Eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis altijd een beetje jammer als je George dan hoort
Heel niet. Vind het juist een puike aanvulling.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk ja, maar het origineel vind ik zelf wel beter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heel niet. Vind het juist een puike aanvulling.
bij gebrek aan Freddie een prima invallerquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind ik niet. Ik vind het nog altijd jammer dat Queen niet verder is gegaan met George, ik denk dat dat voor beide partijen beter was geweest dan hoe e.e.a. uiteindelijk is verlopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind het nog altijd jammer dat Queen niet verder is gegaan met George, ik denk dat dat voor beide partijen beter was geweest dan hoe e.e.a. uiteindelijk is verlopen.
Oh daar ben ik het mee eens hoor, bij gebrek aan Freddie kan het best. Maar Freddie is Freddie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind het nog altijd jammer dat Queen niet verder is gegaan met George, ik denk dat dat voor beide partijen beter was geweest dan hoe e.e.a. uiteindelijk is verlopen.
Dat iddquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het mee eens hoor, bij gebrek aan Freddie kan het best. Maar Freddie is Freddie.
weet niet of George wel zin had om met een band aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken m niet maar het klinkt als Bastillequote:
In Somebody To Love gaat Freddie vocaal flink op het orgel, een van Queens beste nummers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Goeie versie hoor, maar doe mij Freddie maar.
George Michael heeft compleet ander vocaal bereik dan Freddie Mercury. George is van de laid back nummers terwijl Freddie graag de registers open trok. Dus ik vond het geen goede vervanging, hoewel ik beide zangers zeer waardeer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen al ja?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
1989... Toen zat ik net een jaartje op de basisschool, chickies te hosselen met m'n lippen in de "zoenstand"(zo noemde ik dat toen
)
Jaquote:
Hun CD 'The Cult' uit 1994 is bijzonder ondergewaardeerd wat mij betreftquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken ook echt maar 1 nummer van The Cult
Dit is echt voor het eerst dat ik wat anders hoor
Mijn vriendinnetjes gingen altijd verhuizen of emigrerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
JaAltijd was ik met vrouwen bezig
Tot groep 5 ofzo redelijk succesvol, daarna was het altijd alleen maar vriendschap en heb ik flink gefaald tot aan het eind van de middelbare school aan toe
Daarna weer goed gekomen gelukkig
Pino had het over mijquote:
Dat gaat je ook aan het denken zetten....quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetjes gingen altijd verhuizen of emigreren
Da's beter dan als je basisschool vriendje overlijdt...quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetjes gingen altijd verhuizen of emigreren
Dat welquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's beter dan als je basisschool vriendje overlijdt...
fuck, gemist! Ciao baby....quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
No Mercy - wat een topnummer blijft dit toch.
ach, kan erger.quote:
na jouw enthousiasme over The Cult kan ik deze opmerking niet helemaal plaatsen. Hoewel racoon slechtere nummers heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
No Mercy - wat een topnummer blijft dit toch.
De eerste keer dat ik No Mercy hoorde, kon ik niet geloven dat dit uit Nederland kwam. Daar klonk het veel te goed voor. Ook Took A Hit als toetje was een aangename verasssing.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
na jouw enthousiasme over The Cult kan ik deze opmerking niet helemaal plaatsen. Hoewel racoon slechtere nummers heeft gemaakt.
Verdomme.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik No Mercy hoorde, kon ik niet geloven dat dit uit Nederland kwam. Daar klonk het veel te goed voor. Ook Took A Hit als toetje was een aangename verasssing.
Daar ben ik het dan weer niet mee eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik No Mercy hoorde, kon ik niet geloven dat dit uit Nederland kwam. Daar klonk het veel te goed voor. Ook Took A Hit als toetje was een aangename verasssing.
bij deze is het surroundsound geworden. Sorry buurt- en parkbewonersquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Deze gaat altijd en overal loei- en loeihard. Rammer van jewelste.
of iets met haakjes voor de wiskundigen onder ons.quote:
zouden mijn kinderen eens moeten doenquote:
geen idee, maar dinsdag is bij een hoop mensen een net-niks dag. Of vergaderdag. Denk daarom dat het niet positief is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef minthy het volgende:
Jong0ns, waar staat dat "dinsdag LUPdag" voor?
sterke tekst ookquote:
kwestie van typecastingquote:
exact weet ik het niet, maar volgens mij noemde Ekdom's moeder (ze rust in vrede) iets onzinnigs of nutteloos "lub/lup". vnadaar dat je bij EW ook wel eens een lub-pakket kon winnen en dat was dan meestal een muismat en sleutelhanger en dat soort meuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef minthy het volgende:
Jong0ns, waar staat dat "dinsdag LUPdag" voor?
Cigarette dangles of She's so young?quote:
she's so young. Heeft hij al vaker gedraaid voor mij, en vorige zomer Stenders ook, waarbij hij mijn 06 in de ether gooidequote:Op dinsdag 2 september 2014 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Cigarette dangles of She's so young?
z'n muziek wordt na z'n dood steeds beter lijkt het wel. ik vind deze ook wel te pruimen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nieuwe nummer Michael Jackson is goed te pruimen!
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog veel op de plank ligt wat men destijds net niet genoeg vond om de plaat te zetten, of waarvan men dacht dat het materiaal wel goed was, maar te veel van hetzelfde. Als dat materiaal dan opeens weer ontdekt wordt, is het misschien destijds niet goed genoeg bevonden, maar nog altijd stukken beter dan de doorsnee poep wat er op de radio wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
z'n muziek wordt na z'n dood steeds beter lijkt het wel. ik vind deze ook wel te pruimen.
ja, dat was weer even terug naar de lagere schoolquote:
Verder is de productie iets moderner qua sound dan wat we van MJ gewend waren (met alle respect, maar hij bleef wel hangen in een bepaalde "productiestijl" met een enorm hoog 80's gehalte).quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog veel op de plank ligt wat men destijds net niet genoeg vond om de plaat te zetten, of waarvan men dacht dat het materiaal wel goed was, maar te veel van hetzelfde. Als dat materiaal dan opeens weer ontdekt wordt, is het misschien destijds niet goed genoeg bevonden, maar nog altijd stukken beter dan de doorsnee poep wat er op de radio wordt gedraaid.
LB2 is ook goed, maar CCR heeft bonuspunten bij mij. Mee opgegroeid.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
Kap nou eens met dat Kensington gepromoot
vooral deze uitvoering is compleet ruk inderdaad. Origineel gaat nog wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Rise to the Occasion is een kutnummer. Vooral de 'hiphop-uitvoering'
Jij wordt ingehuurd om enge mannen op afstand te houden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar was ik weer.
Ik moest onverwacht mee naar het strand als gezelligheidsmaatje en om enge mannen op afstand te houden.
#hethardeleveninPortugal
Jupsquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wordt ingehuurd om enge mannen op afstand te houden?lekker compliment is dat zeg
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar was ik weer.
Ik moest onverwacht mee naar het strand als gezelligheidsmaatje en om enge mannen op afstand te houden.
#hethardeleveninPortugal
Haha verdommequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wordt ingehuurd om enge mannen op afstand te houden?lekker compliment is dat zeg
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
Bronson accepteert deze challengequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar was ik weer.
#hethardeleveninPortugal
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bronson accepteert deze challenge
Inderdaad. Ik kan dit nummer nooit meer normaal horen.quote:
Dat was toch ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is mss goed om te weten dat we geen enkele man hebben aangetrokken.
Missie geslaagd dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijkbaar is ze multifunctioneel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging toch alleen om enge mannen?
Je moest toch eens wetenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze multifunctioneel.
Faxen kan ze vast wel.quote:
DON'T STOP MOVING WIGGLE WIGGLE!quote:
Niet aangetrokken maar wel afgetrokken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kon er op wachtenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet aangetrokken maar wel afgetrokken?
Verdomme.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit 22 november Law & Order op de bank te kijken....
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit 22 november Law & Order op de bank te kijken....
QFTquote:
Er is geen Law & Order meer op tv op zaterdag?quote:
Geen idee, maar de 22e zit je in ieder geval niet voor de tv.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is geen Law & Order meer op tv op zaterdag?
Jawel, bij de gozer die ze heeft geregeld in de Zwarte Ruiterquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee, maar de 22e zit je in ieder geval niet voor de tv.
Achter?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee, maar de 22e zit je in ieder geval niet voor de tv.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, bij de gozer die ze heeft geregeld in de Zwarte Ruiter
Wat jij wil.quote:
quote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, bij de gozer die ze heeft geregeld in de Zwarte Ruiter
We hebben een missie voor de 22equote:
Ik geloof dat ik een missie....quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We hebben een missie voor de 22e
put your ass on my facequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
DON'T STOP MOVING WIGGLE WIGGLE!
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
put your ass on my face
I love the way your pussy taste
girl you know you are the one
shake that ass and make me come
...
girl you gotta suck my dick
and you've got to suck it quick
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een lyrics, wat een lyrics
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
put your ass on my face
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk. Daar kan Bløf een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
put your ass on my face
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihi zuigenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kijk. Daar kan Bløf een puntje aan zuigen.
Je mocht ook niet naar Portugal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Als dit zo doorgaat dan mag ik van mijn moeder niet eens naar DH
Wij zijn toch allemaal nette mensen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet je dan ook bij de hoeren?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zou komen, dan ligt dat iets anders.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal nette mensen?
Je zei komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik zou komen, dan ligt dat iets anders.
Daar kan aan getwijfeld worden...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neem haar mee. SC houdt immers wel van oudere modellenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer aan deze reputatie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Neem haar mee. SC houdt immers wel van oudere modellen
Mijn moeder is gelukkig getrouwd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Neem haar mee. SC houdt immers wel van oudere modellen
splutdag!quote:
Ik ben de braafheid zelve.quote:
dat dus. heb ook wel eens privedingen van iemand gevonden. netjes aan haar gemeld dat er wat dingen online stonden die ze waarschijnlijk daar niet wilde hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
Dat gezeur over 'het is de schuld van de celebs zelf'.
Nee. Ze hebben de foto's gemaakt in de privésfeer. Ze hebben er niet voor gekozen om deze te laten lekker naar de pers. De enige die wat mij betreft in deze fout is, is diegene die ze heeft gelekt.
D'r zit wat in je mondquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
http://feelgoodplaylists.(...)-hot-for-teacher.mp3
[ afbeelding ]
Ik vind ze alleen wel bijzonder naïef.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
Dat gezeur over 'het is de schuld van de celebs zelf'.
Nee. Ze hebben de foto's gemaakt in de privésfeer. Ze hebben er niet voor gekozen om deze te laten lekker naar de pers. De enige die wat mij betreft in deze fout is, is diegene die ze heeft gelekt.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat de whatsapp servers ook vol zitten met naakte selfies
Heb wel eens dingen ontvangen jaquote:
DeLuna.rarquote:
Van je chickie of andere plaatjes in groepsgesprekken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb wel eens dingen ontvangen ja
Van ander(e) chickie(s), en uiteraard de bekende groepsgesprek ellendequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van je chickie of andere plaatjes in groepsgesprekken?
Ik .arjquote:
Voor onze ogen al helemaal ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets naakt van mezelf en niets van anderen. Da's pas veilig.
quote:
Hej, doe eens lievquote:
Komt soms wat tussenquote:
Je zou het in de schuur op kunnen hangen als ongedierteverdelger.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou het in de schuur op kunnen hangen als ongedierteverdelger.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou het in de schuur op kunnen hangen als ongedierteverdelger.
BJ was een nieuwe verzameling aan het inslaan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n pet kwam ik hier vandaag ook tegen. Een keer of 60.
Nee, ze aan het verkopen hier, denk ik. Hij is de uitvinder van De Pet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BJ was een nieuwe verzameling aan het inslaan?
Niets van mezelf, wel van anderen. Nog veel veiliger want chantagemateriaal en als het misgaat is het niet mijn fotoquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets naakt van mezelf en niets van anderen. Da's pas veilig.
oh, ik blijf thuis?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk idd dat wij naar de ongecensureerde meet moetenquote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 19:46:01Jawel, zojuist bekend gemaakt @dwdd 21 februari @JettRebel @HMH ! #3FM presents reageer retweet
Flikker toch op met dat overhypte kutventje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef Pino112 het volgende:
JAAAAAAAAtwitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 19:46:01Jawel, zojuist bekend gemaakt @dwdd 21 februari @JettRebel @HMH ! #3FM presents reageer retweet
Prima muziekquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat overhypte kutventje.
Zal best, ik vind het echt een hoop gedoe en gejengel eromheen. Niet mijn smaak. En volgens mij douchet hij 1x per maand.quote:
gaan we dan wel tongen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk idd dat wij naar de ongecensureerde meet moeten
Dacht dat jij het wel leuk zou vinden. Qua muziek. Hij heeft gewoon enorm veel talent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal best, ik vind het echt een hoop gedoe en gejengel eromheen. Niet mijn smaak. En volgens mij douchet hij 1x per maand.
Nee, ik vind het echt veel gefunk en gereutel en inwaarts geklooi. Lastig uit te leggen. Ik mis een ooohohoooooooohhhhh of een tututu.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij het wel leuk zou vinden. Qua muziek. Hij heeft gewoon enorm veel talent.
Nee. Iedereen mag langskomen.quote:
Oh, ik houd ook wel van een beetje x-rated op z'n tijd hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk idd dat wij naar de ongecensureerde meet moeten
Nergens voor nodig...quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:39 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens bied ik nu alvast mijn excuses aan voor mijn exorbitante drankgebruik
Welcome!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks Mint voor de "L"Wat een bazentrack heb ik uitgekozen
Wat een tekst
![]()
![]()
![]()
En semi-country nummer eigenlijk
Ik heb dit niveau in 14 jaar bereikt, succesquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nergens voor nodig...
Ik ben aan het trainen om je bij te houden
Ik word wel snel aangeschoten, maar dat betekend niet dat ik niet wat kan hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit niveau in 14 jaar bereikt, succes
Ik heb nog een mooie voor jequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Welcome!![]()
Heerlijk om even een avond met muziek bezig te zijn! Binnenkort een pubquiz/popquiz in elkaar draaien, het kan geen kwaad om even wat op te frissen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie voor je
De eerste kut is de diepste![]()
Ik hou niet zo van automutilatiequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie voor je
De eerste kut is de diepste![]()
I raise you met Brandy Clarkquote:
Het is ook een metafoor kutjequote:
Slechts omlijsting dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens een waarschuwing, in de ZR wordt naast blues/rock ook heel veel country gedraaid... Maar dan wel goede, echte, pure country. Hank Williams III, Johnny Cash, Pokey LaFarge, dat soort namen
Dit soort werk
Maar goed, de muziek staat vrij zacht helaas
Op dat soort muziek is dansen toch ook heel moeilijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slechts omlijsting dus.
Hoe moet ik dan een man versieren als ik niet kan dansen?
Ik kan dansen op elk soort muziek.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op dat soort muziek is dansen toch ook heel moeilijk
Maar goed, je moet mannen versieren met een goed, teaserig gesprek
Als S. er is zal ik wel vragen of ze je het wil leren
Ik juist eigenlijk andersomquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan dansen op elk soort muziek.
En ik kan ook wel een beetje flirten... maar ik ben zo'n meisje dat als ze ergens heen gaat ze daar is met haar vriendinnen en geen oog heeft voor mannen. Het is om teen jups dat vindt mijn moeder ook.
Heb je dat reclamespotje soms ingesproken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik kan ook wel een beetje flirten... maar ik ben zo'n meisje dat als ze ergens heen gaat ze daar is met haar vriendinnen en geen oog heeft voor mannen. Het is om teen jups dat vindt mijn moeder ook.
Jups. Dat Lexa reclamespotje is gebaseerd op mijn leven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dat reclamespotje soms ingesproken?
Dat doe ik ook tijdens het uitgaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt van Ik bied de helft. Geniale pagina met allemaal van dat soort posts.quote:
quote:
Dat niet kennenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt van Ik bied de helft. Geniale pagina met allemaal van dat soort posts.
quote:
Daar hoorde ik m'n schoonzus laatst eens over!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt van Ik bied de helft. Geniale pagina met allemaal van dat soort posts.
ik zag het ook nietquote:
Hahaha.quote:
Had je het geluid uit staan zeker.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
laatst nog een cd van Eefje geluisterd. best leuk
Rita Zipora vind ik tegenwoordig ook best tofquote:Op woensdag 3 september 2014 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je het geluid uit staan zeker.
nee, natuurlijk niet dommie!quote:Op woensdag 3 september 2014 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je het geluid uit staan zeker.
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rita Zipora vind ik tegenwoordig ook best tof
Sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
kak, door dat FB-booktopic kom ik erachter dat Asking Alexandria in okt in A'dam speelt....
nu moet ik kiezen tussen...
Asking Alexandria
Death from Above 1979
Guano Apes
Wheatus
of naar de openstudiodagen aankomend weekend...
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry![]()
ChatGirl heeft gewonnen, diepe buiging voor het opgraven van die bagger!
neehoor, maar ja: K3 is met een een K, de M-Kids met een M, Ch!pz met een C en Djumbo...juist!quote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Maar dat jullie nou niet denken dat ik alleen maar van dat soort muziek luister hoor
Nee hoor, vrees nietquote:Op woensdag 3 september 2014 00:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Maar dat jullie nou niet denken dat ik alleen maar van dat soort muziek luister hoor
La La vind ik oprecht best lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
Die laatste pleit ook niet echt voor me, wel?
Sersjee dreigt je ietwat van de troon te drukken met z'n laatstequote:Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
Die laatste pleit ook niet echt voor me, wel?
Slaap ze!quote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik nog ff boekje lezen en pitten. tabee
Zeg, ik plaats enkel kwaliteit!quote:Op woensdag 3 september 2014 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Sersjee dreigt je ietwat van de troon te drukken met z'n laatste
Weltrustenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik nog ff boekje lezen en pitten. tabee
Ik kan ook zo 123 geen artiest bedenken die dát nog kan toppen.quote:
Doe ook absoluut maar geen moeite, gooi al je focus op de rest van het alfabetquote:Op woensdag 3 september 2014 00:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan ook zo 123 geen artiest bedenken die dát nog kan toppen.
Oh, wees maar gerust. Ik heb nog genoeg pareltjes in de aanbieding.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ook absoluut maar geen moeite, gooi al je focus op de rest van het alfabet
Tof, ik kijk er reikhalzend naar uitquote:Op woensdag 3 september 2014 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, wees maar gerust. Ik heb nog genoeg pareltjes in de aanbieding.
Ik heb al een mooie voor morgenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ik kijk er reikhalzend naar uit
Nog niet nee. Geen idee of het nog komt eigenlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:59 schreef Qunix het volgende:
Ik hoor dat radio npo2 90's week heeft. Npo3fm niet meer?
Stel hem vanmiddag aan Gerard. Voor dat hilarische onderdeel "Holy Moly, wat zit er toch onder de folie??". Vraag ik mij elke woensdag weer met samengeknepen billetjes af.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:59 schreef Qunix het volgende:
Ik hoor dat radio npo2 90's week heeft. Npo3fm niet meer?
Ze hebben al een paar keer vermeld dat het weer '90s week is later deze maand. Of was het zeroes request? Volgens mij is dat in maart.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet nee. Geen idee of het nog komt eigenlijk.
Vorig jaar begon het pas op 20 sept, komt nog wel dusquote:Op woensdag 3 september 2014 07:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar keer vermeld dat het weer '90s week is later deze maand. Of was het zeroes request? Volgens mij is dat in maart.
De micromanager, gaat het voor jullie regelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar begon het pas op 20 sept, komt nog wel dus
Ik ook van jou hoorquote:
22 novemberquote:
quote:
hoiquote:
Hier college. Lekker in het warmste hok van de uu, genot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |