Dit orgaanroof-verhaal kun je dan bij elke verdwijningszaak wel boven tafel halen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:09 schreef suddenintuition het volgende:
Bozoe : J U I S T ......en dat denk ik al maaaanden.....ik had het wel een paar weken `weg-gezet ` omdat ik er zelf ook niet mee overweg kon, in zekere zin, ....maar het dringt zich de laatste paar weken wel weeer aan me op.....
begin ergens een eigen topicje - tiaquote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef suddenintuition het volgende:
ik heb het nog niet gegoogled, maar ik ben benieuwd, wat je krijgt voor artikelen, als je intoetst : orgaanhandel Panama Costa Rica......als we dan maar niet schrikken.....
Je vergeet WAAR eea gebeurd is? Het is niet Panama City he?quote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef suddenintuition het volgende:
ik heb het nog niet gegoogled, maar ik ben benieuwd, wat je krijgt voor artikelen, als je intoetst : orgaanhandel Panama Costa Rica......als we dan maar niet schrikken.....
Hou eens op met je afzeikgedoe naar iedereenquote:Op maandag 1 september 2014 00:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
begin ergens een eigen topicje tia
was vriendelijk bedoeld hoorquote:Op maandag 1 september 2014 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met je afzeikgedoe naar iedereen
Daar heb ik toevallig vanmiddag een stukje over gelezen haha.quote:Op maandag 1 september 2014 00:20 schreef Gorraay het volgende:
Verwacht: de geheimzinnige kannibalenstam uit de binnenlanden van Panama.
http://www.gestolengrootm(...)ffer-van-orgaanroof/quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef suddenintuition het volgende:
gorraay : nee, geen `kannibalenstam ` .....maar een z e e r g o e d georganiseerde orgaanhandel !! ...sorry, grijzemassa....je hebt precies verkeerd gedacht....en dit is geen flauwe shit, daar is het ook `te erg `voor...ik ga dadelijk toch zoeken naar dat artikel van toen, het was best uitgebreid
Ja, laten we gaan complottenquote:Op maandag 1 september 2014 00:46 schreef suddenintuition het volgende:
ik heb ook al weken het gevoel, dat een en ander allemaal zo lang duurt, omdat dit `onderwerp `` er tussen is komen te zitten....wie weet, wat er zich op de achtergrond allemaal afspeelt, waar wij geen enkel idee van hebben ( behalve mensen als ik dan ....) Dat eindeloze `gedonder ` tussen NFI ( corrupt, tot op de bodem ) en het OM ( ook corrupt tot op de bodem ) en de rest van de betrokken `corrupte `partijen....hebben allemaal hun eigen b e l a n g e n , en ondertussen zitten deze arme verdrietige ouders hoopvol te wachten, op de meest `` simpel `te verkrijgen gegevens !!! StaceySinger zei het hier net al eerder, ..elke telefoon, heeft de mogelijkheid om ALLES terug te halen, elke telefoon, ook als ie uit staat, heeft een transponder waarop `alles ` blijft staan.....want daar zijn ze namelijk voor gemaakt !....Elke goede technicus kan je dat vertellen.....en dat hoeft in principe geen maaaaaaanden te duren.....dus conclusie : op de achtergrond is het veel spannender als wij denken...
Volgens mij mist het belangrijkste deel uit je post?quote:Op maandag 1 september 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
The helicopter is equipped with the most modern portable ER equipment, probably better equipped than many hospitals in Panama. Life Flight claims they
Boquete.
En wat staat er op de helikopter...Thrifty
[ afbeelding ]
Bron:
https://www.google.nl/sea(...)F07%252F%3B448%3B336
Weet niet wat je bedoeld. Maar omdat we eerder zo bezig waren met het Thrifty logo, vond ik deze lifeliner naar Boquete wel toepasselijk om te plaatsen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij mist het belangrijkste deel uit je post?
Ja tuurlijk. Dat taboe. Compleet onuitvoerbaar dan ten eerste. Ten tweede, hebben die orgaanhandelaren met 911 gebeld waarom? Sommige dingen zijn taboe omdat ze te stupide voor woorden zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:53 schreef suddenintuition het volgende:
ik durrrreff het bijna niet aan te breken ? ....maar het is echt waar ! Er schijnt een `bloeiende orgaan-handel te zijn tussen Panama en Costa-Rica....ik heb dit al gelezen, vlak NA deze tragedie, van deze meisjes.....ik weet alleen echt niet meer op welke website, ik het tegenkwam ...Toch lees je daar niets over op dit forum, misschien mag dat niet ? er stond zelfs in dat artikel, HOE dat in zijn werk ging....
Censuur van die orgaanhandelaren?quote:Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef suddenintuition het volgende:
n a t u u r l i j k is het weggehaald door AD, dat snap ik ! Al die kranten vallen onder censuur !
Maar het artikel is wel de waarheid, ook als kranten dat gaan weghalen.....ik bedoel maar...
Lukt niet. Hoe doe ik dat?quote:Op maandag 1 september 2014 01:03 schreef suddenintuition het volgende:
Dr. Schnautzer : U mag dat Dr. voor uw naam wel weglaten......
reflectie van de flitsquote:Op maandag 1 september 2014 01:09 schreef vronie het volgende:
Ik kom even terug op het topic markering die foto van de rots met plastic zakjes.
Ik zie op de foto rechts boven een soort licht kunnen jullie speurneuzen dit verklaren.
Nee, was wel opgevallen. Het zou idd een reflectie vh licht kunnen zijn, maar wat reflecteerde het dan.quote:Op maandag 1 september 2014 01:09 schreef vronie het volgende:
Ik kom even terug op het topic markering die foto van de rots met plastic zakjes.
Ik zie op de foto rechts boven een soort licht kunnen jullie speurneuzen dit verklaren.
Overal op de wereld is illegale orgaanhandel behalve in centraal Amerika?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder onwaarschijnlijk als je weet wat er nodig is voor orgaantransplantatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |