SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Chris
• Mark
• Mouad
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Ruud 3 x, dat zegt toch ook wel hoe de bewoners over hem denken, maar of dat kwartje valtquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ruud 2 of 3 keer. Daarna Isa 1 keer eerder. Nico en Rienk voor het eerst nu.
Nee, is allemaal als positieve feedback bedoeldquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef gereed het volgende:
[..]
Ruud 3 x, dat zegt toch ook wel hoe de bewoners over hem denken, maar of dat kwartje valt
Dat kwartje valt niet, omdat tegelijkertijd iedereen hem altijd met alles ontziet. Ze doen heel aardig tegen hem. Vinden het prima dat hij niks doet (zeggen ze altijd).quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef gereed het volgende:
[..]
Ruud 3 x, dat zegt toch ook wel hoe de bewoners over hem denken, maar of dat kwartje valt
wolly moet blijvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
laat die kut kroes eens uit de op hee damn
astublieftquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
En nog is ze niet uit te staan voor ruudquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil als poetsvrouw en op afroep laten neuken
Wat een utopia voor die billy
Ik haat dat wijf !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanessa laat wel zien wat er bedoeld wordt met de uitdrukking: "Als iemand het op d'r heupen heeft."
[ afbeelding ]
Die kont gaat meer en meer naar achteren, als ze in die bui is.
Ik dacht dat haar eierstokken waren ingedaald. Maar het is haar arrogantie.
Houd je kutsmoel toch eens met je getrolquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
Gvd ook nog schuld bij degene die ze het meeste haat, dat vind ik lef.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef Cir het volgende:
Billy wil graag bijverdienen , ze wil haar schuld inlossen bij
Isa
Ze is wel al 32 hé, snotjong!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil als poetsvrouw en op afroep laten neuken
Wat een utopia voor die billy
En al maanden achter elkaar elitestemquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, de grote schijnheilquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gvd ook nog schuld bij degene die ze het meeste haat, dat vind ik lef.
Is nog niet bezet op fb..........................quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef snetje het volgende:
Laura is bang dat anderen haar naam inpikken? LaFly.......
Ook mijn dank is groot.quote:
Daarom vreet de jaloezie hun ook helemaal op, 't straalt van die koppen afquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef Rica het volgende:
Plus de enige die iets uit het programma heeft gehaald. Ruud heeft 8 maanden gefaald. Hard
doe even normaal man simpelequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je kutsmoel toch eens met je getrol
LaFly ... One day fly.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef snetje het volgende:
Laura is bang dat anderen haar naam inpikken? LaFly.......
Van mij geen stemquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Het huwelijk mag dan op losse schroeven staan, jij kunt Utopia toch aan een ring helpen. Een Gouden Ring zelfs!
Utopia is namelijk in de race voor een Gouden Televizier-ring.
Ben jij fan van de enige soap met echte mensen? Ga dan naar http://www.televizier.nl/ring2014 en breng je stem uit.
Namens heel Utopia bedankt! Delen wordt gewaardeerd!
Even patent op die naam leggenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Is nog niet bezet op fb..........................
En help je mee met delen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Het huwelijk mag dan op losse schroeven staan, jij kunt Utopia toch aan een ring helpen. Een Gouden Ring zelfs!
Ben jij fan van de enige soap met echte mensen? Ga dan naar http://www.televizier.nl/ring2014 en breng je stem uit.
Tuurlijk. De fooienpot is opgedroogd. Nu moet ze jatten van het boodschappengeld. Maar binnekort krijgt ze geld voor de schoonmaak én ze beheert het schoonmaakgeld. Dat worden weer errug veel peuken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:06 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En wie wordt de grootverdiener? Ik gok vanas zelf.
Ik lach me dood als iemand haar nu voor is met die mutsen naamquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Is nog niet bezet op fb..........................
Not!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Naam registratie bedoelt ze, niet op FBquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik lach me dood als iemand haar nu voor is met die mutsen naamZelfs dat kan ze zelf nog niet eens ... moet Gio weer voor haar regelen
In straattaal kan je het ook uitspreken als "lovely" Snap dat dan!!!quote:
Dat doet ze al 8 maanden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Vanes heeft er weer vertrouwen in. En ze gaat de was doen, daar is ze het beste in.
Rienk: "Betaal je jezelf dan ook?"
Vanessa: "Ja, natuurlijk betaal ik mezelf."
Een fonetische laffe leugen.quote:
Ik heb het ook niet over FBquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naam registratie bedoelt ze, niet op FB
Een Televizier-ring,wat heeft dat te maken met die ransapen bruiloftquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
quote:
En een ander mag de was niet doen? Mevrouw bepaalt dat ook nog even? Tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Vanes heeft er weer vertrouwen in. En ze gaat de was doen, daar is ze het beste in.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef jolanda51 het volgende:
Het heet van af nu geen Utopia maar Hoe schoon is jou loods.
Ik ga ook echt niet voor ze stemmen, hebben ze helemaal niet verdient en De Mol al helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Een Televizier-ring,wat heeft dat te maken met die ransapen bruiloftAlsof je daar extra stemmen door gaat krijgen
Wat raar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:21 schreef Dotteke het volgende:
ZO, zie die kop van Isa, die staat niet al te vrolijk
Na 8 maanden gaan ze alles super schoon houden koekoek dusquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef jolanda51 het volgende:
Jah, slim bekeken door Vanes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een ander mag de was niet doen? Mevrouw bepaalt dat ook nog even? Tikt lekker aan.
Ja vind ik wel, hebben er meer stemmen gehad en zijn genomineerd, die zie je er ook niet zo bij zitten.quote:
Dat is niet slim maar geraffineerd en doortrapt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, slim bekeken door Vanes.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je kutsmoel toch eens met je getrol
Mwah,de een is de ander niet.Emil trapte toen het halve hek eruit nadat hij er 12 had gekregenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, hebben er meer stemmen gehad en zijn genomineerd, die zie je er ook niet zo bij zitten.
en voor billy "Hoe schoon is jouw doos?"quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef jolanda51 het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, hebben er meer stemmen gehad en zijn genomineerd, die zie je er ook niet zo bij zitten.
Hakim heeft ook dagen lang lopen miepen over zijn nominatie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Mwah,de een is de ander niet.Emil trapte toen het halve hek eruit nadat hij er 12 had gekregen
Dat wordt vroeg opstaan voor Fles, moet voor 12 uur gedaan zijn de kklusjes...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik ben benieuwd morgen, of de schoonmaak loopt zoals Vanes hoopt.
letterlijke woorden:genaaid door de bio markt tevenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hakim heeft ook dagen lang lopen miepen over zijn nominatie.
Ik weet zeker van niet die mensen daar zijn lui en doen enkel iets als het hun uikomtquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik ben benieuwd morgen, of de schoonmaak loopt zoals Vanes hoopt.
Dat dacht ik al. Voor het koken gaat ze zichzelf ook betalen, let maar op. Alleen schoonmaken gaat betaald worden. Organisatie, administratie, bouw, koeien .... allemaal onbetaald. Alleen het werk dat Fles doet, dat is betaald.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Fles moet morgen al om 8.15 in het ziekenhuis zijn Dus dit keer MOET ze wel vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg opstaan voor Fles, moet voor 12 uur gedaan zijn de kklusjes...
dat is toch vrijdag?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fles moet morgen al om 8.15 in het ziekenhuis zijn Dus dit keer MOET ze wel vroeg opstaan.
Dan hoop ik dat ze haar houden daar op de gesloten afdeling, is ze toch al gewent om achterquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fles moet morgen al om 8.15 in het ziekenhuis zijn Dus dit keer MOET ze wel vroeg opstaan.
Scherp opgemerkt!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Voor het koken gaat ze zichzelf ook betalen, let maar op. Alleen schoonmaken gaat betaald worden. Organisatie, administratie, bouw, koeien .... allemaal onbetaald. Alleen het werk dat Fles doet, dat is betaald.
Dan hoop ik dat Ruud in zijn voetsporen treed en er ook dagenlang over gaat miepen, want die Schimmelrat moest er ook uitquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hakim heeft ook dagen lang lopen miepen over zijn nominatie.
Dat was Marjet achter de gesloten deurtjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze haar houden daar op de gesloten afdeling, is ze toch al gewent om achter
gesloten deuren te zitten
Zijn onderlegger voert het woord voor Ruud, de aankomende week, anders doet ie dat ook nog verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Ruud in zijn voetsporen treed en er ook dagenlang over gaat miepen, want die Schimmelrat moest er ook uit
Laat mij lekker naar een houten loods kijken in plaats van die tyfus felle kleurenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef gereed het volgende:
Regie heeft gezien, dat het in Amerika veel mooier is en oogt. Walla de loods moet ook opgeknapt en de kleding van de bewoners. Beetje laat, maar Amerika gaat nu het voorbeeld worden?
Ben wel benieuwd bij welke man Billy zich gaat opdringen. Toch maar Rene dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef Punkman het volgende:
Toch wel een geruststellende gedachte, nog maar 1 week die Ransaap van een Ruud daar.
Vaness zit NU toch ook achter gesloten deurenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat was Marjet achter de gesloten deurtjes
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze haar houden daar op de gesloten afdeling, is ze toch al gewent om achter
gesloten deuren te zitten
Ja, mijn idee, maar daarom dat roze en groen dekbedhoezen en die hele meukquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Laat mij lekker naar een houten loods kijken in plaats van die tyfus felle kleuren
Gaat nergens meer over, ze staan in het rood en van alles komt er binnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef gereed het volgende:
Regie heeft gezien, dat het in Amerika veel mooier is en oogt. Walla de loods moet ook opgeknapt en de kleding van de bewoners. Beetje laat, maar Amerika gaat nu het voorbeeld worden?
Denk het ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het grote lijnen team faalt
Die onzin van Vannas faalt
Mijn voorspelling en dit binnen een week
Prachtig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:33 schreef Ransjih het volgende:
zelfs joey kan het grote lijnen team niet goed uitleggen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het grote lijnen team faaltDie onzin van Vannas faalt
zeker dat poetsgedoe gaat falenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het grote lijnen team faalt
Die onzin van Vannas faalt
Mijn voorspelling en dit binnen een week
Ja, je kan met die luie donders van het groepje VanFles niks opbouwen, die doen niks, wordt niks én die ransapen al helemaal niet.quote:
Dat groene muurtje moet weer wit gemaakt worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef Rica het volgende:
Alleen die afzichtelijke groene kleur is goed gekozen. Billy er nog naartoe en de afgunstigen zitten heel gepast in hun groen knollenland kamertje.
Ja maar die kasthomo hapt nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Hangt Celine Dion nog niet tegen Joey aan?
En het is haar vak ook nog zegt zequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat groene muurtje moet weer wit gemaakt worden.
Super he, zo'n zelfbenoemd huisstyliste met alleen maar tevreden klanten die elke dag weer wat terug moet draaien omdat de zenderkamer dat wil.
Ja maar hij gaat er niet in mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef Ransjih het volgende:
wil lau B nu horen dat joey zegt dat ze er leuk uitziet? of make up niet nodig heeft?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat groene muurtje moet weer wit gemaakt worden.
Super he, zo'n zelfbenoemd huisstyliste met alleen maar tevreden klanten die elke dag weer wat terug moet draaien omdat de zenderkamer dat wil.
ze lacht er ook oprecht omquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat er niet in mee.
Hij vertelde Isa ook dat hij niets in haar ziet.
Ik heb dat gesprek van zondag ook gezien en misschien ben ik wel een romantische bouquetreeks muts, maar ik kreeg het idee dat hij nog gevoelens heeft voor Marije.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat er niet in mee.
Hij vertelde Isa ook dat hij niets in haar ziet.
ik viel ook precies in die hinnikende enkelband van Joey, dat hij niet gewoon lekker weg loopt. Ik kan het gewoon uit zette godzijdankquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahahaha kip dit hahahahahaha kip dat hahahahahahaha Joey geil je al een beetje op me hahahahahaha ik doe zo mijn best hahahahahaha om een leuk gezellig verhaaltje hahahahhaha te vertellen hahahahahahaha
Ninja edit was te laatquote:
quote:
filmpje van vanmiddag 3 keer versneld, je ziet joey bijna niet bewegen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahahaha kip dit hahahahahaha kip dat hahahahahahaha Joey geil je al een beetje op me hahahahahaha ik doe zo mijn best hahahahahaha om een leuk gezellig verhaaltje hahahahhaha te vertellen hahahahahahaha
En daar is dus de mysterieuze sponsor van de mutsen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft die inktpot de naam "LAFly" wel zelf bedacht?
Of is ze als ex-voetbalster een bestaand merk aan het promoten van ex-voetballers, waar ze connecties mee heeft?
http://www.nederlandsmedi(...)ule-lafly-life-after
Is dus een bestaande naam, die mag ze dus niet gebruiken zonder toestemming?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of is ze als ex-voetbalster een bestaand merk aan het promoten van ex-voetballers, waar ze connecties mee heeft?
Vervelend is een understatement.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Ja ze lacht er om. Vervelend lachje ook nog van die muts.
Nee, die is het niet geworden, het is een man die regelmatig in Utopia komt, weet zijn naam niet meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef Rica het volgende:
[..]
En daar is dus de mysterieuze sponsor van de mutsen.
Je hebt gelijk, vrijdag pas.quote:
ik ook - zat meer sfeer in - nu is het een soort kleuterherberg - en dan die passende dekbedden... en nieuwe kleertjes... op TV mauwen over 1,5 al 4.000 in de min en op de site kolkt het geld nog net niet tegen het plafond aan...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vond de loods voor die kliederpartij met verf leuker.
is slillie platgespoten dat het zo rustig is??quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat een saaie streams, de hele tijd lot en lau of Muis en Joey
Ze hebben daar ook niets zelf hé?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef Rica het volgende:
[..]
dat was vanmiddag in de gesprekken na de stemming ook al zo viel mij opquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:48 schreef formule het volgende:
Waarom hebben de inwoners het nu niet over Isa
Die dakbedden vallen mij ook op. Hadden ze die al of zijn die ook al nieuw? Er is ook al uit het niets allemaal nieuwe kleding gekomen; althans ik zie ze in kleren die ik nooit eerder heb gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook - zat meer sfeer in - nu is het een soort kleuterherberg - en dan die passende dekbedden... en nieuwe kleertjes... op TV mauwen over 1,5 al 4.000 in de min en op de site kolkt het geld nog net niet tegen het plafond aan...
Ja, ik wens ze het eigenlijk toequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Joey denkt dat Isa blijft, en als ze wel wegmoet dan hebben ze een facking probleem.
en ik wens ze met alle plezier die fakking problemen toe!!! drie dubbel dwars verdient!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Joey denkt dat Isa blijft, en als ze wel wegmoet dan hebben ze een facking probleem.
O dat mysterie was al opgelost. Vreemd dat ik dat gemist heb, Laura is nog wel zo'n boeiende persoon om te volgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die is het niet geworden, het is een man die regelmatig in Utopia komt, weet zijn naam niet meer.
Geweldig!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
filmpje van vanmiddag 3 keer versneld, je ziet joey bijna niet bewegen...
LauB en Joey hebben het over Isa. Isa heeft een jokertje - LidL.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:48 schreef formule het volgende:
Waarom hebben de inwoners het nu niet over Isa
die zijn vandaag nieuw bezorgd en zonder wassen gewoon (verplicht onder dwang van de zweefteef) op de bedden gelegd - en het liefst geen dekens eroverheen - maar strakke bedden...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die dakbedden vallen mij ook op. Hadden ze die al of zijn die ook al nieuw? Er is ook al uit het niets allemaal nieuwe kleding gekomen; althans ik zie ze in kleren die ik nooit eerder heb gezien.
dat zag ik dus de hele tijd en daarom heb ik m versneld om het duidelijk te makenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geweldig!Aan hem kun je niet eens zien dat het versneld is.
Nee, de sponsor is iemand die daar ieder evenement is, net zoals Daan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef Rica het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
en ik wens ze met alle plezier die fakking problemen toe!!! drie dubbel dwars verdient!!
Kans is best aanwezig. Ook al kiest de nieuwe haar niet.quote:
Alles nieuw. Van Ome Huub. Moet kunnen. Ik dacht dat zij zichzelf moesten kunnen redden, helaas dat kunnen ze niet. Slechte cast.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die dakbedden vallen mij ook op. Hadden ze die al of zijn die ook al nieuw? Er is ook al uit het niets allemaal nieuwe kleding gekomen; althans ik zie ze in kleren die ik nooit eerder heb gezien.
als ik Isa was geweest was ik nu de uren al aan het aftellen: half 3 was bekend - 3 uur 24 uur aangevraagd is ze morgenavond thuisquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Kans is best aanwezig. Ook al kiest de nieuwe haar niet.
Als Isa het in haar kop krijgt om te gaan gaat ze alsnog.
Ik zou er alle begrip voor hebben. Zie nou die Laub maar weer 'Haar mond moet gesnoerd worden' Niet normaal meer toch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Kans is best aanwezig. Ook al kiest de nieuwe haar niet.
Als Isa het in haar kop krijgt om te gaan gaat ze alsnog.
Laura B zou willen dat haar mond werd gesnoerd door Joey.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:52 schreef Voxs het volgende:
Laub: Die speech van haar. ( Isa) Haar mond moet gesnoerd worden op het moment dat ze naar voren loopt en ze moet alleen maar streepjes zetten.
jip that crossed my mind tooquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:53 schreef Noek het volgende:
Sinds Utopia US moet alles in de verf en de dettol. Zijn ze bang dat ze t met dit stelletje nuttelozen t format niet kunnen verkopen?
Wat dan wel hoogopgeleid gedacht zou zijn.
Ik had zondag stilletjes mijn 24 aangevraagd. Dan maandag afgewacht. En hoe dan ook de poort uitgelopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
als ik Isa was geweest was ik nu de uren al aan het aftellen: half 3 was bekend - 3 uur 24 uur aangevraagd is ze morgenavond thuis
ik snap al maanden niets meer van het hele programma...doe er ook geen poging meer toe... gewoon aanpassen aan de bewoners en lekker bashen hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:54 schreef Injetta het volgende:
Joey gaat nu ook meedoen met Isa bashen.
Ik snap niks van het verhaal en waarom Isa daarom beoordeeld en veroordeeld.
getimed in opdracht!! vergeet dat nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:54 schreef Ransjih het volgende:
het feestje van isa heeft ze niet goed getimed, de cd's uitdelen was niet goed getimed
weten we toch meteen hoe lau B echt over isa denktquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef Punkman het volgende:
En om Ruud zijn gedrag word smakelijk gelachen..
Wat een raar volk.
haha... ook een bak... vlak voor de nieuwe zijn keuze moet maken gaat Isa pakken en vertrektquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik had zondag stilletjes mijn 24 aangevraagd. Dan maandag afgewacht. En hoe dan ook de poort uitgelopen.
whahahaquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
filmpje van vanmiddag 3 keer versneld, je ziet joey bijna niet bewegen...
Dat is waar, maar Joey doet lacht er ook vrolijk om.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
weten we toch meteen hoe lau B echt over isa denkt
irritante stemquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
Waarom klinkt alles wat die LauB zegt zo ongelofelijk vals, onecht en walgelijk???
nee wij zien het gewoon verkeerd!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef Punkman het volgende:
En om Ruud zijn gedrag word smakelijk gelachen..
Wat een raar volk.
Omdat het vals en onecht isquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
Waarom klinkt alles wat die LauB zegt zo ongelofelijk vals, onecht en walgelijk???
omdat ze een ongelofelijk vals, onecht en walgelijke stem heeft misschien?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
duurde origineel 5.25 minutenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
whahaha![]()
Een hand in zijn broekzak en 1 gesloten hand op haar schouder. Ziet er heel gezellig uit.
De inwoners die hard werken mochten blijven van Steukmuisje en ReNEE maar geen van beiden heeft op Ruud gestemdquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
weten we toch meteen hoe lau B echt over isa denkt
Dat moet het zijn...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
omdat ze een ongelofelijk vals, onecht en walgelijke stem heeft misschien?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja en die de waarheid daar zullen verkondigen - ha-leeeeeeeeeeeee-lu-jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef Ransjih het volgende:
joey verwacht veel volk op de markt omdat ze mogelijk isa voor het laatst kunnen zien daar
Waarom lukt mij dit niet?quote:
Zoals de waard is ....................quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef Injetta het volgende:
Zelf dag in dag uit Isa zwart maken tegen iedereen, maar ze hoopt wel dat mensen haar eerlijk zeggen wat ze van haar vinden...
alles in opdracht van huup en deborah!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
Maar die stookneus en die graftakkebek hebben het wel voor elkaar.
De mensen die hun op de schopstoel wilden hebben zijn er ook daadwerkelijk opgekomen.
Ongelooflijk dat 2 nieuwen daar zo snel zoveel macht hebben weten te krijgen.
Mollen?????quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
De mensen die hun op de schopstoel wilden hebben zijn er ook daadwerkelijk opgekomen.
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef Giggio het volgende:
aaah.... op vrijdag wisten ze al dat Aike op woensdag met haar 24 uur ging vertrekken???
nou kan ik aardig rekenen...maar is dat niet iets meer dan 24 uur???
quote:
Ik weet het niet maar er gaat duidelijk iets verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe ik verkeerd?
Daarom stond die mislukte hippie kut al bij de poort te trappelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef Giggio het volgende:
aaah.... op vrijdag wisten ze al dat Aike op woensdag met haar 24 uur ging vertrekken???
nou kan ik aardig rekenen...maar is dat niet iets meer dan 24 uur???
Ik zie url in plaats van img in je quotequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe ik verkeerd?
+1quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Mensen vonden die lach van Aike irritant (ik niet), maar LauraB is veel erger
en duurt het al meer dan een week om Sonny te vervangenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Daarom stond die mislukte hippie kut al bij de poort te trappelen
zweefteef is de volgende maand aan de beurt!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is omdat Ruud en Billy een elite stem verdienen, anders had Laub er ook 1 gehad denk ik.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
zweefteef is de volgende maand aan de beurt!!
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie url in plaats van img in je quote
plak dan ook bij dat icoontje en NIET de url kopieeren maar de afbeeldingslocatie als je met je rechtermuis op de afbeelding zelf gaat staan
plus dat de zweefteef de grootste roddelklep is die nu rondloopt... die lult nog meer dan de rest bij elkaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Mensen vonden die lach van Aike irritant (ik niet), maar LauraB is veel erger
Het eerste gedeelte van het adres mist )http:// ????.???quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe ik verkeerd?
Nog slechter dat ze geholpen worden, zo gaan ze helemaal niets meer doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles nieuw. Van Ome Huub. Moet kunnen. Ik dacht dat zij zichzelf moesten kunnen redden, helaas dat kunnen ze niet. Slechte cast.
Zag ook zoiets maar weet het niet zeker ze keek wel achterom in elk gevalquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm zag ik Ivan nu met zijn armen om Isa willen gaan en Isa een handgebaar maken dat ze dat niet wil?
ze stapte opzij toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm zag ik Ivan nu met zijn armen om Isa willen gaan en Isa een handgebaar maken dat ze dat niet wil?
Dan hoop ik dat er mensen zijn op de biomarkt die hun mond opentrekken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef Injetta het volgende:
Zelf dag in dag uit Isa zwart maken tegen iedereen, maar ze hoopt wel dat mensen haar eerlijk zeggen wat ze van haar vinden...
Waarom kan ze beter opstappen? Gewoon blijven je niet laten kennen en een LIDL doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef Rica het volgende:
Benieuwd hoe Isa denkt nadat ze ongetwijfeld van veel mensen zal horen dat ze beter kan opstappen uit die treitershow.
Als ze gaat voor ik mijn CDs binnen heb ga ik die ook gelijk annuleren trouwens.
En ik zag haar arm bewegen. Heb ik het dus niet alleen gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zag ook zoiets maar weet het niet zeker ze keek wel achterom in elk geval
Zo kan het ook, maar ik hoef er niks achter te plakken? Gaat helemaal vanzelf hoor. Ik heb Firefoxquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef Mirjam152 het volgende:
Dit icoontje: [ afbeelding ]
Opklikken, zie je dit
[ afbeelding ]
Daar de url van de gyazo-afbeelding inplakken en dan .png of .gif erachter.
Het lichtpuntje van vandaag. En "saved by John" op de stoel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef Goldencharly het volgende:
ReNEE is lekker rustig vandaag na de Elite stem
Ja, valt me ook op, en hij roddelt nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef Goldencharly het volgende:
ReNEE is lekker rustig vandaag na de Elite stem
Dat is leuk, komen ze daar nog meer in de problemen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Waarom kan ze beter opstappen? Gewoon blijven je niet laten kennen en een LIDL doen.
ach, dit is script, en nicoline gaat eruit, dat wil ze!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
Wat denk je van haar echte achterban? Haar ouders, moeder vooral, familie.. Hoe lang gaan die dit met lede ogen aanzien?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef jolanda51 het volgende:
Zaterdag op de markt zal Isa vaak geadviseerd worden om de poort uittelopen.je laat je toch niet zo vernederen door die tokkies vooral Ruud met de stemming vanmiddag.
Mwah kom ze weet heel goed wat ze doet.Tuurlijk wordt er gesteukt en gezeikt maar ja moet ze gewoon boven staanquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef jolanda51 het volgende:
Zaterdag op de markt zal Isa vaak geadviseerd worden om de poort uittelopen.je laat je toch niet zo vernederen door die tokkies vooral Ruud met de stemming vanmiddag.
Ik ook. En ik ben hier weer aan gewend. Kan allebei.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo kan het ook, maar ik hoef er niks achter te plakken? Gaat helemaal vanzelf hoor. Ik heb Firefox
Bij mij gaat het ook vanzelf, hoef er verder niks bijzonders voor te doen. Ben eindelijk ook overgestapt naar Gyazo. Veel minder handelingen om een cap te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo kan het ook, maar ik hoef er niks achter te plakken? Gaat helemaal vanzelf hoor. Ik heb Firefox
Zonder de filmpjes zou ik haar amper zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef danilel het volgende:
isa in een flits en weer naar de mlp kamer
Die moeder is nooit positief over haar, daar moet ze het echt niet van hebben volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat denk je van haar echte achterban? Haar ouders, moeder vooral, familie.. Hoe lang gaan die dit met lede ogen aanzien?
Absoluut die was super vrolijk na de nominaties alsof ze de poort al zag open gaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ach, dit is script, en nicoline gaat eruit, dat wil ze!
isabella maakt haar eigen keuzes, ze weet wat ze doetquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat denk je van haar echte achterban? Haar ouders, moeder vooral, familie.. Hoe lang gaan die dit met lede ogen aanzien?
Utopia een soort jeugdhotel,met mooie kleurtjes en vreemde inwonersquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef danilel het volgende:
isa in een flits en weer naar de mlp kamer
Inderdaad die moeten toch woest zijn hoe ze behandeld wordt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Idemquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef Rica het volgende:
Benieuwd hoe Isa denkt nadat ze ongetwijfeld van veel mensen zal horen dat ze beter kan opstappen uit die vieze achterbakse roddel en treitershow.
Als ze gaat voor ik mijn CDs binnen heb ga ik die ook gelijk annuleren trouwens.
Het zijn schoften in die loods maar nogmaals Isa weet donders goed wat ze doet.Trekt ze het niet meer kan ze altijd opstappen.Maar een opgever is het nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
isabella maakt haar eigen keuzes, ze weet wat ze doet
Het lijkt wel of die neus gegroeid isquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben hier weer aan gewend. Kan allebei.
Wat een oprechte lach, van B.
[ afbeelding ]
Dan komen de cijfers in de plus en word ze er volgende maand alsnog uitgeknikkerd. Zo gemeen zijn ze wel, bedankt Ies voor het in de plus brengen van de cijfers en nou oprotten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Waarom kan ze beter opstappen? Gewoon blijven je niet laten kennen en een LIDL doen.
oei, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan komen de cijfers in de plus en word ze er volgende maand alsnog uitgeknikkerd. Zo gemeen zijn ze wel, bedankt Ies voor het in de plus brengen van de cijfers en nou oprotten.
het is eigenlijk best eng, want die mensen krijgen geen prikkels van buiten, af en toe mogen ze bij evenementen eraan ruiken, niet gezond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef formule het volgende:
[..]
Utopia een soort jeugdhotel,met mooie kleurtjes en vreemde inwoners
Best eng
B vindt Joey niet lui en ze vindt dat hij veeeeeeeeeeeeeeeel kwaliteiten heeft. Hij is verstandig, hij heeft logica, hij is creatief en sportief en heeft discipline.quote:
Dat dan weer wel.Maar LIDL geeft leuke streams De Fles weer zuipen en bovenop Joeyquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan komen de cijfers in de plus en word ze er volgende maand alsnog uitgeknikkerd. Zo gemeen zijn ze wel, bedankt Ies voor het in de plus brengen van de cijfers en nou oprotten.
