abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25100038
Heeft er iemand ervaring met het boekingssysteem van Air Berlin? Ik wil in augustus naar Palma de Mallorca en zag afgelopen zondag dat ik zowel heen als terug voor 21¤ kon vliegen. Ik had toen nog geen hotel gevonden en kon daarom nog niet direct boeken. Gisteren, toen ik wilde reserveren, zag ik dat de terugvlucht nu 49¤ kost (nog steeds erg goedkoop). Ik heb de heenvlucht alvast geboekt.

Hoe werkt het systeem van Air Berlin, worden de prijzen nu alleen nog maar hoger of bestaat er een kans dat ze in de komende tijd toch weer lager worden?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:33:23 #2
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_25100542
Lowcostairlines werken wat dat betreft geheel andersom als conventionele airlines. Zij worden juist duurder naarmate de vertrekdatum nadert. Dus ik zou als ik jou was die terugreis ook maar vast boeken.
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
  Moderator dinsdag 15 februari 2005 @ 14:56:33 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25100859
daar hebben we een centraal topic voor:
Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
daar graag verder
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 16 februari 2005 @ 09:13:24 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25108916
verkeerd gelezen, mijn fout
kan weer open dus
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25117477
Wat Bigfoot zegt! Ik zou het nu alvast boeken, zowel de heenreis als de terugreis dan ben je zeker dat je kan vliegen voor die scherpe tarieven.

Je terugreis later boeken kan nog weleens duur uitvallen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25117779
uio is nog beetje ziek denk ik... uio bedoelde natuurlijk [low cost Airlines+luchthavens] reisinformatie en nieuws

zie dus ook daar voor het antwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')