Dank je Minthy!quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks omvoor te gebruiken toch?
![]()
Tof, gefeliciteerd!
Volgens mij hadden we echt *net* wat. Want we wilden toen nog niks zeggenquote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oei hmm, ergens begin dit jaar ergens?
Ja preciesquote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we echt *net* wat. Want we wilden toen nog niks zeggenIk denk Maart/April.
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we echt *net* wat. Want we wilden toen nog niks zeggenIk denk Maart/April.
Het was April zie ik in mn PM-boxquote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja preciesWas nog een beetje pril toen
Haha! Kee dan.quote:Op maandag 8 september 2014 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oei hmm, ergens begin dit jaar ergens?
Get-to-da-choppa-style?quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha! Kee dan.
Maar leuk hoor, 7 mnd is al best even. Kom ik aan met mijn 2 maanden.
Heb gisteren met mijn fokker een halve marathon gelopen
Nou ja, tot ik hem eruit liep na 17 km
Nou voor Kuolema wordt er ook een hoop duidelijk denk ik... Die vroeg zich beide meets af waarom MK en ik dezelfde trein namen aagezien ik eigenlijk de andere kant op moestquote:
Wut?quote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Get-to-da-choppa-style?
Edit: En feli voor jou weer Murm
Hahaha!quote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou voor Kuolema wordt er ook een hoop duidelijk denk ik... Die vroeg zich beide meets af waarom MK en ik dezelfde trein namen aagezien ik eigenlijk de andere kant op moest
Merk je trouwens ook iets van dat je je door dat hardlopen ook psychisch beter gaat voelen?quote:Op maandag 8 september 2014 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wut?
En tnx
Vriendje is normaal gesproken sneller hoor, maar was tot voor kort geblesseerd.
21 km is wel ver...
Ja dank je KVD!quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat setje ook door dit topic ontstaan?
Dankquote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
(ahem... ik ben zo'n supertuttebol die blij wordt van dat soort weetje *bloos*)
Wattis?quote:
quote:
Ik woon nu weer sinds 2 weken in mijn studentenstad waar ik studeer, maar weer zijn mijn weinige contacten weg, een huisgenoot waar ik veel mee optrok is nu vervangen door een meisje waar ik geen klik mee heb (en ze maakt ook nauwelijks contact met mij). Allebei mijn sportmaatjes zijn de stad uit. Elk jaar gaan de enige mensen waar ik mee optrek gewoon weg uit de stad en zit ik weer alleen. Nu zit ik er serieus over te denken om weer naar mijn stad van afkomst (amersfoort) te gaan, maar dan moet ik weer bij mn ouders gaan wonenquote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dank
En geeft niet hoor, betekent dat je gevoelens hebt en dat is voor mij altijd een pluspunt
[..]
Wattis?
[..]![]()
Das rot voor jequote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik woon nu weer sinds 2 weken in mijn studentenstad waar ik studeer, maar weer zijn mijn weinige contacten weg, een huisgenoot waar ik veel mee optrok is nu vervangen door een meisje waar ik geen klik mee heb (en ze maakt ook nauwelijks contact met mij). Allebei mijn sportmaatjes zijn de stad uit. Elk jaar gaan de enige mensen waar ik mee optrek gewoon weg uit de stad en zit ik weer alleen. Nu zit ik er serieus over te denken om weer naar mijn stad van afkomst (amersfoort) te gaan, maar dan moet ik weer bij mn ouders gaan wonen
Trouwens: ook wéér een nieuwe klas waarvan ik de meesten niet ken. Voel me gewoon echt niet op mn gemak op school en nu ook in m'n huis, terwjil het hier altijd een veilige haven was met leuke mensen
Ik heb met een van hen een hele goede verhouding, met de andere ook wel. Maar het was hier net een gezin voordat er weer een vertrok (een soort moederfiguur). Ik voel me nu gewoon niet op mijn plaats op de een of andere manier..quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das rot voor je![]()
Maar ook als je een niet slechte verhouding hebt met je nieuwe huisgenoten, dan kan dat toch evengoed nog een veilige haven zijn?
Met wat geduld komt het vast wel goedquote:Op maandag 8 september 2014 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb met een van hen een hele goede verhouding, met de andere ook wel. Maar het was hier net een gezin voordat er weer een vertrok (een soort moederfiguur). Ik voel me nu gewoon niet op mijn plaats op de een of andere manier..
Maar het is nog kortdag. Het moet gewoon even mijn ei kwijt hier
Subklacht: psychologe mailt niet terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |