zahlt dafür einen hohen Preis. Patricks Gruppe von Überlebenden wächst derweil ebenso beständig wie die Gefahren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ga copyright free ik verlang je goddelijke gang want het jagen op stang van gene zonder belang is van mij rijmmelaarij gelukt toegeven niet nooit gelukt allen skullgefukt van de zetel gerukt aan penis of clit dat op zelfde plek zit als ik hier wil zijn centrum aandacht te klein voor mijn ego zo groot dat het heelal mij vergood groeien nog meer dan kan bijhouden zelfexpansie expressie van druk gedachtengeluk mij overkomt als ikdenk niet te gaan over woest waterend gaan naar bank aan mijn bed gekluisterd door stilte die niets beloofd over wie wordt verdoofd door hyper hyper hiep hiep intelligente kontneukende voor publiek schaamteloos ontbloot IQpenis te groot voor kutkontmond repectievelijk wie er voor bukt zo dat afgerukt orgaan wordt aangewaaid verbaal forum verfraait alleen jij begrijpen doet wat dat denken doen moet mij schaamte lang voorbij valse baard van de profeet die weet dat inspiratie is zweet dat in druppels vergleed op helling maak slagzijlijn van schip hangt my peace of r.i.p to you to late or do not say now to the pipe and the blow is empty low not be later get free from my promise have money from paperplan of my religuesly loyal fan is the man that say what true can be without falling for final fantasy for sure to smart he always was in front to eat pussies yuicy cunt of rund fundriven dividend never reaches an end of story like this fully transscripted for price of truth replace lies in my eyes not blind to see that your done being who do ik this aware things same here also fear to begin at the end hate@ me?
Kijk, dit stukje kan je dan weer kwaliteit noemen. Poëzie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
oke vriend i'm want chill ready without cares somebody is wrecked ok tree house roof fire meadow freedom leaf winter anything is possible have you ever really been far even as decided to use even go want to do look more like haas koe penis hangoor stierenkl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |