Eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis altijd een beetje jammer als je George dan hoort
Heel niet. Vind het juist een puike aanvulling.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk ja, maar het origineel vind ik zelf wel beter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heel niet. Vind het juist een puike aanvulling.
bij gebrek aan Freddie een prima invallerquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind ik niet. Ik vind het nog altijd jammer dat Queen niet verder is gegaan met George, ik denk dat dat voor beide partijen beter was geweest dan hoe e.e.a. uiteindelijk is verlopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind het nog altijd jammer dat Queen niet verder is gegaan met George, ik denk dat dat voor beide partijen beter was geweest dan hoe e.e.a. uiteindelijk is verlopen.
Oh daar ben ik het mee eens hoor, bij gebrek aan Freddie kan het best. Maar Freddie is Freddie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind het nog altijd jammer dat Queen niet verder is gegaan met George, ik denk dat dat voor beide partijen beter was geweest dan hoe e.e.a. uiteindelijk is verlopen.
Dat iddquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het mee eens hoor, bij gebrek aan Freddie kan het best. Maar Freddie is Freddie.
weet niet of George wel zin had om met een band aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken m niet maar het klinkt als Bastillequote:
In Somebody To Love gaat Freddie vocaal flink op het orgel, een van Queens beste nummers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Goeie versie hoor, maar doe mij Freddie maar.
George Michael heeft compleet ander vocaal bereik dan Freddie Mercury. George is van de laid back nummers terwijl Freddie graag de registers open trok. Dus ik vond het geen goede vervanging, hoewel ik beide zangers zeer waardeer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen al ja?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
1989... Toen zat ik net een jaartje op de basisschool, chickies te hosselen met m'n lippen in de "zoenstand"(zo noemde ik dat toen
)
Jaquote:
Hun CD 'The Cult' uit 1994 is bijzonder ondergewaardeerd wat mij betreftquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken ook echt maar 1 nummer van The Cult
Dit is echt voor het eerst dat ik wat anders hoor
Mijn vriendinnetjes gingen altijd verhuizen of emigrerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
JaAltijd was ik met vrouwen bezig
Tot groep 5 ofzo redelijk succesvol, daarna was het altijd alleen maar vriendschap en heb ik flink gefaald tot aan het eind van de middelbare school aan toe
Daarna weer goed gekomen gelukkig
Pino had het over mijquote:
Dat gaat je ook aan het denken zetten....quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetjes gingen altijd verhuizen of emigreren
Da's beter dan als je basisschool vriendje overlijdt...quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetjes gingen altijd verhuizen of emigreren
Dat welquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's beter dan als je basisschool vriendje overlijdt...
fuck, gemist! Ciao baby....quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
No Mercy - wat een topnummer blijft dit toch.
ach, kan erger.quote:
na jouw enthousiasme over The Cult kan ik deze opmerking niet helemaal plaatsen. Hoewel racoon slechtere nummers heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
No Mercy - wat een topnummer blijft dit toch.
De eerste keer dat ik No Mercy hoorde, kon ik niet geloven dat dit uit Nederland kwam. Daar klonk het veel te goed voor. Ook Took A Hit als toetje was een aangename verasssing.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
na jouw enthousiasme over The Cult kan ik deze opmerking niet helemaal plaatsen. Hoewel racoon slechtere nummers heeft gemaakt.
Verdomme.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik No Mercy hoorde, kon ik niet geloven dat dit uit Nederland kwam. Daar klonk het veel te goed voor. Ook Took A Hit als toetje was een aangename verasssing.
Daar ben ik het dan weer niet mee eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik No Mercy hoorde, kon ik niet geloven dat dit uit Nederland kwam. Daar klonk het veel te goed voor. Ook Took A Hit als toetje was een aangename verasssing.
bij deze is het surroundsound geworden. Sorry buurt- en parkbewonersquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Deze gaat altijd en overal loei- en loeihard. Rammer van jewelste.
of iets met haakjes voor de wiskundigen onder ons.quote:
zouden mijn kinderen eens moeten doenquote:
geen idee, maar dinsdag is bij een hoop mensen een net-niks dag. Of vergaderdag. Denk daarom dat het niet positief is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef minthy het volgende:
Jong0ns, waar staat dat "dinsdag LUPdag" voor?
sterke tekst ookquote:
kwestie van typecastingquote:
exact weet ik het niet, maar volgens mij noemde Ekdom's moeder (ze rust in vrede) iets onzinnigs of nutteloos "lub/lup". vnadaar dat je bij EW ook wel eens een lub-pakket kon winnen en dat was dan meestal een muismat en sleutelhanger en dat soort meuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef minthy het volgende:
Jong0ns, waar staat dat "dinsdag LUPdag" voor?
Cigarette dangles of She's so young?quote:
she's so young. Heeft hij al vaker gedraaid voor mij, en vorige zomer Stenders ook, waarbij hij mijn 06 in de ether gooidequote:Op dinsdag 2 september 2014 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Cigarette dangles of She's so young?
z'n muziek wordt na z'n dood steeds beter lijkt het wel. ik vind deze ook wel te pruimen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nieuwe nummer Michael Jackson is goed te pruimen!
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog veel op de plank ligt wat men destijds net niet genoeg vond om de plaat te zetten, of waarvan men dacht dat het materiaal wel goed was, maar te veel van hetzelfde. Als dat materiaal dan opeens weer ontdekt wordt, is het misschien destijds niet goed genoeg bevonden, maar nog altijd stukken beter dan de doorsnee poep wat er op de radio wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
z'n muziek wordt na z'n dood steeds beter lijkt het wel. ik vind deze ook wel te pruimen.
ja, dat was weer even terug naar de lagere schoolquote:
Verder is de productie iets moderner qua sound dan wat we van MJ gewend waren (met alle respect, maar hij bleef wel hangen in een bepaalde "productiestijl" met een enorm hoog 80's gehalte).quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog veel op de plank ligt wat men destijds net niet genoeg vond om de plaat te zetten, of waarvan men dacht dat het materiaal wel goed was, maar te veel van hetzelfde. Als dat materiaal dan opeens weer ontdekt wordt, is het misschien destijds niet goed genoeg bevonden, maar nog altijd stukken beter dan de doorsnee poep wat er op de radio wordt gedraaid.
LB2 is ook goed, maar CCR heeft bonuspunten bij mij. Mee opgegroeid.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
Kap nou eens met dat Kensington gepromoot
vooral deze uitvoering is compleet ruk inderdaad. Origineel gaat nog wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Rise to the Occasion is een kutnummer. Vooral de 'hiphop-uitvoering'
Jij wordt ingehuurd om enge mannen op afstand te houden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar was ik weer.
Ik moest onverwacht mee naar het strand als gezelligheidsmaatje en om enge mannen op afstand te houden.
#hethardeleveninPortugal
Jupsquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wordt ingehuurd om enge mannen op afstand te houden?lekker compliment is dat zeg
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar was ik weer.
Ik moest onverwacht mee naar het strand als gezelligheidsmaatje en om enge mannen op afstand te houden.
#hethardeleveninPortugal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |