Ik heb recentenlijk seizoen 1, 4 en 9/10/11 van usenet afgehaald de rest is helaas niet meer beschikbaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:05 schreef Derriedouche het volgende:
Wow, die zijn echt een stuk gegroeid ja (goh, dohhh). Nu krijg ik weer zin om alle afleveringen te bekijken.
1 t/m 3, 5, 6 t/m 10 en 12 zie ik ook nog staanquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb recentenlijk seizoen 1, 4 en 9/10/11 van usenet afgehaald de rest is helaas niet meer beschikbaar
nee dat is rommel, ik heb ze allemaal gedownload, en de meeste zijn corrupt of bevatten de afleveringen van seizoen 1 terwijl er 5 op staatquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
1 t/m 3, 5, 6 t/m 10 en 12 zie ik ook nog staan
Herken je het meisje op de laatste paar fotos ook nog?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:05 schreef Derriedouche het volgende:
Wow, die zijn echt een stuk gegroeid ja (goh, dohhh). Nu krijg ik weer zin om alle afleveringen te bekijken.
Hoe werkt usenet dan? Zelfde als torrents?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb recentenlijk seizoen 1, 4 en 9/10/11 van usenet afgehaald de rest is helaas niet meer beschikbaar
Nee bestanden worden gepost en bewaard op de servers van de usenetproviders, hoe ouder de post is hoe meer kans dat hij niet meer aanwezig is op de server van jouw provider.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Derriedouche het volgende:
[..]
Hoe werkt usenet dan? Zelfde als torrents?
Volgens mij zijn lindsey en dave ook wel leuk met elkaar, ik heb niet het idee dat het een verstandshuwelijk is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:19 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Sam en Kelly het meest 'echte' stel. Echt voor het leven.
Debby en Nicolas geef ik geen 'heel leven lang'. Temeer omdat Nicolas volgens mij gay is.
En bij Lindsay heb ik altijd het gevoel gehad dat ze is getrouwd omdat ze misschien bang was de boot te missen, en dan maar met dn Dave.
Nee, niet een verstandshuwelijk. Denk wel dat ze elkaar leuk en lief vinden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens mij zijn lindsey en dave ook wel leuk met elkaar, ik heb niet het idee dat het een verstandshuwelijk is.
Ahaaaa, nou ik zal eens kijken haha, bedankt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee bestanden worden gepost en bewaard op de servers van de usenetproviders, hoe ouder de post is hoe meer kans dat hij niet meer aanwezig is op de server van jouw provider.
Zelfs met een payserver met 2000 dagen retentie had ik moeite om goede posts te vinden die wel aanwezig waren.
Ik kan seizoen 5 9 10 en 11 in een torrent zetten, de rest heb ik niet meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:21 schreef Derriedouche het volgende:
[..]
Ahaaaa, nou ik zal eens kijken haha, bedankt.
Nu ben ik wel benieuwd....quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Herken je het meisje op de laatste paar fotos ook nog?
Dat was het allereerste dat ik dacht na het zien van deze lading foto'squote:
Lol. Weet je zeker dat we geen verloren tweeling zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was het allereerste dat ik dacht na het zien van deze lading foto's
Twee tipsquote:
Geen problemen mee hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:14 schreef icloud het volgende:
[..]
nee dat is rommel, ik heb ze allemaal gedownload, en de meeste zijn corrupt of bevatten de afleveringen van seizoen 1 terwijl er 5 op staat
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef icloud het volgende:
Bekijk het eerst maar eens voordat je blaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |