Anders ik welquote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef Lioness1578 het volgende:
Ik krijg nog een beroerte door Lorena ze doet zo dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Nina.quote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef icloud het volgende:
Wie is dat jochie op de foto met ludo? Op zijn laptop.
Heeft ze goed gedaan! Als je vriend jouw ex boven jou verkiest, zou ik ook weggaan.quote:
Nee joh, die foto bij het account was duidelijk een jochie van een jaar of acht.quote:Op maandag 15 september 2014 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was Nina.![]()
Oh en goeie scènes met Ludo. Ik kreeg even het oude Ludo gevoel weer terug.
Teveel eer voor dat wicht. Struikelen over de stoeprand met dodelijk gevolg vind ik eigenlijk al teveel eer, maar dat is wel zo'n beetje het lulligste wat ik kan bedenken voor haarquote:Op maandag 15 september 2014 20:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
En Rikki mag wat mij betreft drievoudig van een klif gepleurd worden. Gatverdamme wat een schijnheilig wijf.
Dat is een dood in de categorie wassenaar, dat lijkt me teveel eer, een held vergelijken met dit wicht.quote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Teveel eer voor dat wicht. Struikelen over de stoeprand met dodelijk gevolg vind ik eigenlijk al teveel eer, maar dat is wel zo'n beetje het lulligste wat ik kan bedenken voor haar
Nou ja wegggaan ze wonen allemaal in 1 dezelfde klein huisje....quote:Op maandag 15 september 2014 20:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Heeft ze goed gedaan! Als je vriend jouw ex boven jou verkiest, zou ik ook weggaan.
En Rikki mag wat mij betreft drievoudig van een klif gepleurd worden. Gatverdamme wat een schijnheilig wijf.
True, maar haar van een klif laten donderen valt weer in de categorie Bowien/Valerie en ook dát is teveel eer voor NietGoedSnikki.quote:Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is een dood in de categorie wassenaar, dat lijkt me teveel eer, een held vergelijken met dit wicht.
Net zoals hoe Daniel Daniel weggingquote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
True, maar haar van een klif laten donderen valt weer in de categorie Bowien/Valerie en ook dát is teveel eer voor NietGoedSnikki.
Misschien dat ze gewoon een keer naar buiten kan lopen en we vervolgens nooit meer iets van haar vernemen, dus dat ze in rook is opgegaan. Dat vind ik eigenlijk nog het beste idee
Shit ja, dus ook al teveel eer...quote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Net zoals hoe Daniel Daniel wegging
Dat is dan weer een soort Daniël einde.quote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
True, maar haar van een klif laten donderen valt weer in de categorie Bowien/Valerie en ook dát is teveel eer voor NietGoedSnikki.
Misschien dat ze gewoon een keer naar buiten kan lopen en we vervolgens nooit meer iets van haar vernemen, dus dat ze in rook is opgegaan. Dat vind ik eigenlijk nog het beste idee
Dan maar een einde zoals Jan Kooijemans? Of is zelfs dat teveel eer..quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Shit ja, dus ook al teveel eer...
HOE KOMEN WE IN HEMELSNAAM VAN DAT WICHT AF?!![]()
Mja, het is een mogelijkheidquote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan maar een einde zoals Jan Kooijemans? Of is zelfs dat teveel eer..
Inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef Lioness1578 het volgende:
Ik krijg nog een beroerte door Lorena ze doet zo dom
Nu lag er in dit geval echt een stapeltje post.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mja, het is een mogelijkheid
Zolang het maar niet Aysen is die het op haar geweten heeft
Daar waar Lorena moest inloggen? Ludo staat rechts en Nina staat links.quote:Op maandag 15 september 2014 20:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee joh, die foto bij het account was duidelijk een jochie van een jaar of acht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |