quote:Op maandag 1 september 2014 18:45 schreef Tchock het volgende:
Ik snap totaal niet waar je het over hebt.
Er is geen wet die verbiedt reguleringen aan te passen dus dat mag.quote:Nu aantal jaren later hebben ze hun reguleringen aangepast en willen ze geld op terugwerkende kracht. Mag dit zomaar?
Ja duhhh, maar op welke kracht: waterkracht, paardenkracht etc. Daar gaat het om.quote:Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Wespensteek het volgende:
Ze willen geld op terugwerkende kracht, iedereen wil wel geld al zou ik het liever op de bank hebben;
Ik ga geen moeite doen als de TS dat ook niet doetquote:Op maandag 1 september 2014 21:16 schreef Wespensteek het volgende:
Kom op mensen zo moeilijk is het niet.
Eerste stuk maakt niet uit wat er staat.
[..]
Er is geen wet die verbiedt reguleringen aan te passen dus dat mag.
Ze willen geld op terugwerkende kracht, iedereen wil wel geld al zou ik het liever op de bank hebben; maar goed, iets willen is niet verboden dus het mag.
Laten zien vind ik ook nooit zo erg, maar als ze het willen hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:52 schreef SicSicSics het volgende:
Alle adviseurs wilten geld zien!Daar zijn het adviseurs voor.
Ik adviseer je om geen geld te laten zien aan adviseursquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:59 schreef shifto het volgende:
Laten zien vind ik ook nooit zo erg, maar als ze het willen hebben.
quote:Op maandag 1 september 2014 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ik pas met terugwerkende kracht even m'n uurloon aan, vanaf 2002 wordt het nu ¤ 450 per uur en dat is fantastisch!
Toenmalig hadden ze geen regulering voor PayPal account. Het was geen probleem. Nu hebben ze hun regelingen aangepast en willen op terugwerkende kracht mijn PayPal account belasten. Maar mag dit zo als er niets over gezegd is vooraf?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:06 schreef hottentot het volgende:
Toch wel benieuwd waar dit over gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |