het was een serieuze vraag. Ik weet niet hoeveel acteurs en zangers verdienen, maar volgens mij verdienen voetballers dus meer.quote:Op maandag 1 september 2014 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar moet ik godverdomme drie maanden voor werken.
Maar even serieus, is TS echt serieus?
oh wacht sanasoufi
Je verdient wat je bijdraagt aan de economie, dus nee, het is niet te veel wat hij verdient.quote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het was een serieuze vraag. Ik weet niet hoeveel acteurs en zangers verdienen, maar volgens mij verdienen voetballers dus meer.
quote:Op maandag 1 september 2014 18:19 schreef Pharkus het volgende:
Rutte krijgt iets meer falcao's weeksalaris per jaar zeg maar.
Dit.quote:Op maandag 1 september 2014 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je verdient wat je bijdraagt aan de economie, dus nee, het is niet te veel wat hij verdient.
Ben het zomaar met je eens..quote:Op maandag 1 september 2014 18:00 schreef sanasoufi het volgende:
gewoon onrechtvaardig om mensen zulke bedragen te geven voor het rennen achter een bal.
Precies, omdat hij niet kan voetballen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]dus daarom is hij nog niet getrouwd
goeden trollquote:Op maandag 1 september 2014 18:37 schreef Geralt het volgende:
Veel te veel.
Persoonlijk ben ik voorstander van dat iedereen gewoon hetzelfde salaris krijgt, of je nou bankdirecteur bent of bouwvakker.
En dan gewoon allemaal 3500 netto ofzo.
En Copthorne ook niet.quote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef FFlorus het volgende:
Daar komen Bill Gates, Carlos Slim en Warren Buffet hun bed niet voor uit.
Of de rest zoals verkeersboetes inkomensafhankelijk maken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:37 schreef Geralt het volgende:
Veel te veel.
Persoonlijk ben ik voorstander van dat iedereen gewoon hetzelfde salaris krijgt, of je nou bankdirecteur bent of bouwvakker.
FTFYquote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of de rest zoals verkeersboetes inkomensafhankelijk maken.
Ik rijd door rood = 50 euro boete
Radamel Falcao rijdt door rood = 5.000.000 euro boete
Wie komt daar zijn bed nou voor uit?quote:Op maandag 1 september 2014 18:37 schreef Geralt het volgende:
Veel te veel.
Een retorische vraag beantwoorden is echt dom.quote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef Propellerheads het volgende:
Retorische vraag. Natuurlijk is dat te veel.
Ik geef de nodige hulp aan TS.quote:Op maandag 1 september 2014 19:14 schreef Gelser het volgende:
[..]
Een retorische vraag beantwoorden is echt dom.
Ik.quote:Op maandag 1 september 2014 19:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie komt daar zijn bed nou voor uit?
quote:Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef pionnetje het volgende:
de massa bepaald wie de helden zijn,,
quote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef Propellerheads het volgende:
Retorische vraag. Natuurlijk is dat te veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |