abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144049145
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:09 schreef suddenintuition het volgende:
Bozoe : J U I S T ......en dat denk ik al maaaanden.....ik had het wel een paar weken `weg-gezet ` omdat ik er zelf ook niet mee overweg kon, in zekere zin, ....maar het dringt zich de laatste paar weken wel weeer aan me op.....
Dit orgaanroof-verhaal kun je dan bij elke verdwijningszaak wel boven tafel halen.
In deze zaak heb ik evt. aanwijzingen hiervoor niet voorbij zien komen.
pi_144049155
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef suddenintuition het volgende:
ik heb het nog niet gegoogled, maar ik ben benieuwd, wat je krijgt voor artikelen, als je intoetst : orgaanhandel Panama Costa Rica......als we dan maar niet schrikken.....
begin ergens een eigen topicje - tia
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 1 september 2014 @ 00:16:09 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144049182
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef suddenintuition het volgende:
ik heb het nog niet gegoogled, maar ik ben benieuwd, wat je krijgt voor artikelen, als je intoetst : orgaanhandel Panama Costa Rica......als we dan maar niet schrikken.....
Je vergeet WAAR eea gebeurd is? Het is niet Panama City he?

Kom op, denk zelf eens na over alle voorwaarden en vereisten en kijk naar deze zaak en wat we daar van weten..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 1 september 2014 @ 00:17:06 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144049217
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

begin ergens een eigen topicje tia
Hou eens op met je afzeikgedoe naar iedereen

:7
pi_144049251
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hou eens op met je afzeikgedoe naar iedereen

:7
was vriendelijk bedoeld hoor :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144049320
okeee....we zetten het dan maar weer even `` weg `` ( maar het onderwerp zal terugkomen in deze zaak, ben ik bang voor ..toch ) ....mijn `intuitie zegt dat ....en ik heb het nog noooit mis gehad....dat zou de eerste keer zijn in die xx jaar !
  maandag 1 september 2014 @ 00:20:47 #132
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144049341
Verwacht: de geheimzinnige kannibalenstam uit de binnenlanden van Panama. ;)
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144049396
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:20 schreef Gorraay het volgende:
Verwacht: de geheimzinnige kannibalenstam uit de binnenlanden van Panama. ;)
Daar heb ik toevallig vanmiddag een stukje over gelezen haha.
pi_144049476
gorraay : nee, geen `kannibalenstam ` .....maar een z e e r g o e d georganiseerde orgaanhandel !! ...sorry, grijzemassa....je hebt precies verkeerd gedacht....en dit is geen flauwe shit, daar is het ook `te erg `voor...ik ga dadelijk toch zoeken naar dat artikel van toen, het was best uitgebreid
pi_144049799
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef suddenintuition het volgende:
gorraay : nee, geen `kannibalenstam ` .....maar een z e e r g o e d georganiseerde orgaanhandel !! ...sorry, grijzemassa....je hebt precies verkeerd gedacht....en dit is geen flauwe shit, daar is het ook `te erg `voor...ik ga dadelijk toch zoeken naar dat artikel van toen, het was best uitgebreid
http://www.gestolengrootm(...)ffer-van-orgaanroof/
Lees dit dan ook maar
pi_144049927
The helicopter is equipped with the most modern portable ER equipment, probably better equipped than many hospitals in Panama. Life Flight claims they
Boquete.
En wat staat er op de helikopter...Thrifty

Bron:
https://www.google.nl/sea(...)F07%252F%3B448%3B336

[ Bericht 5% gewijzigd door Grijzemassa op 01-09-2014 00:46:31 ]
pi_144050099
ik heb ook al weken het gevoel, dat een en ander allemaal zo lang duurt, omdat dit `onderwerp `` er tussen is komen te zitten....wie weet, wat er zich op de achtergrond allemaal afspeelt, waar wij geen enkel idee van hebben ( behalve mensen als ik dan ....) Dat eindeloze `gedonder ` tussen NFI ( corrupt, tot op de bodem ) en het OM ( ook corrupt tot op de bodem ) en de rest van de betrokken `corrupte `partijen....hebben allemaal hun eigen b e l a n g e n , en ondertussen zitten deze arme verdrietige ouders hoopvol te wachten, op de meest `` simpel `te verkrijgen gegevens !!! StaceySinger zei het hier net al eerder, ..elke telefoon, heeft de mogelijkheid om ALLES terug te halen, elke telefoon, ook als ie uit staat, heeft een transponder waarop `alles ` blijft staan.....want daar zijn ze namelijk voor gemaakt !....Elke goede technicus kan je dat vertellen.....en dat hoeft in principe geen maaaaaaanden te duren.....dus conclusie : op de achtergrond is het veel spannender als wij denken...
  maandag 1 september 2014 @ 00:49:14 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144050153
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:46 schreef suddenintuition het volgende:
ik heb ook al weken het gevoel, dat een en ander allemaal zo lang duurt, omdat dit `onderwerp `` er tussen is komen te zitten....wie weet, wat er zich op de achtergrond allemaal afspeelt, waar wij geen enkel idee van hebben ( behalve mensen als ik dan ....) Dat eindeloze `gedonder ` tussen NFI ( corrupt, tot op de bodem ) en het OM ( ook corrupt tot op de bodem ) en de rest van de betrokken `corrupte `partijen....hebben allemaal hun eigen b e l a n g e n , en ondertussen zitten deze arme verdrietige ouders hoopvol te wachten, op de meest `` simpel `te verkrijgen gegevens !!! StaceySinger zei het hier net al eerder, ..elke telefoon, heeft de mogelijkheid om ALLES terug te halen, elke telefoon, ook als ie uit staat, heeft een transponder waarop `alles ` blijft staan.....want daar zijn ze namelijk voor gemaakt !....Elke goede technicus kan je dat vertellen.....en dat hoeft in principe geen maaaaaaanden te duren.....dus conclusie : op de achtergrond is het veel spannender als wij denken...
Ja, laten we gaan complotten :r

* Whiskers2009 spuugt de laatste restjes tandpasta uit en duikt haar bed in..
pi_144050215
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
The helicopter is equipped with the most modern portable ER equipment, probably better equipped than many hospitals in Panama. Life Flight claims they
Boquete.
En wat staat er op de helikopter...Thrifty

[ afbeelding ]
Bron:
https://www.google.nl/sea(...)F07%252F%3B448%3B336
Volgens mij mist het belangrijkste deel uit je post? :o
pi_144050310
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 00:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens mij mist het belangrijkste deel uit je post? :o
Weet niet wat je bedoeld. Maar omdat we eerder zo bezig waren met het Thrifty logo, vond ik deze lifeliner naar Boquete wel toepasselijk om te plaatsen.
pi_144050353
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:53 schreef suddenintuition het volgende:
ik durrrreff het bijna niet aan te breken ? ....maar het is echt waar ! Er schijnt een `bloeiende orgaan-handel te zijn tussen Panama en Costa-Rica....ik heb dit al gelezen, vlak NA deze tragedie, van deze meisjes.....ik weet alleen echt niet meer op welke website, ik het tegenkwam ...Toch lees je daar niets over op dit forum, misschien mag dat niet ? er stond zelfs in dat artikel, HOE dat in zijn werk ging....
Ja tuurlijk. Dat taboe. Compleet onuitvoerbaar dan ten eerste. Ten tweede, hebben die orgaanhandelaren met 911 gebeld waarom? Sommige dingen zijn taboe omdat ze te stupide voor woorden zijn
pi_144050367
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef suddenintuition het volgende:
n a t u u r l i j k is het weggehaald door AD, dat snap ik ! Al die kranten vallen onder censuur !
Maar het artikel is wel de waarheid, ook als kranten dat gaan weghalen.....ik bedoel maar...
Censuur van die orgaanhandelaren?
pi_144050428
Dr. Schnautzer : U mag dat Dr. voor uw naam wel weglaten......
pi_144050522
Ik kom even terug op het topic markering die foto van de rots met plastic zakjes.
Ik zie op de foto rechts boven een soort licht kunnen jullie speurneuzen dit verklaren.
pi_144050544
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:03 schreef suddenintuition het volgende:
Dr. Schnautzer : U mag dat Dr. voor uw naam wel weglaten......
Lukt niet. Hoe doe ik dat?
pi_144050549
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:09 schreef vronie het volgende:
Ik kom even terug op het topic markering die foto van de rots met plastic zakjes.
Ik zie op de foto rechts boven een soort licht kunnen jullie speurneuzen dit verklaren.
reflectie van de flits
pi_144050636
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 01:10 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

reflectie van de flits
Daar hou ik het daar maar op ;)
pi_144050667
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 01:09 schreef vronie het volgende:
Nee, was wel opgevallen. Het zou idd een reflectie vh licht kunnen zijn, maar wat reflecteerde het dan.
Een waterdruppel, lijkt een beetje groot daarvoor. Maar dat kan ook komen doordat de foto bewerkt is.
Ook op de originele foto valt het op als een wit rondje. Ik vind het vrij hoog zitten voor een waterdruppel
pi_144050721
Vandaag is het precies 5 maanden geleden dat kris en Lisanne verdwenen.
Het is inmiddels 2 en een half maand geleden dat de rugzak is gevonden.
Waarom duurt het maar en duurt het maar tot de telefoongegevens bekend worden?

En wat als er bekend wordt gemaakt dat er niet naar huis is gebeld/ge-smst in al die dagen en er ook geen bericht op wat voor manier dan ook is achtergelaten voor de achterblijvers? (Op de fotocamera in ieder geval niet)
Is er dan nog iemand op dit forum die dan nog in "verdwalen" geloofd?

En wanneer wordt er bekend gemaakt wat voor water er in de fles zat?
  maandag 1 september 2014 @ 01:24:39 #150
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_144050744
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is ook bijzonder onwaarschijnlijk als je weet wat er nodig is voor orgaantransplantatie ;)
Overal op de wereld is illegale orgaanhandel behalve in centraal Amerika?

Of het iets met deze zaak te maken heeft is een tweede (het is immers niet eens bekend wat er met de meisjes gebeurd is en of het meer is dan verdwalen) maar er zijn genoeg betrouwbare bronnen te vinden. Het bestaat.

zoek bijvoorbeeld op "organ trade panama"
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')