Je hebt het toch niet over mijn Geraldine Kemper he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]deze man, ik word echt kotsmisselijk van dat gefap op die Geraldine, wat een overrated schraal mens is dat toch
Hoe was Sin City 2?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Hunger Games is echt een kutfilm.
Dat blije wijf van BNNquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mijn Geraldine Kemper he?
Ze had vandaag wel teringlelijke wangetjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]deze man, ik word echt kotsmisselijk van dat gefap op die Geraldine, wat een overrated schraal mens is dat toch
Hield ze deze keer wel der reet in der broek?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze had vandaag wel teringlelijke wangetjes.
Ze zat aan een tafel dus daar hebben we geen beelden van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hield ze deze keer wel der reet in der broek?
NSB'er.quote:
had je een leuke eerste dag?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer genieten van het programma ''Opgelicht?!''
welk jaar? welk niveau?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen pas de eerste lesdag. Vandaag had ik net zo goed onder een boompje kunnen zitten.
Stijn doet MBO modelbouwkunde.quote:
Oke...quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik studeer Turks aan de Technische Universiteit.
Is toch gescript manquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
dat programma op rtl 5. de tering
Maar welk naïef kind laat zich filmen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is toch gescript manouders kunnen toch niet zo naief zijn, ze doen niks ergs, dit doe je ook bij je normale kroeg in NL
Ik zou me ook wel laten filmen voor een smak geldquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar welk naïef kind laat zich filmen?
Jij denkt dat ze heel veel centjes krijgen? Denk dat ze een vakantie krijgen en wat zakgeld thats it. Voor de rest, deze shit is niks. Huisfeestjes hier zijn heftiger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou me ook wel laten filmen voor een smak geld
RTL 7 had je beter kunnen kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
dat programma op rtl 5. de tering
Wat was daar dan? Ik wacht nu tot 23 uur, dan weer een freshe geordie shore ep.quote:
Die doen het gewoon voor de gratis vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar welk naïef kind laat zich filmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |