abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 19:35:46 #251
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_24975417
ik ga volgende week voor 45 eurootjes (incl tax etc.) naar Rome met Ryan air. Ik vlieg wel vanaf Niederrijn
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:00:30 #252
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24984106
Uit de Telegraaf:
quote:
Thomas Cook trekt zich terug: volop lege stoelen
Dumpprijzen door Exel-ellende
door Arnold Burlage
RIJSWIJK - De vliegellende rond de Exel Aviation Group van Erik de Vlieger begint voor passagiers honderden euro's voordeel voor verre vakanties op te leveren, terwijl andere vakantiegangers met de brokken zitten.

Algemeen directeur Steven van der Heijden van TUI Nederland, onder meer Holland International, Arke en Kras Reizen, bevestigde gisteravond dat vandaag wordt gestart met dumpprijzen die 300 tot 500 euro beneden de prijzen vermeld in de gidsen liggen.

De duikvlucht van vakantieprijzen geldt naar vrijwel alle bestaande verre bestemmingen, zoals Mexico, Cuba, de Dominicaanse Republiek en Brazilië. Over trips naar Azië wordt nog onderhandeld.

Enkele voorbeelden waarmee de reisorganisaties vanaf vandaag de markt gaan bestoken zijn: een tweeweekse rondreis door Mexico van ¤1098 voor ¤649 en eenzelfde prijs voor een tweeweekse rondreis door Midden-Amerika. Een strandvakantie van negen dagen in Brazilië komt in de aanbieding voor ¤369. Dat is met ¤320 verschil bijna de helft van de prijs die in de reisgidsen staat. Een negendaagse reis naar de Dominicaanse Republiek gaat ¤400 in prijs omlaag naar nu nog ¤559. Eenzelfde trip naar Cuba keldert naar ¤559, maar liefst ¤450 voordeliger, omdat de lege stoelen gevuld moeten worden
Voor iedereen die nu tijd (en geld ) heeft is het nu een heel goed moment om te boeken!
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:23:16 #253
67385 ROG
Go on, say it.
pi_24994659
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:00 schreef Litman het volgende:
Uit de Telegraaf:
[..]

Voor iedereen die nu tijd (en geld ) heeft is het nu een heel goed moment om te boeken!

http://www.kras.nl/reis.nu/news.xml?newsid=nw003&xmlcheck=1
http://www.arke.nl/
http://www.hollandinternational.nl/

Deze week werken, volgende week maar eens kijken of er nog wat over is..

[ Bericht 5% gewijzigd door ROG op 08-02-2005 23:28:40 ]
pi_24994950
shite, geen geld en geen tijd. plus het zijn alleen echte vakantiebestemmingen... maar anders...
pi_25001633
iemand een idee wat het goedkoopste is voor een reis van 4 maanden naar malawi (LLW), van 1e week april t/m +- 23 juli? vertrekvliegveld maakt niet uit (belgie, nl, duitsland)
goedkoopst wat ik kan vinden is ong. 1000 euro.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_25003366
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 08:43 schreef knuppelhout het volgende:
iemand een idee wat het goedkoopste is voor een reis van 4 maanden naar malawi (LLW), van 1e week april t/m +- 23 juli? vertrekvliegveld maakt niet uit (belgie, nl, duitsland)
goedkoopst wat ik kan vinden is ong. 1000 euro.
vanuit NL, Belgie en Duitsland is het goedkoopste incl tax 990, vanuit Londen 870 met British Airways. Als je voor een paar tientjes in Londen kan komen ben je iets goedkoper uit. Maar dat is misschien teveel gedoe
pi_25003691
das idd een extra overstap, en dan heb je weer het gekloot dat je tassen kwtijt kunnen raken.

die tickets, hoeveel 'boete' kost het om de terugreisdatum aan te passen na de heenvlucht?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_25036810
Is iemand toevallig op een lastminute gestuit op reizen naar Japan? Ik moet zsm naar Japan, maar om nou het volle pont te gaan betalen
  vrijdag 11 februari 2005 @ 10:55:24 #259
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_25036886
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 10:49 schreef Poepoog het volgende:
Is iemand toevallig op een lastminute gestuit op reizen naar Japan? Ik moet zsm naar Japan, maar om nou het volle pont te gaan betalen
Kijk een bij SAS, die vliegen vanaf Amsterdam via Kopenhagen voor ongeveer 800 euro hoorde ik laatst!

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_25037023
Tja, ik kan via JAL voor 800 rechtstreeks vliegen, anders FinAir voor 740 of zo via Helsinki. Mij ging het puur om een last minute, aangezien dat zo'n magisch woord is, maar ik er nog nooit van heb mogen proeven.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:05:57 #261
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_25098352
Nog iemand tips voor vliegen naar Shanghai? Heb de bekende sites al bekeken, maar de prijzen vallen me niet mee.
pi_25098642
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:05 schreef Coelho het volgende:
Nog iemand tips voor vliegen naar Shanghai? Heb de bekende sites al bekeken, maar de prijzen vallen me niet mee.
Coelho, welke periode wil je gaan en wat is je budget? Er zijn al tickets van rond de 570 euro incl. met de Air France naar Shangai.

Reclame: www.vluchtzoeker.nl

Verder is het een erg gave stad, met veel chaos! Als je even boodschappen gaat doen, kan je de weg niet meer terugvinden, omdat er dan weer 20 gebouwen uit de grond gestampt zijn
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:49:25 #263
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_25099016
Ik ga zelf niet, ben door schoonouders gevraagd voor hen te zoeken, omdat ze alleen op prijzen boven de 1500 euro uitkwamen.

Vertrek 22 juli, Terugkomst 20 augustus. Vertrek mag vanuit A'dam, maar ook Brussel of Dusseldorf als dat scheelt. Grootste probleem is dat ze met een groep van 15 gaan. Het gaat om een concertreis. Ze hebben een "agent" die voor hen alles regelt in China, tickets moeten ze zelf betalen. Hij kwam echter met suggesties, en vroeg 1750 pp. Volgens mij moet dat stukken goedkoper.

Via vluchtzoeker kun je trouwens niet vanaf Brussel vertrekken. Staat er niet tussen...
pi_25099144
1750 p.p is een absolute no-go Coelho, hoe komt ie daarop?

Je schoonouders gaan wel in het hoogseizoen, maar dan kom je op tarieven vanaf 850 euro, maar zeker geen 1750! Tarieven bij onze oosterburen liggen ook ongeveer op hetzelfde niveau.

Overigens er vreemd ja, dat er geen Brussel is
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:02:39 #265
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_25099207
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:58 schreef Technootje het volgende:
1750 p.p is een absolute no-go Coelho, hoe komt ie daarop?

Je schoonouders gaan wel in het hoogseizoen, maar dan kom je op tarieven vanaf 850 euro, maar zeker geen 1750! Tarieven bij onze oosterburen liggen ook ongeveer op hetzelfde niveau.

Overigens er vreemd ja, dat er geen Brussel is
De deal is dus: ticket zelf betalen, die "agent" heeft hotels en uitstapjes geregeld in ruil voor een aantal concerten in China. Ik denk dat ie er zelf nog wat meer aan over probeert te houden op deze manier.

iig bedankt voor die site. Ik had gehoopt dat er misschien een hele specifieke China-ticket-site was, maar dat zal wel niet.
pi_25103930
Het originele topic is weer geopend, beschouw deze reactie dan maar als niet geschreven.

[ Bericht 38% gewijzigd door MeneR op 16-02-2005 09:17:59 ]
pi_25118372
Ik moet binnenkort naar Malaga(of eventueel Almeria of Sevilla) vliegen en terug vanaf Alicante.

Bij voorkeur vlieg ik op een luchthaven in Nederland vanwege het makkelijke vervoer met het openbaar vervoer.

Een luchthaven op 200 kilometer van Eindhoven in Belgie of Duitsland waar ik kan opstijgen en landen(en dus mijn auto een paar dagen kan laten staan is ook een optie)

Alles wat ik nu gevonden heb is

Heenvlucht:

AMS - Malaga met Transavia
Rotterdam - Malaga met transavia
Brussel - Malaga (Dit heeft niet echt mijn voorkeur omdat het lastig is om te komen en ik nog geen vlucht terug gevonden heb vanaf Alicante naar Brussel, dus dan moet iemand mijn weg weg brengen)

Terugvlucht:

Alicante - Amsterdam met Transavia
Alicante - Rotterdam met transavia

Iemand nog meer opties?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25118615
kijk eens op www.wegolo.nl en op www.jetonly.com (voor goedkope vluchten naar zuid-spanje vanaf Brussel)
pi_25118799
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:49 schreef Coelho het volgende:
Vertrek 22 juli, Terugkomst 20 augustus. Vertrek mag vanuit A'dam, maar ook Brussel of Dusseldorf als dat scheelt. Grootste probleem is dat ze met een groep van 15 gaan. Het gaat om een concertreis.
eerste tip: boek niet allemaal in 1 keer; een groep betaalt per persoon altijd een hogere prijs dan wanneer je individueel boekt. Je zou dus kunnen proberen om 3 boekingen van 5 personen te maken.

www.atp.nl: Amsterdam - Shanghai: 705 euro p.p. (Aeroflot, overstap in Moskou)
www.atp.nl: Amsterdam - Shanghai: 867 euro p.p. (KLM overstap in Parijs)
www.lastminute.com: idem: 872 euro p.p (Air France overstap in Parijs)
www.opode.de: Brussel - Shanghai: 889 ero p.p (Air France overstap in Parijs)
www.opode.de: Dusseldorf - Shanghai: 779 euro p.p. (SAS, overstap in Kopenhagen)
pi_25119792
Waarom is Shanghai goedkoper dan Buenos Aires

DT, de links die je gaf zijn top, en zitten al bij mijn favorieten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25120018
www.opode.de klopt volgens mij niet
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:40:56 #272
22526 The_T
Shenzhen, China
pi_25123668
Als je naar Shanghai wilt, zou je ook even bij LTU kunnen kijken.
Ik ben eind december 2004 naar Shanghai gevlogen vanaf Dusseldorf met LTU.de en via http://www.vliegwinkel.nl/ geboekt, maar dat kan ook direct bij LTU natuurlijk. Zij hadden toen heel aantrekkelijke internetaanbiedingen. Ik was in totaal 630 euro kwijt incl alle toeslagen. Er gingen wel wat dingen mis bij LTU (geen terugvlucht en toen omgeboekt naar SAS). SAS heeft echt Luxe vliegtuigen, zeker aan te bevelen!!

http://www.vliegtarieven.nl is ook een handig overzicht, maar de prijzen zijn vaak wat rooskleurig: Shanghai 474

[ Bericht 12% gewijzigd door The_T op 17-02-2005 10:51:41 ]
Bezoek ook eens m'n website: http://www.startinchina.com
pi_25130037
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:42 schreef Poepoog het volgende:
www.opode.de klopt volgens mij niet
kwestie van goed lezen, het staat weliswaar in het Duits, maar dan kom je uiteindelijk hier terecht
pi_25134395
Wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat die websites zijn allemaal wel leuk maar uiteindelijk ga ik toch altijd naar reisbureau en boek flight only, veel goedkoper daar dan op sites. Die zitten op het interne netwerk van luchtvaartmaatschappijen en dan vind je ook promoties die niet te zien zijn op internet. Je betaalt dan paar euro dossierkosten en huppakee, alles perfekt geregeld en altijd laagste prijs.
Als jullie 1 goede tip wille, kweet niet ofdat hij al vermeld is geworden, heb topic niet gelezen eigenlijk is http://www4.condor.com/tcf/de/index.jsp ...... 200 euro naar amerika, azie, afrika maar je moet vroeg genoeg boeken. Ik betaalde 700 euro laatst voor naar India te gaan met tussenstops en al, was wel open ticket en net dan vind ik Condor naar Goa voor 200 eurootjes:(

[ Bericht 13% gewijzigd door HopelesslyForever op 18-02-2005 08:51:16 ]
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
  vrijdag 18 februari 2005 @ 09:59:55 #275
22526 The_T
Shenzhen, China
pi_25140752
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:22 schreef HopelesslyForever het volgende:
Wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat die websites zijn allemaal wel leuk maar uiteindelijk ga ik toch altijd naar reisbureau en boek flight only, veel goedkoper daar dan op sites. Die zitten op het interne netwerk van luchtvaartmaatschappijen en dan vind je ook promoties die niet te zien zijn op internet. Je betaalt dan paar euro dossierkosten en huppakee, alles perfekt geregeld en altijd laagste prijs.
Nou, op internet zit je op precies hetzelfde overzicht te kijken voor zover ik weet. Bovendien kun je zeker wel de goedkoopste vinden als je er maar even de tijd voor neemt.
* The_T boekt altijd op internet, na veel zoeken.
quote:
Als jullie 1 goede tip wille, kweet niet ofdat hij al vermeld is geworden, heb topic niet gelezen eigenlijk is http://www4.condor.com/tcf/de/index.jsp ...... 200 euro naar amerika, azie, afrika maar je moet vroeg genoeg boeken. Ik betaalde 700 euro laatst voor naar India te gaan met tussenstops en al, was wel open ticket en net dan vind ik Condor naar Goa voor 200 eurootjes:(
Ik blij, maar helaas.... ze gaan niet naar China
Bezoek ook eens m'n website: http://www.startinchina.com
pi_25141717
Ze zaten ooit onder Lufthansa en werken nu nog wel samen maar niet op alle luchthavens blijkbaar.
Ik herinner me van ooit vluchten bij KLM gezien te hebben voor een 300-400 naar Hong Kong dus zou toch redelijk goedkoop naar China moeten kunnen .... af en toe.
Van net hetzelfde overzicht, dacht ik eerst ook maar volgens reisbureau toch niet maar ja dat kan ook onzin zijn natuurlijk.

Ik zou graag nog eens een ticketje hebben naar Argentinië of Paraguay maar heb geen zin om meer dan een 600 euro te betalen (met airporttax). Minstens 2-3 maand geldig maakt me niet uit in welke periode. Ik dacht eerst aan martinair via fortaleza maar ik vind enkel retours van max 3 weken ofzo en als ik verder klik op enkele reizen kom ik nergens uit:)
Iemand suggesties voor dit ?
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:31:57 #277
94688 EagleJ
United will stand!
pi_25151457
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 11:00 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ze zaten ooit onder Lufthansa en werken nu nog wel samen maar niet op alle luchthavens blijkbaar.
Condor is (of was?) de chartertak van Lufthansa. Zelf ben ik vooral geïnteresseerd in hun non-stop vluchten tussen Frankfurt en Alaska/Yukon.
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_25151859
Wat ik er van begrepen had was dat ze terug afgestoten zijn door problemen ivm samenwerking of coördinatie of zoiets ....
pi_25164587
Zijn er ook mensen lid van wereldcontact? Daar hebben ze ook regelmatig scherpe prijzen naar bij voorbeeld de VS en Down Under.
pi_25174447
quote:
Ik zou graag nog eens een ticketje hebben naar Argentinië of Paraguay maar heb geen zin om meer dan een 600 euro te betalen (met airporttax). Minstens 2-3 maand geldig maakt me niet uit in welke periode. Ik dacht eerst aan martinair via fortaleza maar ik vind enkel retours van max 3 weken ofzo en als ik verder klik op enkele reizen kom ik nergens uit:)
Iemand suggesties voor dit ?
Met 800 euro moet het je misschien wel kunnen lukken, 600 zal niet gaan denk.

Je kan misschien wel voor 400 euro of zo naar Fortaleza vliegen maar zelfs als je dan alleen naar Rio of Sao Paulo wil vliegen ben je al een paar 100 euro kwijt, dus dat lijkt me ook geen optie te zijn.

Stuur ook eens een standaard email naar deze adressen. Zij hebben mij al een aantal keer goed geholpen met goede tarieven

AtcNtcAms@Airtrade.nl
haarlem@vliegwinkel.nl
WBusser@airtrade.nl
info@vliegwinkel.nl
info@airtrade.nl
pi_25175236
Thx, zal ik zeker naar mailen.
Goedkoper dan 800 euro gaat zeker tenzij in hoogseizoen (en dan nog gevlogen voor 750).
Tot nu toe altijd onder 800 gevlogen eigenlijk lol. Op websites vind je ooit aanbiedingen van 450-550 maar als je dan gaat verder zoeken vind je die prijzen dus NIET!
Nu heb ik er 1tje laten vastzetten voor 685 euro all-in, 2 maand geldig vertrekken in juni.
Maar ik wil nu weg eigenlijk:) ben al weer bijna 2 maanden in Europa en ik trek het hier niet
Vanuit Sao Paolo nam ik gewoon de bus naar Asuncion en verder naar Rosario, kost nog geen 50 eurootjes Brazilië - Argentinië, wil ik wel 2 dagen voor in de bus zitten om 100den euro's uittesparen
  zondag 20 februari 2005 @ 08:34:50 #282
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25175275
heb je ook vanaf Brussel geprobeerd? klm is naar Brazilie voor dezelfde vluchten (dus via Amsterdam maar met vertrek vanaf Brussel) bijna 100 euro goedkoper op sommige vluchten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25175614
Naar Fortaleza vliegen is toch spotgoedkoop? Kan je vanaf daar geen bus nemen naar de stad waar je heen wilt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 20 februari 2005 @ 10:25:19 #284
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25175689
met de bus vanaf fortaleza naar argeninie s niet echt te doen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25175711
Hoeveel kost een vliegticket van Fortaleza naar Argentinië? Ook erg duur zeker...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25175983
Fortaleza - Asuncion is al meer dan 3000km...

een retourtje Fortaleza - Buenos Aires kost 578 euro met 2 keer overstappen, volgens opode.de

Naar Fortaleza vliegen om Argentinië te bezoeken is dus hetzelfde als naar Malaga vliegen om Moskou te bezoeken :/
pi_25177010
Die prijzen kloppen denk ik redelijk want een enkeltje BsAs - Brasilia kost al iets van 400 a 500 euro
quote:
ben al weer bijna 2 maanden in Europa en ik trek het hier niet
Waar zit je normaal dan.

Vliegen naar Buenos Aires is overigens vaak goedkoper dan vliegen naar Rio of Sao Paulo en Paraguay en Rosario zijn dichterbij vanaf Buenos Aires dus je zou wel dom zijn als je vliegt op Brazilie of het moet echt veel goedkoper zijn.

Met de KLM kun je voor minder dan 100 euro door vliegen met TAM naar BsAs vanaf Sao Paulo dus je zou dom zijn als je daar geen gebruik van maakt(dus gewoon Ams-BsAs-Ams boeken als ik jou was)

Buenos Aires is verder een superstad waar ik ga wonen
pi_25177023
Verder is het als het volgens BHFH niet te doen is ook echt niet te doen
pi_25177048
Heeft trouwens iemand nog meer email's die hij gebruikt voor het vinden van goedkope tickets.

Ik wil namelijk een soort datebase aanleggen en een email versturen kost toch geen tijd
pi_25184414
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:20 schreef amr_diab het volgende:
Ik kan moeilijk beslissen of ik wel of niet naar Marokko op vakantie ga.

De prijs van het vliegticket is volgens de website van Transavia inmiddels opgelopen tot 400 euro retour.
Kijk ik op cheaptickets.nl dan zie ik dat als ik via Neckermann zou boeken de prijs nog steeds 275 is. Over de beschikbaarheid staat niets vermeld.

Hoe zit dat nu, als ik morgen naar het reisbureau ga, heb ik dan nog kans dat ik tegen 275 kan boeken? Bijvoorbeeld omdat Neckermann goedkoop heeft ingekocht; of ben ik gewoon de klos en moet ik 400 neertellen?
275 euro is de standaard lage prijs van Alitalia en Iberia naar Casablanca. Dat is exclusief belastingen, inclusief is het iets van 340 euro.
Beschikbaarheid kun je checken door je reisgegevens in te vullen bij bijvoorbeeld www.nl.lastminute.com of www.atp.nl , daar worden de prijzen op basis van beschikbaarheid getoond van de verschillende maatschappijen (als je beide websites probeert heb je zo'n 95% van de bestaande vluchten)

Met Transavia kun je inderdaad naar Marrakech of Agadir vliegen, prijzen en beschikbaarheid staan ook op de site.

Als laatste kun je nog ww.jetonly.com proberen of de nieuwe dochtermaatschappij van Royal Moroccan: Atlas Blue... http://www.atlas-blue.com . Zij vliegen sinds kort van Schiphol naar Marrakech.
pi_25184440
Heb je niet een paar emails van die sites die ik kan gebruiken?
pi_25184541
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je niet een paar emails van die sites die ik kan gebruiken?
ja bij www.atp.nl stuur ik ook wel eens mailtjes naar info@atp.nl, maar dat is eigenlijk alleen voor zakenreizen en reizen met bijzondere bestemmingen. Via hun website kun je eigenlijk wel alles vinden. En lastminute.com bestaat eigenlijk alleen maar op internet, maar die kun je ook bellen.
Het blijft dus helaas zelf zoeken, in plaats van ergens heel efficient een mailtje naar toe sturen.

deze is ook bijna vol
pi_25184543
Het betreft inderdaad Transavia en Marrakech. Transavia zelf geeft een prijs af van in totaal 400 euro voor de heen- en terugreis samen. Sommige data zijn duurder dan andere.

Mijn vraag is dus of een boekingsbureau als Neckermann wel of niet tegen 275,00 zal leveren. Vrienden hebben vorige week via D-reizen/Neckermann geboekt, en toen kon ik nog geen beslissing nemen. Ik weet wel zeker dat 275 euro direct via Transavia onmogelijk is. Een enkeltje kost namelijk exact 139,99 euro, een retourtje is dan minimaal 279,98.

Volgens D-reizen schijnt Transavia zowel charter- als lijnvluchtmaatschappij te zijn.

Bij Atlas Blue (onderdeel van Royal Air Maroc) trouwens 230,30 euro inclusief taxen

[ Bericht 12% gewijzigd door amr_diab op 20-02-2005 21:48:34 (Atlas Blue) ]
pi_25184662
ja het lijkt mij dan dat Neckermann die vluchten inderdaad met transavia als chartermij heeft ingekocht, om ze te verkopen in combinatie met verblij in een hotel of appartement. Dat ze vervolgens ook deze vluchten los verkopen, is omdat ze nog wel stoelen over hebben, maar geen bedden.

Het zou dus best kunnen dat Neckermann inderdaad tegen 275 euro kan leveren, evenals bijvoorbeeld www.jetonly.com af en toe tickets heeft voor 39 euro naar Marrakech, inclusief tax.

Het is altijd moeilijk in te schatten wanneer je zou moeten boeken, maar een prijs van rond de 320 euro lijkt mij OK voor een retourtje Marrakech, als je geen georganiseerde reis wil boeken. Met hotel en alles erbij ben je waarschijnlijk wel wat goedkoper uit, want hotels in Marrakech zijn vrij duur.

[ik zie dat atlas-blue inderdaad een stukje goedkoper is, weer iemand blij gemaakt ]
pi_25184809
quote:
Het blijft dus helaas zelf zoeken, in plaats van ergens heel efficient een mailtje naar toe sturen.
Mijn ervaringen met email zijn eigenljk wel goed. Ik heb zo al een paar keer een hele goedkope optie gehad om naar Zuid Amerika te vliegen via Milaan(Al-Italia), Frankfurt(Lufthansa), Parijs(Air France) of via de VS(United of zo)

Ik heb tot nu toe wel altijd Iberia of KLM geboekt maar als het een echt goed aanbod is kan ik er misschien wel een keer gebruik van maken.

Al moet ik er wel bij zetten dat ik een lamme lul ben die nooit maanden van te voren gaat boeken maar 1 a 2 weken van te voren.
pi_25185170
Ik was in India tot 5 dagen vóór de tsunami voor totaal van 2 1/2 maand.
1 keer dus dat ik bus vanuit Sao Paolo nonstop naar Asuncion had omdat er geen vluchten meer waren op Buenos Aires.
Buenos Aires vind ik minder eigenlijk net zoals alle Argentijnen die er niet wonen:p Ze vinden die Portenos maar niks ...
Wat ook is .... binnenlandse vluchten in landen zoals Argentinië,India zijn 10 keer zo duur voor buitenlanders terwijl het officieel niet mag maar elke maatschappij doet het. In India is het wel zo als je van hieruit boekt is het even duur,boek je daar kost het je 5 keer zoveel tsssss
Anders was het simpel voor 100 eurootjes vliege ....Sao Paolo is een 20 uur als ik me goed herinner. Fortaleza - Argentinië is niet te doen ....
pi_25185627
Wat je beweert is niet waar.

Buitenlanders hebben gewoon de zelfde tarieven als Argentijnen.

pi_25185997
quote:
Al moet ik er wel bij zetten dat ik een lamme lul ben...
pas op wat je hier schrijft, straks wordt het weer geciteerd
pi_25188014
K_man is al bijna net zo aandoenlijk als BHFH
pi_25190336
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mijn ervaringen met email zijn eigenljk wel goed. Ik heb zo al een paar keer een hele goedkope optie gehad om naar Zuid Amerika te vliegen via Milaan(Al-Italia), Frankfurt(Lufthansa), Parijs(Air France) of via de VS(United of zo)

Ik heb tot nu toe wel altijd Iberia of KLM geboekt maar als het een echt goed aanbod is kan ik er misschien wel een keer gebruik van maken.

Al moet ik er wel bij zetten dat ik een lamme lul ben die nooit maanden van te voren gaat boeken maar 1 a 2 weken van te voren.
In Spaanse kranten heb ik weleens aanbiedingen zien staan voor vliegreizen naar Zuid Amerika (ida y vuelta) voor 399 euro. Dan hoef je alleen nog maar voor 90 euro een ticket te boeken bij Transavia en je zit voor zo'n 500 euro in Zuid-Amerika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')