SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Chris
• Mark
• Mouad
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 02-09-2014 22:37:07 ]
Ik denk, eerlijk gezegd, dat ik het ook niet aan zou kunnen zien. Zou ook idd aktie ondernemen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broer. Een jongere broer. En ik zweer - ik was hem gaan halen. Weet je nog de ouders van Claire, in DGK. Die konden het ook niet aanzien.
Beter dan een middelbare vrouw die ... laat maar, verbazing, geen woorden voor. Een VLIEGTUIG voor iemand in een soap willen mee betalen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef Rica het volgende:
Joey emotieloze licht autistische zombie en Laublablablablabla vleesgeworden saaiheid... sitting on a swing.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
shit mijn op.............niet succesvolle kaap dus
Van onder de rivieren ????quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Haropro het volgende:
Wie zijn erger, de semi acteurs daar of de mensen hier die denken dat het echt is.
Ik ga slapen, houdoe
De mensen hier zijn het aller-aller-aller-ergst.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Haropro het volgende:
Wie zijn erger, de semi acteurs daar of de mensen hier die denken dat het echt is.
Ik ga slapen, houdoe
Nog meer van die kutprojectenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef jolanda51 het volgende:
In de cos gelezen dat Nicolien nog een project beloofd is eind sept . Door de febo dus gaat er denk ik niet uit.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
Jij wilde Thierry Baudet toch daar? Laat die nu net komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nog meer van die kutprojecten
Is dat niet canto ostipato?
Maar wie wil de regie wel dumpen dan? Misschien dan toch Isa.
Echt? Die wil ik wel zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij wilde Thierry Baudet toch daar? Laat die nu net komen.
Yup. Dan is er i.i.g. boeiende inhoud. Het is dat ik niet met mijn kop op tv wil..quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij wilde Thierry Baudet toch daar? Laat die nu net komen.
Hebben we daar een linkje van? Ik vind zo'n virtueel soort dierentuinbezoek altijd erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
Ik lees net op de facebookpagina van de Isa-fans. Ze beginnen daar te begrijpen dat het een spel is.
Er wordt, door de beheerder, opgeroepen geen "acties" te ondernemen, omdat ze Isa daar niet mee
helpen. Eerder het tegendeel.Werd tijd
lullo met zijn schrijfblokje weer. wie denkt hij te zijn, van gaal?quote:
Op de beelden bleek het niet te kloppen, dus de Febo heeft besloten andere kleurquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Dotteke het volgende:
Nu wordt de tafel in het kantoor weer zwart ppfff ze weten ook niet wat ze willen.
Wel! Ze willen het sneue zooitje bezighouden. Ze kunnen ze niet meer motiveren tot daadwerkelijke actie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Dotteke het volgende:
Nu wordt de tafel in het kantoor weer zwart ppfff ze weten ook niet wat ze willen.
heeft geen zin. Je moet lid zijn om daar te kunnen lezen. En ik ga geen teksten van andere sites hier plakken...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar een linkje van? Ik vind zo'n virtueel soort dierentuinbezoek altijd erg vermakelijk.
Vertelde ze gisteren. Maar ook toen liep Jan LulKorteachternaam al te foeteren op Nico, dat hij dat niet hoorde.quote:
Dat kun je geloof ik hier vragen:quote:
Herstel die OP eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
haha,quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Haropro het volgende:
Ik ga slapen, houdoe
Echt wel het toppunt van vernietiging van het concept "Geen wetten, geen regels". De kleur die wordt opgelegd omdat deze niet pastquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Op de beelden bleek het niet te kloppen, dus de Febo heeft besloten andere kleur
Wil je dit er weer inzetten? het is nu wel heel erg leegquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:11 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst
[ afbeelding ]SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Chris
• Mark
• Mouad
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Eerstvolgende nominatie:
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
In ieder geval is die Wolter Kroes eindelijk OPgepleurdquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Copycat het volgende:
Ook dat moet je kunnen, een OP in een reeks verneuken.
DGK niet gevolgd maar ik kan het goed begrijpen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broer. Een jongere broer. En ik zweer - ik was hem gaan halen. Weet je nog de ouders van Claire, in DGK. Die konden het ook niet aanzien.
Oh weer een besloten groep. Wat hebben die Isa-fans toch te verbergen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heeft geen zin. Je moet lid zijn om daar te kunnen lezen. En ik ga geen teksten van andere sites hier plakken...
Nee Isa zit in het kantoor dus,intimidatie op de werkplekquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Laysa het volgende:
De verf moet daar wel aan de bomen groeien...Nu weer een tafel in de verf
Talentloze doos die dankzij papa een "carriere" heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef Laysa het volgende:
Fijn om te weten dat de redactie ook vindt dat LauraB geen smaak heeft
Ik denk dat het niets met verbergen te maken heeft. Misschien meer met gezeik van Isa-haters...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh weer een besloten groep. Wat hebben die Isa-fans toch te verbergen?
Maar prachtig toch dat ze ook op Ruud gestemd heeft?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef mazaru het volgende:
En ja hoor, Isa zegt weer dat ze de situatie over zichzelf heeft afgeroepen. Wanneer gaat ze nou eens terugbijten? Ik word hier zo ontzettend moe van.
Als marktkramer in tapijtjes en nu als TV beroemdheidquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Talentloze doos die dankzij papa een "carriere" heeft.
Ik haat ze allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets met verbergen te maken heeft. Misschien meer met gezeik van Isa-haters...
Dit programma is een format die naar het buitenland verkocht moet worden, er worden dingen "gerealiseerd" kijk mensen hebben nieuwe kleding, nieuwe bed bedekking, nieuwe kleuren, "zo bereiken ze het" er wordt een compilatie gemaakt en dat verkoopt, eerst de loods, alles grauw, dan de bouw, wat evenementen, de Utopia markt ( als vast onderdeel) van een grauwe loods wordt het vrolijker, netter, en dan is het copy/pastequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Echt wel het toppunt van vernietiging van het concept "Geen wetten, geen regels". De kleur die wordt opgelegd omdat deze niet past
quote:
Omdat Rienk haar had gewaarschuwd dat hij dat ging doen. Anders had ze waarschijnlijk niet eens op die lul gestemd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar prachtig toch dat ze ook op Ruud gestemd heeft?
Hij gaf haar er 3 maar was zelf over de zeik
Amateur!quote:
dat kan ze mooi oefenen in de loods, 1 grote assertiviteitscursusquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Laysa het volgende:
Zo jammer dat Isabelle zich telkens laat verleiden tot dit soort gesprekken...Ze moet gewoon een loze glimlach opzetten en klaar ermee
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
Och och schuimpie wil Kroes weer in de OP hebben![]()
![]()
Ja, dat zou inderdaad de enige juiste reactie op die schijnheilige eikels zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Laysa het volgende:
Zo jammer dat Isabelle zich telkens laat verleiden tot dit soort gesprekken...Ze moet gewoon een loze glimlach opzetten en klaar ermee
Dat is toch wel duidelijk. Ze dacht dat zijn houding naar haar veranderd was en wilde daarom niet op hem stemmen. Maar toen bleek dat zijn houding toneelspel was, heeft ze zich bedacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef Dotteke het volgende:
Isa lult ook maar een eind in de richting
Vanmorgen zei ze nog dat ze niet op Ruud ging stemmen.
Maar nadat RIenk haar verteld heeft dat Ruud drie stemmen op haar zou doen is ze veranderd van gedachten om wel op hem te stemmen.
Dat is inmiddels 8 maanden te laat...Ze moet lekker naar huis, daar waar mensen wel van haar houdenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat kan ze mooi oefenen in de loods, 1 grote assertiviteitscursus
Maak je niet druk, Isabelle heeft een rol, en die speelt ze perfectquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Laysa het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is inmiddels 8 maanden te laat...Ze moet lekker naar huis, daar waar mensen wel van haar houden
Hij mag haar niets vragen? Waarom? Omdat ze de fucking koningin is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Rica het volgende:
Jezus Ivan... vieze eikel. Laat haar even met rust.
Wat fout van Ivan. Je mag dus wel wat bereiken maar je mag er niet enthousiast of blij om zijn want dat kunnen de anderen niet hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan: "Ben je boos Isabel?"
Isa: "Nee. Ik ben boos op de situatie. Maar daar heb ik mezelf aardig in geholpen." (trekt ze weeeeeeeeer het boetekleed aan)
Isa: "Maar je moet niet verwachten dat ik vrolijk ga doen."
Ivan: "Niemand verwacht iets van je Isabel. Je moet gewoon doen waar je zin in hebt, dat doet iedereen hier. En zoveel mogelijk rekening met anderen houden."
Dat die lul dat er ook weer achteraan zegt. Isa moet rekening met anderen houden???? Wat zij doet dat nooit ofzo? Die Ivan kan ik ook niet uitstaan. Onberekenbaar.
Dat snap ik wel, maar ze praat nu heel anders dan vanmorgen, van mij had ze er wel drie aan hem mogen geven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk. Ze dacht dat zijn houding naar haar veranderd was en wilde daarom niet op hem stemmen. Maar toen bleek dat zijn houding toneelspel was, heeft ze zich bedacht.
Geen rare move, in mijn ogen
Eindelijk gebeurt er eens wat, maar Ivan heeft geen ballen genoeg om door te gaan. Aktie in die tent...mensen gillend naar huis...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat doet Ivan nou weer sneu. Isa geeft toch duidelijk aan dat ze er doorheen zit is
Och, de TT was wel origineel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
Omdat hij het inschattingsvermogen heeft van een pad....je kan toch zien wanneer iemand geen zin erin heeft...de hele dag maar alles moeten bepraten...Dan is Nico nog het slimst...die vertrekt gewoon naar lala landquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag haar niets vragen? Waarom? Omdat ze de fucking koningin is?
Er is iets nog niet helemaal in de haak.quote:
Laf gestemd, zeker na het gesprek van gisteravond, maar ze mag zich niet beroerd voelen van Ivan MH370.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat doet Ivan nou weer sneu. Isa geeft toch duidelijk aan dat ze er doorheen zit is
laten we een nieuwe cos openen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:43 schreef rico80 het volgende:
Zit deze cos nog week wel in de reeks? TT is stuk.
Wat een nare man is dat hè. Ik zou ook geen zin hebben in een zedenpreek van Ivan. Ivan, die vannacht zei niet op Isa te stemmen en het toch doet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Rica het volgende:
Jezus Ivan... vieze eikel. Laat haar even met rust.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is er gebeurt Ivan?
Nou, ik liep te zuigen bij iemand die niet goed in haar vel zit en toen ging ik nog even door met zuigen en toen zei ze dat ik haar met rust moest laten.
Waarop ik nog even door ging zuigen, maar ze zei niets meer.
Over zuigen gesproken, waar zijn Billy en Ruud?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is er gebeurt Ivan?
Nou, ik liep te zuigen bij iemand die niet goed in haar vel zit en toen ging ik nog even door met zuigen en toen zei ze dat ik haar met rust moest laten.
Ik heb het gemist, was even ergens anders.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is er gebeurt Ivan?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over zuigen gesproken, waar zijn Billy en Ruud?
Het gele doekje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ivan is als een vuile doek behandelt door Isa
Dus alles moet maar wanneer het haar uitkomt? Ze loopt de hele dag al tegen iedereen te zeuren over de nominaties maar nu opeens mag iemand geen vragen meer aan haar stellen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat hij het inschattingsvermogen heeft van een pad....je kan toch zien wanneer iemand geen zin erin heeft...de hele dag maar alles moeten bepraten...Dan is Nico nog het slimst...die vertrekt gewoon naar lala land
Gewend dat vrouwtjes doen wat hij zegt he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus alles moet maar wanneer het haar uitkomt? Ze loopt de hele dag al tegen iedereen te zeuren over de nominaties maar nu opeens mag iemand geen vragen meer aan haar stellen.
Die is nog steeds de diarree uit zijn broek aan het scheppen van die elitestemquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
Rene verdedigt het gedrag van Isabella, toch wel een goeie gozer
Rene is gestoord, maar doet best goede dingen. Hij brengt iets teweeg in die graftakkenloodsquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
Komt door de zenuwen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is iets nog niet helemaal in de haak.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef Ransjih het volgende:
dus ze moet rekening houden met anderen? doet hij zelf ook niet
vragen om met rust gelaten te worden en toch doordrammen
al heeft ze geen reden dan nog, laat me is laat me, tenminste bij mij in huis
quote:
Snap ik. Echt.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef mazaru het volgende:
Wat is er gebeurt Ivan?
Die weet precies hoe het streamen werkt. Hij wist ook meteen na de stemming dat zijn elite-stem door zijn gebash op Isa één van de oorzaken was....quote:
En dat zegt Rene ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef Ransjih het volgende:
het was toch iets minder hysterisch dan ivan doet voorkomen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is nog steeds de diarree uit zijn broek aan het scheppen van die elitestem
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus alles moet maar wanneer het haar uitkomt? Ze loopt de hele dag al tegen iedereen te zeuren over de nominaties maar nu opeens mag iemand geen vragen meer aan haar stellen.
Nico als commentaar, ja Isabella is mijn vriendin, en verder kletst ze over armbandjes! ( die is klaar)quote:
Ik denk dat ClassicFM dit heeft gekaapt omdat Nico er niets van bakte. Ineens zijn er wel veel kaarten verkocht. En JdM zorgt ervoor dat ze er niets aan verliezen en een avondje kosteloos aan de tap kunnen hangen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef heks29 het volgende:
haha, ik ben even terug.
zit net even op internet te surfen en wat lees ik:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)seert-concert-utopia
wie organiseert dat nu, classic fm of nicoline?
tjonge wat een voorgescript zooitje!
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Nico als commentaar, ja Isabella is mijn vriendin, en verder kletst ze over armbandjes! ( die is klaar)
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is nog steeds de diarree uit zijn broek aan het scheppen van die elitestem
Laura had hem de reden verteld, stond nl bij een overschrijving.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die weet precies hoe het streamen werkt. Hij wist ook meteen na de stemming dat zijn elite-stem door zijn gebash op Isa één van de oorzaken was....
Slim van hem, zich nu gedeisd te houden
En Lot er op laten springen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef Jian het volgende:
Wat ligt die Billy nu weer irritant in d'r nest. Ik zeg kussen op d'r harses en 10 minuten aandrukken
Die "fout" zal hij dadelijk wel weer goed maken als hij in de slangenkuil bij Lot en consorten zitquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
Stem tegenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef Jian het volgende:
Wat ligt die Billy nu weer irritant in d'r nest. Ik zeg kussen op d'r harses en 10 minuten aandrukken
met 'n stijve?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef DaSteeg het volgende:
Collie gaat de arm van Vanfles magnetiseren... we hebben gezien wat het met de nek van LauB heeft gedaan. Ben benieuwd hoe Vanfles morgen wakker gaat worden...
Theedoek toch wel dan hoop ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waarom? Isa doet doorgaans weinig moeite om te luisteren naar de ander, evenals Nicoline. Prima dus dat deze twee genomineerd zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:50 schreef Mirjam152 het volgende:
En Ivan vond dat Isa over hem heen loopt. Walgelijk zielig ego-mannetje.
Iets met een Elite stem enzoquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
Ivan kan zich beter een beetje gedeist houden.. sommige dingen zijn nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef Mirjam152 het volgende:
Ivan vindt dat Isa rustig moet reageren. Dat ze emotioneel is, heeft Ivan geen zak mee te maken. Dat Ivan z'n emoties niet onder controle heeft, dat boeit niet natuurlijk.
Er zitten in die loods extreem veel mensen die wel de splinter in een ander z'n oog zien, maar niet de balk in het eigen.
Ik hoop met 2 lamme armen. Dan kan ze geen geld verdienen voor haar eerste levensbehoefte roken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef DaSteeg het volgende:
Collie gaat de arm van Vanfles magnetiseren... we hebben gezi4en wat het met de nek van LauB heeft gedaan. Ben benieuwd hoe Vanfles morgen wakker gaat worden...
Daar hebben we voorlopig dus geen last meer vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:50 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Laura had hem de reden verteld, stond nl bij een overschrijving.
Welke dan? Ik vind Ivan een goede gast. Hij heeft wel dat zuidelijke temperament maar het is nog niet de agressie van Ruud.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ivan kan zich beter een beetje gedeist houden.. sommige dingen zijn nog niet vergeten.
Inderdaad, als het gaat om luisteren naar een ander dan zijn Nico en Isa de grootste hufters. Dat hebben de mensen in de loods goed gezien. De rest is empatisch en sociaalquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waarom? Isa doet doorgaans weinig moeite om te luisteren naar de ander, evenals Nicoline. Prima dus dat deze twee genomineerd zijn
Vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ivan kan zich beter een beetje gedeist houden.. sommige dingen zijn nog niet vergeten.
Beide....quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:54 schreef danilel het volgende:
Ruud; "Als dit thuis bij mij op bed zou liggen zou ik huilen"
had ie het over het dekbed of over billy?
In ieder geval een stuk minder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:53 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Daar hebben we voorlopig dus geen last meer van
Ze had het uitgelegd tegen Ivan en Rene Maar Ivan is een zuiger en wil steeds meer. Als iemand dan vraagt om te stoppen omdat ze niet lekker in haar vel zit en geen zin meer heeft om hierover te praten snapt toch iedereen wel dat je dan moet stoppenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ze kan het hebben. Ik keek net het filmpje van de stemming. Wat zag die Billy er uit zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Aso kut zit bijna in haar blote reet.
Ach geen probleem, hij weet, en iedereen weet het dat Nicoline eruit gaat, dat wil ze!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef Flow3r het volgende:
Ruud klaagt nog effe door, dat afgesproken was dat ie ging straten ipv werken aan de kamer.
Gio negeert het volkomen
Hoe onderdanig kun je je opstellen? Heer en meester ligt in bed, jij knipt zijn teennagels.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Aso kut zit bijna in haar blote reet.
En vanavond ook geen drank!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef mazaru het volgende:
Dit hele programma slaat toch nergens meer op? Sl en er zijn ineens allemaal gratis nieuwe spullen in die keet. Om de haverklap krijgen ze instructies wat ze wel en niet moeten gaan doen. Ze moeten om 9 uur hen bed uit, ze moeten om 12 uur hen bed in.
En dan als slogan hebben "Geen regels, geen wetten"![]()
Dit programma wordt met de dag belachelijker
Die kleur lippenstift droeg mijn oma toen ze in haar kist lag.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef Mirjam152 het volgende:
Ach, ze kan het hebben. Ik keek net het filmpje van de stemming. Wat zag die Billy er uit zeg.
Waarschijnlijk in de douche.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef Flow3r het volgende:
Ruud heeft zijn beurt al gehad van Bil?
Te erg was datquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ach, ze kan het hebben. Ik keek net het filmpje van de stemming. Wat zag die Billy er uit zeg.
Hoe kun je je hier over blijven verbazen? Is toch al vanaf dag 1 zo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef mazaru het volgende:
Dit hele programma slaat toch nergens meer op? Sl en er zijn ineens allemaal gratis nieuwe spullen in die keet. Om de haverklap krijgen ze instructies wat ze wel en niet moeten gaan doen. Ze moeten om 9 uur hen bed uit, ze moeten om 12 uur hen bed in.
Ik moest aan Bep Brul denken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kleur lippenstift droeg mijn oma toen ze in haar kist lag.
Jammer. Vorige stemmingen gingen ze volgens mij aan de zuip, uit opluchting dat het weer achter de rug is en om te vieren als ze niet zijn genomineerd.quote:
Toen werd het tenminste nog aardig verborgen. Nu nemen ze niet eens meer de moeite om het te verbergen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hoe kun je je hier over blijven verbazen? Is toch al vanaf dag 1 zo?
De slogan is trouwens ook al een half jaar overboord.
Eensch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef mazaru het volgende:
Dus dat stiekeme vond je beter?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen werd het tenminste nog aardig verborgen. Nu nemen ze niet eens meer de moeite om het te verbergen.
Staat 1 keer http:// te veel ...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelukkig laten beestjes zich niet tegenhouden door nieuwe ongewassen dekbedhoezen en slopen. [ [url=http://http://i.gyazo.com/3d0e29(...)eee7e.png]afbeelding[/url] ]
Die moest ik even opzoeken. Maar inderdaad. Ik heb Loenatik nooit gezien. De nieuwe film werd laatst wel afgebrand.quote:
De afgelopen week was ze 's avonds "gezellig" aan het kletsen en keuvelen met haar mede-inwoners. Vanavond hoeft dat niet meer ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef Flow3r het volgende:
Wel mooi dat als Ruud er in blijft, Billy vroeg in bed ligt
2 x httpquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelukkig laten beestjes zich niet tegenhouden door nieuwe ongewassen dekbedhoezen en slopen. [ [url=http://http://i.gyazo.com/3d0e29(...)eee7e.png]afbeelding[/url] ]
Ikhoudervanquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:02 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Slaap ze.
Gio ligt op Billy. Ze stuurt hem weer weg: "Ik word echt giftig!!!"
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef Mirjam152 het volgende:
O jé, Billy stuurt Gio weg. Ze wil niet met Gio praten. Nu niet. Zou Gio nu ook vinden dat Billy over hem heen loopt? En bij René of wie dan ook gaan klagen?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelukkig laten beestjes zich niet tegenhouden door nieuwe ongewassen dekbedhoezen en slopen.
[ afbeelding ]
Ja, die tweede hadden ze nooit moeten maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken. Maar inderdaad. Ik heb Loenatik nooit gezien. De nieuwe film werd laatst wel afgebrand,
Is dat er weer een ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelukkig laten beestjes zich niet tegenhouden door nieuwe ongewassen dekbedhoezen en slopen.
[ afbeelding ]
Het sprong op het kussen, vlak nadat ze haar hoofd erop legde, het was geen vlieg.quote:
Een radiostation dat een noodlijdend evenement overneemt. Sigaretten die nooit op zijn, ondanks dat de fooienpot van De Fles er niet meer is omdat ze amper klanten heeft. Maar ook de komst van Wolter Kroes is vooraf opgezet. Om nog maar te zwijgen van dat idiote worstelevent en de oneindige rij bn-ers die op visite zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef mazaru het volgende:
Oh, dan ligt ze precies goed voor hemquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die zaadcontainer keert Ruud de rug toe. Het is weer zover.
Krijgen we nog drama? Wilde net naar bed gaan, maar wacht dan nog evenquote:
Ik denk dat de gezondheidsdienst er scherp op let dat daar geen eters meer komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een radiostation dat een noodlijdend evenement overneemt. Sigaretten die nooit op zijn, ondanks dat de fooienpot van De Fles er niet meer is omdat ze amper klanten heeft.
Kunnen kakkerlakken vliegen dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het sprong op het kussen, vlak nadat ze haar hoofd erop legde, het was geen vlieg.
Als je zit te wachten op een jankbui van een 32 jarige borderliner die wil dat haar genomineerde stampertje rekening houdt met haar gevoelens, ja. Ha het jankt al.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
ik val met m'n (wip) neusje in de boter ?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je zit te wachten op een jankbui van een 32 jarige borderliner die wil dat haar genomineerde stampertje rekening houdt met haar gevoelens, ja. Ha het jankt al.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ja hoor![]()
![]()
Jankende zaadcontainer "Alles is weg, alles ben ik kwijt".
Dat lijkt mij een prima beschrijving van de schuldsanaring
Dat weet ik niet...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:07 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het was een vlieg, want hij vloog later weg. Kakkerlakken kunnen toch niet vliegen?
"Alles gaat weg. Alles ben ik kwijt."quote:
Isa is een obsessie voor die ransaapquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ruud met stemmetje waarmee hij ook met de koeien praat: "Weet je wie er naar huis gaat? Isabella!"
Of hij drukt zijn 23 centimeter naar binnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Hij wiegt haar als een baby en overlaadt haar met kusjes![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Zaadbek: 3 Weken geleden kon mijn geluk niet op, maar ik wist dat het niet goed kon gaan.
Konijnenbek: Wat was er 3 weken geleden?
Niet alleen voor hem.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Isa is een obsessie voor die ransaap
en de zuurstof die ze gebruiktquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Jammer van die kop... en dat karakter...
[ afbeelding ]
Ik had hem ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Jammer van die kop... en dat karakter...
[ afbeelding ]
joey opgeilenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had hem ook.
[ afbeelding ]
Goedquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had hem ook.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had hem ook.
[ afbeelding ]
Dat vraagt Isa niet. Maar als Nico het zat is gaat ze wel over taart bakken of bijen neuzelen.quote:
Uitsloverquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had hem ook.
[ afbeelding ]
Wie is de Amoebe? En 45 ... dat is nog een compliment.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:14 schreef mazaru het volgende:
Amoebe zegt tegen Vanessa dat iedereen haar rond de 45 jaar schat
Ja, voor een 'armlastig gezin"quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik weet niet hoe ik het moet delen
nico: misschien moet je morgen een taart bakken
Ik zat op de anders stream. Ik gok Laura pot, omdat Laura Vanessa een echte milluf vindtquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wie is de Amoebe? En 45 ... dat is nog een compliment.
Gioquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wie is de Amoebe? En 45 ... dat is nog een compliment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |