the fappening heeft op Ets niet zo'n grote impact lijkt me?quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vermoed dat Ets er nauwelijks buiten is geweest
Excusez-moi, zoals de Britten zeggen?quote:Op maandag 1 september 2014 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
the fappening heeft op Ets niet zo'n grote impact lijkt me?
Hoi hoi hoiquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
the fappening heeft op Ets niet zo'n grote impact lijkt me?
Captain Obvious here. Naked pics of many celebrities because iCloud rained themquote:Op maandag 1 september 2014 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Excusez-moi, zoals de Britten zeggen?
Check geenstijl.quote:Op maandag 1 september 2014 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Excusez-moi, zoals de Britten zeggen?
Kloptquote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ik vermoed dat Ets er nauwelijks buiten is geweest
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kloptwe zijn er alleen donderdag en maandag uitgeweest, toen we er heen gingen en weer naar huis vertrokken
Southendquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat dacht ik alWelke luchthaven had je? Ik vloog dit keer op Gatwick, en dat zag er allemaal een stuk netter uit dan 11 jaar geleden toen ik er voor het laatst was
Dat vliegveld lag voor mijn plannen aan de verkeerde kant van de stad, dus heb die optie niet bekeken. En Gatwick was niet noemenswaardig duurder maar lag wel beter, dus ben daarvoor gegaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Southendis niet heel groot, maar het was wel duidelijk. Geen gedoe met gates enzo want er zijn er maar een stuk of 10 en ze liggen allemaal bij elkaar
![]()
Ik kan me voorstellen dat je op Eelde al helemaal snel door de tax-free shops heen bentquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Het was voor ons het enige vliegveld dat logisch was, omdat we dan vanaf Eelde konden vliegen![]()
Dat beviel trouwens wel prima, als we dat weer doen gaan we waarschijnlijk wel wat later inchecken dan die 2u van te voren die ze aangeven dat je er moet zijn
68 pence hier, had ik misschien nog een pakje kauwgom van kunnen kopen maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:33 schreef Etcetera het volgende:
Op Eelde zit er voor de douane 1, die hebben we niet eens bezocht. En op Southend zitten er 3 bij de gates, daar zijn we wel even doorheen geweest.
13 pence aan kleingeld overgehouden uiteindelijk
Ik ben in Thorpe Park, Alton Towers en Warwick Castle geweest. Ik had nog naar een Sea Life gewild, maar dat ging niet door omdat ik de parkeerplaats waar ik mijn auto had geparkeerd toen ik even het centrum van een stadje in ging niet meer kon vinden. Ik heb er toen zo godsgruwelijk lang over gedaan die weer te traceren dat het geen zin meer had om daar nog heen te gaan, dus die is geschraptquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb je nu eigenlijk gedaan in Engeland? Pretpark bezoeken toch?
Ik heb op het vliegveld nog een tientje gepind omdat ik niet met mijn pinpas kon afrekenen en toch graag iets wilde kopen voor m'n zusdaarna nog een flesje water en wat chips gekocht.
Hier en daar wat regen, maar niet al te extreem. Ik heb meestal zonder jas rondgelopen daar, zonder al te veel problemenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:18 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt goedook goed weer gehad? Bij ons was het constant droog, soms bewolkt, prima te doen
Nee, ik moest slapen.quote:
quote:
Van Klaas Vaak.quote:
Vakantieganger!quote:
Nice! Veel moois gezien zeker?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:41 schreef Lotusss het volgende:
Alles super hier! Gisteren de "toeristische" route genomen en 4 uur door dorpjes en landschap gereden
Ja. Ik wil de Staatsloterij winnen en hier komen wonenquote:
Kan ik me wel indenken ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja. Ik wil de Staatsloterij winnen en hier komen wonen
nu iets regen maar het is over het algemeen goed weer gelukkig!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan ik me wel indenken ja.
Beetje goed weer?
Top!quote:Op woensdag 3 september 2014 12:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
nu iets regen maar het is over het algemeen goed weer gelukkig!
Vanavond zie ik mijn neef weer na ruim 1,5 jaar en zijn vader na 10 jaar
Dan mag je wel haast gaan maken, het is al kwart over zeven!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:59 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Vanavond naar Arctic Monkeys in Salt Lake City
quote:
Vleeskeuringquote:Op donderdag 4 september 2014 14:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ik heb een bestelling geplaatst, via internet, bij een slagerij voor BBQ vlees. Nu is er een bestelbevestiging gestuurd (da's mooi) met daarin mijn bestellingsformulier en daarboven: 'is goed'.
WTF![]()
Veel korter kunnen ze niet bevestigen dat ze je bestelling in behandeling nemen. En als ze er 'komt voor de bakker' boven zetten is het maar verwarrendquote:Op donderdag 4 september 2014 14:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ik heb een bestelling geplaatst, via internet, bij een slagerij voor BBQ vlees. Nu is er een bestelbevestiging gestuurd (da's mooi) met daarin mijn bestellingsformulier en daarboven: 'is goed'.
WTF![]()
Hallo.quote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen![]()
bijna vakantie, nog een dagje werken
Just smile and nod understandingly.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo naar de promotie van een oud-huisgenoot en ik kan vrijwel garanderen dat ik er geen snars van ga begrijpen
Het ging over het transport van energie tussen twee supergeleiders. Niet echt mijn sterkste punt, maar dat gold voor bijna iedereenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Just smile and nod understandingly.
Gold is ook heul geen superconductor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ging over het transport van energie tussen twee supergeleiders. Niet echt mijn sterkste punt, maar dat gold voor bijna iedereen
God wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gold is ook heul geen superconductor.
Owwwwyeahquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Etcetera het volgende:
jij bent redleader, tinu is vast god(in)
Hij gebruikte het wel om contact te maken met het niobium bij een temperatuur van 30 mK, dus het is wel degelijk relevantquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gold is ook heul geen superconductor.
Dat is te hopen.quote:
Hallo.quote:
Retekoud, zoals Nico al zegtquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Italiaanse kok heeft het niet op suggestie Engelse dame
Die zin bevalt mij beter dan 'as is verbrande turf'quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef iamredleader het volgende:
If my grandmother had wheels, she would have been a bike![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, op vakantie![]()
vandaag het oorlogsmuseum in Bastogne
Ah. Dan ben ik benieuwd.quote:Op zondag 7 september 2014 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nieuwe expositie toch? Ben er twintig jaar geleden voor het laatst geweest.
Doe je dat elke week of is vandaag een speciale dag?quote:Op zondag 7 september 2014 10:28 schreef Lotusss het volgende:
Zo naar de kerk
Uit respect voor mijn overleden oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |