Die afbeelding is gemodificeerd, zoek hier maar eens op: http://www.thuisserver.net/temp/433772.jpgquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Maar ik had dat ook gedaan met deze afbeelding:
[ afbeelding ]
en daar kon google image search niets mee vinden.
oh gelukkig heb ik niet zo vaak last van de hik. Mijn medeleven voor de users die dat wel hebben.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemodificeerd, zoek hier maar eens op: http://www.thuisserver.net/temp/433772.jpg
Heb de levels in Paint.net genormaliseerd en toen vond Google em wel.
Ik mag trouwens geen kloons meer opsporen van Peter. Het posten van profielen wordt volgens hem niet gewaardeerd. Het gebruiken van foto's zonder medeweten van anderen is verder geen enkel probleem.
Huh okay, logisch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemodificeerd, zoek hier maar eens op: http://www.thuisserver.net/temp/433772.jpg
Heb de levels in Paint.net genormaliseerd en toen vond Google em wel.
Ik mag trouwens geen kloons meer opsporen van Peter. Het posten van profielen wordt volgens hem niet gewaardeerd. Het gebruiken van foto's zonder medeweten van anderen is verder geen enkel probleem.
Kom je ook picknicken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap wel dat ze er niet op zitten te wachten dat je foto's van een echte user backtraced naar een Facebook profiel en daar dan naar linkt. Maar dit gaat om kloontjes.
Die profielen zijn gewoon openbaar, ik zie geen probleem. Maar goed, blijkbaar is het wel een probleem om links naar profielen te plaatsen waar namen in staan. Nooit geweten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap wel dat ze er niet op zitten te wachten dat je foto's van een echte user backtraced naar een Facebook profiel en daar dan naar linkt. Maar dit gaat om kloontjes.
Maar in een facebook-link van iemand staat de naam ook. Dat is een probleem?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die profielen zijn gewoon openbaar, ik zie geen probleem. Maar goed, blijkbaar is het wel een probleem om links naar profielen te plaatsen waar namen in staan. Nooit geweten.
Die profielen zijn openbaar, maar dat betekent niet dat mensen hun fok identiteit eraan gekoppeld willen hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die profielen zijn gewoon openbaar, ik zie geen probleem. Maar goed, blijkbaar is het wel een probleem om links naar profielen te plaatsen waar namen in staan. Nooit geweten.
Tja dat doen ze zelf al dmv de foto's....quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die profielen zijn openbaar, maar dat betekent niet dat mensen hun fok identiteit eraan gekoppeld willen hebben.
Blijkbaar:quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar in een facebook-link van iemand staat de naam ook. Dat is een probleem?
quote:Op 02-09-2014 23:09 schreef Peter
[..]
Dat laatste zeg ik niet, maar daar staan namen van personen in, in het fotoboekprofiel zelf niet .
Dat snap ik. Echter is dit niet hun FOK! identiteit. Hun foto is gewoon gejat... Tenzij het natuurlijk om de echte personen gaat, wat ik ten zeerste betwijfelquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die profielen zijn openbaar, maar dat betekent niet dat mensen hun fok identiteit eraan gekoppeld willen hebben.
Welterustenquote:
Het blijkt dat het probleem zit in het feit dat de links naar de profielen met daarin de namen niet door de persoon zelf verwijderd kunnen worden mochten ze dit willen. Zit wat in natuurlijk en ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pijpen tegen de hik schijnt ook te werken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde er anusvingeren tegen de hik van maken. Maar dit is ook goed.
Slecht niet per se. Het is droog en niet koud. Maar daar is alles wel mee gezegd.quote:
Flinke wolkendeken?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht niet per se. Het is droog en niet koud. Maar daar is alles wel mee gezegd.
Ik heb nooit de hik, maar ik zal eens kijken volgende keer.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Pijpen tegen de hik schijnt ook te werken.
Ik vond half 8 al vroeg genoegquote:Op woensdag 3 september 2014 09:55 schreef Fera het volgende:
Het was veel te vroeg vanmorgen. Kwart voor zes. Eerst dacht ik: dit klopt niet, het is nog donker. Daarna kwam het besef.
Engels was wel leuk.
8 uur was anders ook geen pretje...quote:Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond half 8 al vroeg genoeg
Ben ook echt drie kwartier blijven liggenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:04 schreef aeque het volgende:
[..]
8 uur was anders ook geen pretje...
Hoe was je wiskunde gisteren?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:55 schreef Fera het volgende:
Het was veel te vroeg vanmorgen. Kwart voor zes. Eerst dacht ik: dit klopt niet, het is nog donker. Daarna kwam het besef.
Engels was wel leuk.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik moet de meetings trouwens afzeggen. Helaas. Sorry.
Geen wiskunde te noemen. We hebben een half uurtje uitleg gehad over breuken en procenten. Die leraar vond het zelf ook iets waar hij niet uitgebreid op in hoefde te gaan. Gewoon een stukje herhaling van groep 7 noemde hij het. En dat was het ook. Iedereen had zo'n "O ja" moment en toen was het goed.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je wiskunde gisteren?
Hmm dat is wel klote ja...quote:Op woensdag 3 september 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben een APK van 1000 euro, dus hebben geen geld.
Appeltje eitje dusquote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen wiskunde te noemen. We hebben een half uurtje uitleg gehad over breuken en procenten. Die leraar vond het zelf ook iets waar hij niet uitgebreid op in hoefde te gaan. Gewoon een stukje herhaling van groep 7 noemde hij het. En dat was het ook. Iedereen had zo'n "O ja" moment en toen was het goed.
Maar er komen nog wel andere dingen aan bod die iets pittiger zijn.
Precies.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef aeque het volgende:
Snap ik, anders kunnen we er een BYOB/BYOF meet van maken?
Vooral doen, ik zeg nergens dat de meet niet door mag gaan. Maar zelf zit ik er niet op te wachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef aeque het volgende:
Snap ik, anders kunnen we er een BYOB/BYOF meet van maken?
Bepaalde websites mijden zoals vintage?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral doen, ik zeg nergens dat de meet niet door mag gaan. Maar zelf zit ik er niet op te wachten.
Ik ga de komende maanden lekker thuis zitten en zo min mogelijk geld uitgeven.
Dat is Samzz der zwakke punt. Niet de mijne.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bepaalde websites mijden zoals vintage?
Ow dat is wel beter dan want de hele maand binnenzitten lijkt me wel saai en dan ga je vanzelf surfen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is Samzz der zwakke punt. Niet de mijne.
Gaat twi met de auto nog naar een andere garage?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet ik iets in de OP dan aanpassen Myr?
Nee, is er ook een manier om de hik op te wekken? Door celibaat te zijn bijv?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand vandaag al de hik gehad om uit te proberen of het werkt?
Dan zou ik al jaren de hik hebben, en ik heb het nooit.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, is er ook een manier om de hik op te wekken? Door celibaat te zijn bijv?
Het werkt ook preventief. Ik heb zelden de hik.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand vandaag al de hik gehad om uit te proberen of het werkt?
Ontvang je regelmatig rectale massage?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het werkt ook preventief. Ik heb zelden de hik.
Het gaat toch over masturberen?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontvang je regelmatig rectale massage?
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontvang je regelmatig rectale massage?
Nog een reden om gewoon niet celibaat te zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed doorzuipen, dat je grote lever lekker het middenrif prikkelt..quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het begon over rectale massage dat de enige oplossing zou zijn voor hik. Straw wist dit echter aan te vullen.quote:
Dan hik ik liever doorquote:Op woensdag 3 september 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het begon over rectale massage dat de enige oplossing zou zijn voor hik. Straw wist dit echter aan te vullen.
Dan zal ik je door laten hikken, mocht de gelegenheid zich ooit voordoen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan hik ik liever door
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je door laten hikken, mocht de gelegenheid zich ooit voordoen.
Ik voel me afgewezen. Ik ga even huilen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als iemand al het mocht doen, ben jij het niet
Is daar überhaupt een reden voor dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog een reden om gewoon niet celibaat te zijn
Ja, gewoonweg geen zin in gezeik aan je lijf.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Is daar überhaupt een reden voor dan?
Maar als het goed is dan is het prettig gezeik hequote:Op woensdag 3 september 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gewoonweg geen zin in gezeik aan je lijf.
Ja dat is waar, maar ook daar zit je soms niet op te wachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het goed is dan is het prettig gezeik he
geen polonaise aan mijn lijfquote:Op woensdag 3 september 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gewoonweg geen zin in gezeik aan je lijf.
Heel soms niet neequote:Op woensdag 3 september 2014 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ook daar zit je soms niet op te wachten.
Heb jij nog gezeik aan je lijf?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het goed is dan is het prettig gezeik he
Dit klopt. Ik heb het altijd als ik cake eet. Omdat droog en te lekker.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Snel eten kan het ook veroorzaken heb ik vernomen. Iets met gulzigheid.
Godsdienst.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mja, ik heb natuurlijk geen idee wat de reden voor Kaneel is.
100% zeker zijn niet zwanger te worden, het geloof in gaan en shitquote:Op woensdag 3 september 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Is daar überhaupt een reden voor dan?
O Kquote:Op woensdag 3 september 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me afgewezen. Ik ga even huilen.
Nee ik ben ook celibaatquote:Op woensdag 3 september 2014 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij nog gezeik aan je lijf?
Zelfs dat niet denk ik.quote:
Natuurlijk. Een knappe man als Roy kan alle smatjes krijgen.quote:
smatjes?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een knappe man als Roy kan alle smatjes krijgen.
Ja, in plaats van sletjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
smatjes?
Is dat weer een nieuwe benaming?
Kaneel is van de straat hequote:Op woensdag 3 september 2014 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
smatjes?
Is dat weer een nieuwe benaming?
Misschien moet je er een bepaalde hint voor zetten, wanneer wel serieus, wanneer niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit was zo'n moment waarop je me niet helemaal serieus moest nemen
Dat klinkt stoer. En respectloos in sommige gevallen.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is er mis met de benaming vrouwen. Al die stomme synoniemen soms.
Vrouwen snappen toch geen hints.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien moet je er een bepaalde hint voor zetten, wanneer wel serieus, wanneer niet.
Want aangezien jij een serieuze man bent, naar eigen zeggen, gaan we daar natuurlijk in eerste instantie vanuit.
Dus je wilt toch serieus genomen worden?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thanks, ik moest lachenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus je wilt toch serieus genomen worden?
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt stoer. En respectloos in sommige gevallen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |