Er is geen fantastisch scenario te bedenken of Aernout heeft er wel over geschreven.quote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef StaceySinger het volgende:
Aernout
op WS
on my ipad mini version 3, 3 months old, if I swipe (enlarge image) I very, but I mean very, clearly, see a skull, on its side, lying on it's right side, empty eye and nose sockets looking this way, I can hardly believe nobody sees this like I do! I think, you see water, of a stream, through leaves, and this skull is in the water, on the bottom, shining through the leaves..
hij zal dit wel zien - maar is geen schedel denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 15:44 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Er is geen fantastisch scenario te bedenken of Aernout heeft er wel over geschreven.
Ze zijn weer gesignaleerd op WSquote:Op maandag 1 september 2014 00:20 schreef Gorraay het volgende:
Verwacht: de geheimzinnige kannibalenstam uit de binnenlanden van Panama.
bedoelt hij niet die 'witte' vlek helemaal rechts?quote:Op maandag 1 september 2014 15:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hij zal dit wel zien - maar is geen schedel denk ik
[ afbeelding ]
geen idee dit is het enige wat ik zie en wat een beetje op een schedel lijktquote:Op maandag 1 september 2014 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
bedoelt hij niet die 'witte' vlek helemaal rechts?
Een chimpanseemoeder met haar jong.quote:Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geen idee dit is het enige wat ik zie en wat een beetje op een schedel lijkt
maar denk dat het een blad is ofzo
[ afbeelding ]
en:quote:Een en ander is niet alleen van belang om het onderzoek in Panama verder te kunnen voortzetten, maar ook vanwege het feit dat de resultaten van het onderzoek enkel door de Panamese autoriteiten ter beschikking van de familie Kremers kunnen worden gesteld.
http://www.answersforkris(...)namese-autoriteiten/quote:We zijn nu sinds begin april bezig met het achterhalen van telefoongegevens en hebben dit al zo vaak via verschillende kanalen helder en duidelijk kenbaar gemaakt.
"De Nederlandse ambassadeur in Panama beschikt inmiddels al tien dagen over de onderzoeksresultaten, doch hij heeft die onderzoeksresultaten nu nog steeds niet ter beschikking gesteld van de Panamese autoriteiten."quote:Op maandag 1 september 2014 16:24 schreef Saarah het volgende:
[..]
en:
[..]
http://www.answersforkris(...)namese-autoriteiten/
Ze beschikken dus idd nog niet over alle telefoongegevens, dus of Kris en Lisanne bv naar huis hebben proberen te bellen, of een afscheidsboodschap hebben achtergelaten, weten zij ook nog niet veronderstel ik...
En in Panama snuif je voor twee dollar al een gram weg.quote:Op maandag 1 september 2014 15:51 schreef Poekje01 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ekend-superbust.html
In NL is hiervan de straatwaarde ¤ 50,- per gram, ofwel ¤ 50.000 per kilo
Bij 13.000 kilo zou dat gaan om: 13.000 * ¤ 50.000 = ¤ 650.000.000, het loopt op naar ¤ 1 miljard
In USA dollars gaat het in dit artikel $ 1.000.000.000 ofwel 1.000 (!) keer een miljoen dollars.
Dat is een straatwaarde van ¤ 1,3 miljard voor 2.600 kilo cocaine.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:34 schreef jackie12 het volgende:
Ik had via een kort-geding bij de rechter de resultaten van het NFI opgeeist als ik al zo lang moest wachten.
De beste man zal wel genieten van zijn welverdiende "zomerreces".quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef Gorraay het volgende:
[..]
"De Nederlandse ambassadeur in Panama beschikt inmiddels al tien dagen over de onderzoeksresultaten, doch hij heeft die onderzoeksresultaten nu nog steeds niet ter beschikking gesteld van de Panamese autoriteiten."
Waarom in vredesnaam niet?
Uiteraard. Er is geen enkele aanwijzing dat het om iets anders zou gaan dan een verdwaling.quote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef Bozoe het volgende:
"Als je in Nederland stelt dat het slechts om een simpele verdwaling gaat en je verder geen onderzoek meer wil doen naar de oorzaak, is er ook geen enkel onderzoeksbelang meer om dit rapport niet vandaag nog vrij te geven aan de naasten."
Dit betekent dus dat het NFI/OM ook uitgaat van verdwaling?
Je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat als er geen gebruik gemaakt wordt van hardware cryptografie en er geen crypto sleutels in software zijn berekend (is niet standaard, want kost iedere keer erg veel device resources) de gegevens die op het toestel opgeslagen zijn inzichtelijk zijn. Componenten op een PCB kan je met voldoende kennis gewoon transplanteren in een ander platform. Een platform waarbij je zelf kan bepalen welke instructies er aan de componenten gegeven moeten worden.quote:Op maandag 1 september 2014 05:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Het was ook iets wat ik nog even snel vond.
Heb er wel meer tijd ingestoken dan alleen die link, maar nog niet echt een duidelijke uitkomst.
Ik weet meer over Android dan Appledingen.
Maar volgens mij kan je tegenwoordig niet zomaar aan de PCB gaan lopen solderen, om er vervolgens iets mee te bereiken (bijv. componenten vervangen/overzetten/los gebruiken).
ja, daarom gaan ze er ook zo graag mee naar de kust, en proppen alles in een speedbootquote:Op maandag 1 september 2014 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in Panama snuif je voor twee dollar al een gram weg.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)wijd-enorm-van-prijs
Eensquote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef Bozoe het volgende:
"Als je in Nederland stelt dat het slechts om een simpele verdwaling gaat en je verder geen onderzoek meer wil doen naar de oorzaak, is er ook geen enkel onderzoeksbelang meer om dit rapport niet vandaag nog vrij te geven aan de zolderkamerspeurders."
Nee, gewoon dat eerdere filmpje en kijk dan vanaf 2:10 of zo dan zie je voor 2:22 dat gat en op 2:22 komt daar iets uit. Als je dat gat niet ziet dan snap ik dat echt niet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik heb het voor de 4e keer bekeken, maar ik zie er een klein gat met water in, niets meer!
dit is volgens mij dezelfde waterval, gezien vanaf beneden onder, vanaf de andere kant.
Het is wel aan de Boquete kant trouwens, net als dat spookhuis, bij Bajo Mono, bij Nacho
Maar wat is volgens jou de mogelijke relevantie van het drugsverkeer? De twee meiden hebben drugssmokkelaars oid ontdekt en zijn op een zeer omslachtige wijze om het leven gebracht?quote:Op maandag 1 september 2014 16:56 schreef Poekje01 het volgende:
ja, daarom gaan ze er ook zo graag mee naar de kust, en proppen alles in een speedboot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |