Heb niet gelezen behalve de laatste zin voor samenvatting.quote:Op maandag 1 september 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hey gelovige
I would never try to talk you out of being awed by this fact. But I do want to point out that it can have absolutely no bearing on whether an "intelligent agent created the universe," because it is not dependent on any facts whatsoever about our universe. Put simply, it must be true in absolutely any universe that can ever exist. The reason it must be true is that in order to ask whether it's true we must first define the meanings of the 9 or so concepts involved. Then the result follows from simply applying raw logic to those definitions. Aliens on other worlds or universes might define these concepts with different symbology or might find some of them uninteresting and never define them at all. But if they do define corresponding concepts, and they inquire into the truth of the corresponding equation, they must find that it is true. Even an all-powerful God cannot change the truth of this statement, or change the value of pi, or make 1 + 1 equal anything but 2. These things always were and always will be, whether any universes even exist at all or not. There's a higher god than God, and it's called logic.
Wie zegt dat ik het tegen jou had?quote:Op maandag 1 september 2014 00:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb niet gelezen behalve de laatste zin voor samenvatting.
Waarom zeg je de ene dag dat iedereen zelf mag kiezen waar hij/zij in gelooft en de andere dag ben je super erg tegen religie? Who cares main al geloof je in aliens. Als dat je blij maakt.
Ik ben gelovig. Dus voel ik me aangesproken. Vanzelfsprekend dat ik daarop reageer. Je gaf tevens geen naam aan maar alleen de term ''gelovige''quote:Op maandag 1 september 2014 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het tegen jou had?
Ik had het tegen VMS. VMS is namelijk een schone jonge Christen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben gelovig. Dus voel ik me aangesproken. Vanzelfsprekend dat ik daarop reageer. Je gaf tevens geen naam aan maar alleen de term ''gelovige''
Dan kan ik er alsnog op reageren of nie dan?quote:Op maandag 1 september 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had het tegen VMS. VMS is namelijk een schone jonge Christen.
Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan kan ik er alsnog op reageren of nie dan?
Ready to use choke devicequote:Op maandag 1 september 2014 00:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat is eigenlijk de gedachte achter de hoofddoek qua geloof/cultuur?
Je gaat branden in hel. Allah zei net tegen mij dat jij niet mocht reageren.quote:
Dan gaan we samen branden. Hey gezellig joh.quote:Op maandag 1 september 2014 00:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je gaat branden in hel. Allah zei net tegen mij dat jij niet mocht reageren.
Katholiek opgevoed. Op m'n home island halen ze elk jaar een gebalsemde heilige uit z'n tombe om hem door het dorp te rijden op een houten kar.quote:Op maandag 1 september 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had het tegen VMS. VMS is namelijk een schone jonge Christen.
Ik geloof daar niet in, dus ik brand niet.quote:Op maandag 1 september 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan gaan we samen branden. Hey gezellig joh.
Of je nou gelovig bent of niet. We kunnen allemaal zien dat er zelfs logic ontbreekt bij jou.quote:Op maandag 1 september 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, dus ik brand niet.
Blasfemie, alleen Jezus mag uit zijn graf herrijzen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Katholiek opgevoed. Op m'n home island halen ze elk jaar een gebalsemde heilige uit z'n tombe om hem door het dorp te rijden op een houten kar.
sickeningquote:Op maandag 1 september 2014 00:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Katholiek opgevoed. Op m'n home island halen ze elk jaar een gebalsemde heilige uit z'n tombe om hem door het dorp te rijden op een houten kar.
Haha, oké.quote:Op maandag 1 september 2014 00:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Of je nou gelovig bent of niet. We kunnen allemaal zien dat er zelfs logic ontbreekt bij jou.
sie je mrgequote:Op maandag 1 september 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
En alle gelovigen met takken in tranen langs de weg.
Helemaal de weg kwijt, maar het is een vrije dag. So they got that going for them, which is nice.
Ok slp lkr
quote:Op maandag 1 september 2014 00:49 schreef V1z0R het volgende:
Iemand trouwens nog wat goede nummers trouwens voor gym-grind?
Dus niet voor pump-up maar nummers die je het tweede uur inslepen.
Iets als
Toe aan wat nieuws voor de MP3-speler, is wel nodig.
Vraag mij wel af hoe die pics gelekt zijn srs NSA shit up in dere.quote:Op maandag 1 september 2014 00:51 schreef Dimachaerus het volgende:
https://volafile.io/r/CiTcWi
http://imgur.com/a/rtlSM
Sorry, I didn't want to wade into 4chan territory; only read about it here, so no guarantees: The quotes I read sounded like somebody found a vulnerability (zero day) for iCloud; so neither inside job nor broken password; just the ability to access data because Apple messed up.quote:Op maandag 1 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag mij wel af hoe die pics gelekt zijn srs NSA shit up in dere.
LOLquote:Op maandag 1 september 2014 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fanta's pic ook gelekt?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2014 00:57 schreef Verbosity het volgende:
Eerste voor de gym, ander voor de underground hiphop
sickeningquote:Op maandag 1 september 2014 00:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Sorry, I didn't want to wade into 4chan territory; only read about it here, so no guarantees: The quotes I read sounded like somebody found a vulnerability (zero day) for iCloud; so neither inside job nor broken password; just the ability to access data because Apple messed up.
Which theoretically could be bigger in some ways than nude pictures (honestly ... nowadays, that is only a big deal to the poor sod/gal that is in the pic); but I didn't read anything about the OP on 4chan grabbing more than nudes. Perfectly possible that is all he targeted while ignoring much, much more sensible data (so many people just auto-cloud everything without even knowing it is enabled by default).
quote:Op maandag 1 september 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag mij wel af hoe die pics gelekt zijn srs NSA shit up in dere.
Die ene foto waar die meid pik in dr oog heeft.quote:Op maandag 1 september 2014 00:51 schreef Dimachaerus het volgende:
https://volafile.io/r/CiTcWi
http://imgur.com/a/rtlSM
hnnngquote:Op maandag 1 september 2014 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ariana grande hnnnnggg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal kijken of er wat tussen zit.quote:Op maandag 1 september 2014 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
V1z0R, Spotify is wat je nodig hebt. Srs. Gewoon in de zoekbalk "gym hiphop" intikken je krijgt lijsten met 100+ nummers.
Waar je je druk om kan maken.quote:Op maandag 1 september 2014 01:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal kijken of er wat tussen zit.
Hou het vooralsnog bij de oude MP3-speler, telefoon en andere dingen die communiceren blijven gewoon thuis of in het kluisje.
Godverdomme ergerlijk volk die benchhuggers met de kuttelefoon altijd te kloten...
Zou een Ray moeten doen en die dingen door de spiegels heen trappen eigenlijk.
Would lick, flick and plaster.quote:Op maandag 1 september 2014 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ariana grande hnnnnggg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn 5 benches bij dumbbell-rack, wil niet wachten op iemand die z'n moeder appt wat voor vlees die bij z'n doperwten krijgt.quote:
Gedownloadquote:
Thx!quote:Op maandag 1 september 2014 00:57 schreef Verbosity het volgende:
Eerste voor de gym, ander voor de underground hiphop
Wow man hier kun je gewoon achter gaan staan en zo onderlangs in de vasjien duwenquote:Op maandag 1 september 2014 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ariana grande hnnnnggg
[ afbeelding ]
Holy fuck.twitter:M_E_Winstead twitterde op zondag 31-08-2014 om 23:51:57To those of you looking at photos I took with my husband years ago in the privacy of our home, hope you feel great about yourselves. reageer retweet
quote:Op maandag 1 september 2014 01:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/T(...)cs_all_in_one_place/
Fuckin lol om die sub-reddit naam "The Fappening".
'Hoi mam. Deze jongen zit tegenover mij in de trein. Als ik ontvoerd word heeft hij het gedaan. Kusjes.'quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgens mij maakte een meisje in de trein net een foto van mij.
je moet je pielemuis ook in je broek houden als je in de trein zit...quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou die Kat Dennings echt helemaal verwoesten he... Tering man zij is lekker.quote:Op maandag 1 september 2014 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
http://imgur.com/a/QhBS2
Nieuw album, deze is nóg beter. Jessica Alba zit er ook tussen loool.
Ongelooflijk.
Fuaaaark.
Nice. Maar geef mij maar die Christina Hendricks.quote:Op maandag 1 september 2014 08:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou die Kat Dennings echt helemaal verwoesten he... Tering man zij is lekker.
quote:Op maandag 1 september 2014 08:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Hoi mam. Deze jongen zit tegenover mij in de trein. Als ik ontvoerd word heeft hij het gedaan. Kusjes.'
Why not have bothquote:Op maandag 1 september 2014 08:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nice. Maar geef mij maar die Christina Hendricks.
Niet naar Volt. Studio Sonsbeek presents VerdWaaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga je vanaf Nijmegen met een boot? Lol
Kendrick Lamar altijd +1quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, als je nog eens een echt goed album wil horen:
Kendrick Lamar - Good Kid, M.A.A.D City
Heb je nou pilletje geklapt of ben je toch lekker veilig thuis gebleven zaterdag?quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ongelooflijk.
Fuaaaark.
Ze willen je allemaal verslinden met huid en haar.quote:Op maandag 1 september 2014 08:13 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 08:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
'Hoi mam. Deze jongen zit tegenover mij in de trein. Als ik ontvoerd word heeft hij het gedaan. Kusjes.'
En dit.quote:Op maandag 1 september 2014 08:38 schreef Questular het volgende:
[..]
je moet je pielemuis ook in je broek houden als je in de trein zit...
Deze man weetquote:Op maandag 1 september 2014 08:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou die Kat Dennings echt helemaal verwoesten he... Tering man zij is lekker.
Volgende keer graag NSFW erbij.quote:Op maandag 1 september 2014 07:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ongelooflijk.
Fuaaaark.
Fix die zin even.quote:Op maandag 1 september 2014 11:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volgende keer graag NSFW erbij.
(Not Sutable For Work (= wat mensen doen om aan geld te komen)).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |