quote:Op maandag 1 september 2014 18:45 schreef Tchock het volgende:
Ik snap totaal niet waar je het over hebt.
Er is geen wet die verbiedt reguleringen aan te passen dus dat mag.quote:Nu aantal jaren later hebben ze hun reguleringen aangepast en willen ze geld op terugwerkende kracht. Mag dit zomaar?
Ja duhhh, maar op welke kracht: waterkracht, paardenkracht etc. Daar gaat het om.quote:Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Wespensteek het volgende:
Ze willen geld op terugwerkende kracht, iedereen wil wel geld al zou ik het liever op de bank hebben;
Ik ga geen moeite doen als de TS dat ook niet doetquote:Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Wespensteek het volgende:
Kom op mensen zo moeilijk is het niet.
Eerste stuk maakt niet uit wat er staat.
[..]
Er is geen wet die verbiedt reguleringen aan te passen dus dat mag.
Ze willen geld op terugwerkende kracht, iedereen wil wel geld al zou ik het liever op de bank hebben; maar goed, iets willen is niet verboden dus het mag.
Laten zien vind ik ook nooit zo erg, maar als ze het willen hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:52 schreef SicSicSics het volgende:
Alle adviseurs wilten geld zien!Daar zijn het adviseurs voor.
Ik adviseer je om geen geld te laten zien aan adviseursquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef shifto het volgende:
Laten zien vind ik ook nooit zo erg, maar als ze het willen hebben.
quote:Op maandag 1 september 2014 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ik pas met terugwerkende kracht even m'n uurloon aan, vanaf 2002 wordt het nu ¤ 450 per uur en dat is fantastisch!
Toenmalig hadden ze geen regulering voor PayPal account. Het was geen probleem. Nu hebben ze hun regelingen aangepast en willen op terugwerkende kracht mijn PayPal account belasten. Maar mag dit zo als er niets over gezegd is vooraf?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:06 schreef hottentot het volgende:
Toch wel benieuwd waar dit over gaat.
Als je serieuze antwoorden wil moet je gewoon duidelijk en serieus uitleggen wat er destijds afgesproken is, wat er in de tussentijd gebeurd is en wat nu het probleem is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Toenmalig hadden ze geen regulering voor PayPal account. Het was geen probleem. Nu hebben ze hun regelingen aangepast en willen op terugwerkende kracht mijn PayPal account belasten. Maar mag dit zo als er niets over gezegd is vooraf?
Wat Toenmalig afgesproken is: Omdat ze geen regulering hebben, hielden ze mijn PayPal rentevrij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je serieuze antwoorden wil moet je gewoon duidelijk en serieus uitleggen wat er destijds afgesproken is, wat er in de tussentijd gebeurd is en wat nu het probleem is.
Mijn financiële adviseurs. Ik heb een goede doel opgezet en krijg donaties op PayPal. Daar hadden ze geen regulering voor.quote:
Gaat het om wettelijk verschuldigde rente of om provisie voor die adviseurs?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Mijn financiële adviseurs. Ik heb een goede doel opgezet en krijg donaties op PayPal. Daar hadden ze geen regulering voor.
De adviseurs zelf willen rente op je eigen Paypal-rekening hebben? Of wil de belastingdienst dat?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Mijn financiële adviseurs. Ik heb een goede doel opgezet en krijg donaties op PayPal. Daar hadden ze geen regulering voor.
provisie. Toenmalig was de afspraak dat ze een percentage krijgen van mijn inkomstenbronnen uitgezonderd PayPal want daar hadden ze geen regulering voor. Nu hebben ze wel regulering en willen ze het met terugwerkende kracht toepassen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gaat het om wettelijk verschuldigde rente of om provisie voor die adviseurs?
Dat lijkt me niet te kunnen. Heb je zwart op wit dat de paypaldonaties niet worden meegerekend in het bepalen van de provisie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
provisie. Toenmalig was de afspraak dat ze een percentage krijgen van mijn inkomstenbronnen uitgezonderd PayPal want daar hadden ze geen regulering voor. Nu hebben ze wel regulering en willen ze het met terugwerkende kracht toepassen.
Hier kan niemand op FOK! iets zinnigs over zeggen zonder je de contracten destijds in te zien. Gaat het om veel geld? Zoek een advocaat. Gaat het om weinig geld? Betaal om van het gezeur af te zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
provisie. Toenmalig was de afspraak dat ze een percentage krijgen van mijn inkomstenbronnen uitgezonderd PayPal want daar hadden ze geen regulering voor. Nu hebben ze wel regulering en willen ze het met terugwerkende kracht toepassen.
Als Paypal destijds is uitgezonderd dan hebben ze gewoon pech en kunnen ze niet achteraf de afspraken veranderen. Willen ze dat wel dan vertel je ze gewoon dat je geen zaken wilt doen met een onbetrouwbare partner en zoek je een ander.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |