SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks![]()
'quote:Op maandag 1 september 2014 23:23 schreef LetsGame het volgende:
Op seizoen 5, versie 2 en seizoen 7, versie 1 na is seizoen 13, versie 2 echt wel de mooiste leader. Sowieso de meeste gebalanceerde leader van GTST ook! In vroegere leaders had je bijvoorbeeld hele lange shots gevolgd door een heel korte.. wat dacht je van dat shot waar in seizoen 2 Myriam in zat en toen daarna Frits.. dat is jarenlang zo niet gebalanceerd gebleven.. Dan had je ook dat shot waar Jef/Karin/John in zat en gevolgd door een heel snelle shot van Mickey.. en in de vernieuwde leader had je ook Stan met heel lange shot gevolgd door een minishot van Linda... later werd dat Rik - Anita en daarna zijn ze ervan af gebleven gelukkig.. maar de GTST leader is nooit echt gebalanceerd geweest tot seizoen 13, versie 2 vind ik.. of personages hebben een lang shot en een tweede shot, soms derde, soms vierde, soms vijfde!, en sommigen moeten het doen met 1 minishot waarin ze het soms ook nog delen. Niet bepaald eerlijk tegenover de acteurs wiens credits niet eerlijk verdeeld zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:21 schreef msnguy het volgende:
Volgens de aflevering van vanavond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste wat je doet als je achtervolgd wordt, is je telefoon op stil zetten lijkt me? Zeker wanneer je weet dat ze je nummer hebben. Maar daarentegen, Lorena is natuurlijk wel blond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef GwaiLow het volgende:
Haha die aflevering van gister. Hoe slecht was die scene waarin Lorena werd achtervolgt. Vond dat echt verbazingwekkend slecht. Ik heb een paar keer gelezen dat ze het zo realistisch hebben gemaakt, maar alles wordt elk seizoen weer minder realistisch. Die scene met Lorena ging echt helemaal nergens over.
Eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit het te kijken die Bing is echt een mongooltje.
Hahahahaha dus datquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:59 schreef msnguy het volgende:
[..]
Het eerste wat je doet als je achtervolgd wordt, is je telefoon op stil zetten lijkt me? Zeker wanneer je weet dat ze je nummer hebben. Maar daarentegen, Lorena is natuurlijk wel blond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door PeterKelder op 02-09-2014 20:39:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
hij heeft toch gezien dat ze de scooter in het water gooide.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Lioness1578 het volgende:
Ik denk niet dat die Thijs goed nieuws is.
Want hij zei tegen Lorena: Je vergat het een stukje hé.
Ik blijf erbij: dit is niet de echte Rikkiquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef LetsGame het volgende:
Ik kan niet geloven dat dit een kind van Rik en Anita is!!
Mwah, na het vermoorden van Sally Spectra had-ie de smaak te pakkenquote:Maar ja.. Rik die een moord pleegt
Zijn subtiele opmerkingen daarover vond ik wel briljantquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
hij heeft toch gezien dat ze de scooter in het water gooide.
Dat doet namelijk ook iedereen dagelijks.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: dit is niet de echte Rikki
[..]
Mwah, na het vermoorden van Sally Spectra had-ie de smaak te pakken
Denk dat de schrijvers het water aan het testen zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:28 schreef Lioness1578 het volgende:
Ik denk niet dat die Thijs goed nieuws is.
Want hij zei tegen Lorena: Je vergat het een stukje hé.
Nou ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:31 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik heb besloten om iets nieuws te gaan doen, ik ben de afgelopen tijd met een GTST-marathon bezig geweest, omdat ik alle momenten uit de afgelopen 12 seizoenen wou herbeleven (toen nog 11)
Toen was ik gestopt bij seizoen 1, aflevering 50. En daar ga ik nu ook verder. Ik zal in mijn vrije tijd de afleveringen van de afgelopen seizoenen gaan terugkijken, verwacht dan ook dat ik hier veel foto's en ook dingen uit afleveringen zal posten (uiteraard wel in spoilertags)
Zo hoop ik mijn favoriete momenten weer terug te halen en de glorie van de gouden jaren van GTST weer te herbeleven
Zal lang gaan duren, reken op een paar maanden aangezien het alleen in mijn vrije tijd kanquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd.![]()
Je gaat alles weer terugkijken dan? Hoe lang verwacht je hier over te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja erg of niet... kunnen ze echt niets beter bedenken dan Boks...quote:
Die verhaallijn op zich is alquote:
Ze wilden het eerst net als Jakero doen: een samenvoeging van de namen van de hoofdschrijvers. Maar Malyinsi bekt niet zo lekker, net zoals Lymainsi, Simainly, Inlysima en alle andere varianten die je op Ma - In - Si - Ly kan makenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:26 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
ja erg of niet... kunnen ze echt niets beter bedenken dan Boks...
Silly... klaarquote:Op woensdag 3 september 2014 16:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze wilden het eerst net als Jakero doen: een samenvoeging van de namen van de hoofdschrijvers. Maar Malyinsi bekt niet zo lekker, net zoals Lymainsi, Simainly, Inlysima en alle andere varianten die je op Ma - In - Si - Ly kan maken
Aysen had hem toch (off-screen) in de boeien geslagen? Ze stelde volgens mij wel vragen aan Tim en Bing over het hoe en waarom. Niet dat dat echt bijzonder was, want 5 minuten later stond ze al bij Lorena voor een verklaring over die verdwenen advocaatquote:Op woensdag 3 september 2014 16:30 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat mij ook opvalt.....
We zien niks terug van Willem? Heeft de ouwe geilaard al een verklaring bij de politie afgelegd waarom hij Sjors wou laten verzuipen, en Tim ontvoerd en gedrogeerd heeft? Hoor je niks meer over
Ik had wel een begin van het seizoen verwacht van een politie en een ambulance bij dat gemaal, en Bing (of Tim) die Willem helemaal naar de t*ring schopt in bijzijn van de politie.
Silly Maquote:Op woensdag 3 september 2014 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen is de naam van Martin er nu niet bijgevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |