Redelijk appels en peren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
De engelse championship gaf al bijna 100 miljoen uit, de jupiler league die 100 miljoen investeert, zie je het voor je?.
Ik zie het voor me:quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
De engelse championship gaf al bijna 100 miljoen uit, de jupiler league die 100 miljoen investeert, zie je het voor je?.
quote:FC Volendam strikt Zlatan.
Qua publiek en niveau is de championship volgens mij redelijk vergelijkbaar met een fors deel van onze eredivisie..quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Waarom denk je dat ze het WK kregen ? Door hun voetbal-historie. ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Qatar gaf men meer uit dan in de eredivisie....?
Ik kan me daar even geen voorstelling bij maken. Of gaat het hier om oude spelers uit Europa die daar heen zijn getransfereerd?
Wat zou er fout moeten gaan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef BB-King het volgende:
Moet toch ooit een keer fout gaan (hopelijk).
Heb je de inkomsten gezien van de Engelse clubs? Krijgen jaarlijks iets van 2 miljard aan Tv-gelden.quote:
Economische crisis kwam ook opeens om de hoek kijken dus wie weet wat er kan gebeuren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je de inkomsten gezien van de Engelse clubs? Krijgen jaarlijks iets van 2 miljard aan Tv-gelden.
9 miljoen voor Lestienne, 7 voor Ezekiel, 5,5 voor Dejagah, 7 voor Paulinho, 4,4 voor Hernandez. Dan zit je al op 33 miljoen, dat is meer dan de hele Eredivisie. En dat zijn allemaal transfers van Al-Arabi, een clubje met een stadion zo groot als dat van PEC Zwolle dat al vijftien jaar een middenmoter is in de Qatarse competitie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Qatar gaf men meer uit dan in de eredivisie....?
Ik kan me daar even geen voorstelling bij maken. Of gaat het hier om oude spelers uit Europa die daar heen zijn getransfereerd?
Reken er maar niet op. Verschillen worden alleen maar groter en Nederland raakt steeds meer achterop.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Economische crisis kwam ook opeens om de hoek kijken dus wie weet wat er kan gebeuren.
15 miljoen voor Blind. Kopen ze een reserve terreinknecht voor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Verschillen worden alleen maar groter en Nederland raakt steeds meer achterop.
Niveau weet ik niet, publiek klopt volgens mij wel aardig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:43 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Qua publiek en niveau is de championship volgens mij redelijk vergelijkbaar met een fors deel van onze eredivisie..
Die 32.000.000 is zo'n beetje het jaarsalaris van Falcao + einderjaarsuitkeringquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even dus voor de duidelijkheid.
Premier League 1.060.000.000
Eredivisie 32.000.000
Qua niveau lijkt me niet. Is lastig inschatten natuurlijk doordat ze nooit tegen elkaar spelen, maar de Nederlandse topclubs schat ik wel hoger in dan de Britse degradatiekandidaten en top van de Championship.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:43 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Qua publiek en niveau is de championship volgens mij redelijk vergelijkbaar met een fors deel van onze eredivisie..
Dat je 10 miljoen voor een speler krijgt wil niet zeggen dat je die 10 miljoen kan uitgeven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef De_Pel het volgende:
Tegelijk moet je je afvragen hoe het kan dat er in Nederland op deze wijze dus 100,000,000 per jaar verdampt. Nu wordt daar wel een deel van opgepot danwel eea afgelost, maar uitgezonderd de transfers is het Nederlands voetbal dus nog altijd veel te verliesgevend.
Als je per 10 miljoen die je binnenkrijgt aan transfers er maar 2 miljoen kan worden uitgeven heb je de overige 8 miljoen dus nodig om je begroting sluitend te krijgen. Of er wordt gespaard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je 10 miljoen voor een speler krijgt wil niet zeggen dat je die 10 miljoen kan uitgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |