quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef TntMobius het volgende:
Godver wat een diep triest kut verhaal.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef TntMobius het volgende:
Godver wat een diep triest kut verhaal.
Er sterven jaarlijks duizenden mensen aan de griep.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef bepklep82 het volgende:
Buiten dat het een kut verhaal is, stoor ik me nog het meest aan het praten met ziektes alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Het is geen simpel griepje hoor..
Gadverdamme, ik drink nog liever m'n eigen pis op. Bavariaquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jaja heb net een flesje losgetrokken. Er gaat niets boven een koude bavaria op een dinsdagavond
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:28 schreef FFlorus het volgende:
Geen GAU-8 Avenger hebben.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan gewoon met het juiste papierwerk. Alleen semi automatisch dat wel, doe ik ook elke vrijdagquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef penny-wise het volgende:
Met een AK47 op de schietbaan......?
Idd, semi, dat wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:50 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Kan gewoon met het juiste papierwerk. Alleen semi automatisch dat wel, doe ik ook elke vrijdag
Flikker, klaag wat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef bepklep82 het volgende:
Buiten dat het een kut verhaal is, stoor ik me nog het meest aan het praten met ziektes alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Het is geen simpel griepje hoor..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |