Heb het gezet in relatie, maar dacht meiden dat ze dan jaloers worden en mij zullen toevoegen, maar tevergeefs. Voor de relatie de status gezet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Wanneer hebben jullie je relatiestatus op Facebook veranderd na het krijgen van een relatie? Heb je dat in het begin gedaan of later in de relatie? Of heb je het gewoon niet gedaan en zo ja waarom niet?
Nee, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
Joh ik zou het echt niet meer weten
Volgens mij kwam facebook pas na mijn relatie?
Maakt het uit?
Dit is wel een goede vergelijking.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als ik een drol draai hoef ik daar toch ook niet op te zetten of ik in een relatie zit of niet
quote:
Binnenkort ga ik er een nemen wanneer het zo populair wordt om het niet te hebben.quote:
Maak er wel een apart mailadres voor aan, want anders krijg je iedereen die jouw mailadres ooit opgeslagen heeft als "vriendsuggestie" van Facebook.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik er een nemen wanneer het zo populair wordt om het niet te hebben.
Mailadressen heb ik genoeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak er wel een apart mailadres voor aan, want anders krijg je iedereen die jouw mailadres ooit opgeslagen heeft als "vriendsuggestie" van Facebook.
Echt, op het ranzige af hoe daar systemen aan elkaar gekoppeld zijn.
Dat moet je dus niet doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij hoefde ik het alleen te bevestigen ofzo
Dan heeft je vriend of vriendin het dus veranderd en aangegeven op fb dat jullie iets hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij hoefde ik het alleen te bevestigen ofzo
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heb het gezet in relatie, maar dacht meiden dat ze dan jaloers worden en mij zullen toevoegen, maar tevergeefs. Voor de relatie de status gezet.
Nooit een relatie gehad.![]()
En u mevrouw?
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:05 schreef Joetjah het volgende:
Toen ze weigerde mij eten te maken, stond het in no time op Vrijgezel.
Deze man.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:05 schreef Joetjah het volgende:
Toen ze weigerde mij eten te maken, stond het in no time op Vrijgezel.
Leek mij lastig uit te leggen terwijl we reeds plannen voor samenwonen maaktenquote:
Dat scheelt alweer, was al bang dat Facebook het zelf had uitgevonden door allerlei slimme algoritmenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dan heeft je vriend of vriendin het dus veranderd en aangegeven op fb dat jullie iets hebben.
Je hebt ze ook die het geen flikker kan schelen omdat vrienden/familie het allemaal wel weten en ze facebook ongeveer maandelijks checken.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb altijd het idee dat stelletjes die dit NIET doen niet echt een hele goede relatie hebben omdat ze dan niet aan anderen willen laten weten dat ze bezet zijn...
Ja oke, als je er nooit op zit gaat die regel inderdaad niet op.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt ze ook die het geen flikker kan schelen omdat vrienden/familie het allemaal wel weten en ze facebook ongeveer maandelijks checken.
Ik ken genoeg mensen die een goede relatie hebben en het er niet opzetten, ik ook. Juist de mensen die hun relatie etaleren op facebook, constant met foto's en statussen van elkaar, daarvan vraag ik me af of dat wel goed zit. Sowieso is een relatie privé, mensen die jou kennen weten dat je in een relatie zit, dus waarom het nog op Facebook zetten?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb altijd het idee dat stelletjes die dit NIET doen niet echt een hele goede relatie hebben omdat ze dan niet aan anderen willen laten weten dat ze bezet zijn...
Minder denken, niet jouw zaak. Sommige mensen hebben 500 mensen op FB die wil niet alles direct openbaar hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja oke, als je er nooit op zit gaat die regel inderdaad niet op.
Puur voor degene die wel regelmatig dingen posten op FB en wel foto's e.d. erop zetten van dingen waar ze geweest zijn maar heel bewust niet invullen dat ze een relatie hebben.
Dan denk ik toch altijd...daar zit iets niet helemaal lekker
Maar waarom zou je het er nou juist NIET op zetten? Het is toch gewoon zo dat je een relatie hebt? Waarom mag dat dan niet bekend worden?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die een goede relatie hebben en het er niet opzetten, ik ook. Juist de mensen die hun relatie etaleren op facebook, constant met foto's en statussen van elkaar, daarvan vraag ik me af of dat wel goed zit. Sowieso is een relatie privé, mensen die jou kennen weten dat je in een relatie zit, dus waarom het nog op Facebook zetten?
Gewoon omdat niet alles op facebook hoeft.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het er nou juist NIET op zetten? Het is toch gewoon zo dat je een relatie hebt? Waarom mag dat dan niet bekend worden?
In het begin oke, ik snap dat als je net wat hebt er nog zoveel mis kan gaan dat je niet direct alles bekend wilt maken. Maar als het stabiel is waarom dan niet "etaleren" aka geheimhouden?
Een relatie hangt nooit af van zoiets als FB...maar het feit dat je het niet erop zet terwijl je er wel regelmatig dingen over jezelf op zet (dus gaat alleen op voor mensen die actief dingen erop zetten) maar niks over je relatie. Dan komt het over alsof je het bewust wilt achterhouden in mijn ogen.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Gewoon omdat niet alles op facebook hoeft.
Ik zelf heb geen relatie maar wanneer ik die heb hoeft dat niet specifiek op facebook, de mensen die er toedoen weten dan allang dat ik een relatie heb en hoef dat niet te etaleren.
Overigens maak je dan facebook niet veel groter dan het is een relatie moet niet afhangen van het wel of niet hebben op facebook.
Facebook is vermaak geen lifestyle. Trouwens heel eerlijk heel vaak die nodig hun relatie status via facebook zetten zo opzichtig meer iets hebben van eigen geilerij en wat me dan nog meer op valt vaak als het uit is durven ze dat dan weer niet via facebook te doen.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:04 schreef duracellkonijntje het volgende:
Zitten we nu echt op het punt dat hierom topics geopend worden?
dat denken.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef zarGon het volgende:
Lekker fucking boeiend.
Wat een treurnis verder. Ik hou me in om dit topic geen slotje te geven (het zakt vanzelf wel weg).
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nee..oke als je net wat hebt snap ik het..quote:Op maandag 8 september 2014 09:52 schreef keste010 het volgende:
[..]dit is sarcastisch neem ik aan?
Daar zijn werkelijk duizenden redenen voor te bedenken. Om te beginnen weet iedereen al dat je een relatie hebt dus waarom zou je het, net als bijv. je woonplaats, nog op FB zetten? Wat voegt dat toe behalve dat ze in Silicon Valley weer een bit aan extra informatie van je hebben? De foto's die ik bijv. op FB plaats die zien mensen niet zonder FB, dus dat kunnen ze niet zien.quote:Op maandag 8 september 2014 19:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee..oke als je net wat hebt snap ik het..
Maar mensen die wel om de haverklap de meest zinloze updates op fb zetten van dat ze ergens op terras zitten en dan een paar glazen drinken fotograferen maar niet erop zetten dat ze een relatie hebben...ja...waarom laat je dat bewust achterwege denk ik dan? (terwijl ze er wel allerlei andere dingen opzetten)
Doe het alleen niet om praktische redenen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn vriendin heeft het gedaan een maand nadat We hadden.
Heb het zo uitgezet zodat niemand er een melding van kreeg.
Moet niet denken aan al die mensen: Oooh wat lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |