inderdaad ik las ergens op fb dat de reserve lijst al ver op was.quote:Op zondag 30 november 2014 20:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Als je per se wil moet je de organisatie contacten en lid worden van de FB... zullen vanaf april genoeg tickets voorbij komen.
Jij welquote:Op maandag 1 december 2014 13:55 schreef Miniem het volgende:
Nog carbagerunners op de brommer voor 2015?
Zou ik wel willen maar ik zoek nog een maatje.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij wel?
Nog mensen die de wintereditie gaan doen?
Neem je iemand achterop dan? Of gewoon een maatje met een eigen brommer om mee op te trekken?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar ik zoek nog een maatje.
Je bent verplicht om met minimaal een team van 2 te rijden. Elk op een eigen brommer. Achterop zal ook niet gaan aangezien je nog een hoop bagage mee moet slepenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Neem je iemand achterop dan? Of gewoon een maatje met een eigen brommer om mee op te trekken?
Ah, dat wist ik nietquote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je bent verplicht om met minimaal een team van 2 te rijden. Elk op een eigen brommer. Achterop zal ook niet gaan aangezien je nog een hoop bagage mee moet slepen
Ik op de brommerquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:43 schreef densmee het volgende:
Nee helaas, komende zomer doen we weer mee
quote:
Puch Maxi jonge.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:44 schreef ueberduitser het volgende:
[..]Dat leek mij nou ook wel gaaf om te doen, liefst dan op een Monkey. En anders op een Honda MB(X)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |