Ik wil niet als opschepper te boek gaan staanquote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef Lonneke_1986 het volgende:
[..]
beetje laf, wel anderen dissen maar niks over jezelf zeggen![]()
Awwwwquote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alles mooi. Maar okapi's zijn zo speciaal.
Jij ziet het ook al he?quote:
Ja, krijg zowat natte voeten.quote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, die chick sopt al bijna van der stoel af joh.
Nee, al heb ik dat weleens meegemaakt ja.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, die chick sopt al bijna van der stoel af joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
En de nijlpaardenquote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil niet als opschepper te boek gaan staan
[..]
Awwww
[..]
Jij ziet het ook al he?
[..]
Ja, krijg zowat natte voeten.
En hoe was dat?quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, al heb ik dat weleens meegemaakt ja.
Heeft iemand jou op de foto gezet?????quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de nijlpaarden. Ik had een heel tof fotomoment in Antwerpen, even de foto zoeken!
quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft iemand jou op de foto gezet?????
Nee grapje. Hard grapje.
Hard!
Uhm Samzz, dat zijn geen nijlpaarden hequote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de nijlpaarden. Ik had een heel tof fotomoment in Antwerpen, even de foto zoeken!
Edit:
[ afbeelding ].
Als je maar van Fas en Kaneel afblijftquote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
Hallo,
Kan ik hier een bedpartner hosselen?
Want nu heb ik niemand om tegen aan te lullen als ik 's nachts wakker lig en om mijn koude voeten tegen aan te parkeren.
Met vriendelijke groet,
Royco1
ps: ontbijt inbegrepen.
Het leverde me een relatie van een jaar op.quote:
Ik doelde met 't toffe fotomoment niet op de nijlpaarden... Beetje onhandig neergezet.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm Samzz, dat zijn geen nijlpaarden he
hahahahahahhaahaquote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm Samzz, dat zijn geen nijlpaarden he
Every man for himself natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je maar van Fas en Kaneel afblijft
Nijlpaarden zijn ook tof jaquote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Edit:
[ afbeelding ].
Waar woon je, wat is je cupmaat, en wanneer kan je?quote:
Het is wel een toffe foto.quote:Op maandag 1 september 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde met 't toffe fotomoment niet op de nijlpaarden... Beetje onhandig neergezet.
Goed bezigquote:Op maandag 1 september 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het leverde me een relatie van een jaar op.
Ja, hé. Zelf gemaakt. Ik heb er nog meer in die reeks, was heel tofquote:
Jaquote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef Lonneke_1986 het volgende:
Is yatsie jullie grootste hosselaar?
Ik heb de eerste keer dat ik er was geloof ik ruim een half uur bij de nijlpaarden gestaanquote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn ook tof ja
En olifanten ook
[..]
Waar woon je, wat is je cupmaat, en wanneer kan je?
Het lijkt mij echt tof om in een dierentuin te werken.quote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hé. Zelf gemaakt. Ik heb er nog meer in die reeks, was heel tof.
Neequote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef Lonneke_1986 het volgende:
Ja, Yats pikt iedereen meteen in hier met zijn gladde advocatenbabbel.quote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef Lonneke_1986 het volgende:
Mee eensquote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigzouden meer vrouwen moeten doen
In Arnhem heb je een dwerg nijlpaardje. Leuk beestje jaquote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer dat ik er was geloof ik ruim een half uur bij de nijlpaarden gestaan.
Het is gewoon yats. Geen yatsie. Geen yatsieflatsie. Geen yatsiebatsie. Gewoon yats.quote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef Lonneke_1986 het volgende:
Ik heb 1 sekspartner gehad. Nou ja, ze raakte mijn pener licht aan.quote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
Is zes inclusief die oraal/handwerk seksbeurten, yats?
Hahaha, je fobo maakt je er wel erg doorzichtig als kloon.quote:Op maandag 1 september 2014 20:18 schreef Lonneke_1986 het volgende:
Oeh, er is iemand jaloers op de aandacht.quote:Op maandag 1 september 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon yats. Geen yatsie. Geen yatsieflatsie. Geen yatsiebatsie. Gewoon yats.
Het is hier geen peuterspeelzaal.
Dit. Heel oneerlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, Yats pikt iedereen meteen in hier met zijn gladde advocatenbabbel.
Jaquote:Op maandag 1 september 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
Is zes inclusief die oraal/handwerk seksbeurten, yats?
quote:Op maandag 1 september 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, Yats pikt iedereen meteen in hier met zijn gladde advocatenbabbel.
Toen was hosselen veel makkelijkerquote:Op maandag 1 september 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon yats. Geen yatsie. Geen yatsieflatsie. Geen yatsiebatsie. Gewoon yats.
Het is hier geen peuterspeelzaal.
Ai, jaloezie verwarren met irritatie. Beetje domquote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh, er is iemand jaloers op de aandacht.
Ik zou dat 'koude voeten' gedeelte uit de advertentie weglaten.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
Hallo,
Kan ik hier een bedpartner hosselen?
Want nu heb ik niemand om tegen aan te lullen als ik 's nachts wakker lig en om mijn koude voeten tegen aan te parkeren.
Met vriendelijke groet,
Royco1
ps: ontbijt inbegrepen.
Ik kan gewoon slecht tegen verklein woordjes. "Heeft yatsie zijn handjes al gewassen nadat hij een plasje heeft gedaan met zijn piemeltje?"quote:Op maandag 1 september 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh, er is iemand jaloers op de aandacht.
Jij ook al jaloers? Jezus die yats... Hij verzuipt straks in de ladycumquote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, jaloezie verwarren met irritatie. Beetje dom.
Ik hoop wel dat hij zeikt uit zijn pener ja. Schijten lijkt me zo moeilijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen verklein woordjes. "Heeft yatsie zijn handjes al gewassen nadat hij een plasje heeft gedaan met zijn piemeltje?"
Zegt degene die een nijlpaard niet van een olifant kan onderscheiden.quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, jaloezie verwarren met irritatie. Beetje dom.
En in het geval van de username is het best wel ranzigquote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen verklein woordjes. "Heeft yatsie zijn handjes al gewassen nadat hij een plasje heeft gedaan met zijn piemeltje?"
quote:Op maandag 1 september 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt degene die een nijlpaard niet van een olifant kan onderscheiden.
koude handen beter?quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou dat 'koude voeten' gedeelte uit de advertentie weglaten.
Vooral dat verkleinwoordje bij dat laatste woord slaat nergens op natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij ook al jaloers? Jezus die yats... Hij verzuipt straks in de ladycum
warm geslachtsdeel had ik ook geen succes mee.quote:Op maandag 1 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee (tenminste, dat is natuurlijk alleen maar mijn mening natuurlijk)
Je kan beter zeggen dat je zo'n warme persoonlijkheid hebt dat je daaraan kan warmenquote:Op maandag 1 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee (tenminste, dat is natuurlijk alleen maar mijn mening natuurlijk)
Pics or it didn't ha... Nee... Nvm.quote:Op maandag 1 september 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral dat verkleinwoordje bij dat laatste woord slaat nergens op natuurlijk.
Oeh, die is wel erg mooi ja!quote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen dat je zo'n warme persoonlijkheid hebt dat je daaraan kan warmen
Warm kloppend vlees is beterquote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
warm geslachtsdeel had ik ook geen succes mee.
Ehhh...Ok...quote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pics or it didn't ha... Nee... Nvm.
Maar dan denken ze weer dat je in bed biefstuk voor ze gaat bakken.quote:Op maandag 1 september 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Warm kloppend vlees is beter
Dan voeg je dat toe bij je ontbijt aanbod.quote:Op maandag 1 september 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan denken ze weer dat je in bed biefstuk voor ze gaat bakken.
Je hebt DM van yatsie zijn klatsiequote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pics or it didn't ha... Nee... Nvm.
he bah.quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt DM van yatsie zijn klatsie
Nee, ik heb er serieus geen foto van.quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt DM van yatsie zijn klatsie
Als ze heet genoeg is... En dan zeg je dat er runderworst klaargemaakt wordtquote:Op maandag 1 september 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan denken ze weer dat je in bed biefstuk voor ze gaat bakken.
Is dat niet een beetje zwaar als ontbijt?quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan voeg je dat toe bij je ontbijt aanbod.
Ik weet niet, hoe zwaar is ie?quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zwaar als ontbijt?
Nee, ik bedoel als zij dat idee erbij heeft, dan kan je dat toch die avond voor het ontbijt doet en kan je jezelf aanbieden als toetje.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zwaar als ontbijt?
Hoe wil jij jouw eitje?quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan voeg je dat toe bij je ontbijt aanbod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik heb er rugklachten van gekregen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe zwaar is ie?
En toen heb je hem laten verkleinen?quote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er rugklachten van gekregen.
I like the way you think.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als zij dat idee erbij heeft, dan kan je dat toch die avond voor het ontbijt doet en kan je jezelf aanbieden als toetje.
Nee ik ben meer oefeningen gaan doen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toen heb je hem laten verkleinen?
Goede keuze (gok ik)quote:Op maandag 1 september 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben meer oefeningen gaan doen.
Armspier-oefeningen zijn altijd goed.quote:Op maandag 1 september 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben meer oefeningen gaan doen.
Ja tochquote:
De zogenaamde rek en trek oefeningen? Of meer hand en spandiensten?quote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Armspier-oefeningen zijn altijd goed.
Hoelang heb je daar over na moeten denken?quote:Op maandag 1 september 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De zogenaamde rek en trek oefeningen? Of meer hand en spandiensten?
Jaquote:
Ik was benieuwd hoe je aan de mening over mijn vriendin kwam en wie je was. Ik klikte per ongeluk tweemaal jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
Benzin keek trouwens twee keer in m'n fobo. Zal wel weer gesherlockt hebben. Hai, als je dit leest.
Toch wel een seconde of 10quote:Op maandag 1 september 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoelang heb je daar over na moeten denken?
Geurig souvenir.quote:Op maandag 1 september 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Pygmy hippo's zijn ook zo cute. Ik heb in Antwerpen nog een boekje en notitiepapier gemaakt van olifantenpoep gekocht, herinner ik me nu.
Je ruikt er niks vanquote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geurig souvenir.
Pygmy, zoals dit?
[ afbeelding ]
Zo leer ik nog wat over dierenquote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ruikt er niks van. En het is heel mooi papier met een aparte structuur. Ik weet nog niet waar het voor geschikt is, ik wilde het gewoon hebben
.
En ja.
Ik ook.quote:Op maandag 1 september 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
Nu heb ik ook zin om naar de dierentuin te gaan.
Ik ken eigenlijk alleen maar ouwehands, burgers zoo en die in Emmen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik moet ook weer eens naar de Allwetter zoo. Die is echt fantastisch.
Voormalig geliefde van me.quote:Op maandag 1 september 2014 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was benieuwd hoe je aan de mening over mijn vriendin kwam en wie je was. Ik klikte per ongeluk tweemaal ja![]()
Maar haai
quote:Op maandag 1 september 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar ouwehands, burgers zoo en die in Emmen.
Blijdorp, Beekse Bergen, en nog een hele leuke dierentuin in Mol in België.quote:Op maandag 1 september 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergeet je eigen kiet niet.quote:Op maandag 1 september 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slurf heb je al.quote:
Ja, nogal. Nederland heeft meerdere mooie dierentuinen.quote:
Welke vind jij de beste?quote:Op maandag 1 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nogal. Nederland heeft meerdere mooie dierentuinen.
Schildpad tijd?quote:Op maandag 1 september 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd om de volgende franchise-verkrachting in de bios te gaan bewonderen.
Fijne avond mensen
Van de dierentuinen die ik gezien heb, Munster. In Nederland, Burgers' Zoo.quote:
Burger's zoo is wel mooi ja.quote:Op maandag 1 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de dierentuinen die ik gezien heb, Munster. In Nederland, Burgers' Zoo.
Daar had ik vroeger een abonnement.quote:
Ik vind vooral het aquarium heel mooi. Dierentuinen met mooie aquaria zijn een grote plus.quote:
Ja dat vind ik ook.quote:Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vooral het aquarium heel mooi. Dierentuinen met mooie aquaria zijn een grote plus.
Blijdorp heeft het mooiste aquarium (oa haaientunnel) en staat daarom bij mij op 1,quote:Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vooral het aquarium heel mooi. Dierentuinen met mooie aquaria zijn een grote plus.
Er zijn wel meer dierentuinen met een haaientunnel, daar is Blijdorp echt niet uniek in.quote:Op maandag 1 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Blijdorp heeft het mooiste aquarium (oa haaientunnel) en staat daarom bij mij op 1,
dus die moet je dan zeker eens aan je lijstje toevoegen.
Nee, maar deze is wel de mooiste van degene die ik heb gezien.quote:Op maandag 1 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dierentuinen met een haaientunnel, daar is Blijdorp echt niet uniek in.
Ik weet niet welke tunnels jij hebt gezien, dus dat zegt me niet zoveelquote:Op maandag 1 september 2014 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar deze is wel de mooiste van degene die ik heb gezien.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, ik heb het lijstje even geüpdate.
[ afbeelding ]
Haar FoBo?quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
Zou me niks verbazen
Als het geen kloon is, wel een lekker ding
Wat?quote:
Ik ga er wel een latertje van maken denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga het ook niet laat maken, gisteren wel gedaan en dat heb ik vandaag toch wel gevoeld.
En ik wilde naar de mutualiteit, hebben die losers in de vakantie hun openingstijden veranderd. Nu moet ik dus per se een afspraak maken. Godverdomme.
Morgen vrij?quote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga er wel een latertje van maken denk ik
Nja dagje ineens vrij, wel lekker, eens een keer toekomen aan al die dingen die steeds blijven liggen.quote:Op maandag 1 september 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, zou een sollicitatiegesprek hebben dus had een dag vrij genomen.
D'r staat toch alleen zo'n piepklein foto'tjequote:Op maandag 1 september 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het geen kloon is, maar gewoon een lekker ding
(sorry, was idd een beetje onduidelijk)
Geen idee, niet gekeken, mja ik hoef haar dan ook niet knap te vinden,quote:Op maandag 1 september 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
D'r staat toch alleen zo'n piepklein foto'tje? Eentje waarop zelfs de grootste trol nog redelijk knap lijkt.
Ja dat wel.quote:Op maandag 1 september 2014 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dagje ineens vrij, wel lekker, eens een keer toekomen aan al die dingen die steeds blijven liggen.
Kan je tot vannacht nog blijven meelezenquote:
Ik ben niet zo kortzichtig dat ik alleen naar uiterlijk kijk hoor. Al ziet deze foto er zeker goed uit.quote:Op maandag 1 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken, mja ik hoef haar dan ook niet knap te vinden,
dat laat ik over aan Fax en Yats. Als ze maar goed gezelschap is (hier) maar het mij verder niet uit.
Goed punt. Mij boeit het verder ook niet, eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken, mja ik hoef haar dan ook niet knap te vinden,
dat laat ik over aan Fax en Yats. Als ze maar goed gezelschap is (hier) maar het mij verder niet uit.
Miyaichi waarschijnlijk naar Twentequote:Op maandag 1 september 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je tot vannacht nog blijven meelezen
http://nos.nl/liveblog/693382-live-laatste-dag-transfermarkt.html
Alle laatste geruchten/deals.
Wel grappig
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op maandag 1 september 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Mij boeit het verder ook niet, eigenlijk.
quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
Zou me niks verbazen
Ja, al rond las ik. Wel slim, want van Twente was niet heel veel meer over.quote:Op maandag 1 september 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Miyaichi waarschijnlijk naar Twente
En dat is dan al de tweede speler die Twente voor de neus van Feyenoord wegpikt.quote:Op maandag 1 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, al rond las ik. Wel slim, want van Twente was niet heel veel meer over.
En alsnog winnen we er niet van.quote:Op maandag 1 september 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, al rond las ik. Wel slim, want van Twente was niet heel veel meer over.
Ach nee joh, ga gewoon met fax datenquote:
Alle meisjes op Fok! zijn lekkerquote:Op maandag 1 september 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet of jij lekker bent
Oh, ik heb gisteren verdrongen, al heb ik het met mn teammanager nog niet eens zo heel slecht gedaan.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle meisjes op Fok! zijn lekker
Wat moet Fax met iemand die al verkast wanneer hij een andere vrouw mooi vindt?quote:Op maandag 1 september 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ach nee joh, ga gewoon met fax daten
I do not agreequote:Op maandag 1 september 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle meisjes op Fok! zijn lekker
vastbinden in zijn kelderquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet Fax met iemand die al verkast wanneer hij een andere vrouw mooi vindt?
Yeah I don't agree eitherquote:Op maandag 1 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
I do not agree. I most definitely do not agree
.
Die boeren uit Eindhoven waren ook blij dat ze gewonnen haddenquote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik heb gisteren verdrongen, al heb ik het met mn teammanager nog niet eens zo heel slecht gedaan.
En super veel geld over om van alles en nog wat te wisselen
Ja, dat moet wel als je zo eentje wilt houden. Helaas een beetje illegaal.quote:
Graag voorbeelden ter verduidelijkingquote:Op maandag 1 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Wie niet?quote:Op maandag 1 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Helemaal niet gewoon een contract laten ondertekenenquote:Op maandag 1 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel als je zo eentje wilt houden. Helaas een beetje illegaal.
Ik ga geen mensen voor het hoofd stoten. Zoek dat maar lekker zelf uit.quote:
Dat zijn details Samzzquote:Op maandag 1 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel als je zo eentje wilt houden. Helaas een beetje illegaal.
Een contract in strijd met de wet is nietig, Tijn.quote:Op maandag 1 september 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helemaal niet gewoon een contract laten ondertekenen
Aardig fotootje ja.quote:Op maandag 1 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
Zou me niks verbazen
Okquote:Op maandag 1 september 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen mensen voor het hoofd stoten. Zoek dat maar lekker zelf uit.
Ja, zou wel sociaal van hem zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Yats moet haar gewoon gaan daten dan hebben we uitsluitsel.
Ja, take one for the team Yats.quote:Op maandag 1 september 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zou wel sociaal van hem zijn.
Hij is toch hosselbaas, moet lukken lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
De vraag is dus of ik proefkonijn wil zijn om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen?quote:Op maandag 1 september 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Had ik maar zulke mad skills.quote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is toch hosselbaas, moet lukken lijkt me.
We moeten allemaal offers brengen Yats.quote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
De vraag is dus of ik proefkonijn wil zijn om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen?
Jij wilt je een beetje voordoen als een bitch hier. Wil je alle aandacht?quote:Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet Fax met iemand die al verkast wanneer hij een andere vrouw mooi vindt?
quote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is toch hosselbaas, moet lukken lijkt me.
Bam...Daar lig ik weer van het lachen op de grond.quote:
Ik wil het dan ook daadwerkelijk nietquote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Jij wilt je een beetje voordoen als een bitch hier. Wil je alle aandacht?
Heb je mijn knipoog niet gezien? Maar misschien wil je hem wel voor jezelf. Je probeert tenminste hard genoeg om iedereen te laten denken dat je dat niet wilt.
( en nee, ik vecht niet om Faxie. Want dit wilde ik even kwijt. Vond je sinds gister al een beetje hooghartig)
Zouden Samzz en ik als een komisch duo op kunnen gaan treden?quote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Bam...Daar lig ik weer van het lachen op de grond.
We zijn echter niet heel komisch wanneer we maar één persoon kunnen laten rollen van het lachen, Roytjequote:Op maandag 1 september 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zouden Samzz en ik als een komisch duo op kunnen gaan treden?
Shitquote:Op maandag 1 september 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een contract in strijd met de wet is nietig, Tijn.
We moeten nog een beetje op elkaar ingespeeld raken.quote:Op maandag 1 september 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
We zijn echter niet heel komisch wanneer we maar één persoon kunnen laten rollen van het lachen, Roytje.
Sommige vinden het niet erg om in de kelder te hangen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je jouw vriendinnetje nu uit de kelder laten?
Ja, dat is waar natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige vinden het niet erg om in de kelder te hangen.
Wie weet houd je er nog wat aan overquote:Op maandag 1 september 2014 22:02 schreef yats het volgende:
Een ding bereiken jullie wel Roy, het aantal views/lurkers op mijn fobo stijgt ineens flink.
Royco1, voor al uw SEO en social marketing werkzaamheden.quote:Op maandag 1 september 2014 22:02 schreef yats het volgende:
Een ding bereiken jullie wel Roy, het aantal views/lurkers op mijn fobo stijgt ineens flink.
Waarom ben ik de sidekickquote:Op maandag 1 september 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Royco1, voor al uw SEO en social marketing werkzaamheden.
Met mijn trouwe sidekick Samzz natuurlijk.
Geen idee, ik ben er eerlijk gezegd niet echt mee bezig of ik hier op fok een date vind of niet. Maar ik zal het niet uit de weg gaan mocht zich de gelegenheid voor doen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie weet houd je er nog wat aan over. Misschien wil elkabee wel, Fax moest ze niet meer, met een knipoog.
Robin? Batgirl dan..quote:Op maandag 1 september 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik Batman ben en jij mijn robin.
Mijn Kato.
Mijn Firestar als ik Spiderman ben.
etc etc.
Gewoon nee.quote:Op maandag 1 september 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik Batman ben en jij mijn robin.
Mijn Kato.
Mijn Firestar als ik Spiderman ben.
etc etc.
Nee van mijn zolderkamerquote:Op maandag 1 september 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je jouw vriendinnetje nu uit de kelder laten?
Juist!quote:Op maandag 1 september 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat een Batgirl outfit Samzz inderdaad beter staat.
Oh dat wil ik wel. Meer equal, zeg maar.quote:Op maandag 1 september 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rogue als ik als Wolverine ga dan?
Dealquote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel. Meer equal, zeg maar.
Jij als de baas en hij als sidekick?quote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel. Meer equal, zeg maar.
Zo horen de man-vrouw verhoudingen ook te zijnquote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij als de baas en hij als sidekick?
Nee, hoor. Gewoon gelijk. Ik voel mezelf niet beter dan Roykequote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij als de baas en hij als sidekick?
quote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon gelijk. Ik voel mezelf niet beter dan Royke.
Nee gelijkwaardigquote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo horen de man-vrouw verhoudingen ook te zijn
Als jij luistert wanneer mijn idee beter is.quote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je luistert wel als mijn idee beter is he.
Wat?quote:
Zie je wel dat jij de enige echte hosselbaas van fok bentquote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
Lonneke is 100% echt. Ik heb haar gedate.
Uiteraard.quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij luistert wanneer mijn idee beter is.
[..]
Wat?
Oh, dat wist ik oprecht nietquote:Op maandag 1 september 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Je weet dat ik een hekel heb aan Royke
Mij heeft ie niet gehosseld, hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij de enige echte hosselbaas van fok bent
Ja vooruit maar danquote:Op maandag 1 september 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik oprecht niet. Of ik heb er gewoon niet bij stilgestaan, dat kan ook.
Dat zeg je, maar dat weten wij niet zeker.quote:
Heeft hij dat al geprobeerd dan?quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 1 september 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg je, maar dat weten wij niet zeker.
Ik kan nu een hele flauwe opmerking maken over een stormram, maar ik kies ervoor om het niet te doen.quote:
quote:
Hij heeft 't bij voorbaat al opgegevenquote:
En dat vind ik dan weer jammerquote:Op maandag 1 september 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele flauwe opmerking maken over een stormram, maar ik kies ervoor om het niet te doen.
Ow? Heb ik dat geprobeerd samzz?quote:Op maandag 1 september 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal toch al geprobeerd?
Ligt eraan, sommigen zouden de vraag in DM meetellenquote:
Godverdommequote:
Oei nee, ik ben niet gemaakt voor die pakjesquote:
Hier kan je een Faxistisch opmerking over makenquote:
Maak jij hem dan maar in zijn afwezigheid.quote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier kan je een Faxistisch opmerking over maken
Ow...Ik niet...Ik zou het anders aanpakken denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommigen zouden de vraag in DM meetellen.
Is dit nu een diss naar ons?quote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
Ik geloof helemaal niet dat Samzz een onneembare vesting is. Alleen hebben de heren hier gewoon niet de kwaliteiten
Nou ja, je vroeg wel of dat bieren een date zou zijnquote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ow...Ik niet...Ik zou het anders aanpakken denk ik
Ja, de hossel vloeit af.quote:Op maandag 1 september 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft 't bij voorbaat al opgegeven.
Ik vind het wel een tegenvaller, hoor. Ik dacht dat jij wel van een uitdaging hield.quote:
Fair enough, maar ter verdediging, jouw omschrijving over wat een date is was ook wat vaag.quote:Op maandag 1 september 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je vroeg wel of dat bieren een date zou zijn. Dat kan als een hosselpoging gekwalificeerd worden, toch?
Gebrek aan inspiratie momenteel.quote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maak jij hem dan maar in zijn afwezigheid.
vrouwen zijn ook vaag natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Fair enough, maar ter verdediging, jouw omschrijving over wat een date is was ook wat vaag.
Natuurlijk niet. Jullie zijn stuk voor stuk kanjes. Jullie kunnen er ook niets aan doen dat Samzz zo kieskeurig is.quote:
Iets met een achteringang?quote:Op maandag 1 september 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier kan je een Faxistisch opmerking over maken
Dezelfde definitie van een date hebben is vaagquote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Fair enough, maar ter verdediging, jouw omschrijving over wat een date is was ook wat vaag.
Waarheidquote:
Zo kieskeurig ben ik niet. Ik neem FOK! gewoon niet serieusquote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jullie zijn stuk voor stuk kanjes. Jullie kunnen er ook niets aan doen dat Samzz zo kieskeurig is.
[..]
Iets met een achteringang?
Nee, daar kwam ik toen pas achter dat we dezelfde definitie hebben over dates.quote:Op maandag 1 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dezelfde definitie van een date hebben is vaag?
Ik denk dat we gewoon te lastig denken in onze pogingen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Jullie zijn stuk voor stuk kanjes. Jullie kunnen er ook niets aan doen dat Samzz zo kieskeurig is.
[..]
Iets met een achteringang?
Volgens mij hebben we het nooit eerder over dates gehad, verder. Maar goed, het doet er niet toe eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik toen pas achter dat we dezelfde definitie hebben over dates.
Dat vind ik anders behoorlijk kieskeurig...quote:Op maandag 1 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kieskeurig ben ik niet. Ik neem FOK! gewoon niet serieus.
Maar ik zou jou wel serieus nemenquote:Op maandag 1 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kieskeurig ben ik niet. Ik neem FOK! gewoon niet serieus.
Dat staat er niet, hé. Ik neem FOK! niet serieus.quote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat vind ik anders behoorlijk kieskeurig...
Dus omdat wij op fok zitten, zijn wij niet serieus?
Ik was toch een onneembare vestingquote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik zou jou wel serieus nemen
Edit: met mijn kleine piemel
En dat ook... Wat een schijtwoord is het eigenlijk. Vast bedacht door een negroïde man.quote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik denk dat het al zou helpen als we de hele term hosselen zouden schrappen.
Ik interpreteer dingen graag anders op fok...quote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat er niet, hé. Ik neem FOK! niet serieus.
Dat ben ik met je eens wel.quote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik denk dat het al zou helpen als we de hele term hosselen zouden schrappen.
Ik merk hetquote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik interpreteer dingen graag anders op fok...
Het spijt me.quote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het. En dan vind je het gek dat ik het allemaal niet serieus neem.
Ik ben altijd vrij serieusquote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het. En dan vind je het gek dat ik het allemaal niet serieus neem.
Jou geloof ik op FOK! al helemaal nooit. Oké, bijna nooit.quote:
Nou jaquote:Op maandag 1 september 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jou geloof ik op FOK! al helemaal nooit. Oké, bijna nooit.
En op die momenten geloof ik jequote:Op maandag 1 september 2014 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Ik kan over heel veel dingen best serieus zijn hoor.
Ja, ik heb geen stormram. Maar goed, met een klein dun voorwerp kun je ook sloten openmakenquote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was toch een onneembare vesting?
Uiteraard.quote:Op maandag 1 september 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En op die momenten geloof ik je. Echter ben je niet zo vaak best serieus. Behalve wanneer het om Marvel en TMNT gaat, natuurlijk.
Nog serieuzer?quote:Op maandag 1 september 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar de topics zijn hier ook nooit zo serieus.
En we hebben humor nodig in het leven.
Maar in het echt ben ik wel wat serieuzer.
Noem je je pielemuis nu kleinquote:Op maandag 1 september 2014 22:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen stormram. Maar goed, met een klein dun voorwerp kun je ook sloten openmaken
Dat weet ikquote:Op maandag 1 september 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar de topics zijn hier ook nooit zo serieus.
En we hebben humor nodig in het leven.
Maar in het echt ben ik wel wat serieuzer.
Ja, dan ben ik heel diepzinnig.quote:
Die tekst heb ik serieus nog nooit gebruiktquote:Op maandag 1 september 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik heel diepzinnig.
En dan komen er geen teksten uit als: hoi, neuken?
Nou ja, soms wel, maar niet meteen zeg maar.
Ah, dan pas nadat je geprobeerd hebt op haar schoot te zitten?quote:Op maandag 1 september 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik heel diepzinnig.
En dan komen er geen teksten uit als: hoi, neuken?
Nou ja, soms wel, maar niet meteen zeg maar.
bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan pas nadat je geprobeerd hebt op haar schoot te zitten?
Diepzinnig (oh, laat Fax het maar niet horen)
succes gegarandeerd Yatsiequote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Die tekst heb ik serieus nog nooit gebruikt
Garantie?quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 21:57 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Jij wilt je een beetje voordoen als een bitch hier. Wil je alle aandacht?
Heb je mijn knipoog niet gezien? Maar misschien wil je hem wel voor jezelf. Je probeert tenminste hard genoeg om iedereen te laten denken dat je dat niet wilt.
( en nee, ik vecht niet om Faxie. Want dit wilde ik even kwijt. Vond je sinds gister al een beetje hooghartig)
Ja, ik kom dan gewoon aan huis om het op te lossen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Garantie?
Krijg je dat tegenwoordig nog? Zou denken dat niet rendabel zou zijn.
Hoe werkt dat, wordt dat door jou uitgevoerd?
Ah, een soort mediation?quote:Op maandag 1 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik kom dan gewoon aan huis om het op te lossen.
Zelfspotquote:Op maandag 1 september 2014 22:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jakijk maar in KPD. Oh nee, daar zie je niks. Pun intended
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Met deze positieve kijk op de maatschappij kan ik gerust gaan slapen.
Ciao!
Bak ze!quote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
Ik heb net cupcakes gemaaktNu nog even bakken
Ik betwijfel hetquote:
Je moet het ook in haar drankje doen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
En het pilletje aan de poes geven ging een stuk minder makkelijk deze keer
quote:Op maandag 1 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
Deze hooghartige bitch is ook weg. Toedels!
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
Welterusten Samzziequote:Op maandag 1 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |