maar hoe krijgt die club zo veel geld?quote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef Propellerheads het volgende:
Retorische vraag. Natuurlijk is dat te veel.
die is mooi, maar eeeh wederom vind ik dat niet kunnen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef HPLC het volgende:
die Di Maria (die in mijn ogen een rechtstreekse afstammeling is van een chimpansee) verdient 375.000 euro per week. Dus dit is nog karig
quote:Op maandag 1 september 2014 17:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar hoe krijgt die club zo veel geld?
[..]
[..]
en wat doen ze met al dat geld?quote:Op maandag 1 september 2014 17:53 schreef HPLC het volgende:
die Di Maria (die in mijn ogen een rechtstreekse afstammeling is van een chimpansee) verdient 375.000 euro per week. Dus dit is nog karig
Fans naaien.quote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe krijgt die club zo veel geld om dergelijke salarissen te betalen?
Prostitutie van Libanese hoerenquote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe krijgt die club zo veel geld om dergelijke salarissen te betalen?
Daarvoor hebben ze hun vrouwquote:Op maandag 1 september 2014 17:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en wat doen ze met al dat geld?
al hebben ze 8 vrouwen....dan nog kan je zo veel geld gewoon nooit opmaken. Het is gewoon meer dan 10 miljoen per jaar. En ik weet zeker dat CR7 en Messi nog meer verdienen....quote:
Mij zou het wel lukkenquote:Op maandag 1 september 2014 17:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
al hebben ze 8 vrouwen....dan nog kan je zo veel geld gewoon nooit opmaken. Het is gewoon meer dan 10 miljoen per jaar. En ik weet zeker dat CR7 en Messi nog meer verdienen....
Ik zie net dat het Benzema idd aardig lukt met zijn auto van 2 miljoenquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze hun vrouwvrouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |