abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 september 2014 @ 10:52:35 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144092115
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:50 schreef Webschip het volgende:
wat een lelijk donker hol, net als Tan.... :{
Ziekelijk racistisch dit :r
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144092155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ziekelijk racistisch dit :r
Normaal reageert Speculaas zo altijd.
pi_144092196
Maar vanavond dus weer Pauw.

Wie o wie zullen allemaal te gast zijn?
pi_144092363
Ik mis Elflettering in dit topic.
pi_144092493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:01 schreef Specularium het volgende:
Ik mis Elflettering in dit topic.
Ik hoop dat hij het topic vindt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 september 2014 @ 11:25:19 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_144093010
Jeroen Pauw had beloofd dat zijn talkshow vrolijker en warmer zou worden. Op basis van de eerste aflevering oordeelt televisierecensent Jean-Pierre Geelen dat Pauw veel zou hebben aan een scherper uitnodigingsbeleid. .


© anp.Het zou leuker worden, vrolijker, optimistischer, warmer, intiemer, zei Jeroen Pauw in alle interviews vooraf. In DWDD, waar hij het kringetje van de feestelijke stoelendans der presentatoren maandag rond maakte, toonde hij het nieuwe decor van zijn eigen Pauw zonder Witteman.

'Nachtclubbish', constateerde Van Nieuwkerk. 'Maar niet heel erg nachterig', vulde Pauw aan.

We moesten dus maar zien.

Natuurlijk: één aflevering is te weinig om een oordeel te vellen; ook na acht jaar ervaring is een nieuwe versie van je programma werk in uitvoering. Maar zoveel tromgeroffel in de media maakt de eerste indruk recht evenredig urgenter.

Kleine tafel
De leader, het titelfilmpje, oogt moderner maar ook koeler dan de rode P&W-leader. Het donkere interieur oogt warmer dan de P&W-versie, maar ook meer gedateerd. Aan de kleinere tafel ('Je kunt elkaar aanraken') niet vier maar drie gasten, die na hun optreden de tafel verlaten, wat interactie belemmert.

Dan het tableau de la troupe, de vangst van de eerste dag. Er zat een vrouw (Een vrouw? Een vrouw) aan tafel. Die was dan ook minister van Defensie.

Pauw voelde Jeanine Hennis aan de tand over Afghanistan, de NAVO-'flitsmacht', de MH17 en de Defensiebegroting. Er volgde een spraakwaterval, maar aanhoudende vragen ten spijt: veel nieuwswaardigs wilde ze niet loslaten. Ze bleef op haar hoede, en herhaalde eindeloos: 'Laat u zich verrassen'. .

Of het grote publiek de nieuwe Pauw in de armen zal sluiten, is met deze eerste avond nog niet verzekerdWeer geen nieuws
De afspraak met de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen moet langer geleden zijn gemaakt; het gesprek over de Schilderswijk, jihadisten en zijn vakantie was in kranten (en de gemeenteraad) allang gevoerd. Een stevig verhaal van de gezagsdrager die zich niet gek laat maken door mediahype, maar weer geen nieuws.

Nieuws had Pauw ingekocht, of eerder een nieuwtje: Ilja Leonard Pfeijffer (Een dichter? Een dichter) schrijft het Poëziegeschenk 2015, waarvan keurig na de uitzending een persbericht van de CPNB verscheen.

Even leek dat ook het geval met zanger Alain Clark, met wie het Songfestival ter sprake zou komen. Of hij Nederland ging vertegenwoordigen, was de vraag aan het einde van de avond.
Clark: 'Dat weet ik nog niet.'
'Wanneer weet je dat wel?'
'Dat weet ik ook nog niet.'

Zelfspot
Gelukkig ontbrak het Pauw niet aan zelfspot, zodat hij geheel naar waarheid kon vaststellen: 'Het is niet echt dat we zeggen: wat hebben we een hoop primeurs te pakken vanavond.' De vergelijking met Humberto Tans RTL Late Night is niet terecht. Tegen diens huidige succes viel niet op te boksen, zei Pauw in DWDD, en succes en verlies in de talkshowbattle was trouwens ook een kwestie van perceptie, vond hij. .

Presentator Pauw bleek in zijn eentje scherper, gevatter en humoristischer dan wanneer hij ruimte moet afstaan in een duopresentatieDaar zit veel waars in - of het grote publiek de nieuwe Pauw in de armen zal sluiten, is met deze eerste avond nog niet verzekerd. Toch leek er naast het muzikale optreden van Alain Clark nog een raakpuntje met de Tan-sfeer: het korte intermezzo, bij wijze van Luuk Ikink, van cabaretier Martijn Koning.

Je moet de dingen positief blijven zien, was diens advies in een niet zo grappig optreden. Daarom het goede nieuws: de talkshow Pauw behoeft een scherper uitnodigingsbeleid, maar de presentator Pauw bleek - net als in zijn Vijf jaar later - in zijn eentje scherper, gevatter en humoristischer dan wanneer hij ruimte moet afstaan in een duopresentatie. Dat is winst.

De eerste avond van het nu 'officieel' geopende nieuwe tv-seizoen bood een duidelijk beeld. André van Duin in RTL Late Night of de minister van Defensie bij Pauw: er valt wat te kiezen op de late(re) avond. Ook dat moet je positief zien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_144096328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Redelijk matige kijkcijfers
[ code verwijderd ]

Maar goed, zal vast nog beter worden, Pauw was duidelijk zenuwachtig gisteren.
Dit gaat echt wel minder worden. Mensen zien zelf ook wel in dat dit helemaal niks nieuws is en nog steeds dezelfde saaie gasten.
pi_144097081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dit gaat echt wel minder worden. Mensen zien zelf ook wel in dat dit helemaal niks nieuws is en nog steeds dezelfde saaie gasten.
P&W had prima ratings, dus als het niets nieuws is met dezelfde gasten zou dat goed nieuws zijn. _O-
pi_144097090
Zipportal vindt elk programma kut.
pi_144098195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zipportal vindt elk programma kut.
Ik loop al 40 jaar in de voetballerij rond, dan mag je een mening hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

P&W had prima ratings, dus als het niets nieuws is met dezelfde gasten zou dat goed nieuws zijn. _O-
Knevel en Bevel raakte al in verval. Ook de winteruitzendingen. Deden precies het zelfde als P&W. En P&W ging ook hard achter uit. Mede door RTL Late Night. Omdat dat duidelijk weer eens wat nieuws is wat wél aanslaat.

Pauw gaat gewoon op dezelfde voet verder met zijn dronkenkop.
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:11:15 #36
225540 Pugg
Friends forever
pi_144098870
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dit gaat echt wel minder worden. Mensen zien zelf ook wel in dat dit helemaal niks nieuws is en nog steeds dezelfde saaie gasten.
Net zo saai als jouw zure gezeik .
pi_144099817
Vanavond in de uitzending

Dimitri Verhulst

Vandaag verschijnt het boek ‘Kaddisj voor een kut’. De deels autobiografische roman van Verhulst gaat over het leven in een instelling voor verwaarloosde jongeren. Er was commotie over de titel van het boek. Een Vlaamse boekhandelaar vond de titel ‘smakeloos’ en Volkskrantcriticus Arjan Peters sprak over ‘armoede’. Vanavond vertelt Verhulst over dit veelbesproken boek.
pi_144100440
Ik ben benieuwd wie vanavond allemaal te gast zullen zijn. :)
pi_144100518
Ik vrees dat ipv sport veel hippie-cultuur-kunst en ander weinig zinvols vaak onderdeel zullen zijn van het programma. Dat is bijna net zo erg als sport :')
  Moderator dinsdag 2 september 2014 @ 15:30:40 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_144101931
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef tralalala het volgende:
Vanavond in de uitzending

Dimitri Verhulst

Vandaag verschijnt het boek ‘Kaddisj voor een kut’. De deels autobiografische roman van Verhulst gaat over het leven in een instelling voor verwaarloosde jongeren. Er was commotie over de titel van het boek. Een Vlaamse boekhandelaar vond de titel ‘smakeloos’ en Volkskrantcriticus Arjan Peters sprak over ‘armoede’. Vanavond vertelt Verhulst over dit veelbesproken boek.
Plus:

quote:
De veel geprezen musical ‘Hij gelooft in mij’ over het leven van André Hazes wordt verfilmd. Diederick Koopal, bekend van de film ‘De Marathon’ zal dit jaar de film gaan regisseren. De opnamen zijn in volle gang, zo zijn er vandaag bijzondere opnamen in het Concertgebouw in Amsterdam. Martijn Fischer kruipt in deze film, die de naam ‘Bloed, Zweet en Tranen’ draagt, opnieuw in de huid van André Hazes. Vanavond zijn zowel Diederick Koopal als Martijn Fischer bij ons te gast
Boekie en film dus tot nu toe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144107579
Myrthe Hilkens mag mee op de boot vanavond.
pi_144107615
En Wim van de Camp over het Duitse plan voor een wegenvignet.

''Het is ontoelaatbaar dat alleen Duitsers de kosten vergoed krijgen'', vindt Europarlementariër Wim van de Camp (CDA). Hij doet de uitspraken als coördinator verkeersbeleid binnen de EVP, de grootste fractie in het Europarlement. Van de Camp kreeg vandaag 42.827 handtekeningen tegen de Duitse tolplannen uit handen van Frits van Bruggen van de ANWB. Is Van de Camps invloed groot genoeg om de Duitse Bondskanselier Merkel te bewerken?
pi_144107647
:')

Ik denk dat ik dit niet zo lang ga volhouden, wat een bagger.

Tijd voor Jinek.
★★★
pi_144107667
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
:')

Ik denk dat ik dit niet zo lang ga volhouden, wat een bagger.

Tijd voor Jinek.
Zuurnek.

Eva Jinek :r.
pi_144107734
Boek en film.

Daar word je ook niet blij van. :{
pi_144109244
Het is vanavond niks met de gasten :{ :{

Nu al overslaan :{
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:31:56 #47
14505 OProg
A Life in Music
pi_144110248
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
:')

Ik denk dat ik dit niet zo lang ga volhouden, wat een bagger.

Tijd voor Jinek.
Dat denk je nu.

Jinek zijn we dan ook na 3 dagen weer zat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_144110504
Ik wil Knevel en van den Knevel terug ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_144110595
Sjek van Gelder bij RTL Late Night.

pi_144112740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Sjek van Gelder bij RTL Late Night.

[ afbeelding ]
Moeilijk dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')