Dat stukje heb ik gezien. Ivan was met de elektriciteitssnoer bezig en moest om haar heen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ik zag haar arm bewegen. Heb ik het dus niet alleen gezien.
Vrouw overdrijf niet zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn zus oid zo werd behandeld en je moet het maar aanzien? No way dat ik het zou laten gebeuren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef jolanda51 het volgende:
[..]
Inderdaad die moeten toch woest zijn hoe ze behandeld wordt.
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
Gaat Isa nu in nominatiestaking, zoals ze vanochtend dreigde?
nope, ze zei eerder, ach... dan roep je weleens wat hèquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
Denk zelf echt Ruudquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef jolanda51 het volgende:
In de cos gelezen dat Nicolien nog een project beloofd is eind sept . Door de febo dus gaat er denk ik niet uit.
Ze beantwoordt geen fanmail meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb alleen een broer. Een jongere broer. En ik zweer - ik was hem gaan halen. Weet je nog de ouders van Claire, in DGK. Die konden het ook niet aanzien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn zus oid zo werd behandeld en je moet het maar aanzien? No way dat ik het zou laten gebeuren.
Waarom dat dan weer niet,te vrolijk gedoe volgens steukmuisje ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze beantwoordt geen fanmail meer.
Ze krijgen geen fanmail toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tering zeg al breekt de ebola uit dan ist nog suuuuuuuuuuperleuuuuuuuuk volgens die gazastrookneusquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef ledn81 het volgende:
LauB heeft net een klusje met Joey voor morgen geregeld voor zichzelf!![]()
Top meid.. SUUUPERLEEUK
Joey en uitblinkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Mirjam152 het volgende:
B: "Jij kan zo uitblinken hier. Je moet iets vinden waar je ook je creativiteit in kwijt kan."
Een stuk volwassener dan dat gemok.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Ransjih het volgende:
nope, ze zei eerder, ach... dan roep je weleens wat hè
Dat is ook hetgene waarom de anderen zich steeds meer aan haar irriteren, ze krijgen haar er niet onder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
isabella maakt haar eigen keuzes, ze weet wat ze doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och meid toch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broer. Een jongere broer. En ik zweer - ik was hem gaan halen. Weet je nog de ouders van Claire, in DGK. Die konden het ook niet aanzien.
Met de verdiensten daar, bijna 0, en haar inkomsten moeten ze toch op een houtje bijten tot 31 dec.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Godver. En ik had net een geparfumeerde glittermail gestuurd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga toch weg. Claire kwam er als één van de laatsten in. De familie Recourt wist precies hoe het er daar aan toeging.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broer. Een jongere broer. En ik zweer - ik was hem gaan halen. Weet je nog de ouders van Claire, in DGK. Die konden het ook niet aanzien.
En volgens haar moet hij balans vinden. Mevrouw die binnen een week al van slag was omdat hij niet op haar reageert zoals zij wil.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef Mirjam152 het volgende:
Joey heeft niets met creativiteit. Hij vindt het leuker om iets te verkopen dan om iets te maken.
B: "Je kan het toch allebei doen."
Ja luister, ze hebben nieuwe kleren gekregen, de rokers kunnen geld verdienen met het schoonmaken, Vanessa kan dan nieuwe schoenen kopen, en de rest in scriptquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Ransjih het volgende:
ik word niet goed van die geforceerde vrolijkheid van de laatste dagen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Met de verdiensten daar, bijna 0, en haar inkomsten moeten ze toch op een houtje bijten tot 31 dec.
Maar die kwamen toch daar naar toe? Als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga toch weg. Claire kwam er als één van de laatsten in. De familie Recourt wist precies hoe het er daar aan toeging.
Ja op die geweldige niet gescripte bruilofdquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Maar die kwamen toch daar naar toe? Als ik het mij goed herinner.
Ja, voor de bruiloft van hun dochter. Gelukkig ging ze trouwen met een heel braaf ventje dat nooit iemand pestte.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Maar die kwamen toch daar naar toe? Als ik het mij goed herinner.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat is ook hetgene waarom de anderen zich steeds meer aan haar irriteren, ze krijgen haar er niet onder.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |