quote:Op maandag 1 september 2014 11:57 schreef LelijKnap het volgende:
Mensen die denken dat neuken leuker is dan fappen hebben onmogelijk de ontmaagding meegemaakt.
Ja, en seks gaat idd 100% om de wrijving van je pikkie, de rest is totaal niet interessant verder.quote:Op maandag 1 september 2014 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niets is strakker dan den eigen hand.
Juist. Trieste bedoeling.quote:Op maandag 1 september 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en seks gaat idd 100% om de wrijving van je pikkie, de rest is totaal niet interessant verder.
Jij bent dus nog maagdquote:Op maandag 1 september 2014 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niets is strakker dan den eigen hand.
En jij hebt het gedaan met een meisje van 11.quote:
Seks is alleen beter als: je niet hoeft te beffen, d'r kut niet stinkt, ze geen kontgeur en haar heeft, niet meer dan 2 keer wil komen en ze niet zo nat is dat je geen flikker meer voelt ondanks dat je een lul van 3 cm dik hebt bungelen waardoor je een uur in de ruimte aan t stoten bent,quote:Op maandag 1 september 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en seks gaat idd 100% om de wrijving van je pikkie, de rest is totaal niet interessant verder.
Nee, was 9.quote:Op maandag 1 september 2014 12:06 schreef Bapple het volgende:
[..]
En jij hebt het gedaan met een meisje van 11.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef Dimens het volgende:
Ik had gewoon die vrouwen geconfronteerd met die foto's. "Je pijpt me of ze komen op internet te staan."
En dan gewoon toch op internet zetten. Zo ben ik dan weer wel.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:57 schreef LelijKnap het volgende:
Mensen die denken dat neuken leuker is dan fappen hebben onmogelijk de ontmaagding meegemaakt.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef Dimens het volgende:
Ik had gewoon die vrouwen geconfronteerd met die foto's. "Je pijpt me of ze komen op internet te staan."
En dan gewoon toch op internet zetten. Zo ben ik dan weer wel.
Victoria Justicequote:Op maandag 1 september 2014 12:19 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is wel een leuk exemplaarNaam?
Ik heb altijd een beetje medelijden met je als ik je zo over seks en vrouwen zie spreken.quote:Op maandag 1 september 2014 12:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Seks is alleen beter als: je niet hoeft te beffen, d'r kut niet stinkt, ze geen kontgeur en haar heeft, niet meer dan 2 keer wil komen en ze niet zo nat is dat je geen flikker meer voelt ondanks dat je een lul van 3 cm dik hebt bungelen waardoor je een uur in de ruimte aan t stoten bent,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |