Fobo gecheckt. zou geven.quote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
weet jij niks van.... ik ben heul niet knap hoor
haha dan ben k nog uhmmmm te oud???quote:Op maandag 1 september 2014 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fobo gecheckt. zou geven.
ga wederom fapje plegen
quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Webcam aan, streamgegevens in het topic neergooien en....
Oh wacht.
NPquote:Op maandag 1 september 2014 14:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha dan ben k nog uhmmmm te oud???
Haha, valt wel mee toch? Dan bel ik je welquote:Op maandag 1 september 2014 14:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
arme jullie...... hou je geen luisteraar over...
Whahahaquote:Op maandag 1 september 2014 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fobo gecheckt. zou geven.
ga wederom fapje plegen
kloptquote:Op maandag 1 september 2014 14:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee toch? Dan bel ik je wel.
[..]
Whahaha.
Gelukkig heb je niet in mijn fobo gelurkt, want dan zou ik me vies voelen.
Blame the deliriumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blame the deliriumWaar koorts??? je hebt t gewoon heet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Iedereen hier is ouder dan mijquote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is 89 eigenlijk jouw geboortedatum? Dan ben ik ouder dan jij.
Hij is natuurlijk helemaal opgewonden door dat gepraat over tieten. En ik snap wel dat 'ie dan helemaal opgewonden wordt van jouquote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wel opletten waar je je fapje doet he
Ik word sws opgewonden als een vrouw mij quote.quote:Op maandag 1 september 2014 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk helemaal opgewonden door dat gepraat over tieten. En ik snap wel dat 'ie dan helemaal opgewonden wordt van jou.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blame the deliriumIk ook. Zo nog maar ff 2 paracetamolletjes naar binnen werken voor ik naar huis ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Liever 15 en dat je houd van paardenquote:Op maandag 1 september 2014 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat mijn echte leeftijd 16 is?
quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik word sws opgewonden als een vrouw mij quote.
Dochter is ook ziek, dus voor mij ook een goede reden om thuis te blijven. Heel mijn kop vol snot, pijn in oren, keel en longen. En donderdag moet ik vliegenquote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook. Zo nog maar ff 2 paracetamolletjes naar binnen werken voor ik naar huis ga.
uhmmm mij???? nee joh...quote:Op maandag 1 september 2014 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk helemaal opgewonden door dat gepraat over tieten. En ik snap wel dat 'ie dan helemaal opgewonden wordt van jou.
[..]
Liever 15 en dat je houd van paarden
das wel btje heul fout.....quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Auch, ik herinner mij nog hoe vervelend is om met een een volle kop te moeten vliegen. Is geen pretjequote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dochter is ook ziek, dus voor mij ook een goede reden om thuis te blijven. Heel mijn kop vol snot, pijn in oren, keel en longen. En donderdag moet ik vliegen
[..]
[..]
Zo goed?quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die snap ik even nietquote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel joh. Jij bent veel lekkerderder dan mijquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo goed?.
[..]
Die snap ik even niet. Dochter van Yvonne?
[..]
Jawel joh. Jij bent veel lekkerderder dan mij.
Ooh.... hoe heet die gast ook alweer... daar heb ik nog contact mee gehad destijds.quote:
Flashquote:Op maandag 1 september 2014 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ooh.... hoe heet die gast ook alweer... daar heb ik nog contact mee gehad destijds.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een drukte hier in dit topic…
Hallo alle nieuwkomers
Niet nieuw wel halloquote:Op maandag 1 september 2014 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een drukte hier in dit topic…
Hallo alle nieuwkomers
en yvonnequote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii,
ik ben flessie aan t kijken hahha
Nee sorry, dat mag hier niet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
Belle is schijnbaar tijdje weg en ze vind dat erg jammer.. ze vroeg of ik dat even wilde posten hier.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee sorry, dat mag hier niet.
TR gemacht
Is mijn laatste vrije dag, probeer de stemming er een beetje in te houdenquote:
oh.quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is mijn laatste vrije dag, probeer de stemming er een beetje in te houden
Owwww ik zie dat het niet je eerste bezoekje is hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |