waar dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ze haalt het wel aan
Ik vind de link al niet leuk, Lr.
Nu ik het filmpje zie, zou ik degene voor altijd haten als die mij dat aan deed.
Al vind ik het wel grappig om die mensen te zien.
[..]
ik ook niet.
Dat wel, maar het lijkt eerder op willen breken met het imago dan er op voort willen borduren. Verder wel een vrolijk nummerquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ze haalt het wel aan
Ik vind de link al niet leuk, Lr.
Nu ik het filmpje zie, zou ik degene voor altijd haten als die mij dat aan deed.
Al vind ik het wel grappig om die mensen te zien.
[..]
ik ook niet.
Ik vind het voornamelijk fascinerend dat het een emotie oproept bij Polen. Normaal blijven die zelfs rustig als ze dood worden gereden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk dat ik zelf alle kleuren van de regenboog zou schijten
Maar vanachter je PC is het lachen
Dat zou je inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus ik zou er voor jan lul hebben gestaan
Bedankt.
IKEAquote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar het lijkt eerder op willen breken met het imago dan er op voort willen borduren. Verder wel een vrolijk nummer
En dan laat ik maar geen spinnenpak voor mijn hond aanmeten
[..]
Ik vind het voornamelijk fascinerend dat het een emotie oproept bij Polen. Normaal blijven die zelfs rustig als ze dood worden gereden.
jij liever dan ikquote:
jij bent flips..quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben meegevraagd, wie ben ik om nee te zeggen?
Fred V & Grafixquote:
Normaal moet ik toch een stuk harder vechten om mijn gelijk te behalen. Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Dat kan je even goed doen, zolang je geen foto's er van met ons deelt.
Kom je naar Delft? Kunnen we Crack ook nog even pesten in de keuken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben meegevraagd, wie ben ik om nee te zeggen?
crack verkoopt zweedse balletjes?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal moet ik toch een stuk harder vechten om mijn gelijk te behalen. Gaat het wel goed met je?
Vikings![]()
[..]
Kom je naar Delft? Kunnen we Crack ook nog even pesten in de keuken.
Nee. Enkel als jij het besluit te bestellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
crack verkoopt zweedse balletjes?
zal niet snel voor komen danquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Enkel als jij het besluit te bestellen.
Nope, Rijnmeisje.quote:
beat me u not can easy like this piss off till originality is not barking at wrong tree wanting that animal do behave as only my gun blows away loaded with fun only say like you mean so be seen inbetween lovers we could be like secret openly strike in dark alley cat can tell allof U is really that true as being friends me and jou could be next as last time we let flow our slime from snale speedy prevent breaking holy rule police is not such afool later we will be cool?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |