Nouja het probleem is dat er nog een andere poes rondloopt die stiekem ook wel een pilletje lustquote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet het ook in haar drankje doen.
pussymagnet jijquote:Op maandag 1 september 2014 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het probleem is dat er nog een andere poes rondloopt die stiekem ook wel een pilletje lust
Ik met een pruik opquote:Op maandag 1 september 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Wie is eigenlijk de chick op foto 064 - mK7neLn in die gelekte foto's?
Wel grappig dat ze fotorealistische beelden uit de computer kunnen laten rollen tegenwoordig, maar nog steeds geen fatsoenlijk plot kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, weer terug. Turtles viel niet tegen eigenlijk. Best vermakelijk om te zien, al was het plot om te huilen en lijkt Shredder op een Transformers-reject.
Klopt. Er zat wel een hoop (flauwe en droge) humor in en de actie was niet eens zo heel slecht. Maar om nu Shredder te zien als een wandelende kruising tussen een robot en een messenblok vond ik dan wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze fotorealistische beelden uit de computer kunnen laten rollen tegenwoordig, maar nog steeds geen fatsoenlijk plot kunnen verzinnen
Meer van hetzelfde dunkt me.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Er zat wel een hoop (flauwe en droge) humor in en de actie was niet eens zo heel slecht. Maar om nu Shredder te zien als een wandelende kruising tussen een robot en een messenblok vond ik dan wel een beetje jammer.
Maar goed, vervolg is gepland voor 2016 dus wie weet wat we dan kunnen verwachten.
Die leef.quote:
Herkenbaar, ik zit er aan te denken om hem weer eens af te scheren.quote:
Dan boft Twiquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is wel waar. Ik heb al het perfecte lichaam.
Lekker vetjes om vast te houden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is wel waar. Ik heb al het perfecte lichaam.
Jeukt het bij jou ook zo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:36 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit er aan te denken om hem weer eens af te scheren.
Dat niet, ik heb sowieso een baard die niet echt jeukt (of prikt). Ik ben hem gewoon een beetje zat aan het worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vetjes om vast te houden.
[..]
Jeukt het bij jou ook zo?
Wat het kost weet ik niet, maar voldoende naar de McDonalds gaan en dat vet is zo weer terug.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef artelligence het volgende:
Wat kost liposuctie eigenlijk? En herstel je daar snel van?
Een goed plot met sterke dialogen lijkt me moeilijker dan cgi toepassen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze fotorealistische beelden uit de computer kunnen laten rollen tegenwoordig, maar nog steeds geen fatsoenlijk plot kunnen verzinnen
Geld. En duurt dacht ik vrij lang, nog.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef artelligence het volgende:
Ligt eraan, ik heb bedragen gehoord van 2000 euro en dan halen ze 1 of 2 kilo weg meen ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:07 schreef artelligence het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
In één topic.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In één topic.
Ik ga wel sporten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:16 schreef muhahaha het volgende:
http://www.cliniquedokterdon.nl/prijslijst
Hier een prijslijst, bij haar ging het om haar buikgebied. Er staat alleen zo niet bij hoeveel ze dan weghalen.
Ik vind het vaak verschrikkelijk. Laat overduidelijk sporen na en maakt iemand heel nep en afstotelijk. Maar zelf schijnen ze het niet te zien, blijkens de ingrepen die ze blijven doen. Zie bv. Patty Brard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga wel sporten.
Geintje natuurlijk. Verbaas me soms over de drang naar cosmetische chirurgie. Vrijwillig pijn lijden en geld wegsmijten (zei de jongen met tattoos). Begrijp het in sommige gevallen wel. Bijvoorbeeld reconstructies e.d. na (gedeeltelijke) amputatie.
Zullen we samen aan ons gewicht werken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga wel sporten.
Geintje natuurlijk. Verbaas me soms over de drang naar cosmetische chirurgie. Vrijwillig pijn lijden en geld wegsmijten (zei de jongen met tattoos). Begrijp het in sommige gevallen wel. Bijvoorbeeld reconstructies e.d. na (gedeeltelijke) amputatie.
Patty Brard is dan ook geen mens meer. Dat is een apparaat dat het serienummer en de aankoopbon kwijt is waardoor garantie niet meer te claimen valt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het vaak verschrikkelijk. Laat overduidelijk sporen na en maakt iemand heel nep en afstotelijk. Maar zelf schijnen ze het niet te zien, blijkens de ingrepen die ze blijven doen. Zie bv. Patty Brard.
Tjah sommige willen er perfect uit zien en denken dat barbie de maatstaaf is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga wel sporten.
Ik was goed begonnen met hardlopen. BAM! Te fanatiek van start gegaan: overbelaste/geïrriteerde knieën.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we samen aan ons gewicht werken?
Kut is datquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was goed begonnen met hardlopen. BAM! Te fanatiek van start gegaan: overbelaste/geïrriteerde knieën.
wat is een picknick zonder wodkaquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Picknicken? In een park? Met of zonder vodka?
Hetzelfde als een bejaardenbingo. Weinig spannends totdat iemand iets roept.quote:
Mag ik me bij jullie aansluiten? Hier mag er in mijn ogen ook nog wel wat af.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we samen aan ons gewicht werken?
Van welk lichaamsdeel?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik me bij jullie aansluiten? Hier mag er in mijn ogen ook nog wel wat af.
Ik impliceerde dat we onze extra pondjes eraf zouden werken in bed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik me bij jullie aansluiten? Hier mag er in mijn ogen ook nog wel wat af.
oh dat is best heftig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik impliceerde dat we onze extra pondjes eraf zouden werken in bed.
quote:
Je moet tegen mij dan ook duidelijk zijn over die dingen kaneel. Maar veel plezier samen dan maar, ik hou het wel bij hardlopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik impliceerde dat we onze extra pondjes eraf zouden werken in bed.
Alleen als het twee knappe mannen met wederzijdse aantrekkingskracht en liefde betreft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef soepregeN het volgende:
Als 2 mannen "samen aan hun gewicht gaan werken" is dat dan soms een eufemisme voor keiharde homofiele seks?
Wat ben jij wijs kaneel. Was ik maar half zo wijs.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als het twee knappe mannen met wederzijdse aantrekkingskracht en liefde betreft.
Ik heb een bejaarde volgens mij ook nooit iets spannend horen roepen,quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde als een bejaardenbingo. Weinig spannends totdat iemand iets roept.
Ja, ik dacht na 15 min, waarom heb ik niet aan zonnebrandcrème gedacht, mja.. toen was ik al van huis.quote:
Op dumpert staat een filmpje van een krasse knar. Ging over ww2 en zijn broer was van de verkeerde kant. Verslaggever: hij was homo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
Er zijn heel veel bejaarden die de boeiendste verhalen kunnen vertellen. Over de oorlog en zo.
De blik van die kerel daarnaquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op dumpert staat een filmpje van een krasse knar. Ging over ww2 en zijn broer was van de verkeerde kant. Verslaggever: hij was homo?![]()
![]()
Die vent is een baasquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De blik van die kerel daarna
Hoiquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In één topic.
Ja, dat is waar, maar dat roepen ze vaak niet ineens tijdens de bejaardenbingoquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:31 schreef Samzz het volgende:
Er zijn heel veel bejaarden die de boeiendste verhalen kunnen vertellen. Over de oorlog en zo.
haha ja, was toen dat net nieuw was ook bij de tv draait door ofzoietsdergelijks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op dumpert staat een filmpje van een krasse knar. Ging over ww2 en zijn broer was van de verkeerde kant. Verslaggever: hij was homo?![]()
![]()
Whaha, ja, die ken ik iddquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Hebberd, stiekem alles voor jezelf houden daar. Ik mag zo door de regen naar huis.quote:
Daar word je hard vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Hebberd, stiekem alles voor jezelf houden daar. Ik mag zo door de regen naar huis.
Hoax, het regent helemaal nergensquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Hebberd, stiekem alles voor jezelf houden daar. Ik mag zo door de regen naar huis.
Eerder slapquote:
Jij bent hard op het moment van ver'trekken'?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoax, het regent helemaal nergens
[..]
Eerder slap
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent hard op het moment van ver'trekken'?
Hey VA, hoe is het?quote:
Ow? In Arnhem heeft het heel kort even geregend. Gelukkig zette het niet door.quote:
Buienradar laat niets zien. Dus je hebt gelukquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ow? In Arnhem heeft het heel kort even geregend. Gelukkig zette het niet door.
Bingo!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar dat roepen ze vaak niet ineens tijdens de bejaardenbingo
Awesome! Woon eindelijk op mezelfquote:
Niet waar ik zit iigquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ow? In Arnhem heeft het heel kort even geregend. Gelukkig zette het niet door.
Toen de Duitsers meededen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bingo!!
Dit doet me trouwens denken aan 24 april 1944.....
Niet waar !quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoax, het regent helemaal nergens
Waar zit je? Top dat je op jezelf zit. Nogal veel positieve veranderingen de afgelopen maanden dus?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Awesome! Woon eindelijk op mezelf
[..]
Niet waar ik zit iig
Blauw of roze lijntje rechts naast de post van de user.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:31 schreef Godshand het volgende:
Steeds meer vrienden van yats in dit topic. Of exen, ik zie de geslachtspoppetjes niet, zit mobiel?
Take a snickers Samzzquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
En fucking ouwe mensen. Als je niet met 't verkeer mee kunt of wilt rijden, stop er dan lekker mee.
Vijftig op een negentig-weg. Idioterie.
Oeh, ik word toch wel Joan Collins als ik honger hebquote:
Zo goed ziet die er niet meer uit hoor, blijf maar gewoon jezelf.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik word toch wel Joan Collins als ik honger heb?
Right...Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:31 schreef Godshand het volgende:
Steeds meer vrienden van yats in dit topic. Of exen, ik zie de geslachtspoppetjes niet, zit mobiel?
Eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
En fucking ouwe mensen. Als je niet met 't verkeer mee kunt of wilt rijden, stop er dan lekker mee.
Vijftig op een negentig-weg. Idioterie.
Toen ze mijn leeftijd had welquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo goed ziet die er niet meer uit hoor, blijf maar gewoon jezelf.
Nooit eerder opgevallenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blauw of roze lijntje rechts naast de post van de user.
I won'tquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet mijn smooth geplaatste compliment te niet willen doen he
Dank jequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En complimenten bedoel ik wel serieus natuurlijk.
Was het een goede piemel?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Zo typisch, he. Zit je uitgebreid piemels te kijken op chatrandom en vraag je je gesprekspartner om klaar te komen voor je, moet je eerst je tieten laten zien.Vrijgevigheid is er niet meer bij tegenwoordig.
Sommigen zijn oké, sommigen matig.quote:
Waarom kijk jij naar piemels?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Zo typisch, he. Zit je uitgebreid piemels te kijken op chatrandom en vraag je je gesprekspartner om klaar te komen voor je, moet je eerst je tieten laten zien.Vrijgevigheid is er niet meer bij tegenwoordig.
Ben een wetenschappelijk artikel aan het schrijven daarover.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar piemels?
Oh. Heb je Kaneel ook opgenomen in je steekproef?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben een wetenschappelijk artikel aan het schrijven daarover.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben een wetenschappelijk artikel aan het schrijven daarover.
Ja, maar hij doet een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh. Heb je Kaneel ook opgenomen in je steekproef?
typisch Kaneel weerquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet een beetje moeilijk.
Kaneel is hard to get.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is deze?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh. Heb je Kaneel ook opgenomen in je steekproef?
Omdat jij je tieten niet wil laten zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
geilquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij piemels moet ik aan jou denken. Gaat vanzelf.
Aan de ene kant is dit wel positief.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij piemels moet ik aan jou denken. Gaat vanzelf.
Dat is een flinke rekening ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:57 schreef twi het volgende:
Ohja, ik heb vandaag een tyfusdag. APK keurig met een reparatie van 950 euro. Had voor wat kleine dingetjes maar besloten om een keer naar de dealer te gaan in plaats van de Turk op de hoek, maar nu ga ik toch maar even een "second opinion" vragen
Je vrije dag bevalt niet zo goed tot nu toe?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, hoe krijg ik het toch altijd weer voor elkaar om het laatste uur van een sessie de helft van mijn winst weer weg te gooien.
"My only fear of death is coming back reincarnated"quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, hoe krijg ik het toch altijd weer voor elkaar om het laatste uur van een sessie de helft van mijn winst weer weg te gooien.
Oh ik heb best een productieve dag gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vrije dag bevalt niet zo goed tot nu toe?
Because life is a bitch, and when it's over it's over.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"My only fear of death is coming back reincarnated"
Why?
Dus je kan en lekkere ontbijtjes maken en ook lekker koken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik heb best een productieve dag gehad.
Weer een partij sollicitaties de deur uit gedaan, lekker gekookt, en ook de dag wel met winst afgesloten.
Alleen niet zo veel als wat ik dacht te gaan halen.
Ja op een pokersite.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus je kan en lekkere ontbijtjes maken en ook lekker koken?
En met winst? Op een pokersite ofzo?
Dat is vrij pessimistischquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Because life is a bitch, and when it's over it's over.
Nee, is ongeveer 20km van mij vandaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Woon jij hier niet?
http://nos.nl/op3/artikel(...)e-vluchtheuvels.html
Het leven heeft ook zeker goede kanten, maar ik hoef het niet zo nodig allemaal nog een keer mee te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is vrij pessimistisch
Ach, aan reincarnatie heb je toch niks als je je niks herinnert van een vorig leven.
Speurneus heeft allang door op welke zolder je zit, maak je maar geen illusiesquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer 20km van mij vandaan.
Fax, kom er maar in.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
Dus. Ik heb net een liter water op en m'n bek is nog steeds droog.
Faxmode: Zat er iets anders maar goed in.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, de sfeer zit er weer goed in vanavond
Ah, zou dat de reden zijn dat yats vertrokken is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, de sfeer zit er weer goed in vanavond
Het valt toch best mee?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zou dat de reden zijn dat yats vertrokken is?
Geen idee, of misschien gaat hij voor de fax-techniek,quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zou dat de reden zijn dat yats vertrokken is?
Ik vind de sfeer primaquote:
Zou het een hosseltechniek zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, of misschien gaat hij voor de fax-techniek,
hopen dat the ladies medelij krijgen en ze hem helemaal volspammen...
Tja, ik sluit hier tegenwoordig niks meer uit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer prima.
[..]
Zou het een hosseltechniek zijn?
Pfff, wat ingewikkeld allemaal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer prima.
[..]
Zou het een hosseltechniek zijn?
Dat is het toch ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, wat ingewikkeld allemaal.
Kan het niet gewoon weer zo gemakkelijk zijn als: Hey, zin om te daten?
Misschien heeft hij wel al wel een date, met die vrouw die niet wilde dat het bekend zou worden op Fok! en is Yats en gentleman en houdt hij zich daar nu netjes aan.. kan ook nog.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt dat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, of misschien gaat hij voor de fax-techniek,
hopen dat the ladies medelij krijgen en ze hem helemaal volspammen...
Ik schijn zaterdag een date te hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat was Fax.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel al wel een date, met die vrouw die niet wilde dat het bekend zou worden op Fok! en is Yats en gentleman en houdt hij zich daar nu netjes aan.. kan ook nog.
Leuk, onverwacht?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn zaterdag een date te hebben
I know, maar misschien is ze overgestapt (hij woonde toch dichterbij?)quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schijn zaterdag een date te hebben
Je kan het natuurlijk net zo simpel maken als je het zelf wilt,quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een date is natuurlijk ook een beetje bedoeld om iemand te leren kennen he.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk net zo simpel maken als je het zelf wilt,
al is dit wel weer direct (als je iemand nog niet kent).
Ik denk het wel. Iedereen schreeuwt altijd dat subtiel zijn niet werkt, dan moet je maar direct zijn hé.quote:
Ja, maar ik bedoelde, na de eerste kennismaking.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een date is natuurlijk ook een beetje bedoeld om iemand te leren kennen he.
Een soort van sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het dat wordt, dan gaat er al iets fout volgens mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een soort van sollicitatiegesprek
Ah. Vandaar dat er nooit een tweede date volgtquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, daarom heb ik alleen maar afwijzingenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar direct is engquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Iedereen schreeuwt altijd dat subtiel zijn niet werkt, dan moet je maar direct zijn hé.
En hoe noem je het wanneer je niet iets hebt, elkaar ook niet meer hoeft te leren kennen, maar wel samen dingen onderneemtquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar goed ik zit nog steeds in mijn "proef"tijd hehehe van mijn relatiequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het dat wordt, dan gaat er al iets fout volgens mij.
Oh ik al voor mijn datesquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, daarom heb ik alleen maar afwijzingen
En ook niks wil?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe noem je het wanneer je niet iets hebt, elkaar ook niet meer hoeft te leren kennen, maar wel samen dingen onderneemt?
Friends with benefits?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe noem je het wanneer je niet iets hebt, elkaar ook niet meer hoeft te leren kennen, maar wel samen dingen onderneemt?
En wel wat wil, beide.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook niks wil?
Dan is het gewoon vriendschappelijk afspreken om leuke dingen te gaan doen.
Volgens mij is dat ook de algemeen geaccepteerde term.quote:
Byequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hi.
En Bye.
Ik ga weer, allemaal nog een fijne avond
Fijne avondquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hi.
En Bye.
Ik ga weer, allemaal nog een fijne avond
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij mij? Je maakt me kapot tijger!
Hey Samzzquote:
Ik durfde haar eigenlijk niet eens te vragenquote:
Leukquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik durfde haar eigenlijk niet eens te vragenEen Parisienne met sproetjes
Dat ik haar eigenlijk niet eens uit durfde te vragen? That never happened before, what the fuck is wrong with me?quote:
Nee, dat je een date hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik haar eigenlijk niet eens uit durfde te vragen? That never happened before, what the fuck is wrong with me?
Thanksquote:
Is ze zo knap?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik haar eigenlijk niet eens uit durfde te vragen? That never happened before, what the fuck is wrong with me?
Ze heeft sproetjes. Ze is slim. Ze heeft een geweldige lachquote:
Ach uiteindelijk heb je het toch gedaan hequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft sproetjes. Ze is slim. Ze heeft een geweldige lach
En toch ben ik nerveus. Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk heb je het toch gedaan he![]()
En klinkt goed.
Omdat jij ook maar gewoon een man bent Barbje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toch ben ik nerveus. Waarom in godsnaam?
Ik ben nog nooit eerder nerveus geweest voor een datequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jij ook maar gewoon een man bent Barbje.
Just suit up!
Je verzint niet dat je uit Vlaardingen komt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon!
Edit: shit...
Klonen dan?quote:
Waarschijnlijk omdat het niemand interesseert.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef soepregeN het volgende:
Ik ben een kloon. Maar niemand weet van wie
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef soepregeN het volgende:
Ik ben een kloon. Maar niemand weet van wie
Oh, hoi mlig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:19 schreef soepregeN het volgende:
Ja dat is waar. Ik kan geen vrienden maken en normaal lijken enzo.
Jammergenoeg weet ik ook niets leuks of goeds te vertellen.
Goed zo! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lekker lezen en dan slapen. Op tijd naar bed, whoehoe
.
.
sweet dreamsquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
.
.
Slaap lekker jijquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
.
.
Ah. Die kun je heel makkelijk afwimpelen door te zeggen dat je al lid bent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
Vandaag belde er bij mij iemand aan. En toen ik opendeed was het een oude vrouw die aan het bedelen was voor geld voor het kwf kankerbestrijdingfonds. En toen moest ik haar weer afwimpelen enzo(want kost geld). Dus toen ging ik zeggen dat mijn ouders al donateur of lid zijn ofzo, en dat ik ook al help tegen de kanker door folding@home thuis uit te voeren enzo. Heel irritant.
En toen ging ze weg.
Een paar maanden terug was er ook al iemand van dat fonds aan de deur. Toen was het een leuk meisje die eerst allemaal dingen aan mij ging vragen en het duurde heel lang voordat pas duidelijk werd voordat ze gewoon aan het bedelen was.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
.
.
nee alleen de soepregen (negerpeos) . echt waar!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, zijn het allemaal MLIG klonen?
Ik had al zo'n vermoeden bij de negerpoes, ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee alleen de soepregen (negerpeos) . echt waar!
ja de oe vergeten om te draaien naar eo toen ik mijn nieuwe naam met nieuwe kansen met nieuwe reputatie invoerdequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden bij de negerpoes, ja.
Verkeerd gespeld?
Kaneelquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, zijn het allemaal MLIG klonen?
Ah gossie. Ik herkende je niet aan je nickname tho.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja de oe vergeten om te draaien naar eo toen ik mijn nieuwe naam met nieuwe kansen met nieuwe reputatie invoerde
ik ben dom
Ja vast.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:43 schreef Liesje_1990 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom jij denkt dat ik een kloon ben
Dat is uit je duim gezogen
Geeft niet. Leuk dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja de oe vergeten om te draaien naar eo toen ik mijn nieuwe naam met nieuwe kansen met nieuwe reputatie invoerde
ik ben dom
Joyquote:
Knap buurmeisje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Leuk dat je er weer bent.
[..]
Joy![]()
Is dat knappe buurmeisje van je nog single?
Oh, ja die is sinds een week of twee ofzo weer singlequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, donkere haar. Jullie waren eens samen op cam.
Dan zal ik maar eens langs gaan komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, ja die is sinds een week of twee ofzo weer single
Je maakt geen kans. I'm sorryquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens langs gaan komen.
Of moet ik de pics eerst naar jou sturen?
Hoezo dat nou weer?quote:
Nogal logisch als je een foto gebruikt van iemand die niet langer onder de levenden is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:51 schreef Liesje_1990 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Rare beschuldigingen worden op deze forum gedaan
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje.
Het is echt een bitch, niks voor kaneeltjequote:
Het is mijn eigen foto!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogal logisch als je een foto gebruikt van iemand die niet langer onder de levenden is.
Maar je hebt de weg naar FOK! weer gevonden, leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Het is echt een bitch, niks voor kaneeltje
Morgen begint stage weer. Ik denk dat ik dan de weg weer kwijt ben naar hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt de weg naar FOK! weer gevonden, leuk.
Is dit een blijvend iets, of heb je een vakantie?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Morgen begint stage weer. Ik denk dat ik dan de weg weer kwijt ben naar hier
Gemene user.. JIJ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Er mist duidelijk venijn op FOK! sinds je weg bent. Het is zelfs zo erg dat ik een gemene user ben tegenwoordig. Dat spreekt mi. wel boekdelen. Wel zijn er voldoende taalnazi's om dat te vervangen.
Ik vind haar geweldig.quote:
Precies.quote:
Vergeet de doodsverwensingen niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Steken onder water, beledigen, roddelen, alles. Overal waar ik kom is er mot.
Dit was grappiger geweest als je had gezegd bij de auto.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou, daar sta ik toch mooi opIk ben die in de blauw overall op de auto.
Maakt niet uit, ik blijf een begeerlijke vrijgezellige boer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit was grappiger geweest als je had gezegd bij de auto.
Gestorven na het eten van zeewierquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
Wie wie op haar lijkt is niet meer onder de levenden?
Owja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vergeet de doodsverwensingen niet.
Wat een boefje ben je toch ook, Art.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha daar ben ik ook al eens van beticht. Van een booslim notabene
Jeetje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Gestorven na het eten van zeewier![]()
http://www.stuff.co.nz/wo(...)-Thai-food-poisoning
Via Google reverse image search. Goede tool om kloontjes mee op te sporen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Jeetje.
Maargoed dat ik zeewier niet lekker vind.
Maar hoe heb je dat gevonden? Had ik dit bericht al moeten kennen ofzo?
Hmm, dat moet onthouden voor een volgende date.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en speciaal voor Fasje de anusfanaat.
De enige manier waarvan bewezen is dat het de hik verhelpt, is een anusmasage met de vinger. Geen dank voor deze informatie, ik geef het graag.
http://www.newscientist.c(...)ge.html#.VAYoo8V_t0Y
Gewoon doen alsof je de hik hebt en vragen of ze dan haar vinger in je bips wil steken. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dat moet onthouden voor een volgende date.
Wow. Ik vind het erg om te zeggen maar dit is best nuttige info.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en speciaal voor Fasje de anusfanaat.
De enige manier waarvan bewezen is dat het de hik verhelpt, is een anusmasage met de vinger. Geen dank voor deze informatie, ik geef het graag.
http://www.newscientist.c(...)ge.html#.VAYoo8V_t0Y
En als ze eenmaal m'n anus gevoeld heeft, dan is ze overstag, he.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je de hik hebt en vragen of ze dan haar vinger in je bips wil steken. Succes gegarandeerd.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Heb je zo vaak de hik dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Ik vind het erg om te zeggen maar dit is best nuttige info.
Is jouw anus zo fijn dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als ze eenmaal m'n anus gevoeld heeft, dan is ze overstag, he.
Is wel raar in een restaurant.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaren terug wel, uren lang. Dus voor het geval dat.
Trilt een beetje als je m aanraakt en geeft licht in het donker.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je zo vaak de hik dan?
[..]
Is jouw anus zo fijn dan?
Klinkt goed. Laat maar zien als we meeten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trilt een beetje als je m aanraakt en geeft licht in het donker.
De hik of anaal vingeren?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel raar in een restaurant.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De hik of anaal vingeren?
Dat tweede kan ik wel discreet.
Ik wilde zeggen: ik heb nog iemand dat discreet zien doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De hik of anaal vingeren?
Dat tweede kan ik wel discreet.
Oh fijn, er is een alternatief.quote:However, Fesmire will not be trying it again. In researching his Ig Nobel acceptance speech, he told New Scientist that he found a treatment sure to be more popular with hiccup patients. "An orgasm results in incredible stimulation of the vagus nerve. From now on, I will be recommending sex - culminating with orgasm - as the cure-all for intractable hiccups."
En nog een beter alternatief ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh fijn, er is een alternatief.
Dat is ook niet echt discreet te doen, voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh fijn, er is een alternatief.
Maar ik had dat ook gedaan met deze afbeelding:quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Via Google reverse image search. Goede tool om kloontjes mee op te sporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |