abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144476608
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef Frey het volgende:

[..]

Toen had je tenminste nog spannende ontknopingen.

"Een spannende ontknoping was het zeker, met Anton die Barbara losknoopte van het vuur. Of was het nu Wiet? Nou ja, in elk geval hebben Anton en Rikki ook een spannende verwikkeling gehad. Dat Anton het lef had hè!"
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_144478656
Ik vind het echt zo uitermate jammer dat Roos nooit bij bepaalde scène's was geweest, zoals bijvoorbeeld bij de bruiloft van Anita en Rik, bruiloft van Anita en Mickey, als steun en toe verlaat voor Anita, als ze nou wat langer was gebleven ;(
pi_144490571
Ik heb het al eens eerder gezegd maar Linda in begin seizoen 6 is echt genieten _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 13 september 2014 @ 18:58:27 #254
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144491573
Waarom leveren Bartho Braat en Jette van der Meij niet gewoon het contract in. Die hebben echt al jaren niks te doen.
Hetzelfde voor Ruud Veltkamp het enige wat die drie mogen doen is af en toe een regeltje tekst zeggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:51:13 #255
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_144493068
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 01:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Een spannende ontknoping was het zeker, met Anton die Barbara losknoopte van het vuur. Of was het nu Wiet? Nou ja, in elk geval hebben Anton en Rikki ook een spannende verwikkeling gehad. Dat Anton het lef had hè!"
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_144495217
Na het ontbreken van Ruud en Beau op de castfoto-shoot twee jaar geleden, waren het nu Doedel en Dilan die ontbraken:

Wie er wel was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 13 september 2014 @ 21:46:59 #257
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_144497755
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Na het ontbreken van Ruud en Beau op de castfoto-shoot twee jaar geleden, waren het nu Doedel en Dilan die ontbraken:

Wie er wel was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 14 september 2014 @ 01:10:19 #258
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_144505382
Die drugs hebben wel echt een slechte uitwerking op Sjoerd gehad, he?

Kan alleen nog maar in extremen denken. Eerst compleet geobsedeerd door het vinden van Tim. Uiteindelijk ook mooi voor niks, want kijk eens hoe vaak ze elkaar in de serie nog eens spreken. Waarom van totale obsessie naar compleet links laten liggen?

En nu weer een nieuwe obsessie: Anton moet in de bak. Rikki klonk ook niet echt overtuigend toen ze Wiet's verhaal ontkende, maar hij stinkt er gewoon in.

Benieuwd wanneer hij weer verstand heeft. Vroeger ging hij nog wel eens iemand terecht op zijn gezicht slaan, maar die tijden lijken lang geleden. Nu is het alleen moeilijk doen, moeilijk kijken en precies doen wat onlogisch is.
pi_144510406
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 01:10 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Die drugs hebben wel echt een slechte uitwerking op Sjoerd gehad, he?

Kan alleen nog maar in extremen denken. Eerst compleet geobsedeerd door het vinden van Tim. Uiteindelijk ook mooi voor niks, want kijk eens hoe vaak ze elkaar in de serie nog eens spreken. Waarom van totale obsessie naar compleet links laten liggen?

En nu weer een nieuwe obsessie: Anton moet in de bak. Rikki klonk ook niet echt overtuigend toen ze Wiet's verhaal ontkende, maar hij stinkt er gewoon in.

Benieuwd wanneer hij weer verstand heeft. Vroeger ging hij nog wel eens iemand terecht op zijn gezicht slaan, maar die tijden lijken lang geleden. Nu is het alleen moeilijk doen, moeilijk kijken en precies doen wat onlogisch is.
Er is hier maar één logische verklaring voor: de briljante schrijvers met hun "niet aflatende creativiteit" in samenwerking met een lulletje lampenkap van een creatief producent.
  zondag 14 september 2014 @ 13:01:18 #260
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_144511882
Bing is ook eigenlijk een beetje de uitzondering nu. Dat hij 2 verhaallijnen heeft. Met Lorena tegen Ludo en Tim/ Sjors.
Bij Anton, Bianca, Sjoerd, Rikki en Wiet draait bijna alles alleen om die zogenaamde verkrachting.
Vincent-Nina. :O
De rest beleeft ook bijna niets.

De 'vriendschap' tussen Jef en Maxime. Waar komt die eigenlijk vandaan? Maxime die elke keer in de Koning komt. En tegen Jef begint te zeuren. :X

Hopelijk wordt het weer wat interessanter als ze aflevering 5000 naderen.
Dan hoop ik dat het om Ludo, Bing, Lorena en Thijs hoofdzakelijk zal gaan.
pi_144513625
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:01 schreef Koosnaam het volgende:
Bing is ook eigenlijk een beetje de uitzondering nu. Dat hij 2 verhaallijnen heeft. Met Lorena tegen Ludo en Tim/ Sjors.
Bij Anton, Bianca, Sjoerd, Rikki en Wiet draait bijna alles alleen om die zogenaamde verkrachting.

De 'vriendschap' tussen Jef en Maxime. Waar komt die eigenlijk vandaan? Maxime die elke keer in de Koning komt. En tegen Jef begint te zeuren. :X

Maxime heeft toch een tijdje bij Jef gewoond toen ze alles kwijt was? Of in een caravan van Jef? Iets in die zin.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Spellchecker zondag 14 september 2014 @ 14:14:16 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_144513669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds Bram is het niks meer.
Dat kind zit ook alleen maar op zijn kamertje .... (a.s. Fokker :o ), en dan komt Rikkie naar beneden en zegt tegen Sjoerd; Bram verveelt zich een beetje .... :r
  Spellchecker zondag 14 september 2014 @ 14:14:45 #263
197773 crew  maily
pi_144513681
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:12 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Maxime heeft toch een tijdje bij Jef gewoond toen ze alles kwijt was? Of in een caravan van Jef? Iets in die zin.
Op een caravanpark ofzo; toen had ze ook een relatie met Danny.
  Spellchecker zondag 14 september 2014 @ 14:16:58 #264
197773 crew  maily
pi_144513737
Ik zag van de week "mijn windlicht" op de keukentafel staan bij Anton en Bianca :D
pi_144514466
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 13:01 schreef Koosnaam het volgende:
Nou, we hebben nog die uiterst geniale verhaallijn waarbij de vraag is hoe het verder zal gaan met Nina en Vincent... Oh wacht, zei ik "uiterst geniale verhaallijn"? Ik bedoelde natuurlijk uiterst slaapverwekkende en oninteressante verhaallijn :')

quote:
Maxime kocht De Koning in seizoen 19 nadat Jef (na de dood van Dorothea) een fout maakte door het pand te verkopen aan een mannetje van Ludo, die er een winkelcentrum neer wilde zetten. Ook gaf Jef haar een baan als serveerster toen ze dankzij Ludo alles kwijt was (na de wraakactie van Nick).

quote:
Het is overduidelijk dat die verhaallijn is geschreven vanwege aflevering 5000. Daarna loopt alles met een enorme sisser af en zitten we de rest van het seizoen weer opgescheept met

A is verliefd op B -> B is verliefd op A -> A en B draaien een halfjaar om elkaar heen/worden tegengewerkt door C die weer verliefd is op A (of B) -> A en B komen uiteindelijk bij elkaar -> half jaar later: A gaat vreemd met C en verbreekt na een maandenlange affaire de relatie met B als die daar achter is gekomen

Wat een hoogstaand stukje drama zeg :')
  zondag 14 september 2014 @ 15:33:01 #266
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_144515748
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, we hebben nog die uiterst geniale verhaallijn waarbij de vraag is hoe het verder zal gaan met Nina en Vincent... Oh wacht, zei ik "uiterst geniale verhaallijn"? Ik bedoelde natuurlijk uiterst slaapverwekkende en oninteressante verhaallijn :')

[..]

Maxime kocht De Koning in seizoen 19 nadat Jef (na de dood van Dorothea) een fout maakte door het pand te verkopen aan een mannetje van Ludo, die er een winkelcentrum neer wilde zetten. Ook gaf Jef haar een baan als serveerster toen ze dankzij Ludo alles kwijt was (na de wraakactie van Nick).

[..]

Het is overduidelijk dat die verhaallijn is geschreven vanwege aflevering 5000. Daarna loopt alles met een enorme sisser af en zitten we de rest van het seizoen weer opgescheept met

A is verliefd op B -> B is verliefd op A -> A en B draaien een halfjaar om elkaar heen/worden tegengewerkt door C die weer verliefd is op A (of B) -> A en B komen uiteindelijk bij elkaar -> half jaar later: A gaat vreemd met C en verbreekt na een maandenlange affaire de relatie met B als die daar achter is gekomen

Wat een hoogstaand stukje drama zeg :')
Ik heb het deze week op maandag na ook alleen met shorties bekeken. Maar dan word je al flauw van Vincent en Nina ja. :)

Oowja, nu je het zegt kan ik me die verhaallijn over de Koning en winkelcentrum wel weer herinneren. Die vriendschap valt dan nog wel voor te stellen. Maar het irriteert gewoon natuurlijk, dat Jef tegenwoordig niets meer te doen heeft dan na het geklaag van mensen in de Koning te luisteren. :)

Dat de verhaallijn van Ludo, Lorena, Bing met een sisser zal aflopen verwacht ik ook. Maar het is in elk geval iets interessanter, dan alle overige verhaallijnen bij elkaar zo'n beetje. :)

En ja, wat betreft de liefdes van ABC heb je wel gelijk in ja. _O-
Misschien dat er af en toe ook nog een D voorbijkomt.
  zondag 14 september 2014 @ 15:34:29 #267
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_144515794
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:12 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat ze toen op die camping zat weet ik nog wel ja. Ik weet niet of Jef dat toen geregeld had.
Maar het zou zeker kunnen ja. :)
pi_144515961
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:33 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik heb het deze week op maandag na ook alleen met shorties bekeken. Maar dan word je al flauw van Vincent en Nina ja. :)
Ik kijk ook alleen maar de shorties, en dat is al pure ergernis :P

quote:
Oowja, nu je het zegt kan ik me die verhaallijn over de Koning en winkelcentrum wel weer herinneren. Die vriendschap valt dan nog wel voor te stellen. Maar het irriteert gewoon natuurlijk, dat Jef tegenwoordig niets meer te doen heeft dan na het geklaag van mensen in de Koning te luisteren. :)
Inderdaad. Jef heeft niets meer te doen, Laura niet meer, Noud ook al niet... Het lijkt er haast op dat de schrijvers de resterende Alberts-leden er uit willen bonjouren :(

quote:
Dat de verhaallijn van Ludo, Lorena, Bing met een sisser zal aflopen verwacht ik ook. Maar het is in elk geval iets interessanter, dan alle overige verhaallijnen bij elkaar zo'n beetje. :)
Ja, maar wat daar precies speelt is ook echt onduidelijk hè. Een beetje logische verklaring voor dit hele gebeuren geven is al teveel moeite :')

quote:
En ja, wat betreft de liefdes van ABC heb je wel gelijk in ja. _O-
Misschien dat er af en toe ook nog een D voorbijkomt.
De D van Doedel zeker :') _O-
  zondag 14 september 2014 @ 15:52:43 #269
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_144516461
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik kijk ook alleen maar de shorties, en dat is al pure ergernis :P

[..]

Inderdaad. Jef heeft niets meer te doen, Laura niet meer, Noud ook al niet... Het lijkt er haast op dat de schrijvers de resterende Alberts-leden er uit willen bonjouren :(

[..]

Ja, maar wat daar precies speelt is ook echt onduidelijk hè. Een beetje logische verklaring voor dit hele gebeuren geven is al teveel moeite :')

[..]

De D van Doedel zeker :') _O-
Ik kijk nog wel eens een hele aflevering. Maar een gemiste uitzending helemaal terugkijken gaat me te ver. :P

Het is erg jammer dat Jef, Laura, Noud zo weinig te doen hebben. Zo moeilijk moet het toch niet wezen. De verhaallijn van Mike, Lorena en Laura omtrent de Rozenboom was nog wel aardig. Hoewel het natuurlijk pas net een beetje op gang kwam. :{
Zou wel eens leuk zijn als er een paar foute figuren regelmatig in de koning rondlopen. Die een beetje stennis lopen te schoppen. Of wat dan ook. :)

Ik vind het ook een beetje vaag gedoe omtrent Lorena. Het is mij ook niet helemaal duidelijk. :)

De D van Doedel. _O-
SPOILER
pi_144517075
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:52 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik kijk nog wel eens een hele aflevering. Maar een gemiste uitzending helemaal terugkijken gaat me te ver. :P
Dat het je überhaupt al lukt om een hele aflevering te kijken is knap, moet ik zeggen. Bij de shorties spoel ik al vaak de helft door omdat het pure tijdsverspilling is :D

quote:
Het is erg jammer dat Jef, Laura, Noud zo weinig te doen hebben. Zo moeilijk moet het toch niet wezen. De verhaallijn van Mike, Lorena en Laura omtrent de Rozenboom was nog wel aardig. Hoewel het natuurlijk pas net een beetje op gang kwam. :{
En ook dát was weer met een reden geschreven, namelijk de exit van Mike. Daardoor konden ze natuurlijk ook Lorena en Laura als verdachten neerzetten in die moordzaak. Maar gewoon eens een spannende verhaallijn zonder specifieke reden schrijven is er niet bij :{

quote:
Zou wel eens leuk zijn als er een paar foute figuren regelmatig in de koning rondlopen. Die een beetje stennis lopen te schoppen. Of wat dan ook. :)
Ja, zat ik een paar weken terug ook al aan te denken: een groepje jonge herrieschoppers in De Koning, waarbij Jef het slachtoffer wordt van zinloos geweld en daarbij een trauma oploopt. Kan nog een mooie verhaallijn zijn ook.
Maar ja, Rohan en zijn kornuiten laten Jef liever spinnenwebben vangen achter de bar van het café :')

quote:
Ik vind het ook een beetje vaag gedoe omtrent Lorena. Het is mij ook niet helemaal duidelijk. :)
Ik zou hier een Rohan-grap kunnen plaatsen, maar ik doe het maar niet :P

quote:
De D van Doedel. _O-
SPOILER
SPOILER
  zondag 14 september 2014 @ 16:35:57 #271
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_144517873
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat het je überhaupt al lukt om een hele aflevering te kijken is knap, moet ik zeggen. Bij de shorties spoel ik al vaak de helft door omdat het pure tijdsverspilling is :D

[..]

En ook dát was weer met een reden geschreven, namelijk de exit van Mike. Daardoor konden ze natuurlijk ook Lorena en Laura als verdachten neerzetten in die moordzaak. Maar gewoon eens een spannende verhaallijn zonder specifieke reden schrijven is er niet bij :{

[..]

Ja, zat ik een paar weken terug ook al aan te denken: een groepje jonge herrieschoppers in De Koning, waarbij Jef het slachtoffer wordt van zinloos geweld en daarbij een trauma oploopt. Kan nog een mooie verhaallijn zijn ook.
Maar ja, Rohan en zijn kornuiten laten Jef liever spinnenwebben vangen achter de bar van het café :')

[..]

Ik zou hier een Rohan-grap kunnen plaatsen, maar ik doe het maar niet :P

[..]

SPOILER
Het gebeurt dan ook niet al te vaak meer dat ik nog een hele aflevering kijk. :P

Een spannende verhaallijn vinden ze ook gewoon niet nodig denk ik. Aangezien de kijkcijfers goed blijven. helaas

Zo'n verhaallijn voor Jef zou inderdaad niet verkeerd zijn. :Y
Dan kan Laura zich daar ook mooi eens mooi mee gaan bemoeien.

Een Rohan-grap mag van mij altijd wel hoor. ;)

Ik hoop niet dat Thijs het slachtoffer wordt van Lucas.
Maar wat hier van de week gepost werd, zou maar zo waar kunnen zijn natuurlijk.
Als die lulhannes er dadelijk weer is, zal die wel als een blok voor Thijs vallen. ;(
pi_144561626
Oh gutte gutte gut wat is Sjoerd een dwaas!!!
pi_144561708
Aan de keukentafel _O-
pi_144561977
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom leveren Bartho Braat en Jette van der Meij niet gewoon het contract in. Die hebben echt al jaren niks te doen.
Hetzelfde voor Ruud Veltkamp het enige wat die drie mogen doen is af en toe een regeltje tekst zeggen.
Bartho die vind het wel goed, die gebruikt zijn vrije tijd voor het theather
Jette heeft zelf gevraagd om minder scenes
Ruud zal binnenkort weer een grote verhaallijn krijgen , vincent en nina moeten immers nog uit elkaar
pi_144562495
Wie is dat jochie op de foto met ludo? Op zijn laptop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')