Dan vind een paar maanden nog wel aardig snel.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:19 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Zal lang gaan duren, reken op een paar maanden aangezien het alleen in mijn vrije tijd kan
Behalve wanneer ze verdrietig of boos moet spelen dan praat ze door haar neus.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef GTSTFreakje het volgende:
Al zal ik Cynthia altijd beter vinden als Bianca, vind ik dat Elvira echt goed acteert
Laat me raden: Sjoerd tegen Anton?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef Lioness1578 het volgende:
Tegen je vader zeggen hou je bek 's even dat is toch niet acceptable?
Dus dat stomme kut kind en nu nog durven te zeggen van: je hebt mij gewoon gebruikt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef DjinN het volgende:
Kut Rikki. Stokend rotwicht bah. "Boehoee niet boos op me zijn"! Pleur toch op, je beschuldigt iemand zomaar ff van verkrachting en maakt zijn hele gezin daarmee kapot
Same here, sluit maar achter in de rij aanquote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Dus dat stomme kut kind en nu nog durven te zeggen van: je hebt mij gewoon gebruikt.
Ik zou haar zo graag een bitchslap willen geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij vooral vanwege Sjoerd.. Het duurt te lang.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Bing is alleen oké als hij tegen Aysen vecht. Daar had hij tenminste een geldige reden. Dat domme gedoe tegen Tim slaat echt nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu wat weeksamenvattingen van voor de zomer aan het kijken. Heb het sinds april namelijk helemaal niet meer gevolgd (alleen de finale gekeken).Unbowed, Unbent, Unbroken.
In aanloop van de 5000e aflevering. Denk volgende maand.\\quote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef PeterKelder het volgende:
Zeg, zou er deze week niet zo'n eenmalige "glossy" komen van GTST? Ik heb er na de aankondiging namelijk niets meer over gehoord en in de winkel ligt-ie ook niet
Rohan-grap in 5, 4, 3...quote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef PeterKelder het volgende:
Zeg, zou er deze week niet zo'n eenmalige "glossy" komen van GTST? Ik heb er na de aankondiging namelijk niets meer over gehoord en in de winkel ligt-ie ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wantquote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
In aanloop van de 5000e aflevering. Denk volgende maand.\\
- of even lopen googlen, je hebt gelijk. Zo al in de winkels moeten liggen. Is dit achteraf niet gewoon het boek geweest? -
Maar zoeken op "GTST Magazine" op Twitter levert ook reacties op van anderen die dat ding nergens hebben gezien, zelfs niet op het live-event waar het gepresenteerd zou worden. Ik heb het vermoeden dat ze het gecanceld hebben (en dat zou zomaar te maken kunnen hebben met dat boek), maar de GTST-redactie heeft nog nergens op gereageerd.quote:Het GTST Magazine ligt op 2 september in de winkels en is een samenwerking tussen RTL, Endemol en Telegraaf Media Groep.
GTST Magazine bevat onder meer een sneak preview van de 5000ste aflevering van de soap, die op 17 oktober wordt uitgezonden. Verder bevat de glossy persoonlijke verhalen en columns van de acteurs, fotoshoots en een kijkje achter de schermen op de set.
Het magazine wordt op 29 en 30 augustus tijdens het GTST Live-event gelanceerd. Het 84 pagina's dikke tijdschrift kost 4,50 euro.
Hmmm raar.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, want
[..]
Maar zoeken op "GTST Magazine" op Twitter levert ook reacties op van anderen die dat ding nergens hebben gezien, zelfs niet op het live-event waar het gepresenteerd zou worden. Ik heb het vermoeden dat ze het gecanceld hebben (en dat zou zomaar te maken kunnen hebben met dat boek), maar de GTST-redactie heeft nog nergens op gereageerd.
Zat ik ook al aan te denken, want begin september is wel erg vroeg voor een sneak preview van de 5000ste aflevering. Maar waarom zeggen ze dan niet gewoon dat-ie later uitgebracht wordt? Dit vage gedoe levert veel meer vragen op dan nodig is.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmmm raar.
Wellicht dat ze deze later gaan uitbrengen. Tijdens de 5000e aflevering.
Hopelijk snel, maar denk dat we nog een half jaar kijken naar hoe ze bij elke confrontatie moeilijke koppen zit te trekken.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef DjinN het volgende:
Wanneer komt het nou eens uit dat Rikki alles bij elkaar liegt ?? Zou zo graag die rotkop willen zien als iedereen HAAR uitkotst
Bah ik irriteer me er echt zwaar aanquote:Op donderdag 4 september 2014 20:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hopelijk snel, maar denk dat we nog een half jaar kijken naar hoe ze bij elke confrontatie moeilijke koppen zit te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |