SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Chris
• Mark
• Mouad
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Ruud 3 x, dat zegt toch ook wel hoe de bewoners over hem denken, maar of dat kwartje valtquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ruud 2 of 3 keer. Daarna Isa 1 keer eerder. Nico en Rienk voor het eerst nu.
Nee, is allemaal als positieve feedback bedoeldquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef gereed het volgende:
[..]
Ruud 3 x, dat zegt toch ook wel hoe de bewoners over hem denken, maar of dat kwartje valt
Dat kwartje valt niet, omdat tegelijkertijd iedereen hem altijd met alles ontziet. Ze doen heel aardig tegen hem. Vinden het prima dat hij niks doet (zeggen ze altijd).quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef gereed het volgende:
[..]
Ruud 3 x, dat zegt toch ook wel hoe de bewoners over hem denken, maar of dat kwartje valt
wolly moet blijvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
laat die kut kroes eens uit de op hee damn
astublieftquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
En nog is ze niet uit te staan voor ruudquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil als poetsvrouw en op afroep laten neuken
Wat een utopia voor die billy
Ik haat dat wijf !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanessa laat wel zien wat er bedoeld wordt met de uitdrukking: "Als iemand het op d'r heupen heeft."
[ afbeelding ]
Die kont gaat meer en meer naar achteren, als ze in die bui is.
Ik dacht dat haar eierstokken waren ingedaald. Maar het is haar arrogantie.
Houd je kutsmoel toch eens met je getrolquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef PeZu het volgende:
Gvd ook nog schuld bij degene die ze het meeste haat, dat vind ik lef.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef Cir het volgende:
Billy wil graag bijverdienen , ze wil haar schuld inlossen bij
Isa
Ze is wel al 32 hé, snotjong!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil als poetsvrouw en op afroep laten neuken
Wat een utopia voor die billy
En al maanden achter elkaar elitestemquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, de grote schijnheilquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gvd ook nog schuld bij degene die ze het meeste haat, dat vind ik lef.
Is nog niet bezet op fb..........................quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef snetje het volgende:
Laura is bang dat anderen haar naam inpikken? LaFly.......
Ook mijn dank is groot.quote:
Daarom vreet de jaloezie hun ook helemaal op, 't straalt van die koppen afquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef Rica het volgende:
Plus de enige die iets uit het programma heeft gehaald. Ruud heeft 8 maanden gefaald. Hard
doe even normaal man simpelequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd je kutsmoel toch eens met je getrol
LaFly ... One day fly.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:14 schreef snetje het volgende:
Laura is bang dat anderen haar naam inpikken? LaFly.......
Van mij geen stemquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Het huwelijk mag dan op losse schroeven staan, jij kunt Utopia toch aan een ring helpen. Een Gouden Ring zelfs!
Utopia is namelijk in de race voor een Gouden Televizier-ring.
Ben jij fan van de enige soap met echte mensen? Ga dan naar http://www.televizier.nl/ring2014 en breng je stem uit.
Namens heel Utopia bedankt! Delen wordt gewaardeerd!
Even patent op die naam leggenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Is nog niet bezet op fb..........................
En help je mee met delen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Het huwelijk mag dan op losse schroeven staan, jij kunt Utopia toch aan een ring helpen. Een Gouden Ring zelfs!
Ben jij fan van de enige soap met echte mensen? Ga dan naar http://www.televizier.nl/ring2014 en breng je stem uit.
Tuurlijk. De fooienpot is opgedroogd. Nu moet ze jatten van het boodschappengeld. Maar binnekort krijgt ze geld voor de schoonmaak én ze beheert het schoonmaakgeld. Dat worden weer errug veel peuken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:06 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En wie wordt de grootverdiener? Ik gok vanas zelf.
Ik lach me dood als iemand haar nu voor is met die mutsen naamquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Is nog niet bezet op fb..........................
Not!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Naam registratie bedoelt ze, niet op FBquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik lach me dood als iemand haar nu voor is met die mutsen naamZelfs dat kan ze zelf nog niet eens ... moet Gio weer voor haar regelen
In straattaal kan je het ook uitspreken als "lovely" Snap dat dan!!!quote:
Dat doet ze al 8 maanden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Vanes heeft er weer vertrouwen in. En ze gaat de was doen, daar is ze het beste in.
Rienk: "Betaal je jezelf dan ook?"
Vanessa: "Ja, natuurlijk betaal ik mezelf."
Een fonetische laffe leugen.quote:
Ik heb het ook niet over FBquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naam registratie bedoelt ze, niet op FB
Een Televizier-ring,wat heeft dat te maken met die ransapen bruiloftquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |