Bij mijn eerste deelname spraken we lui in een Trabantje. Gekocht voor 200 euro, inclusief aanhangertje in stijl. Dat ding was alleen maar mee voor de reserve-onderdelenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:04 schreef 2cv het volgende:
Lijkt mij ook wel gaaf om in een (gare) Eend mee te doen. Reserveblokkie achterin en gaan met dat ding. Bij panne even het blok wisselen
Dat is juist het leuke eraan inderdaad. Wij hadden allerlei problemen met elektronica, de voorruit scheurde op de terugweg nog compleet door, maar technisch viel het mee. We hadden het echter verwacht gezien de kostprijsquote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef ueberduitser het volgende:
Vonden wij wel! Wij hebben genoeg spannende kilometers gehad, haalt ie het wel, haalt ie het niet...
¤200,- ? Kolere ... Gemiddeld kosten ze 10 keer zoveel !quote:Op donderdag 18 september 2014 06:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Bij mijn eerste deelname spraken we lui in een Trabantje. Gekocht voor 200 euro, inclusief aanhangertje in stijl. Dat ding was alleen maar mee voor de reserve-onderdelen. Ook een andere motor e.d., geniaal.
inderdaad ik las ergens op fb dat de reserve lijst al ver op was.quote:Op zondag 30 november 2014 20:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Als je per se wil moet je de organisatie contacten en lid worden van de FB... zullen vanaf april genoeg tickets voorbij komen.
Jij welquote:Op maandag 1 december 2014 13:55 schreef Miniem het volgende:
Nog carbagerunners op de brommer voor 2015?
Zou ik wel willen maar ik zoek nog een maatje.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij wel?
Nog mensen die de wintereditie gaan doen?
Neem je iemand achterop dan? Of gewoon een maatje met een eigen brommer om mee op te trekken?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar ik zoek nog een maatje.
Je bent verplicht om met minimaal een team van 2 te rijden. Elk op een eigen brommer. Achterop zal ook niet gaan aangezien je nog een hoop bagage mee moet slepenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Neem je iemand achterop dan? Of gewoon een maatje met een eigen brommer om mee op te trekken?
Ah, dat wist ik nietquote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je bent verplicht om met minimaal een team van 2 te rijden. Elk op een eigen brommer. Achterop zal ook niet gaan aangezien je nog een hoop bagage mee moet slepen
Ik op de brommerquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:43 schreef densmee het volgende:
Nee helaas, komende zomer doen we weer mee
quote:
Puch Maxi jonge.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:44 schreef ueberduitser het volgende:
[..]Dat leek mij nou ook wel gaaf om te doen, liefst dan op een Monkey. En anders op een Honda MB(X)
Ook leuk.quote:
Ik weet...quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:21 schreef Miniem het volgende:
2 speeds zijn in originele staat zeldzaam.
Alleen die uitsparingen, dus die kleine kapjes. Had witte en zwarte, voor het afwisselen.quote:Bedoel je helemaal dichte Polini kappen of alleen die kapjes in de uitsparingen? (5 per wiel)
Hehe, die is van een collega van mijquote:Op maandag 2 maart 2015 15:33 schreef Erasmo het volgende:
Kijk eens wat ik zaterdag in Winterswijk tegen kwam
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |